Καταγγελία και μηνυτήρια αναφορά για την ιδιωτικοποίηση του λιμένα της Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ)

Ευγενία Χατζηγεωργίου – Καταγγελία και μηνυτήρια αναφορά στον Εισαγγελέα Διαφθοράς για «πράξεις και παραλείψεις που υπονομεύουν το δημόσιο συμφέρον και τις αναπτυξιακές δυνατότητες του λιμένα της Θεσσαλονίκης», κατέθεσαν το πρωί της Τετάρτης οι εργαζόμενοι στον Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης. 

22 Μαρτίου 2017 13:16:34

Οι εργαζόμενοι, οι οποίοι προχώρησαν σε τρίωρη στάση εργασίας από τις 10 το πρωί έως τη 1 το μεσημέρι, συγκεντρώθηκαν νωρίτερα στο κτίριο του Τελωνείου και στην συνέχεια κατευθύνθηκαν στο Δικαστικό Μέγαρο Θεσσαλονίκης. Οι εργαζόμενοι παρέμειναν συγκεντρωμένοι έξω από τα δικαστήρια, κρατώντας πανό και φωνάζοντας συνθήματα, ενώ εκπρόσωποί τους καταθέσαν τη μηνυτήρια αναφορά προς τον Εισαγγελέα Διαφθοράς.

Την μηνυτήρια αναφορά υπογράφουν η Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμένων Ελλάδας (ΟΜΥΛΕ) και οι σύλλογοι υπαλλήλων ΟΛΘ, διοικητικών υπαλλήλων ΟΛΘ και οδηγών- χειριστών μηχανημάτων και στρέφεται «κατά παντός υπευθύνου». Οι εργαζόμενοι στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης κάνουν λόγο για «μεθοδεύσεις, με οσμή σκανδάλου, που οδήγησαν στην απαξίωση, το ξεπούλημα του λιμένα της Θεσσαλονίκης  και την παράδοσή του χωρίς όρους και αναπτυξιακές προϋποθέσεις».

Καταλογίζουν στο ΤΑΙΠΕΔ «σωρεία παραβιάσεων, παραβάσεων και παρατυπιών» στη διαγωνιστική διαδικασία και πως «διαπράττει κατ’ εξακολούθηση το έγκλημα της πλήρους απαξίωσης του λιμένα, με την αποεπένδυση σε πάγια και προσωπικό, προκειμένου να το ξεπουλήσει φθηνά και ‘αδιαμαρτυρητα’», προσθέτοντας πως στην τροποποιημένη σύμβαση παραχώρησης μεταξύ ελληνικού δημοσίου και ΟΛΘ που εκπόνησε το ΤΑΙΠΕΔ «ενσωμάτωσε τις θέσεις ορισμένων υποψήφιων αγοραστών, κατάφωρα βλαπτικές για το δημόσιο συμφέρον, μειώνοντας δραστικά το ύψος των υποχρεωτικών επενδύσεων και αφαιρώντας τις ρήτρες που θα έθεταν σε τροχιά ανάπτυξης το λιμάνι της Θεσσαλονίκης».

Όπως σημειώνουν οι εργαζόμενοι, προχώρησαν στην κατάθεση καταγγελίας και μηνυτήριας αναφοράς, «για όλες αυτές τις ενέργειες που σχετίζονται με  τη συνολική συνειδητή απαξίωση Οργανισμού  Λιμένα Θεσσαλονίκης Α.Ε. και συνιστούν πράξεις και παραλείψεις που υπονομεύουν το δημόσιο συμφέρον και τις αναπτυξιακές δυνατότητες του Λιμένα της Θεσσαλονίκης» και έχουν, όπως αναφέρουν, «έκδηλο ποινικό ενδιαφέρον».

Ταυτόχρονα, οι εργαζόμενοι επαναλαμβάνουν την αντίθεσή τους στην επικείμενη ιδιωτικοποίηση του ΟΛΘ κάνοντας λόγο για ένα «έγκλημα που δεν πρέπει και να δεν πρόκειται να αποσιωπηθεί». Διαμηνύουν δε πως θα συνεχίζουν τον αγώνα τους, χρησιμοποιώντας όλα τα  εργαλεία- νομικά, αγωνιστικά και κοινωνικά-, για την υπεράσπιση του δημόσιου συμφέροντος και του δημόσιου χαρακτήρα του ΟΛΘ, της ανάπτυξης του λιμανιού της Θεσσαλονίκης και της απασχόλησης, των θεσπισμένων εργασιακών σχέσεων και των συλλογικών διαπραγματεύσεων.

Να σημειωθεί πως η κατάθεση της μηνυτήριας αναφοράς από τους εργαζομένους του ΟΛΘ έρχεται λίγες ημέρες πριν την καταληκτική ημερομηνία (24 Μαρτίου) για την κατάθεση προσφορών από υποψήφιους αγοραστές για το 67% του ΟΛΘ. Σύμφωνα με αναφορές, από τους υποψήφιους αγοραστές που έχουν περάσει στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού, ενεργές ενδιαφέρον διατηρούν και θα διεκδικήσουν το πλειοψηφικό πακέτο του ΟΛΘ, 4 από αυτούς και πιο συγκεκριμένα η κοινοπραξία DIEP- CMA- Ιβάν Σαββίδη, η P&O της Dubai World, η ιαπωνική Mitsui και η ICTS απο τις Φιλιππίνες. 

Σε δηλώσεις του, ο δικηγόρος Χαράλαμπος Κουρουνδής σημείωσε για την κατάθεση της μηνυτήριας αναφοράς πως «έχουν προκύψει καθ’ όλη την τελευταία πενταετία σοβαρές υπόνοιες πράξεων και παραλείψεων που υπονομεύουν το δημόσιο συμφέρον. Ειδικότερα ενέργειες, τόσο του ΤΑΙΠΕΔ όσο και κυβερνητικών στελεχών αλλά και άλλων προσώπων που έχουν στραφεί κατά του δημοσίου συμφέροντος, έχουν ενεργήσει κατά τρόπο βλαπτικό για τα συμφέροντα του λιμένα Θεσσαλονίκης», σε περιπτώσεις, όπως της επέκτασης του 6ου προβλήτα, της Α’ προβλήτας, των εργασιακών δικαιωμάτων, του περιβαλλοντικού κόστους «σε μία σειρά ενεργειών που συμπυκνώνονται σε πράξεις και παραλείψεις οι οποίες ενέχουν έχουν ποινικό ενδιαφέρον και τις οποίες είμαστε βέβαιοι και ελπίζουμε ότι ο εισαγγελέας διαφθοράς θα ερευνήσεις κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο».

Από την πλευρά της, η πρόεδρος διοικητικών υπαλλήλων ΟΛΘ και γενική γραμματέας της ΟΜΥΛΕ, Φανή Γουργούρη, σημείωσε πως «όπως έχουμε καταγγείλει όλο το προηγούμενο διάστημα, εκτός από την βλάβη που προκαλεί στο δημόσιο η διαδικασία της ιδιωτικοποίησης, έχουμε μαζέψει μια σειρά στοιχείων τεκμηριωμένα για πράξεις και παραλείψεις του ΤΑΙΠΕΔ όλο το διάστημα από τον Μάιο του 2012 έως και σήμερα που οδήγησαν αφενός στην απαξίωση του Λιμένα Θεσσαλονίκης, αφετέρου έχουν προκαλέσει βλάβη στο ελληνικό δημόσιο και τον ΟΛΘ».

Ο Τριαντάφυλλος Αφεντουλίδης, πρόεδρος Συλλόγου Υπαλλήλων ΟΛΘ ανέφερε: «Σήμερα καταγγέλλουμε με στοιχεία, όπως έχουμε δηλώσει και στο παρελθόν και περιμένουμε η δικαιοσύνη να διερευνήσει τις σκοπιμότητες που έχουνε κρατήσει το λιμάνι της Θεσσαλονίκης δέσμιο συμφερόντων. Ένα λιμάνι που μπορεί να αναπτυχθεί για την πόλη, την περιφέρεια και όλη την Ελλάδα, να παράγει κέρδη, πλούτο για τους πολίτες». ΟΙ εργαζόμενοι, όπως συμπλήρωσε καταγγέλλουν σκοπιμότητες και ενέργειες από το ΤΑΙΠΕΔ και από τις κυβερνήσεις που όπως σημειώνουν «αποδεικνύεται για άλλη μία φορά πως βλάπτουν το δημόσιο συμφέρον».

Τέλος, ο Λάζαρος Τανταλίδης, πρόεδρος Συλλόγου Χειριστών ΟΛΘ, «όλο το προηγούμενο διάστημα ήμασταν όλοι μάρτυρες του εγκλήματος που γίνεται στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης και σήμερα ήρθε η ώρα να το καταθέσουμε αυτό και εγγράφως στον εισαγγελέα Διαφθοράς». «Η στιγμή αυτή είναι η στιγμή της δικαιοσύνης, να πάρει κι αυτή το μέτρον που της αναλογεί και να δώσει τον αγώνα από την δική της πλευρά. Οι εργαζόμενοι δίνουν έναν αγώνα, που είναι όλου του συνδικαλιστικού κινήματος, στέκονται όρθιοι και καταγγέλλουν πράγματα που έπρεπε ήδη να έχουν καταγγείλει άλλοι φορείς της πόλης», πρόσθεσε.

http://www.stokokkino.gr/article/1000000000055728/Minutiria-anafora-ston-Eisaggelea-Diafthoras-katethesan-oi-ergazomenoi-ston-OLTH

Προκαταρκτική εξέταση για τον ΟΛΘ μετά την μηνυτήρια αναφορά των εργαζομένων 

8 comments on “Καταγγελία και μηνυτήρια αναφορά για την ιδιωτικοποίηση του λιμένα της Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ)

  1. Μάρτιος 24, 2017

    ΤΑΙΠΕΔ: Κατατέθηκαν οι προσφορές για τον ΟΛΘ

    Την ολοκλήρωση της διαδικασίας κατάθεσης δεσμευτικών προσφορών για την εξαγορά του 67% του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ), ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ

    Στην ανακοίνωση του ΤΑΙΠΕΔ, τονίζονται τα ακόλουθα: «Ολοκληρώθηκε σήμερα η υποβολή των δεσμευτικών οικονομικών προσφορών για την απόκτηση του 67% του μετοχικού κεφαλαίου της Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης Α.Ε.

    Ακολουθεί άμεσα η έναρξη της διαδικασίας αξιολόγησης των προσφορών και τα βήματα που προβλέπονται στους όρους του διαγωνισμού».

    Όπως έχει δημοσιεύσει το newmoney.gr, ενδιαφέρον για τον ΟΛΘ έχουν εκφράσει τέσσερις εταιρείες:

    η ιαπωνικών συμφερόντων Mitsui & Co,
    η φιλιππινεζικο-αμερικανικών συμφερόντων International Container Terminal Services (ICTS),
    η P&O Steam Navigation Company και
    η DP World (DPW) που είναι θυγατρική της Dubai Port και το σχήμα της Deutsche Invest Equity Partners (DIEP) όπου συμμετέχει στο σχήμα αυτό και ο Ιβάν Σαββίδης.

    http://www.newmoney.gr/palmos-oikonomias/epixeiriseis/318853-taiped-katatethikan-oi-prosfores-gia-ton-olth

  2. ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟΝ ΟΛΘ
    ————————————————-
    Θεσσαλονίκη, 21 Μαρτίου 2017

    ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

    Ολο το προηγούμενο διάστημα οι εργαζόμενοι στο λιμάνι της Θεσσαλονίκη με κάθε τρόπο αγωνιστικό νομικό και κοινωνικο αναδείξαμε όλες τις μεθοδεύσεις , με οσμή σκανδάλου, που οδήγησαν στην απαξίωση, στο ξεπούλημα Του Λιμένα της Θεσσαλονίκης και την παράδοση του χωρίς όρους και αναπτυξιακές προυποθέσεις.
    Οπως αναφέραμε και στο προηγούμενο Δελτίο Τύπου – στις 8 Μάρτη- το Ταιπεδ εκτός από τη σωρεία παραβιάσεων, παραβάσεων, παρατυπιών και γενικότερα κινούμενο εκτός νομιμότητας που διέπραξε στη διαγωνιστική διαδιακασία, με πρόσχημα τις ειδικές συνθήκες που διέρχεται η χώρα, διαπράττει κατ εξακουλούθηση το έγκλημα της πλήρους απαξίωσης του Λιμένα, με την αποεπένδυση σε πάγια και προσωπικό προκειμένου να το ΄ξεπουλήσει φθηνά και “αδιαμαρτύρητα “
    Στη τροποποιημένη Σύμβαση Παραχώρησης μεταξύ Ελληνικού Δημοσίου και ΟΛΘ, που εκπόνησε το ΤΑΙΠΕΔ , ενσωματάτωσε τις θέσεις ορισμένων υποψήφιων αγοραστών – κατάφωρα βλαπτικές για το δημόσιο συμφέρον-
    μειώνοντας δραστικά το ύψος των υποχρεωτικών επενδύσεων και όλες οι ρητρες που θα εθεταν σε τροχιά ανάπτυξης το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης.

    Για όλες αυτές τις ενέργειες που σχετίζονται με τη συνολική συνειδητή απαξίωση Οργανισμού Λιμένα Θεσσαλονίκης Α.Ε. και συνιστούν πράξεις και παραλείψεις που υπονομεύουν το δημόσιο συμφέρον και τις αναπτυξιακές δυνατότητες του Λιμένα της Θεσσαλονίκης και έχουν, ως εκ τούτου, έκδηλο ποινικό ενδιαφέρον οι εργαζόμενοι στο ΟΛΘ θα καταθέσουμε αύριο ΤΕΤΑΡΤΗ στις 11.00 το πρωί καταγγελία και Μηνυτήρια Αναφορά στο Εισαγγελέα Διαφθοράς Θεσσαλονίκης, πραγματοποιώντας ταυτόχρονα τρίωρη στάση εργασίας από τις 10.00 έως τις 13.00.

    ΤΑΙΠΕΔ και Κυβέρνηση μπορεί να απεργάζονται ξεκάθαρα την εγκατάσταση στο Λιμάνι της Θεσσαλονίκης ενός πανίσχυρου ιδιωτικού μονοπωλίου, με ισχυρή δημόσια εξουσία, ανεξέλεγκτο και χωρίς την υποχρέωση σημαντικών επενδύσεων. Εξυπηρετώντας συμφέροντα υποψήφιων αγοραστών
    Οι εργαζόμενοι όμως είμαστε ΕΔΩ με τεκμηρίωση και υπευθυνότητα, αλλά και αδιαπραγμάτευτη αγωνιστικότητα να το ανατρέψουμε
    Ας έχουν ξεκάθαρο ότι το έγκλημα δεν μπορεί να αποσιωποιηθεί.

    Δηλώνουμε ότι ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ χρησιμοποιώντας όλα τα εργαλεία: ΝΟΜΙΚΑ, ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ, προκειμένου να υπερασπιστούμε :
    — το Δημόσιο Συμφέρον και το Δημόσιο Χαρακτήρα του ΟΛΘ
    — την Ανάπτυξη του Λιμανιού της Θεσσαλονίκης και της Απασχόλησης
    — τις Θεσπισμένες Εργασιακές Σχέσεις & τις Συλλογικές Διαπραγματεύσεις.

    Συγκέντρωση Αύριο ΤΕΤΑΡΤΗ στις 10.30 μπροστά στο κτήριο του Τελωνείου (πορτάκι) για να πάμε στα Δικαστήρια. Η παρουσία όλων είναι επιβεβλημένη …

    http://limenergates.blogspot.gr/2017/03/21-3-2017.html

  3. ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΜΗΝΥΣΗ :

    ΕΝΩΣΗ ΜΟΝΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΟΚΙΜΩΝ ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΩΝ Ο.Λ.Π.
    ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΥ 1 & ΚΑΝΑΡΗ, 186 48 ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ- ΠΕΙΡΑΙΑ
    Tηλ.: 2104614825 – 2104615721 Fax: 2104611273 E-mail: dockers@otenet.gr http://www.dockers.gr

    Πειραιάς, 18.05.2016

    ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

    Μηνυτήρια Αναφορά κατά παντός υπευθύνου για το θέμα του ξεπουλήματος του ΟΛΠ Α.Ε. από το ΤΑΙΠΕΔ κατέθεσε στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Πειραιώς η Ένωση Μονίμων και Δοκίμων Λιμενεργατών ΟΛΠ. Σε δηλώσεις του ο Πρόεδρος της Ένωσης και μέλος του Δ.Σ. ΟΛΠ κ. Νίκος Γεωργίου, ο οποίος μετά την κατάθεση της αναφοράς του μεταξύ άλλων τόνισε:

    “Δυστυχώς το ΤΑΙΠΕΔ ως μέτοχος πλειοψηφίας (74%) του ΟΛΠ ακολούθησε μετά το 2013 εισπρακτικές πολιτικές ξεπουλήματος και όχι αναπτυξιακές στρατηγικές, που θα φέρουν έσοδα στο δημόσιο και ανάπτυξη στη χώρα. Χωρίς στρατηγική για τη λιμενική βιομηχανία, με αλλοπρόσαλλες και μη νόμιμες μεθόδους, με διαπλεκόμενες λογικές, προώθησε λύσεις, οι οποίες δεν έχουν σχέση με το Σύνταγμα, τους νόμους, το ενωσιακό δίκαιο, ακόμα και με την Τρόϊκα, αφού ούτε η Τρόϊκα υπέδειξε μετά το 2010 στα Μνημόνια της την πώληση του 67% των μετοχών του ΟΛΠ Α.Ε. σε έναν και μόνο ιδιώτη. Με πλήρη δε περιφρόνηση προς τους εργαζομένους στα λιμάνια, τους οποίους θεωρεί «κουλάκους».
    Ο στημένος διαγωνισμός του 2014 οδήγησε σε φαύλες διαδικασίες και σε ένα τίμημα ντροπής για το πρώτο λιμάνι της χώρας, ζημιογόνο για το ελληνικό δημόσιο.
    Είναι αδιανόητο όταν το Δεκέμβρη του 2014 το ΤΑΙΠΕΔ υπερψηφίζει την αναθεωρημένη Συμφωνία ΟΛΠ – ΣΕΠ (Cosco), αναγνωρίζοντας έτσι ότι οι δύο μόνο Προβλήτες Εμπορευματοκιβωτίων της Σύμβασης Παραχώρησης έχουν Καθαρά Παρούσα Αξία 860 έως 1.050 εκατ. ευρώ, να ξεπουλάει το ίδιο ΤΑΙΠΕΔ ένα χρόνο μετά ολόκληρο το λιμάνι για Καθαρά Παρούσα Αξία 311,5 εκατ. ευρώ!! Όταν μάλιστα γνώριζε ότι η αξία του λιμανιού βάσει των οικονομικών του δεδομένων έχει τιμή άνω των 2,2 δισ. ευρώ, τα έσοδά του θα ξεπερνούν ετησίως τα 110 εκατ. ευρώ μόνο από τη Σύμβαση Παραχώρησης μετά την ολοκλήρωση των έργων.

    Είναι επίσης αδιανόητο, το ΤΑΙΠΕΔ να εξαπατά εγγράφως, την Κυβέρνηση, τους επενδυτές και τον ΟΛΠ Α.Ε. βεβαιώνοντάς τους ότι έχει συναφθεί η νέα Σύμβαση Παραχώρησης Ελληνικού Δημοσίου – ΟΛΠ, όταν αυτή, δεν έχει συναφθεί μέχρι σήμερα. Είναι χαρακτηριστικό ότι στη νέα Έκτακτη Γενική Συνέλευση στις 31.05.2016, το ΤΑΙΠΕΔ έχει εγγράψει ως θέμα για έγκριση, τη Σύμβαση αυτή!! Για όλους εμάς, η ανάδειξη ως προτεινόμενου επενδυτή της COSCO Hong Kong, είναι άκυρη, αφού το ΤΑΙΠΕΔ την απόφαση αυτή δε την έλαβε νομίμως, τα δε Panama Papers βοούν!

    Τα λιμάνια είναι μηχανές Ανάπτυξης. Και τις μηχανές αυτές που θα φέρουν πλούτο τις εκσυγχρονίζεις, δεν τις ξεπουλάς. Η συμφωνία που υπεγράφη πρόσφατα μπλέκει σε περιπέτειες τη χώρα και ζημιώνει το δημόσιο. Μετατρέποντας το κρατικό μονοπώλιο σε ιδιωτικό μονοπώλιο, απλώς ξεπουλάς το δημόσιο σε ξένα συμφέροντα για 40 χρόνια. Η Δικαιοσύνη έχει πλέον το λόγο για τις παρανομίες του ΤΑΙΠΕΔ”.

    Στον ιστότοπο dockers.gr η εκ 50 σελίδων Μηνυτήρια Αναφορά

    ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΚΕΙΜΕΝΟ :
    http://www.dockers.gr/imported/files/Minitiria_anafora_4.5.16.pdf

  4. ΣΧΕΤΙΚΑ

    ΕΓΚΛΗΜΑ ΧΩΡΙΣ ΤΙΜΩΡΙΑ ! Δείτε τι έδωσαν με μια διυπουργική απόφαση στο ΤΑΙΠΕΔ
    https://justiceforgreece.wordpress.com/2014/08/11/εγκλημα-χωρισ-τιμωρια-δείτε-τι-έδωσαν-2/

    Δικηγορικός Σύλλογος Πειραιά κατά ΤΑΙΠΕΔ για ΟΛΠ
    https://justiceforgreece.wordpress.com/στε/δικηγορικός-σύλλογος-πειραιά-κατά-τα/

    Μήνυση για την πώληση του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς (ΟΛΠ) Του Νικολάου Γεωργίου https://justiceforgreece.wordpress.com/μηνύσεις-2/μήνυση-για-την-πώληση-του-ολπ/

    Μήνυση για την πώληση του ΟΛΠ (Ενωση Μονίμων και Δοκίμων Λιμενεργατών ΟΛΠ.)
    https://justiceforgreece.wordpress.com/2016/05/20/μήνυση-για-την-πώληση-του-ολπ/

  5. Ραχήλ Μακρή: «Ξεπουλάνε και το λιμάνι της Θεσσαλονίκης σε εταιρείες φαντάσματα»

    26 Απριλίου 2017

    ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

    Με προσφορά 231.926.000 ευρώ η κοινοπραξία των Deutsche Invest Equity Partners GmbH, Belterra Investments Ltd και Terminal Link SAS ανακηρύχθηκαν πλειοδότες για την απόκτηση του 67% του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης Α.Ε., στο πλαίσιο υποτιθέμενου διεθνούς διαγωνισμού.

    Το Μέτωπο Νίκης αναζητώντας τα στοιχεία των εταιρειών διαπίστωσε ότι:

    Η Deutsche Invest Equity Partners GmbH είναι μία Γερμανική ΕΠΕ με έδρα το ΜΟΝΑΧΟ που ιδρύθηκε στις 19.04.2001 με μετοχικό κεφάλαιο και κατά την έρευνα με μόλις 25.500 ΕΥΡΩ.

    Δραστηριοποιείται σε παροχή χρηματοοικονομικών υπηρεσιών.

    Ο Μέτοχος της VOLKER HICHERT – προέρχεται από την Deutsche Bank AG, ενώ ο MARC THIERY δούλευε στην Morgan Stanley Capital Partners.

    Η Belterra Investments LTD είναι μια κυπριακή εταιρεία αγνώστων μετόχων και λοιπών στοιχείων συμφερόντων Ιβάν Σαββίδη.

    Η Terminal Link SAS, είναι γαλλική εταιρεία και ανήκει σε μια από τις πιο γνωστές επιχειρηματικές οικογένειες της Γαλλίας την οικογένεια Saadé.

    Είναι θυγατρική εταιρεία του Γαλλικού κολοσσού CM ενός από τους μεγαλύτερους port operator στον κόσμο και ένα από τα βασικά μέλη της Ocean Alliance, δηλαδή της συμμαχίας τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στην οποία συμμετέχει και η Cosco.

    Είναι φανερό ότι η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ εκτελώντας συμβόλαια θανάτου της οικονομίας κατά εντολή αφεντικών, ξεπουλά αντί πινακίου φακής το λιμάνι της Θεσσαλονίκης και μάλιστα σε εταιρείες φαντάσματα με έδρα την Γερμανία και την Κύπρο, μετόχων υπαλλήλων τραπεζιτών και κεφαλαία 25.000€.

    Το Μέτωπο Νίκης καλεί τον οικονομικό εισαγγελέα καθώς και την εισαγγελία διαφθοράς, όπως ασκήσουν το καθήκον τους όπως απορρέει από το Σύνταγμα και προστατεύσουν την δημόσια περιουσία.

    Ραχήλ Μακρή

    Π. Βουλευτής – Επικεφαλής του Μετώπου Νίκης

    http://www.metoponikis.gr/raxhl-makrh-ksepoylane-kai-to-limani-ths-thessalonikhs-se-etaireies-fantasmata/

  6. Σάββατο, 6 Μαΐου 2017
    ΝΑ ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΔΟΘΗΚΕ Ο ΟΛΘ !!!

    http://www.kinima-ypervasi.gr/2017/05/blog-post_84.html

    Ραχήλ Μακρή: «Ξεπουλάνε και το λιμάνι της Θεσσαλονίκης σε εταιρείες φαντάσματα»

    26 Απριλίου 2017

    ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

    Με προσφορά 231.926.000 ευρώ η κοινοπραξία των Deutsche Invest Equity Partners GmbH, Belterra Investments Ltd και Terminal Link SAS ανακηρύχθηκαν πλειοδότες για την απόκτηση του 67% του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης Α.Ε., στο πλαίσιο υποτιθέμενου διεθνούς διαγωνισμού.

    Το Μέτωπο Νίκης αναζητώντας τα στοιχεία των εταιρειών διαπίστωσε ότι:

    Η Deutsche Invest Equity Partners GmbH είναι μία Γερμανική ΕΠΕ με έδρα το ΜΟΝΑΧΟ που ιδρύθηκε στις 19.04.2001 με μετοχικό κεφάλαιο και κατά την έρευνα με μόλις 25.500 ΕΥΡΩ.

    Δραστηριοποιείται σε παροχή χρηματοοικονομικών υπηρεσιών.

    Ο Μέτοχος της VOLKER HICHERT – προέρχεται από την Deutsche Bank AG, ενώ ο MARC THIERY δούλευε στην Morgan Stanley Capital Partners.

    Η Belterra Investments LTD είναι μια κυπριακή εταιρεία αγνώστων μετόχων και λοιπών στοιχείων συμφερόντων Ιβάν Σαββίδη.

    Η Terminal Link SAS, είναι γαλλική εταιρεία και ανήκει σε μια από τις πιο γνωστές επιχειρηματικές οικογένειες της Γαλλίας την οικογένεια Saadé.

    Είναι θυγατρική εταιρεία του Γαλλικού κολοσσού CM ενός από τους μεγαλύτερους port operator στον κόσμο και ένα από τα βασικά μέλη της Ocean Alliance, δηλαδή της συμμαχίας τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στην οποία συμμετέχει και η Cosco.

    Είναι φανερό ότι η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ εκτελώντας συμβόλαια θανάτου της οικονομίας κατά εντολή αφεντικών, ξεπουλά αντί πινακίου φακής το λιμάνι της Θεσσαλονίκης και μάλιστα σε εταιρείες φαντάσματα με έδρα την Γερμανία και την Κύπρο, μετόχων υπαλλήλων τραπεζιτών και κεφαλαία 25.000€.

    Το Μέτωπο Νίκης καλεί τον οικονομικό εισαγγελέα καθώς και την εισαγγελία διαφθοράς, όπως ασκήσουν το καθήκον τους όπως απορρέει από το Σύνταγμα και προστατεύσουν την δημόσια περιουσία.

    Ραχήλ Μακρή

    Π. Βουλευτής – Επικεφαλής του Μετώπου Νίκης

    http://www.metoponikis.gr/raxhl-makrh-ksepoylane-kai-to-limani-ths-thessalonikhs-se-etaireies-fantasmata/

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s