3 προτάσεις της ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ «ΕΛ.ΛΑ.Σ.» ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΙΣ

 

1) ΠΡΟΤΑΣΗ ΝΟΜΟΥ ΠΕΡΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΑΥΤΟΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΩΝ ΚΑΙ 
 ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ

 

ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ
«ΕΛ.ΛΑ.Σ.»
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΙΣ
Ευριπίδου 57-Τ.Κ. 10554 Αθήνα -Τηλ: 210 3250220 http://www.patriotiki-enosi.gr**Ηλ.Ταχ: elas@otenet.gr
Αθήνα 16η Φεβρουαρίου 2015
Αριθμός πρωτοκόλλου 9/2015
ΠΡΟΣ ΤΗΝ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
Διά του Προέδρου αυτής [Αριθμός πρωτοκόλλου: Δ195/16-02-2015]

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:
1ον ΠΡΟΕΔΡΟΝ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ [Αριθμός πρωτοκόλλου: 169/16-02-2015]

2ον ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ

α] ΣΥΡΙΖΑ [Παρελήφθη από την κυρία Μανώλη Γεωργία]

β] ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ [Παρελήφθη από τον κύριο Δημητριάδη Ιωάννη]

γ] ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ [Αριθμός πρωτοκόλλου: 29/16-02-2015]

δ] ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ [Παρελήφθη από την κυρία Σταύρου]

ε] ΠΟΤΑΜΙ [Αριθμός πρωτοκόλλου: 4/16-02-2015]

στ] ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΕΛΛΑΔΑΣ [Παρελήφθη από την κυρία Μ. Λέντζου]

ζ] ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ [Αριθμός πρωτοκόλλου: 5/16-02-2015]

ΘΕΜΑ: ΠΡΟΤΑΣΗ ΝΟΜΟΥ ΠΕΡΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΑΥΤΟΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΩΝ ΚΑΙ 
 ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ

Κύριοι,

Η ανεργία σήμερα είναι το πλέον φλέγον ζήτημα της χώρας. Η διόγκωση του προβλήματος πήρε τρομακτικές διαστάσεις από την εξαφάνιση της ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑΣ ΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. Όμως ο θεσμός της αυτοαπασχόλησης ήταν και είναι για την Ελλάδα των ειδικών γεωμορφολογικών συνθηκών [μικρές καλλιεργούμενες εκτάσεις ανάμεσα σε βουνά και μικρές νησιωτικές επιφάνειες μέσα στη θάλασσα] ένας θεσμός βαθιά ριζωμένος, που διαμόρφωσε ένα πολυεπιτηδευματία και λιτοδίαιτο ως προς τα χαρακτηριστικά Έλληνα πολίτη, που επιβίωσε στο βάθος χιλιετηρίδων. Αυτός ο θεσμός που πάντα ανατροφοδοτείται και στις σύγχρονες συνθήκες με νέες μορφές [π.χ το μαγαζάκι, που επιχορηγείται από την οικογένεια αλλά και η συνέχιση της οικογενειακής επιχείρησης] είχε ως αποτέλεσμα η ΑΝΕΡΓΙΑ να παραμένει σε χαμηλά επίπεδα. Αυτός ο θεσμός την πενταετία 2010-2014 καταστράφηκε ολοσχερώς με αποτέλεσμα η ανεργία να εκτιναχθεί, σύμφωνα με τα δεδομένα της ΕΛΣΤΑΤ για τον μήνα Νοέμβριο 2014 στο 25,8 του ενεργού πληθυσμού της χώρας με την ανεργία των νέων να υπερβαίνει το 50% και οι εγγεγραμμένοι άνεργοι τον Δεκέμβριο του 2014, σύμφωνα με τα στοιχεία του ΟΑΕΔ να έχουν φτάσει σε 1.063.928 άτομα και από αυτούς να επιδοτούνται μόνο οι 173.526.
Στην πραγματικότητα όμως, γνωρίζετε καλλίτερα όλων, οι πραγματικοί άνεργοι υπερβαίνουν τους 2.000.000 πολίτες και η ανεργία υπερβαίνει το 30% του ενεργού πληθυσμού. Αιχμή του δόρατος της καταστροφής ήταν και είναι το ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ, που από δικαίωμα στην κοινωνική ασφάλιση μετατράπηκε σε θηλιά των μικροεπαγγελματιών-αυτοαπασχολουμένων, οι οποίοι κατά χιλιάδες συσσωρεύονται στα Δικαστήρια ως ποινικοί κατηγορούμενοι, γιατί δεν καταβάλλουν τις ασφαλιστικές τους εισφορές, οι οποίες ανατροφοδοτούνται με πρόστιμα επί προστίμων, παραμένοντας εσαεί χρεωμένοι και με σημειώματα ενημέρωσης καλούνται να καταβάλουν στον Ο.Α.Ε.Ε, ασφαλιστικές εισφορές σύμφωνα με το Νόμο 4152/2013, ενώ είναι άτομα χωρίς επαρκείς πόρους και ήδη ευρίσκονται στο όριο της φτώχειας -ήτοι με χαμηλό εισόδημα 2012 περί το ετήσιο ποσόν 6.591 ευρώ σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ (βλέπε δημοσίευμα Εφημερίς ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ 9-10- 2013 φύλλο 835 σελ δ05 και άλλες εφημερίδες)  .

Α] ΠΩΣ ΔΙΟΓΚΩΘΗΚΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ

Χιλιάδες αυτοαπασχολούμενοι είδαν τα εισοδήματά τους να συρρικνώνονται την πενταετία 2010-2014 κάτω των 10.000 ευρώ ή και κάτω του ορίου αυτού. Υποαπασχολούντο στην ατομική τους επιχείρηση, για να έχουν αξιοπρεπή πρόσβαση σε τροφή και φάρμακα οι ίδιοι και τα προστατευόμενα μέλη της οικογενείας τους που ορίζονται στο άρθρο 3 περ Α,Β του Ενιαίου  Κανονισμού Παροχών Υγείας (ΕΟΠΥΥ), όπως ισχύει δυνάμει των ΚΥΑ Φ 90380/25916/3294/2011 ΦΕΚ Β 2456/3-11-2011 και  Φ 9038/5383/738.2012 ΦΕΚ Β 1233/11-4-2012. Σύμφωνα με το άρθρο 4 των ανωτέρω ΚΥΑ η ασφαλιστική τους ικανότητα και απόκτηση δικαιώματος στις παροχές υγειονομικής περίθαλψης  στο Ελληνικό Κράτος εξαρτάται και αποδεικνύεται με (θεωρημένο)  βιβλιάριο υγείας.
Η μη θεώρηση σε έναν έκαστο τούτων των κρατικών βιβλιαρίων υγείας του ΝΠΔΔ ΟΑΕΕ εάν δεν εξοφλήσουν ή ρυθμίσουν τις οφειλές τους σύμφωνα με τις διατάξεις του Νόμου 4152/2013, οδηγεί σε εξαθλίωση και εξόντωση με πρόθεση εν γνώσει του ΝΠΔΔ ΟΑΕΕ και τους επιβάλλονται συνθήκες ζωής, μεταξύ άλλων στέρηση πρόσβασης σε ιατροφαρμακευτική περίθαλψη  και φάρμακα., υπολογισμένων να επιφέρουν την καταστροφή τους ως μέρους του Ελληνικού πληθυσμού.
Και ενώ είχαν και έχουν κάθε δικαίωμα να απαιτήσουν από την επίσημη κυβέρνηση την τήρηση της Συνταγματικής επιταγής, που επιβάλλει το άρθρο 22# 1 του Συντάγματος για υποχρέωση της πολιτείας στο δικαίωμα της εργασίας σε κάθε Έλληνα πολίτη, η πολιτεία όχι μόνο δεν παρείχε αυτή την προστασία αλλά φρόντισε με τον υποχρεωτικό νόμο της κοινωνικής ασφάλισης για εισφορές στα διάφορα ταμεία των αυτοαπασχολούμενων [ΟΑΕΕ-ΕΤΑΑ] με τις υψηλές ετήσιες εισφορές που ίσχυαν πριν το 2010, να εξαναγκάζει τα ανωτέρω Ταμεία να επιδιώκουν την αναγκαστική τους είσπραξη μέσω της ποινικοποίησης της οικονομικής ζωής. Αποτέλεσμα αυτής της τακτικής ήταν, οι εισφορές ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ για το μελλοντικό δικαίωμα της σύνταξης από την στιγμή που σήμερα ο αυτοαπασχολούμενος δεν μπορεί να ζήση, ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΑΠΟΥΝ ΣΕ ΔΥΣΒΑΣΤΑΚΤΟ ΦΟΡΟ παραβιάζοντας εν γνώσει των Κρατικών Ασφαλιστικών Φορέων ΟΑΕΕ και ΕΤΑΑ τις κυρωμένες κατ’ άρθρο 28§1 του Συντάγματος από την Ελλάδα Διεθνείς Συμβάσεις και ειδικά τις διατάξεις:
α) των άρθρων 7,8,9,10§1,2,3,4 του Νόμου 1136/1981 ΦΕΚ Α 61/13-3-1981 Περί κυρώσεως του Ευρωπαϊκού Κώδικα Κοινωνικής Ασφάλισης
β) των άρθρων  11,12,13, 14, του Νόμου 1426/1984 ΦΕΚ Α 32/21-3-1984), του ευμενέστερου για τους «χωρίς επαρκείς πόρους πολίτες» του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Χάρτη και,
γ] του Κώδικα Θεμελιωδών Δικαιωμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης  10/2012, ήτοι κανόνες δικαίου που έχουν υπερνομοθετική ισχύ σύμφωνα με το άρθρο 28§1 του Συντάγματος και οι οποίοι κανόνες δικαίου υπερισχύουν-κατισχύουν των κατωτέρας τυπικής ισχύος Νόμων  (περί εφαρμοστικών μέτρων των Μνημονίων όπως ο Νόμος 4152/2013 κ.λ.π, ΠΔ και Υπουργικές Αποφάσεις ως και Εγκύκλιοι) και δεν τους παρέχεται ιατροφαρμακευτική περίθαλψη καθόσον τους έχει διακοπεί και τους στερείται η πρόσβαση  στην κρατική ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και σε φάρμακα τόσο των ιδίων όσο και των μελών των οικογενειών τους, ενώ είναι υπήκοοι-πολίτες της Ελλάδος και δεν διαθέτουν επαρκείς πόρους, κατ’ άρθρο 13§1 του  Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Χάρτη που κυρώθηκε με τον Νόμο 1426/1984, ευρισκόμενοι στο όριο της φτώχειας  και κάτω από το όριο της φτώχειας  ως ελεύθεροι επαγγελματίες ευρίσκονται  σε συνεχή κίνδυνο.

Β] Σύμφωνα με τις διατάξεις  των άρθρων 6 περ (γ), 7§1β, 2β και 25 του Νόμου 3003/2002 (ΦΕΚ Α 75/8-4-2002) με τον οποίο κυρώθηκε το Καταστατικό του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου, που υιοθετήθηκε από τη Διπλωματική Διάσκεψη του Ο.Η.Ε. στη Ρώμη, στις 17 Ioυλίου 1998, όπως διορθώθηκε στις 19 Νοεμβρίου 1998 και στις 12 Ιουλίου 1999 και έχουν  την υπερνομοθετική ισχύ,  που ορίζει το άρθρο 28 παρ. 1 του Συντάγματος, συνάγεται ότι από τα κρατικά όργανα σε εκτέλεση πολιτικής, η με οιοδήποτε τρόπο στοχευμένα παρεμπόδιση πρόσβασης στην κρατική υγειονομική περίθαλψη, όπως η μη θεώρηση κρατικών βιβλιαρίων υγείας σε ευπαθείς ομάδες υπηκόων-πολιτών που δεν έχουν επαρκείς πόρους ή είναι στα όρια της φτώχειας, αποτελεί παραβίαση κρατικών καθηκόντων και εγκληματικότητα  από τα κρατικά όργανα.
Συνεπώς η μη θεώρηση των βιβλιαρίων υγείας τους από τον Κρατικό Ασφαλιστικό Φορέα ΝΠΔΔ ΟΑΕΕ, που εν γνώσει του τους προκαλεί ζημία ηθική και υλική καθώς και το έγγραφό του περί Ενημέρωσης– Αναγκαστικής Είσπραξης Οφειλομένων Ασφαλιστικών Εισφορών, βρίσκεται εκτός των πλαισίων της καλώς εννοούμενης χρηστής διοίκησης και καλής πίστης και γενικότερα των διεθνών χρηστών ηθών και αντίκειται στις διατάξεις των άρθρων 259 (παράβασης καθήκοντος), 306 (έκθεσης) του  Ποινικού Κώδικα, 1, 2, 7  του Νόμου 2690/1999 (ΦΕΚ Α 45/9-3-1999 Κύρωση Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας) και των άρθρων  7§1β-2β 25§1-4 του Ν 3003/2002 (ΦΕΚ Α 75/2002), στοχευμένα αποβλέπει στην εξαθλίωση και εξόντωσή τους ως πληθυσμιακή οντότητα Ελλήνων πολιτών με μη επαρκείς πόρους ή και φτωχοποιημένους που δεν διαθέτουν επαρκείς πόρους και ευρίσκονται περί του ορίου της  φτώχειας (στο ετήσιο εισόδημα  6.591 ευρώ ανά άτομο καθ’ όσον αυτό δεν επαρκεί για διατροφή, ένδυση, ενοίκιο κατοικίας και πάγιες ανάγκες ηλεκτρικού ρεύματος, πληρωμής φόρων  στο κράτος και ΟΤΑ κλπ).

Γ] Η ΛΥΣΗ
Ο Συνταγματικός Νομοθέτης δεν είχε σκοπό να επιβάλλει ένα ακόμη φόρο, αλλά να προνοεί ώστε ο κάθε εργαζόμενος, μέσω της παρακράτησης εκ του εισοδήματός του μιάς κοινωνικής εισφοράς προς το ασφαλιστικό Ταμείο, να κατοχυρώνει το μελλοντικό συνταξιοδοτικό του δικαίωμα. Εξυπακούετο λοιπόν, ότι αυτή η κοινωνική εισφορά θα ήταν ποσοστιαία ανάλογα με το καθαρό εισόδημα, που θα εισέπραττε από την εργασία του ο ασφαλισμένος εργαζόμενος. Σήμερα που οι ετήσιες εισφορές προς τα ασφαλιστικά Ταμεία υποχρεωτικά κυμαίνονται από 4.500-6.000 ευρώ ετησίως γίνεται κατανοητό, ότι εργαζόμενοι με ετήσια εισοδήματα 5.000 και 6.000 ευρώ είναι αδύνατο να ανταποκριθούν στην υποχρέωσή τους και αναγκάζονται να κλείνουν τις επιχειρήσεις τους με αποτέλεσμα να πολλαπλασιάζεται η ΑΝΕΡΓΙΑ και να δημιουργείται ευρύτερο ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΔΙΕΞΟΔΟ. Αν μάλιστα συνυπολογίσουμε, ότι ο ΟΑΕΕ κυρίως δεν τους επιτρέπει να κλείσουν την επιχείρησή τους, αν δεν εξοφλήσουν τα χρωστούμενα, γίνεται αντιληπτό ότι συσσωρεύονται και ασφαλιστικά χρέη σε επιχειρήσεις με μηδενικά εισοδήματα.
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΩΤΕΡΩ ΛΟΓΟΥΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ
1ον Για τα καθαρά εισοδήματα κάτω των 20.000 ευρώ ετησίως, από 1 Ιανουαρίου 2009 έως και σήμερα, οι ασφαλιστικές οφειλόμενες εισφορές να καθορισθούν αναλογικά και ποσοστιαία σε 12% επί του καθαρού εισοδήματος του καθ’ ενός υποχρεωτικά, προαιρετικά δε ο ασφαλιζόμενος εάν μπορεί καταβάλλει την επί πλέον εισφορά που απαιτεί το ασφαλιστικό Ταμείο. Νομική βάση της προτεινόμενης ρύθμισης υπάρχει από το παράδειγμα του Νόμου 4194/2013, καθώς οι Δικηγορικοί Σύλλογοι εισπράττουν υποχρεωτικά με το Γραμμάτιο Προκαταβολής Εισφορών και Ενσήμων αναλογικά ένα 12% περίπου της οριζόμενης αμοιβής των υπέρ του Ασφαλιστικού των Ταμείου. Κατ’ επέκταση με αντίστοιχη επεξεργασμένη νομοθετική ρύθμιση να μπορεί ο κάθε ασφαλισμένος επιτηδευματίας να υποβάλλει τις εξ ΥΨΟΥΣ 12% υποχρεωτικές ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ του με τα εκκαθαριστικά σημειώματα των ετήσιων φορολογικών του ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΚΑΘΑΡΩΝ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ. Με τον τρόπο αυτό εξοφλείται η υποχρεωτική του ασφαλιστική κάλυψη τόσο συνταξιοδοτική όσο και ιατροφαρμακευτική. Εξυπακούεται δε ότι ο αριθμός των συνταξιοδοτικών του ενσήμων θα είναι αναλογικός με τις καταβληθείσες υπ’ αυτού εισφορές σε σχέση με τα ισχύοντα στα Ταμείο του.
2ον Να μην υπάρξουν πρόστιμα και τέλη καθυστέρησης και να εκδοθούν ΝΕΑ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΤΗ 2009 ΈΩΣ ΣΗΜΕΡΑ βάσει των καθαρών εισοδημάτων που προκύπτουν για τους ελεύθερους επαγγελματίες- αυτοαπασχολούμενους από τις Δηλώσεις φορολογίας εισοδήματός των.
3ον Ο προτεινόμενος τρόπος υπολογισμού για τις ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ στο 12% να ισχύσει έως ότου ανακάμψει η Ελληνική Οικονομία. Παράλληλα να υπάρχει ρύθμιση, ώστε να εξοφλούνται οι παλιές εισφορές από 2009 με την νομοθετική ρύθμισή τους σε άτοκες δόσεις χωρίς προσαυξήσεις.
4ον Τα οφέλη από την παραπάνω προτεινόμενη ρύθμιση είναι τεράστια ήτοι:
α] Διαγράφονται επαχθή και ανάλγητα χρέη.
β] Υπάρχει αναλογική καταβολή ασφαλιστικών εισφορών βάσει καθαρών κερδών.
γ] Μειώνεται η ανεργία, γιατί θα υπάρχουν οι αυτοαπασχολούμενοι που θα δίνουν 
 την δική τους εργασιακή μάχη παρά την φτώχια τους με αξιοπρέπεια και δεν θα 
 έχει το κράτος τόσο μεγάλο βάρος.
δ] Αλλάζει η ψυχολογία, γίνεται πιο ευέλικτο το σύστημα και με μία αναπτυξιακή 
 τροχιά της οικονομίας τα ασφαλιστικά Ταμεία θα αποκτήσουν ξανά έσοδα.
ε] Σταματά η ποινικοποίηση της επιχειρηματικότητας και της οικονομικής ζωής.
στ] Κατοχυρώνονται τα συνταγματικά ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα και ο ελεύθερος πολίτης δεν μετεξελίσσεται σε οιονεί δουλοπάροικο της οικονομικής ολιγαρχίας και του Μεσαίωνα των Πολυεθνικών.
5ον Παράλληλα πρέπει να επιλυθούν και τα κάτωθι ασφαλιστικά ζητήματα, που άπτονται της τήρησης του Συνταγματικού καταστατικού Χάρτη:
α] Με την από το 1982 τροποποίηση του Οικογενειακού Αστικού Κώδικα θεσπίστηκε η ισότητα των δύο φύλλων. Με διάφορους ασφαλιστικούς νόμους, το δικαίωμα σύνταξης στην μητέρα με ανήλικο τέκνο θεσμοθετήθηκε ως δικαίωμα και για τον πατέρα [ασφαλιστικό Δημοσίων Υπαλλήλων]. Αυτή όμως η νομοθετική ρύθμιση δεν επεξετάθη και στα υπόλοιπα Ασφαλιστικά Ταμεία των αυτοαπασχολούμενων και ελευθέρων επαγγελματιών. Θεωρούμε επιβεβλημένο να αποκατασταθεί η συνταγματική αρχή της ίσης μεταχείρισης ενώπιον του νόμου και να θεσπιστεί διάταξη, με την οποία ο πατέρας ανήλικου τέκνου, που καλύπτει τις κατά νόμο προϋποθέσεις, να δύναται να λαμβάνει την αναλογούσα σύνταξη, εφ’ όσον η μητέρα παραιτείται του δικαιώματός της υπέρ του συζύγου της.
β] Ανάλογο ζήτημα συνταγματικής εκτροπής είναι η παραβίαση εκ μέρους του Κράτους και των οργάνων αυτού, με πρόσχημα τον νόμο περί ΑΜΚΑ, η καταστρατήγηση θεμελιωδών ανθρωπίνων δικαιωμάτων κατά παράβαση της ΕΣΔΑ. Αποτέλεσμα είναι να μην χορηγούνται συντάξεις σε δικαιούχους, οι οποίοι αρνήθηκαν για θρησκευτικούς λόγους να ενταχθούν στα ηλεκτρονικά αρχεία των Ταμείων. Επειδή παραβιάζεται το άρθρο 13 του Συντάγματος περί ανεξιθρησκείας από τον θεσπισθέντα νόμο που πρέπει να τροποποιηθεί, επειδή η συμπεριφορά του Κράτους καθίσταται ρατσιστική παραβιάζοντας και τον αντιρατσιστικό νόμο και επειδή οι ασφαλισμένοι που εμπίπτουν στην κατηγορία αυτή, ΟΔΗΓΟΥΝΤΑΙ σε φυσική εξόντωση μέσω της έλλειψης διατροφής και υγειονομικής περίθαλψης, ΟΦΕΙΛΕΤΕ άμεσα να επιληφθείτε νομοθετικώς, όπως το Σύνταγμα και η ΕΣΔΑ ορίζουν.
Με την ΕΛΠΙΔΑ ΟΤΙ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΑΣ ΘΑ ΤΥΧΕΙ ΤΗΣ ΔΕΟΥΣΑΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ
Για την ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ-ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΙΣ «ΕΛ.ΛΑ.Σ»
Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

Οδυσσέας Τηλιγάδας Στέργιος Σμυρλής Κωνσταντίνος Γκέκας
210 3250 220 begin_of_the_skype_highlighting  6944325056 begin_of_the_skype_highlighting  6937118822 begin_of_the_skype_highlighting

 

2) ΠΡΟΤΑΣΗ ΝΟΜΟΥ ΠΕΡΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΔΑΝΕΙΟΛΗΠΤΩΝ ΚΑΙ ΕΞΥΓΙΑΝΣΗΣ 
 ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ
«ΕΛ.ΛΑ.Σ.»
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΙΣ
Ευριπίδου 57-Τ.Κ. 10554 Αθήνα -Τηλ: 210 3250220 http://www.patriotiki-enosi.gr**Ηλ.Ταχ: elas@otenet.gr
Αθήνα 16η Φεβρουαρίου 2015
Αριθμός πρωτοκόλλου 8/2015
ΠΡΟΣ ΤΗΝ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
Διά του Προέδρου αυτής [Αριθμός πρωτοκόλλου: Δ196/16-02-2015]

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:
1ον ΠΡΟΕΔΡΟΝ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ [Αριθμός πρωτοκόλλου: 168/16-02-2015]
2ον ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ

α] ΣΥΡΙΖΑ [Παρελήφθη από την κυρία Μανώλη Γεωργία]

β] ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ [Παρελήφθη από τον κύριο Δημητριάδη Ιωάννη]

γ] ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ [Αριθμός πρωτοκόλλου: 28/16-02-2015]

δ] ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ [Παρελήφθη από την κυρία Σταύρου]

ε] ΠΟΤΑΜΙ [Αριθμός πρωτοκόλλου: 3/16-02-2015]

στ] ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΕΛΛΑΔΑΣ [Παρελήφθη από την κυρία Μ. Λέντζου]

ζ] ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ [Αριθμός πρωτοκόλλου: 6/16-02-2015]

ΘΕΜΑ: ΠΡΟΤΑΣΗ ΝΟΜΟΥ ΠΕΡΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΔΑΝΕΙΟΛΗΠΤΩΝ ΚΑΙ ΕΞΥΓΙΑΝΣΗΣ 
 ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

Κύριοι,

Ραγδαία επιδεινώθηκε η ζωή των Ελλήνων πολιτών από την αδηφάγο μετεξέλιξη του τραπεζικού συστήματος, που από οικονομικό εργαλείο ανάπτυξης μετατράπηκε σε τερατογενετικό ρομποτοειδή μηχανισμό εξόντωσης ανθρωπίνων υπάρξεων.
Η κυριαρχία του ΔΟΓΜΑΤΟΣ ΣΑΫΛΩΚ ΚΑΙ ΜΑΚΙΑΒΕΛΙ επί της χώρας μας, που έγινε το πειραματόζωο των Διεθνών Αγορών, οδήγησε και οδηγεί μαθηματικά στην εξαΰλωση των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, στην κατάργηση του ελεύθερου δημοκρατικού πολίτη και στην μετατροπή του σε «Οιονεί δουλοπάροικο του Μεσαίωνα των Πολυεθνικών και των Τραπεζών».
Από τα τρέχοντα στοιχεία προκύπτει, πως το χρέος είναι σήμερα στα 324 δις ευρώ, ενώ το ΑΕΠ ανέρχεται στο ποσό των 179 δις ευρώ, ήτοι το δημόσιο χρέος από 120% που ήταν το 2010, έφτασε στο 181% του ΑΕΠ το 2014. Με αβέβαιες αναπτυξιακές προοπτικές ασφαλώς και δεν είναι βιώσιμο, αφού το ισχύον πρόγραμμα της Τρόικα προβλέπει πως η Ελλάδα το 2015, θα πρέπει να επιτύχει πρωτογενές πλεόνασμα της τάξεως του 3% του ΑΕΠ ή 5,7 δις ευρώ. Για το 2016 δε και για τα επόμενα χρόνια, τα πλεονάσματα θα πρέπει να ανέλθουν στο 4,5% του ΑΕΠ ή περίπου σε 9 δις ευρώ. Υπό τις συνθήκες αυτές είναι προφανές, ότι δεν υπάρχει περίπτωση να επιτευχθούν οι συγκεκριμένοι στόχοι, εκτός και εάν το κράτος λεηλατήσει και τις καταθέσεις των Ελλήνων.
Η πολιτική μεταβολή, που επετεύχθη πρόσφατα στη χώρα μας με την άνοδο της νέας κυβέρνησης, ανέσυρε την ΕΛΠΙΔΑ από το πιθάρι της ΠΑΝΔΩΡΑΣ, για να προστατέψει την ζωή των ανθρώπων. Όμως λόγια χωρίς πράξη έργων δεν μπορούν να επιφέρουν ουδεμία μεταβολή. Στα πλαίσια του εποικοδομητικού διαλόγου καταθέτουμε την παρούσα επεξεργασμένη συνοπτική πρότασή μας, προκειμένου να μεταβληθεί σε πρόταση νόμου, ώστε να ξημερώσει μία νέα ημέρα για την χώρα μας.

1ον ΑΛΛΑΓΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ:

α] Την τελευταία δεκαπενταετία οι Τράπεζες λειτούργησαν αποκλειστικά στη λογική του υπερκαταναλωτισμού με την ανεξέλεγκτη χορήγηση δανείων με υπέρμετρα τοκογλυφικά επιτόκια, που κατέστησαν τους πολίτες αλλά και τις επιχειρήσεις δέσμιους του τραπεζικού συστήματος.
β] Από την αρχή κατέγραψαν κέρδη από την προεξόφληση των τόκων και οι μέτοχοί τους ενθυλάκωσαν αυτά, στην πορεία δε άφησαν έρμαια την λειτουργία τους με τα αρχικά τους κεφάλαια άνευ αυξήσεων μετοχικού κεφαλαίου, η δε συνολική τους χρηματιστηριακή αξία έφθασε στο επίπεδο του να μην ξεπερνά τα οκτώ δις ευρώ.
γ] Αποτέλεσμα της ασύδοτης δράσης τους ήταν και είναι οι καταθέσεις των πολιτών να κινδυνεύουν ανά πάσα στιγμή να χαθούν.
δ] Απόρροια της δράσης τους ήταν να παρέμβει ο Κρατικός Μηχανισμός και μέσω της Βουλής να ψηφισθούν νόμοι για την ανακεφαλαιοποίηση των Τραπεζών με εγγύηση της Ελληνικής Ακίνητης Περιουσίας, χωρίς να ερωτηθεί και να συναινέσει ο Έλληνας πολίτης, που στην πράξη επιβαρύνθηκε μέσω της φορολογίας γιά την σωτηρία του Τραπεζικού συστήματος.
ε] Αναλυτικά οι τέσσερεις Τράπεζες που παρέμειναν [Εθνική-Άλφα-Πειραιώς και Γιούρομπανκ], αφού πήραν και τα μερίδια των υπολοίπων τραπεζών, που ενσωματώθηκαν εν μια νυκτί, άνευ ουσιαστικών ανταλλαγμάτων [π.χ ΑΓΡΟΤΙΚΗ, ΕΜΠΟΡΙΚΗ, ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΟ ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΙΟ κ.λ.π], ΑΝΑΚΕΦΑΛΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ με ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΥΨΟΥΣ 50 δις ευρώ, δηλαδή επτά φορές υπέρ της χρηματιστηριακής τους αξίας [Νόμος 4053/2012 και 4079/2012], χρήματα που δόθηκαν από τα δάνεια του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Στήριξης και καταχρηστικώς πληρώνει ο Ελληνικός Λαός.
στ] Παράλληλα χορηγήθηκαν στις ανωτέρω Τράπεζες 233 δις ευρώ από την ΕΚΤ [Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα] με επιτόκιο 1% και εγγύηση την Ελληνική Ακίνητη Περιουσία με τους κάτωθι νόμους:

-Νόμος 3723/2008 [άρθρο 2 # 1 και άρθρο 4] ΦΕΚ 250Α[ 9-12-2008 23 δις ευρώ
-Νόμος 3845/2010 [άρθρο 4 # 8] ΦΕΚ 65Α[ 6-5-2010 15 δις ευρώ
-Νόμος 3864/2010 [άρθρο 3 # 1] ΦΕΚ 119Α[ 9-12-2008 10 δις ευρώ
-Νόμος 3872/2010 [άρθρο 7] ΦΕΚ 148Α[3-9-2010 25 δις ευρώ
-Νόμος 3965/2011 [άρθρο 19 # 1] ΦΕΚ 113Α[18-5-2011 30 δις ευρώ
-Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου ΦΕΚ 203Α[14-9-2011 30 δις ευρώ
-Νόμος 4031/2011 ΦΕΚ 256Α/9-12-2011 30 δις ευρώ
-Νόμος 4056/2012 [άρθρο 21 # 1] ΦΕΚ 52Α[ 12-3-2012 30 δις ευρώ
-Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου/19-4-2012 ΦΕΚ 94Α[14-9-2012 40 δις ευρώ
ήτοι: ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ 233 δις ευρώ

Τα δάνεια αυτά υπό μορφή εγγυήσεων χορηγήθηκαν με στόχο να δοθούν αποκλειστικά σε στεγαστικά δάνεια και κεφάλαια κινήσεως σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις όπως προβλέπει ο νόμος 3723/2008. Αντ’ αυτού το μεγαλύτερο μέρος χρησιμοποιήθηκε από τις Τράπεζες σε ανακύκλωση ομολόγων του Ελληνικού Δημοσίου με επιτόκιο 4,8% και με άκοπο κέρδος για τις Τράπεζες 3,8% από την διαφορά επιτοκίου με παράλληλη αύξηση χρέους χωρίς να προβαίνουν σε τραπεζικές εργασίες.

ΠΕΡΑΝ ΤΩΝ ΑΝΩΤΕΡΩ: Ως παροχή εγγύησης του Ελληνικού Δημοσίου για κάλυψη των ομολογιακών δανείων εκδόσεως των κατωτέρω Τραπεζών εδόθησαν τα κάτωθι ποσά:
1ον Διά του υπ’ αριθμό 3297/24 Δεκεμβρίου 2013 ΦΕΚ Β εδόθη στην Τράπεζα Πειραιώς το 
 ποσό των 3.572.100.000 ευρώ.
2ον Διά του υπ’ αριθμό 3319/27 Δεκεμβρίου 2013 ΦΕΚ Β εδόθη στην Τράπεζα Alpha Bank το 
 ποσό των 3.609.600.000 ευρώ.
3ον Διά του υπ’ αριθμό 3356/30 Δεκεμβρίου 2013 ΦΕΚ Β εδόθη στην ΕΤΕπ για δανεισμό της 
 Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος το ποσό των 70.000.000 ευρώ.
4ον Διά του υπ’ αριθμό 3356/30 Δεκεμβρίου 2013 ΦΕΚ Β εδόθη στην Εθνική Τράπεζα της 
 Ελλάδος το ποσό των 4.107.700.000 ευρώ.
5ον Διά του υπ’ αριθμό 3379/31 Δεκεμβρίου 2013 ΦΕΚ Β εδόθη στην EUROBANK 
 ERGASIAS Α.Ε. το ποσό των 4.280.000.000 ευρώ
Ήτοι: ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ 15.639.400.000 ευρώ

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ: Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΕΞΟΝΤΩΘΗΚΕ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΜΕΤΑΤΡΑΠΗΚΕ ΣΕ ΥΠΟΖΥΓΙΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΚΑΙ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΧΡΕΩΝ, ενώ εάν οι Τράπεζες δεν πληρώσουν τα δάνεια κατά την λήξη τους τότε το κράτος, οι πολίτες δηλαδή, θα κληθούν να πληρώσουν αυτά τα δάνεια.
ΛΥΣΗ: Η λύση που προτείνουμε είναι ένα νέο κοινωνικοοικονομικό συμβόλαιο που πρέπει να συναφθεί μεταξύ των ενδιαφερομένων μερών ήτοι μεταξύ ΔΗΜΟΣΙΟΥ [Κράτος]-ΚΑΤΑΘΕΤΩΝ-ΔΑΝΕΙΟΛΗΠΤΩΝ-ΠΑΛΑΙΩΝ ΜΕΤΟΧΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ, με σκοπό να περιοριστούν οι απώλειες. Η λύση αυτή φυσικά προβλέπει αλλαγή φιλοσοφίας όλου του τραπεζικού συστήματος.

2. ΠΛΕΥΡΕΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ:

α] Το ΔΗΜΟΣΙΟ καθίσταται ΚΥΡΙΟΣ ΜΕΤΟΧΟΣ και των τεσσάρων ΤΡΑΠΕΖΩΝ, ώστε υπό την εποπτεία του να επιτευχθεί η ΕΞΥΓΙΑΝΣΗ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ.
β] Οι ΠΑΛΑΙΟΙ ΜΕΤΟΧΟΙ-ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ μέχρι την ΕΞΥΓΙΑΝΣΗ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ δεν θα λαμβάνουν μέρισμα, επιπροσθέτως δε, να διερευνηθούν τυχόν ποινικές ευθύνες τόσο αυτών, όσο και των Διοικήσεων των Τραπεζών.
γ] Οι ΚΑΤΑΘΕΤΕΣ αρχικώς για δέκα χρόνια δεν θα παίρνουν τόκο καταθέσεων για τα κεφάλαιά τους που είναι κατατεθειμένα γιά τα οποία κεφάλαια θα εγγυάται το κράτος. Μάλιστα τα τρία πρώτα χρόνια που θα τεθεί σε εφαρμογή το ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΥΓΙΑΝΣΗΣ, θα πρέπει να πληρώνουν υποχρεωτικά ΦΥΛΑΚΤΡΑ ύψους 0,1% το μήνα, ήτοι συνολικά 3,6% του ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΤΟΥΣ για την πληρωμή των εξόδων λειτουργίας των Τραπεζών, ούτως ώστε να διασφαλιστούν οι θέσεις εργασίας του προσωπικού αυτών.
δ] Σταματούν τα πάσης φύσεως καταναλωτικά δάνεια και δημιουργούνται στις Τράπεζες ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΩΝ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ, όπου τα κεφάλαια που συσσωρεύονται, τοποθετούνται σε αναπτυξιακά προγράμματα επιχειρήσεων. Οι καταθέτες γνωρίζουν αναλυτικά αυτά στα οποία θα συμμετέχουν εφ’ όσον επιθυμούν, θα αναλαμβάνουν το ρίσκο και φυσικά τα κέρδη επί των προγραμμάτων.
ε] Γίνεται ΡΙΖΙΚΗ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΔΑΝΕΙΩΝ [στεγαστικών, επιχειρηματικών, καταναλωτικών κ.λ.π] ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΔΑΝΕΙΟΛΗΠΤΗ. Δημιουργείται ο ΘΕΣΜΟΣ ΤΡΑ.ΜΕ.Ο [ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΜΕΡΙΔΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ]. Εκεί καταχωρούνται όλα τα ΚΕΦΑΛΑΙΑ σε δάνεια που έλαβε ο δανειολήπτης. Επί των κεφαλαίων ο Δανειολήπτης να υπάγεται σε ειδική ρύθμιση με σταθερό επιτόκιο [1%] όσο είναι και το κόστος απόκτησης χρήματος από την ΕΚΤ, ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΩΣ από την ημέρα ανάληψης των δανείων, καθώς ενδιάμεσος Διαμεσολαβητής [Τράπεζα] είναι πλέον το Δημόσιο. Από το ΕΝΤΟΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΟΥ 1% πρέπει να ΑΦΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΟΣΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΒΑΛΛΕΙ Ο ΔΑΝΕΙΟΛΗΠΤΗΣ γιά αποπληρωμή τοκοχρεολυσίων μέχρι σήμερα. Το ΚΕΦΑΛΑΙΟ που υπολείπεται, είναι το ΚΑΘΑΡΟ ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ. Ανάλογα με την οικονομική κατάσταση του Δανειολήπτη να ρυθμίζεται και η οφειλή του. Αν είναι ΑΝΕΡΓΟΣ, να ΥΠΑΡΧΕΙ εύλογος ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΧΑΡΙΤΟΣ. Σε κάθε άλλη περίπτωση να ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΡΙΜΝΑ, ώστε η ΜΗΝΙΑΙΑ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗ των ΤΟΚΩΝ ή του τοκοχρεολυσίου να ΚΑΘΟΡΙΖΕΤΑΙ πέραν της κατά περίπτωση κλίμακας του αφορολογήτου ποσού ενός εκάστου. Τα συμβαλλόμενα μέρη [ΤΡΑΠΕΖΑ ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ] και ΔΑΝΕΙΟΛΗΠΤΗΣ να καταργούν όλες τις προηγούμενες τοκογλυφικές συμβάσεις που υπάρχουν και συντάσσουν ΝΕΑ ΣΥΜΒΑΣΗ με σταθερό επιτόκιο 1% μέχρι αποπληρωμής του δανείου. Η σύμβαση αυτή αν για οποιοδήποτε λόγο δεν μπορεί να τηρηθεί όσον αφορά τη ρευστότητα [καταβολή μετρητών] τότε να γίνεται μνεία και πρακτικό εκούσιου συμβιβασμού μεταξύ των συμβαλλομένων μερών για την εξόφληση της Δανειακής οφειλής με άλλα περιουσιακά στοιχεία-δικαιώματα του Δανειολήπτη.
Ο ανωτέρω τρόπος εξόφλησης μιάς Δανειακής οφειλής πρέπει να ΤΕΛΕΙ ΥΠΟ ΤΗΝ ΜΕΡΙΜΝΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ, ούτως ώστε να διασφαλίζεται η μη απώλεια των περιουσιακών στοιχείων του Δανειολήπτη από την λήψη αναγκαστικών μέτρων.
Τέλος, διά Νόμου πρέπει να ΑΠΑΓΟΡΕΥΘΕΙ η εκποίηση της ακίνητης περιουσίας των Δανειοληπτών από σε ξένα κερδοσκοπικά funds

3. ΟΦΕΛΗ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗΣ ΡΥΘΜΙΣΗΣ:

α] Η ΕΚΤ λαμβάνει τα χρήματά της με επιτόκιο 1%.
β] Το ΔΗΜΟΣΙΟ δεν βαρύνεται και δεν αναγκάζεται να επιβάλλει φόρους.
γ] Οι ΚΑΤΑΘΕΤΕΣ έχουν εγγυημένα τα κεφάλαιά τους και έχουν στην αρχή μικρό 
 κόστος για φύλακτρα.
δ] Οι ΤΡΑΠΕΖΕΣ υποχρεώνονται να στραφούν σε αναπτυξιακό έργο, να λειτουργήσουν 
 οι επιχειρήσεις, να μειωθεί η ανεργία, γιά να έχουν κέρδη.
ε] Οι ΔΑΝΕΙΟΛΗΠΤΕΣ ανακουφίζονται με τα μέτρα γιατί απαλλάσσονται από τους 
 τοκογλυφικούς τόκους, καθ’ όσον από την φορολογία τους σώθηκε το Τραπεζικό σύστημα.

4ον ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

α] Αν γιά οποιαδήποτε περίπτωση δεν δεχτείτε ως εφικτή την παραπάνω πρόταση-ρύθμιση, θεωρούμε ότι είστε υποχρεωμένοι, να προβείτε σε κούρεμα του ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΧΡΕΟΥΣ κάθε ΔΑΝΕΙΟΛΗΠΤΗ ΒΑΣΗ ΤΗΣ εξίσωσης 50.000.000.000 [50 δις ευρώ]: 10.000.000 [Έλληνες] = 5.000 ευρώ για κάθε Έλληνα πολίτη Χ [επί] τον αριθμό των προστατευομένων μελών της οικογενείας του ήτοι [σύζυγος-τέκνα δηλαδή Χ 2,3,4, κ.ο.κ =10.000, 15.000, 20.000 ευρώ κ.ο.κ], διότι είναι ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΕΙΤΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ για να διασώζει διά της ανακεφαλαιοποιήσεώς των Ιδιωτικές Εταιρείες [Τράπεζες] με τοκογλυφικούς τόκους.
β] Είστε υποχρεωμένοι από 1ης Ιανουαρίου 2009 και μετά έως αποπληρωμής των Δανείων, ο τόκος να υπολογίζεται σε 1%, όσο είναι το κόστος αγοράς χρήματος από την ΕΚΤ, γιατί ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟ-ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΗΘΙΚΟ, οι Τράπεζες να έχουν πάρει 233 δις ευρώ με 1% επιτόκιο, όπως αναφέραμε με τους παραπάνω νόμους με ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΠΙ ΤΗΣ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ, επί της οποίας ο κάθε Έλληνας πολίτης έχει ΑΠΑΡΑΓΡΑΠΤΟ ΕΜΠΡΑΓΜΑΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΠΙΚΑΡΠΕΙΑΣ και να κερδοσκοπούν οι Τράπεζες τόσο σε βάρος του Ελληνικού Κράτους όσο και σε βάρος των πολιτών αυτού.
Αποτελεί δε ΣΚΑΝΔΑΛΩΔΗ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ η εκ μέρους του Τραπεζικού συστήματος ΠΑΡΑΝΟΜΗ και ΠΑΡΑΛΟΓΗ τακτική να απαιτεί από τον φορολογούμενο πολίτη και διά της ανακεφαλαιοποιήσεώς του δανειστή του:
1ον Να εξοφλήσει την δανειακή του οφειλή με υπερβάλλοντα τοκογλυφικά επιτόκια.
2ον Να συμμετέχει, διά χαριστικών νόμων, στην ανακεφαλαιοποίηση των Τραπεζών με χρήματα 
 που αντλούνται από την φορολογία του.
3ον Να αποπληρώνει την δήθεν οφειλή του με την ευτελή εκποίηση της ατομικής του 
 περιουσίας.
4ον Να δεσμεύονται τα επικαρπικά του δικαιώματα επί της Δημόσιας περιουσίας για την 
 ικανοποίηση του αρπακτικού Τραπεζικού συστήματος.
Με την ΕΛΠΙΔΑ ΟΤΙ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΑΣ ΘΑ ΤΥΧΕΙ ΤΗΣ ΔΕΟΥΣΑΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ
Για την ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ-ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΙΣ «ΕΛ.ΛΑ.Σ»
Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

Οδυσσέας Τηλιγάδας Στέργιος Σμυρλής Κωνσταντίνος Γκέκας
210 3250 220 begin_of_the_skype_highlighting  6944325056 begin_of_the_skype_highlighting  6937118822 begin_of_the_skype_highlighting

 

3) ΠΡΟΤΑΣΗ ΝΟΜΟΥ ΠΕΡΙ «ΣΕΙΣΑΧΘΕΙΑΣ»

ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ
«ΕΛ.ΛΑ.Σ.»
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΙΣ
Ευριπίδου 57-Τ.Κ. 10554 Αθήνα -Τηλ: 210 3250220 http://www.patriotiki-enosi.gr**Ηλ.Ταχ: elas@otenet.gr
Αθήνα 16η Φεβρουαρίου 2015
Αριθμός πρωτοκόλλου 7/2015
ΠΡΟΣ ΤΗΝ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
Διά του Προέδρου αυτής [Αριθμός πρωτοκόλλου: Δ197/16-02-2015]

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:
1ον ΠΡΟΕΔΡΟΝ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ [Αριθμός πρωτοκόλλου: 167/16-02-2015]

2ον ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ

α] ΣΥΡΙΖΑ [Παρελήφθη από την κυρία Μανώλη Γεωργία]

β] ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ [Παρελήφθη από τον κύριο Δημητριάδη Ιωάννη]

γ] ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ [Αριθμός πρωτοκόλλου: 30/16-02-2015]

δ] ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ [Παρελήφθη από την κυρία Σταύρου]

ε] ΠΟΤΑΜΙ [Αριθμός πρωτοκόλλου: 2/16-02-2015]

στ] ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΕΛΛΑΔΑΣ [Παρελήφθη από την κυρία Μ. Λέντζου]

ζ] ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ [Αριθμός πρωτοκόλλου: 6/16-02-2015]

ΘΕΜΑ: ΠΡΟΤΑΣΗ ΝΟΜΟΥ ΠΕΡΙ «ΣΕΙΣΑΧΘΕΙΑΣ»

Κύριοι,
Γνωρίζετε πολύ καλά, ότι εδώ και μία πενταετία ο Ελληνικός Λαός υφίσταται μία άνευ προηγουμένου επίθεση από τις Διεθνείς Αγορές, που στόχο έχουν αφ’ ενός μεν να εξαλείψουν τις εστίες αντίστασης, αφ’ ετέρου δε να κλέψουν όλο το Δημόσιο Πλούτο της Χώρας [ενεργειακά αποθέματα, τουριστικές υποδομές, φυσικούς πόρους κ.λ.π].
Γνωρίζετε πολύ καλά, ότι ο Κοινωνικός Διαμελισμός με την εξαφάνιση της μικρομεσαίας τάξης, την εκδίωξη της Νέας Γενιάς από την Χώρα και την εξάλειψη και της πιο απλής ατομικής ιδιοκτησίας [πατρογονικές εστίες επιβίωσης] είναι προπομπός ενός ευρύτερου σχεδίου, που έχει στόχο τον Εθνικό Διαμελισμό διά της καταπατήσεως της Εθνικής Ανεξαρτησίας αρχικά μέσω της Οικονομικής Ξενοκρατίας και στη συνέχεια διά της αποκοπής περιφερειακών τμημάτων της χώρας είτε ενόπλως από Ξένες Δυνάμεις είτε με την διαμόρφωση Εμφυλιακής κατάστασης.
Γνωρίζετε τέλος πολύ καλά ότι το σχέδιο ΑΥΤΟ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΠΑΣΟΚ-ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ περιήλθαν σε ΟΜΗΡΙΑ της ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ [ξένη δύναμη] ΚΑΙ των ΔΙΕΘΝΩΝ ΑΓΟΡΩΝ διά της υπ’ αριθμό Cs402Js3943/2009 ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΟΥ ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΙΡΗΝΟΔΙΚΕΙΟΥ ΜΟΝΑΧΟΥ [Δίκη Μ. Χριστοφοράκου-Ζήμενς και καταδίκη του για την δωροδοκία πολιτικών κομμάτων ΠΑΣΟΚ-ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ], που δημοσιεύθηκε ολόκληρη στην Ελλάδα στην Εφημερίδα ΒΗΜΑ της 13ης Αυγούστου 2009, διαπράττοντας παράλληλα και το αδίκημα της ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ.
Αντιλαμβάνεστε λοιπόν, ότι όλο το θεσμικό Νομικό Πλαίσιο που θέσπισε η Βουλή των εκλογών της 4ης Οκτωβρίου 2009 και της 17ης Ιουνίου 2012 ΣΤΕΡΕΙΤΑΙ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΤΗΣ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ, είναι όλο παράνομο και έργο σας είναι αφ’ ενός μεν να το καταργήσετε, αφ’ ετέρου δε να ζητήσετε και την βοήθεια του Ελληνικού Λαού, ώστε και διά ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ να επικυρώσει και συνταγματικά αυτή τη ΘΕΣΜΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ.
Στα πλαίσια αυτά σας ΚΑΛΟΥΜΕ ΑΜΕΣΑ σαν πρώτο βήμα, να θεσπίσετε τον ΝΟΜΟ ΤΗΣ ΣΕΙΣΑΧΘΕΙΑΣ, όπου θα καταργήσετε όλους τους παράνομους φόρους που επιβλήθηκαν την τελευταία πενταετία.
ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΑΣ ΚΑΛΟΥΜΕ:
1ον Να καταργήσετε τον ΑΔΙΚΟ ΚΕΦΑΛΙΚΟ ΦΟΡΟ «ΤΕΛΟΣ ΕΠΙΤΗΔΕΥΜΑΤΟΣ» [άρθρο 31 του νόμου 3986/2011] καθώς εξοντώνει όλους τους χειμαζόμενους ελεύθερους επαγγελματίες, διότι ο ως άνω νόμος είναι αντισυνταγματικός και για πρώτη φορά στην χώρα φορολογείται Η ΑΔΕΙΑ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ, που είναι ΤΙΤΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ καθώς χορηγείται μετά από εξετάσεις για κάθε επάγγελμα.
2ον Να καταργήσετε την ΕΙΔΙΚΗ ΕΙΣΦΟΡΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ [άρθρο 29 του νόμου 3986/2011] για τα εισοδήματα κάτω των 12.000 ευρώ.
3ον Να καταργήσετε την έκτακτη εισφορά σε αντικειμενικές δαπάνες [άρθρ 30 του νόμου 3986/2011] που επιβαρύνει την φορολογία των φυσικών προσώπων με ανύπαρκτα εισοδήματα, για περιουσιακά στοιχεία που κατέχουν σήμερα μέσα από νόμιμες πηγές εισοδημάτων των προηγουμένων ετών, για τα οποία έχουν πληρώσει τους τότε αναλογούντες φόρους.
4ον Να καταργήσετε ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΩΣ το χαράτσι της ΔΕΗ, [ΕΕΤΗΔΕ – έκτακτο ειδικό τέλος ηλεκτροδοτούμενων δομημένων επιφανειών], που θεσπίστηκε με τον νόμο 4021/2011 και να μην ζητείται η καταβολή του μέσω των Δ.Ο.Υ, για όσους δεν το κατέβαλαν μέχρι σήμερα.
5ον Να καταργήσετε τον ΕΝΦΙΑ [Νόμος υπ’ αριθμό 4223/2013 ΦΕΚ Α’ 287/31-12-2013],που είναι εξ’ άλλου και προεκλογική σας δέσμευση.
Επειδή απ’ όλους τους παραπάνω παράνομους νόμους που επέβαλλαν οι προηγούμενες κυβερνήσεις ΔΙΑ ΤΗΣ ΑΠΕΙΛΗΣ ΚΑΤΑΣΧΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΓΚΑΣΜΟΥ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ, διαμορφώθηκε ένα μεγάλο μέρος ΤΩΝ ΛΗΞΙΠΡΟΘΕΣΜΩΝ ΟΦΕΙΛΩΝ ΤΩΝ 70 ΔΙΣ ΕΥΡΩ, ΖΗΤΑΜΕ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΝΟΜΩΝ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ, γιατί αυτοί που δεν πλήρωσαν ήταν σε πραγματική αντικειμενική αδυναμία να πληρώσουν και γι’ αυτό Ο ΝΟΜΟΣ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ «ΣΕΙΣΑΧΘΕΙΑ», γιατί αποσείει τα άδικα φορολογικά βάρη από τις πλάτες των φορολογουμένων.
6ον ΝΑ ΘΕΣΠΙΣΕΤΕ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΟΡΙΟ 12.000 ευρώ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟ ΜΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ από το οικονομικό έτος 2010. Σας υπενθυμίζουμε, ότι πριν την ΑΠΟΦΡΑΔΑ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ 13ης Αυγούστου 2009, με βάση τον φορολογικό νόμο 2238/1994, όπως ίσχυε το 2009, ΥΠΗΡΧΕ θεσπισμένο αφορολόγητο όριο γιά μισθωτούς, ελεύθερους επαγγελματίες κ.λ.π, ανάλογο μάλιστα και με τον αριθμό των τέκνων. Με δεδομένο ότι σε όλες τις χώρες της Ευρώπης υπάρχει αφορολόγητο όριο π.χ. [Κύπρος 19.500 ευρώ κ.λ.π] και αυτό υπάγεται στην ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΕΚΤΗΜΕΝΟΥ, η θέσπιση ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟΥ ΟΡΙΟΥ, πρέπει οπωσδήποτε να έχει ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ για όλους τους Έλληνες και να αφαιρεθεί από τις προσεχείς ετήσιες δηλώσεις όσων έχουν πληρώσει φόρο εισοδήματος που εμπεριέχετο στο αφορολόγητο. Σε όσους δε δεν έχουν καταφέρει να πληρώσουν τους φόρους που έχουν επιβληθεί παρανόμως, να ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΚΟΝΔΥΛΙ ΦΟΡΩΝ ΠΟΥ ΕΜΠΕΡΙΕΧΕΤΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΑΦΟΛΟΓΗΤΟΥ ΟΡΙΟΥ, καθώς και τα επιβληθέντα πρόστιμα και οι τυχόν προσαυξήσεις επ’ αυτών. Επίσης για λόγους εξάλειψης του δημογραφικού προβλήματος ΟΦΕΙΛΕΤΕ να ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΤΕ την διάταξη του νόμου, που ΘΕΩΡΕΙ το παιδί ως τεκμήριο, επιβάλλοντας στην οικογένεια επαχθείς επιπρόσθετους φόρους και επί πλέον να θεσπίσετε αφορολόγητο όριο για κάθε τέκνο.
7ον Τέλος ΖΗΤΑΜΕ να απαγορεύσετε τις ηλεκτρονικές κατασχέσεις, να επανακτήσουν οι Έλληνες πολίτες τα δικονομικά τους δικαιώματα με την επιστροφή των προθεσμιών που έθετε ο παλαιός Κώδικας Πολιτικής Δικονομίας, να μειώσετε τα παράβολα για την απονομή δικαιοσύνης στο ελάχιστο και το τέλος δικαστικού ενσήμου στις αναγνωριστικές αγωγές, να καταργήσετε δε τα πρόστιμα και τα τόκους επιβάρυνσης των φορολογουμένων για τους ψηφισθέντες παράνομους κατοχικούς φόρους 2010-2014.

Κύριοι,
Με την ελπίδα, ότι θα σταθείτε αρωγοί στα δίκαια αιτήματα του Ελληνικού Λαού, που τίθενται σήμερα διά μέσου της [ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ-ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΙΣ «ΕΛ.ΛΑ.Σ»], σας υπενθυμίζουμε, ότι πέρα από την πάγια θέση μας ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ της ΠΑΡΑΝΟΜΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΔΑΝΕΙΑΚΗΣ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ που συνάφθηκε στις 8 Μαΐου 2010, ΕΣΕΙΣ ΑΜΕΣΑ ΟΦΕΙΛΕΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΤΕ ΑΥΤΗΝ [ως και η προεκλογική σας δέσμευση], ΕΙΔΙΚΩΣ ΔΕ ΤΟΝ ΟΡΟ που απαγορεύει τον υπολογισμό-συμψηφισμό της ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ από τις απαιτήσεις μας εκ των γερμανικών αποζημιώσεων –επανορθώσεων των Α΄ και Β΄ΠΠ – εκ του κατοχικού δανείου- της κλοπής του χρυσού και των αρχαιοτήτων μας κ.λ.π.
Επειδή οι ΑΤΟΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ μας από τις ανωτέρω αιτίες ανέρχονται περίπου στα 182 δις ευρώ [εφημερίδα ΚΟΝΤΡΑ NEWS 12 Οκτωβρίου 2014], ποσά που αποδέχονται διεθνούς κύρους Οικονομικοί κύκλοι, Γερμανικές εφημερίδες και περιοδικά π.χ. Σπίγκελ, αλλά και πολιτικά κόμματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Γερμανίας, ως και της ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ, ΟΦΕΙΛΕΤΕ ΑΜΕΣΑ ΝΑ ΑΠΟΣΤΕΙΛΛΕΤΕ ΔΙΑΒΗΜΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΩΣΤΕ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΚΑΤΑΒΑΛΛΕΙ ΟΠΩΣ ΟΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΑΤΟΚΗΣ ΑΠΑΙΤΗΣΗΣ ΜΑΣ ΥΨΟΥΣ 30 δις ευρώ για να αποπληρώνουμε τα τοκοχρεολύσια του Δημοσίου Χρέους, ώστε σε βάθος μιάς εξαετίας να προσφύγουμε στο Διεθνές Διαιτητικό Δικαστήριο, όπως προβλέπει και η ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΤΟΥ ΛΟΝΔΙΝΟΥ του 1953 [άρθρο 29] ή στο ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΧΑΓΗΣ, προκειμένου να ρυθμιστεί και το ζήτημα των τόκων.
Επειδή άμεσο καθήκον σας είναι η προστασία των συμφερόντων του Ελληνικού Λαού και επειδή οι πολιτικοί ηγέτες κρίνονται από τα έργα τους, ευελπιστούμε να ανταποκριθείτε στα καθήκοντά σας.
Για την ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ-ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΙΣ «ΕΛ.ΛΑ.Σ»
Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

Οδυσσέας Τηλιγάδας Στέργιος Σμυρλής Κωνσταντίνος Γκέκας
210 3250 220 begin_of_the_skype_highlighting  6944325056 begin_of_the_skype_highlighting  6937118822 begin_of_the_skype_highlighting

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s