Μήνυση για σύσταση εγκληματικής οργάνωσης κατά ΠΔ, Υπουργών και βουλευτών που ψήφισαν τον ν. 4389/2016

3/1/2017

http://bankstersae.blogspot.gr/2017/04/blog-post.html

Σχετικά 

13/02/2017 ΜΗΝΥΣΗ ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΚΟΠΗ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΥ (για το Ν. 4389/2016, ΦΕΚ 94/Α/27-5-2016)    

ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ για το ΦΕΚ 94 Α / 27 – 5 – 2016: ΤΟ ΠΟΙΟ ΠΡΟΔΟΤΙΚΟ ΦΕΚ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΒΓΕΙ   

Δημοσιεύτηκε στις 5 Ιουν 2016

ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΦΕΚ 94Α 27.05.2016 ΤΟ ΠΟΙΟ ΠΡΟΔΟΤΙΚΟ ΦΕΚ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΒΓΕΙ !!!

ΦΕΚ 94 Α / 27 – 5 – 2016 ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ ΧΩΡΙΣ ΟΝΟΜΑ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΦΕΚ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΚΑΝΕΝΟΣ …. ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ ΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΑ ΤΩΝ ΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ?? ….Ο ΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΑΣ – ΑΡΧΗ ….
… ΘΑ ΠΕΡΝΑΩ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΕΓΩ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΣΠΡΑΤΩ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΣΑΣ
.ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΗΝ …….ΕΒΑΨΕ ….. !!!

ΦΕΚ 94 Α / 27 – 5 – 2016 ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΗΣΤΕ !!!!
ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΥΡΙΑΡΧΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΡΧΕΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ……
ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΑ ΖΩΑΑΑΑΑΑ
ΤΩΡΑ, ΕΠΙΣΗΜΑ ΠΙΑ, ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΕ ΙΔΙΩΤΕΣ ΦΟΡΟΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ( που ακουν ΜΟΝΟ στη ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΟΥΣ) …
ΦΕΚ 94 Α / 27 – 5 – 2016 !!!! ΚΑΙ ΤΟ ΨΗΦΙΣΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΑΧΑ ΕΕΕ ????
ΕΙΣΤΕ Ε Λ Λ Η Ν Ε Σ !!!! ( και δεν εχετε ΕΛΛΑΔΑ ) …….KAI EIΣΠΡATEI O NTABATZHΣ ΣΑΣ ΕΕΕΕΕ ??????? …. ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΧΕΣΤΕΕΕΕΕ ??????
τι θα κανεις ΤΩΡΑ Ε.ΣΥ. ;;;;;;
27 Μαΐου 2016 ΤΕΥΧΟΣ ΠΡΩΤΟ Αρ. Φύλλου 94
NOMOΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 4389
Άρθρο 1
Σύσταση της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων
Εσόδων – Σκοπός
1. Συνιστάται Ανεξάρτητη Διοικητική Αρχή χωρίς νο-
μική προσωπικότητα με την επωνυμία Ανεξάρτητη Αρχή
Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.) (στο εξής η «Αρχή»), με σκο-
πό τον προσδιορισμό, τη βεβαίωση και την είσπραξη των
φορολογικών, τελωνειακών και λοιπών δημοσίων εσό-
δων, που άπτονται του πεδίου των αρμοδιοτήτων της.
2. Η Αρχή απολαύει λειτουργικής ανεξαρτησίας, διοι-
κητικής και οικονομικής αυτοτέλειας και δεν υπόκειται σε
έλεγχο ή εποπτεία από κυβερνητικά όργανα, κρατικούς
φορείς ή άλλες διοικητικές αρχές. Η Αρχή υπόκειται σε
κοινοβουλευτικό έλεγχο, σύμφωνα με τα οριζόμενα στον
Κανονισμό της Βουλής και τη διαδικασία του άρθρου 4
του παρόντος νόμου.

6 comments on “Μήνυση για σύσταση εγκληματικής οργάνωσης κατά ΠΔ, Υπουργών και βουλευτών που ψήφισαν τον ν. 4389/2016

  1. Προκόπης Παυλόπουλος: Αντισυνταγματικές οι επιδιώξεις του μνημονίου, αντισυνταγματική η «εξουσία» της Τρόικας

    Posted by olympiada στο Οκτώβριος 12, 2011

    ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ, ΑΝΑΧΩΜΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ

    του Προκόπη Παυλόπουλου

    Βουλευτή, Καθηγητή του Πανεπιστημίου Αθηνών

    Η πολιτική των Μνημονίων, εκτός από τη δραματική επιδείνωση της οικονομικής κρίσης που μαστίζει τον Τόπο, έχει δρομολογήσει, αρχής γενομένης ιδίως από το ν. 3845/2010, μια πραγματική επιδρομή και σε βάρος των συνταγματικώς κατοχυρωμένων δικαιωμάτων. Ιδίως εκείνων που συνθέτουν τον πυρήνα του κοινωνικού κράτους. Η Κυβέρνηση Γ. Παπανδρέου διακηρύσσει, urbi et orbi, ότι αυτή η πρωτοφανής υποβάθμιση τους status άσκησης των συνταγματικώς κατοχυρωμένων δικαιωμάτων οφείλεται στις απαιτήσεις των δανειστών μας –ήτοι της Τρόικας-οι οποίοι επιβάλλουν τους δικούς τους όρους για τη συνέχιση της δανειοδότησης της Χώρας.

    I. Ακόμη και αν ο ισχυρισμός αυτός είναι ακριβής, μεγάλα και επώδυνα ερωτηματικά δημιουργούνται ως προς την άμυνα που θα όφειλε η Κυβέρνηση να έχει εγκαίρως οργανώσει προκειμένου ν’ αποκρούσει αποτελεσματικά μια τέτοια επιδρομή. Γιατί, άραγε, έχει αποφύγει «επιμελώς» ως τώρα ν’ αντιτάξει απεριφράστως στους δανειστές μας τις ρυθμίσεις του Συντάγματός μας ως προς την προστασία των συνταγματικώς κατοχυρωμένων δικαιωμάτων, και πρωτίστως των κοινωνικών; Διότι είναι δεδομένο ότι, με βάση τον κανόνα του σεβασμού της κυριαρχίας κάθε κράτους-μέλους και τη δημοκρατική αρχή, που διέπουν τη δομή και τη λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, οι δανειστές μας δεν δικαιούνται, κατά το δίκαιο μάλιστα που οριοθετεί τις δικές τους αρμοδιότητες, να επιβάλουν στην Ελλάδα λήψη μέτρων αντίθετων προς το Σύνταγμά της.
    II. Όμως συντρέχει και ένα πρόσθετο, νομικώς καταλυτικό επιχείρημα, προς την ίδια κατεύθυνση: Πολλά από τα δικαιώματα –ατομικά, κοινωνικά ή και μικτά- που κατοχυρώνει το Σύνταγμά μας κατοχυρώνονται ευθέως και από την, lato sensu, ευρωπαϊκή έννομη τάξη. Συγκεκριμένα τόσο από το πρωτογενές και παράγωγο ευρωπαϊκό δίκαιο όσο και από την Ευρωπαϊκή Σύμβαση για την προστασία των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, η οποία αποτελεί πλέον αναπόσπαστο τμήμα της ευρωπαϊκής έννομης τάξης. Αρκούμαι ν’ αναφέρω δύο, και μόνο, παραδείγματα.
    Α. Η συλλογική αυτονομία θεσμοθετείται βεβαίως από τις διατάξεις του άρθρου 22 παρ. 2 και 3 του Συντάγματός μας. Εξίσου όμως κατοχυρώνεται και από κανόνες του διεθνούς δικαίου που έχουν ευθεία επιρροή στο ευρωπαϊκό δίκαιο, όπως είναι π.χ. οι κανόνες των Διεθνών Συμβάσεων Εργασίας 98/1949 (άρθρο 2), 151/1978 (άρθρο 8), 154/1981 (άρθρο 5) και οι κανόνες του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Χάρτη (άρθρα 6 και 12). Αντιπροσωπευτική είναι η απόφαση της Ολομελείας του Συμβουλίου της Επικρατείας 632/1978.

    Β. Ομοίως την ιδιοκτησία εγγυάται εκτός από το άρθρο 17 του Συντάγματός μας και το άρθρο 1 του Πρώτου Πρόσθετου Πρωτοκόλλου της Ευρωπαϊκής Σύμβασης για την προστασία των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου. Μάλιστα το άρθρο αυτό εγγυάται γενικώς την προστασία της, υπό την ευρεία του όρου έννοια, περιουσίας, η οποία περιλαμβάνει όχι μόνο τα εμπράγματα αλλά όλα τα περιουσιακής φύσης δικαιώματα καθώς και τα κεκτημένα οικονομικά δικαιώματα. Εξίσου αντιπροσωπευτικές είναι οι αποφάσεις «Γεωργιάδης κατά Ελλάδας» (28/3/2000) του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και 1295/2004, 104/2009 του Αρείου Πάγου.

    III. Αν λοιπόν μετά τα Μνημόνια και μέχρι τώρα η Τρόικα, ιδίως δε οι ευρωπαϊκές συνιστώσες της, απαιτούν από την Ελλάδα μέτρα όπως π.χ. η ουσιαστική κατάργηση ως και των Εθνικών Γενικών Συμβάσεων Εργασίας –μέσω της εξουθενωτικής μείωσης των μισθών στον ιδιωτικό τομέα πολύ κάτω από τα όρια που αυτές καθορίζουν- ή η επέμβαση στον πυρήνα της περιουσίας –μέσω της ισοπεδωτικής υπερφορολόγησης της ακίνητης περιουσίας- γιατί η Κυβέρνηση Γ. Παπανδρέου ουδέποτε έχει αντιτάξει το αυτονόητο; Ότι δηλαδή τα όργανα αυτά δεν έχουν ούτε την αρμοδιότητα ούτε, άρα, τη νομιμοποίηση να ζητούν από την Ελλάδα μέτρα, τα οποία παραβιάζουν ευθέως όχι μόνο το Σύνταγμά της αλλά και την ίδια την έννομη τάξη, από την οποία οι εκπρόσωποι της Τρόικας αντλούν την θεσμική τους δυνατότητα να χειρίζονται τους όρους δανεισμού της Χώρας μας.
    Καταλήγω επισημαίνοντας ότι η Κυβέρνηση Γ. Παπανδρέου φέρει βαρύτατη ευθύνη για την ανεξήγητη –κατά την επιεική εκδοχή- παράλειψή της να θωρακίσει τα συνταγματικώς κατοχυρωμένα δικαιώματα και το κοινωνικό κράτος από αυθαίρετες απαιτήσεις της Τρόικας, αντιτείνοντάς της την αυτονόητη υποχρέωση σεβασμού, και από την πλευρά της, θεμελιωδών κανόνων, τους οποίους καθιερώνει το αμάλγαμα Συντάγματος και ευρωπαϊκού δικαίου.

    https://olympia.gr/2011/10/12/προκόπης-παυλόπουλος-αντισυνταγματ/

  2. ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ
    στο σχέδιο νόμου «Επείγουσες διατάξεις για την ε- φαρμογή της συμφωνίας δημοσιονομικών στόχων και διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων και άλλες διατάξεις»

    Προς τη Βουλή των Ελλήνων ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ

    ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α ́
    ΣΥΣΤΑΣΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ ΥΠΟΚΕΦΑΛΑΙΑ Α ́-Η ́
    Α. ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ

    Με την υποπαράγραφο Ε.2 της παραγράφου Ε του άρ- θρου πρώτου του ν. 4093/2012 συστάθηκε η Γενική Γραμ- ματεία Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών, στην οποία υπήχθησαν όλες οι υπηρεσίες που υπάγο- νταν έως τότε στη Γενική Γραμματεία Φορολογικών και Τελωνειακών Θεμάτων και στην οποία μεταβιβάσθηκαν σταδιακά έως σήμερα οι αρμοδιότητες του Υπουργού Οικονομικών, ή του καθ ́ ύλην αρμόδιου Υφυπουργού Οικονομικών, που συνδέονται με την άσκηση της φορολογι- κής διοίκησης. Σύμφωνα με την οικεία αιτιολογική έκθε- ση, σκοπός των εν λόγω ρυθμίσεων ήταν να διασφαλι- σθεί η συνέχεια και αποτελεσματικότητα της δημόσιας διοίκησης στον κρίσιμο τομέα των δημοσίων εσόδων και η απαλλαγή της από κάθε είδους πολιτικές παρεμβάσεις, με ταυτόχρονη διασφάλιση μηχανισμών λογοδοσίας και διαφάνειας, προκειμένου να εξασφαλιστεί η πραγμάτω- ση των αρχών της φορολογικής δικαιοσύνης και φορο- λογικής ισότητας. Με τις διατάξεις του ν. 4093/2012, οι ρυθμίσεις ως προς τις αρμοδιότητες, τον τρόπο επιλο- γής, τη διάρκεια και τις προϋποθέσεις πρόωρης λήξης της θητείας του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων διαφοροποιήθηκαν από τις γενικές ρυθμίσεις για τους Γενικούς Γραμματείς και τους προϊσταμένους Γενικών Γραμματειών των άρθρων 50-52 του π.δ. 63/2005 (Α ́98), προκειμένου να διασφαλίσουν τον αναγκαίο βαθμό αυ- τονομίας στην άσκηση των καθηκόντων του.

    Με στόχο την περαιτέρω θωράκιση της θεσμικής ανε- ξαρτησίας της ελληνικής φορολογικής διοίκησης, στις διατάξεις της υποπερ. viii της περίπτωσης 2.3 της υποπα- ραγράφου 2 της παρ. Γ ́ του άρθρου 3 του ν. 4336/2015, προβλέφθηκε η θέσπιση νομικού πλαισίου για την ίδρυση αυτόνομου φορέα εσόδων, με το οποίο θα προσδιορίζεται:

    α) η νομική μορφή, η οργάνωση, το καθεστώς και το πεδίο άσκησης των αρμοδιοτήτων του φορέα,
    β) οι εξουσίες και οι λειτουργίες του Διευθύνοντος Συμβούλου και του ανεξάρτητου Διοικητικού Συμβουλί- ου,
    γ) η σχέση με το Υπουργείο Οικονομικών και άλλους κυβερνητικούς φορείς,
    δ) η ευελιξία όσον αφορά τους ανθρώπινους πόρους του φορέα και η σχέση του με τη δημόσια διοίκηση,
    ε) η αυτονομία του προϋπολογισμού του, με τη δική του Γενική Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών (ΓΔΟΥ) και νέο τρόπο χρηματοδότησης για την εναρμόνιση των κινήτρων με την είσπραξη των εσόδων και για τη δια- σφάλιση της προβλεψιμότητας και της ευελιξίας του προϋπολογισμού,
    βούλιο.

    Κατ ́ εφαρμογή των ανωτέρω προβλέψεων, με το προτεινόμενο σχέδιο νόμου συνιστάται Ανεξάρτητη Διοικη- τική Αρχή χωρίς νομική προσωπικότητα, με την επωνυ- μία “Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.)”, σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα περί αυτονομίας στην Φορολογική Διοίκηση, και στόχους τόσο την αποτελε- σματικότητα και αποδοτικότητα αυτής όσο και την αμε- ροληψία και την δίκαιη αντιμετώπιση των φορολογουμέ- νων.

    Σκοπός της νέας Αρχής είναι ο προσδιορισμός, η βεβαίωση και η είσπραξη των φορολογικών, τελωνειακών και λοιπών δημοσίων εσόδων, που άπτονται του πεδίου των αρμοδιοτήτων της. Επισημαίνεται ότι οι ανωτέρω λειτουργίες παραμένουν στον στενό πυρήνα του Κρά- τους, καθώς δεν απονέμεται νομική προσωπικότητα στη νέα Αρχή, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην περίπτω- ση στ ́ της παραγράφου 1 του άρθρου 14 του ν. 4270/2014.

    Στις διατάξεις του προτεινόμενου σχεδίου νόμου ακο- λουθείται εν μέρει η τυπολογία των ρυθμίσεων του ν. 3051/2002 περί των συνταγματικά κατοχυρωμένων α- νεξάρτητων διοικητικών αρχών και εν μέρει η τυπολογία νεώτερων νομοθετικών κειμένων με τα οποία έχουν συ- σταθεί ανεξάρτητες μη συνταγματικά κατοχυρωμένες αρχές, όπως ο ν. 3832/2010 για την Ελληνική Στατιστική Αρχή ή ο ν. 4013/2011 για την Ενιαία Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων.

    Η νέα Αρχή απολαύει λειτουργικής ανεξαρτησίας, δι- οικητικής και οικονομικής αυτοτέλειας και δεν υπόκειται σε έλεγχο από κυβερνητικά όργανα, κρατικούς φορείς ή άλλες διοικητικές αρχές. Η Αρχή υπόκειται σε κοινοβου- λευτικό έλεγχο, σύμφωνα με τα οριζόμενα στον Κανονι- σμό της Βουλής. Από την έναρξη λειτουργίας της Αρ- χής, η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων του Υπουρ- γείου Οικονομικών καταργείται.
    Το προτεινόμενο σχέδιο νόμου διαρθρώνεται σε 8 υ- ποκεφάλαια και σε 43 άρθρα.
    Στο Υποκεφάλαιο Α ́ περιλαμβάνονται τα άρθρα 1 και 2, με τα οποία συνιστάται Ανεξάρτητη Διοικητική Αρχή, με την επωνυμία «Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.)» (στο εξής η «Αρχή») και ρυθμίζονται οι αρμο- διότητες αυτής.
    Στο Υποκεφάλαιο Β ́ περιλαμβάνονται τα άρθρα 3 έως 6 και ρυθμίζονται τα ζητήματα λειτουργικής ανεξαρτη- σίας της Αρχής. Ειδικότερα, ρυθμίζονται οι σχέσεις της με τη Βουλή και διοικητικές αρχές, καθώς και με τον Υ- πουργό Οικονομικών και λοιπούς κυβερνητικούς φορείς. Επίσης, ορίζεται ότι τα ζητήματα εσωτερικής οργάνω- σης και λειτουργίας της Αρχής ρυθμίζονται από τον Οργανισμό και Εσωτερικούς Κανονισμούς της.

    Το Υποκεφάλαιο Γ ́ περιλαμβάνονται τα άρθρα 7 έως 17 και αφορά στα όργανα διοίκησης της Αρχής (Συμβού- λιο Διοίκησης, Διοικητής), στις αρμοδιότητες, στην δια- δικασία επιλογής, διορισμού, παύσης ή αποδοχής παραί- τησής αυτών και του Εμπειρογνώμονα, στα θέματα συ- γκρότησης και λειτουργίας του Συμβουλίου Διοίκησης, καθώς και στις οργανικές μονάδες της Αρχής.

    Στο Υποκεφάλαιο Δ ́ περιλαμβάνονται τα άρθρα 18 έως 19, τα οποία αφορούν στις οικονομικές διατάξεις της Αρχής και ειδικότερα στους στόχους είσπραξης εσόδων και στα ζητήματα προϋπολογισμού και οικονομικής δια- χείρισης της Αρχής.

    Στο Υποκεφάλαιο Ε ́ περιλαμβάνονται τα άρθρα 20 έως 23 και ρυθμίζονται τα ζητήματα της υποβολής των εκ- θέσεων και σχεδίων δράσης της Αρχής και της δημοσιό- τητας αυτών, καθώς και της στοχοθεσίας των οργανικών μονάδων αυτής.
    Στο Υποκεφάλαιο ΣΤ ́ περιλαμβάνονται τα άρθρα 24 έ- ως 31 και ρυθμίζονται τα ζητήματα του προσωπικού της Αρχής και ειδικότερα τα ζητήματα που αφορούν στις ορ- γανικές θέσεις και στην στελέχωση της Αρχής, στην ε- σωτερική και εξωτερική κινητικότητα του προσωπικού, στην επιλογή και αξιολόγηση προϊσταμένων, στην τοπο- θέτησή τους, στην θητεία τους και στην λήξη αυτής, στα συστήματα υπηρεσιακής εξέλιξης, στο μισθολογικό κα- θεστώς και στην επιπλέον ανταμοιβή του προσωπικού της, καθώς και στα Υπηρεσιακά και Πειθαρχικά Συμβού- λια, στις Ειδικές Επιτροπές Αξιολόγησης και στα λοιπά συλλογικά όργανα της Αρχής.

    Στο Υποκεφάλαιο Ζ ́ περιλαμβάνονται τα άρθρα 32 έ- ως 37 και ρυθμίζονται ζητήματα απορρήτου, ευθύνης, υ- ποχρέωσης υποβολής δήλωσης περιουσιακής κατάστα- σης, σύγκρουσης συμφερόντων και δικαστικής εκπρο- σώπησης της Αρχής, καθώς και δεδομένων και συστημά- των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών.
    Στο Υποκεφάλαιο Η ́ περιλαμβάνονται τα άρθρα 38 έ- ως 43 με μεταβατικές διατάξεις ως προς το προσωπικό της Αρχής, τα Υπηρεσιακά και Πειθαρχικά Συμβούλια αυ- τής και τις Ειδικές Επιτροπές Αξιολόγησης, καθώς και οι- κονομικά και λοιπά θέματα. Επίσης, προβλέπονται οι κα- ταργούμενες διατάξεις και ορίζεται η έναρξη ισχύος του νόμου.

    Β. ΕΙΔΙΚΟ ΜΕΡΟΣ

    Επί του άρθρου 1
    Mε τις διατάξεις της παραγράφου 1 προβλέπεται η σύ-
    σταση Ανεξάρτητης Διοικητικής Αρχής με την επωνυμία Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.), με σκο- πό τον προσδιορισμό, την βεβαίωση και την είσπραξη των φορολογικών, τελωνειακών και λοιπών δημοσίων ε- σόδων, που άπτονται του πεδίου των αρμοδιοτήτων της.
    Με τις διατάξεις της παραγράφου 2 ορίζεται ότι η Ανε- ξάρτητη Διοικητική Αρχή με την επωνυμία Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.) απολαύει λειτουργι- κής ανεξαρτησίας, διοικητικής και οικονομικής αυτοτέ- λειας και δεν υπόκειται σε έλεγχο ή εποπτεία από κυ- βερνητικά όργανα, κρατικούς φορείς ή άλλες διοικητικές αρχές, ενώ υπόκειται σε κοινοβουλευτικό έλεγχο κατά τα γενικώς ισχύοντα στις Ανεξάρτητες Αρχές.

    Με τις διατάξεις της παραγράφου 3 ορίζεται η έδρα της Αρχής στην Αθήνα. Επίσης προβλέπεται ότι οι Ειδι- κές Αποκεντρωμένες και Περιφερειακές Υπηρεσίες της Αρχής μπορεί να συστήνονται και να λειτουργούν και ε- κτός της έδρας αυτής.
    Με τις διατάξεις της παραγράφου 4 προβλέπεται η κα- τάργηση της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών, καθώς και η θέση του Γενι- κού Γραμματέα που προΐσταται αυτής, από την έναρξη λειτουργίας της Αρχής.

    Επί του άρθρου 2
    Στην παράγραφο 1 ορίζεται το πεδίο των αρμοδιοτή- των της Αρχής. Ειδικότερα, ορίζεται ότι η Αρχή ασκεί ό- λες τις αρμοδιότητες της καταργούμενης Γενικής Γραμ- ματείας Δημοσίων Εσόδων (Γ.Γ.Δ.Ε.) του Υπουργείου Οικονομικών, που προβλέπονται κατά την ημερομηνία έ- ναρξης λειτουργίας της, τόσο στις διατάξεις της Υποπαραγράφου Ε2 της παραγράφου Ε ́ του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012 (Α ́ 222), όσο και σε οποιαδήποτε διά- ταξη της κείμενης νομοθεσίας, συμπεριλαμβανομένων και των κανονιστικών πράξεων του Υπουργού Οικονομι- κών, του Αναπληρωτή Υπουργού και του Υφυπουργού Οικονομικών, καθώς και τις αρμοδιότητες που της ανατί- θενται με τον παρόντα νόμο και με οποιαδήποτε άλλη γενική ή ειδική διάταξη. Με τον τρόπο αυτό επιτυγχάνε- ται η συνέχεια της Διοίκησης στον κρίσιμο τομέα των δη- μοσίων εσόδων, η απαλλαγή της από κάθε είδους πολιτι- κές παρεμβάσεις, καθώς και η ομαλή μετάβαση στον νέο φορέα δημοσίων εσόδων, χωρίς την δημιουργία κενών στον μηχανισμό βεβαίωσης και είσπραξης, καθώς και σε όλους τους τομείς των αρμοδιοτήτων της Αρχής.

    Στην παράγραφο 2 γίνεται ενδεικτική αναφορά στις αρμοδιότητες της Αρχής, οι οποίες είναι απαραίτητες για την ευέλικτη και αποτελεσματική λειτουργία της Φο- ρολογικής Διοίκησης. Στις αρμοδιότητες αυτές συγκατα- λέγονται: α) Ο προσδιορισμός, η βεβαίωση και η είσπρα- ξη των φορολογικών και τελωνειακών εσόδων, καθώς και η είσπραξη λοιπών δημοσίων εσόδων. β) Η παρακο- λούθηση και ο έλεγχος της πορείας της βεβαίωσης και της είσπραξης των δημοσίων εσόδων και η εφαρμογής της κείμενης νομοθεσίας για την είσπραξη δημοσίων ε- σόδων. γ) Η λήψη και η εφαρμογή των αναγκαίων μέ- τρων για την αποτελεσματική και αποδοτική λειτουργία των φορολογικών, τελωνειακών και λοιπών υπηρεσιών της, στους τομείς της καταπολέμησης της φοροδιαφυ- γής, του λαθρεμπορίου, της φορολογικής απάτης και της παραοικονομίας, της εφαρμογής των διατάξεων της φο- ρολογικής και τελωνειακής νομοθεσίας, της βεβαίωσης και είσπραξης και η βελτίωση της εισπραξιμότητας των δημοσίων εσόδων. δ) Η έκδοση κανονιστικών αποφάσε- ων, εγκυκλίων, οδηγιών και λοιπών διοικητικών εγγρά- φων που αφορούν εν γένει στην ερμηνεία και στην ε- φαρμογή των διατάξεων της φορολογικής, τελωνειακής και λοιπής νομοθεσίας που σχετίζεται με τους τομείς αρ- μοδιότητάς της. ε) η έκδοση κανονιστικών αποφάσεων, εγκυκλίων, οδηγιών, ατομικών διοικητικών πράξεων και λοιπών διοικητικών εγγράφων που αφορούν σε θέματα οργάνωσης υπηρεσιών και διαχείρισης των πάσης φύσε- ως πόρων της. στ) Η λήψη και η εφαρμογή των αναγκαί- ων μέτρων για την προστασία της δημόσιας υγείας, του περιβάλλοντος και των συμφερόντων των καταναλωτών, καθώς και για την συμβολή στην υγιή λειτουργία της α- γοράς, στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και και- νοτομίας της χημικής βιομηχανίας, και την παροχή σχε- τικής επιστημονικής υποστήριξης σε δικαστικές, αστυνο- μικές και λοιπές κρατικές Αρχές και υπηρεσίες. ζ) Ο στρατηγικός και επιχειρησιακός σχεδιασμός των δράσε- ων όλων των υπηρεσιών της και η κατάρτιση στοχοθε- σίας και δεικτών απόδοσης. η) Η κατάρτιση των επιμέ- ρους επιχειρησιακών σχεδίων φορολογικών, τελωνεια- κών και λοιπών ελέγχων αρμοδιότητάς της και ο προ- γραμματισμός ελέγχων για τη διαπίστωση της εφαρμο- γής της φορολογικής, τελωνειακής και λοιπής νομοθε- σίας αρμοδιότητάς της. Επίσης, η αξιολόγηση και η ιε- ράρχηση των αιτημάτων ελέγχου που υποβάλλονται από άλλους φορείς. θ) Ο εντοπισμός φαινομένων φοροδια- φυγής, λαθρεμπορίου, φορολογικής απάτης, παραεμπο- ρίου και παραοικονομίας και ο καταλογισμός της διαφεύ- γουσας φορολογητέας ύλης…….

    η συνέχεια εδώ
    https://www.taxheaven.gr/pagesdata/AITIOLOGIKH_EK_23_5_2016.pdf

  3. ΟΠΟΙΟΣ ΔEN YΠΟΒΑΛΛΕΙ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΝΑΛΗΨΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ..ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑΘΕΣΑΜΕ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ….

    ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΞΕΥΤΙΛΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ. ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΥΠΟΒΑΛΛΕΙ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΝΑΛΗΨΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ..ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑΘΕΣΑΜΕ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΟΒΑΛΛΕΙ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ 2016 ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΑΔΕ ΩΣ ΔΗΜΟΣΙΟ ΦΟΡΕΑ ΠΟΥ ΑΣΚΕΙ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΦΕΚ 94Α/27-5-2016 ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΓΧΟ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΜΗΝΥΣΗ ΓΙΑ ΣΥΣΤΑΣΗ ΣΥΜΜΟΡΙΑΣ..ΠΑΡΟΛΑ ΤΑΥΤΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΕΓΚΡΙΣΗ Η ΕΝ ΛΟΓΩ ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΜΠΗΚΕ ΚΑΙ ΥΠΕΞΑΙΡΕΣΕ ΧΡΗΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ..Η ΕΝ ΛΟΓΩ ΤΡΑΠΕΖΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΠΟΣΟ ΠΑΡΟΤΙ ΠΑΡΑΒΙΑΣΕ ΤΗΝ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ ΣΥΜΒΑΣΗ ΑΝΟΙΓΜΑΤΟΣ ΚΑΤΑΘΕΤΙΚΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΟΠΟΥ ΜΙΛΑ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΓΙΑ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΑΠΟΡΡΗΤΟ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΟΥ ΘΑ ΠΑΝΕ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΥΠΕΞΑΙΡΕΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ…ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΣΥΜΜΟΡΙΑΣ ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ..

    ΠΑΝΟΣ ΛΕΛΙΑΤΣΟΣ

    http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2017/05/en-y.html#ixzz4iFrc69ll

  4. Σάββατο, 27 Μαΐου 2017

    SOS: Ανατροπές στον ΕΝΦΙΑ και πρόστιμα – φωτιά

    Προβλέπεται ότι, οι νέοι υπάλληλοι της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.) δύνανται να διορίζονται, κατόπιν προκηρύξεων που εκδίδονται μετά την δημοσίευση του υπό ψήφιση σχεδίου νόμου, στη Φορολογική και Τελωνειακή Ακαδημία σε προσωποπαγείς θέσεις που συνιστώνται με την πράξη διορισμού τους, κατά παρέκκλιση των κείμενων διατάξεων, με σκοπό την παρακολούθηση προγράμματος υποχρεωτικής εισαγωγικής εκπαίδευσης. Για το ανωτέρω χρονικό διάστημα, λογίζονται και αμείβονται ως δόκιμοι δημόσιοι υπάλληλοι.

    Θα διορίσουν όλα τα ΑΔΙΣΤΑΚΤΑ φασιστερά μπολσεβίκικα σκουπίδια, προκειμένου να αρπάξουν τις περιουσίες των Ελλήνων.

    ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΡΩΣΙΑ ΤΟΥ ΣΤΑΛΙΝ, ΑΥΤΑ.
    ΤΑ ΣΤΑΛΙΝΟΦΑΣΤΑΡΙΑ, Θ’ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΓΚΟΥΛΑΓΚ….

    ΓΕΜΑΤΟ ΠΑΓΙΔΕΣ ΤΟ ΝΕΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΤΩΝ ΚΑΤΣΑΠΛΙΑΔΩΝ.
    ΜΟΝΟΝ ΜΙΑ ΓΕΝΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ, ΘΑ ΡΙΞΕΙ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΩΝ ΓΕΝΙΣΤΑΡΩΝ.

    ΜΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ, Ο ΝΟΜΟΣ ΤΩΝ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΩΝ.

    Καλλιόπη Σουφλή

    η συνέχεια εδώ

    http://attikanea.blogspot.gr/2017/05/sos_27.html

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s