Εξαιρετικό. Η παιδεία του γένους και το σημερινό παιδομάζωμα [3 βίντεο]

Νατσιός Δημήτριος: Η παιδεία του γένους και το σημερινό παιδομάζωμα.1/3

Νατσιός Δημήτριος: Η παιδεία του γένους και το σημερινό παιδομάζωμα. 2/3

Νατσιός Δημήτριος: Η παιδεία του γένους και το σημερινό παιδομάζωμα. 3/3 

Βρείτε χρόνο να τον ακούσετε. ΑΞΙΖΕΙ.

πηγή: κανάλι Ellenos Ellen στο youtube

 

ΣΧΕΤΙΚΑ:

Θ. Μαλκίδης – Κοινωνική Γενοκτονία – συνέντευξη στον τηλεοπτικό σταθμό 4Ε [05.03.2013]

Μια γενοκτονία που συμβαίνει μπροστά στα μάτια μας. Συμβαίνει σε εμάς τους ίδιους. Την βλέπουμε;

Πρόταση για την γλώσσα …

Advertisements

3 comments on “Εξαιρετικό. Η παιδεία του γένους και το σημερινό παιδομάζωμα [3 βίντεο]

  1. Το νέο βιβλίο ιστορίας της Μαρίας Ρεπούση (αποσπάσματα)

    1. Τον Απρίλιο του 1821, ένας Ιεροδιάκονος από τη Μουσουνίτσα Φωκίδας, ονόματι Αθανάσιος Διάκος, ζήτησε από τον Ομέρ Βρυώνη, έναν Τουρκαλβανό Στρατιωτικό Διοικητή, να ..
    πληρώσει διόδια προκειμένου να του επιτρέψει να περάσει με το ασκέρι του από τη γέφυρα της Αλαμάνας, του Σπερχειού ποταμού. Ο Ομέρ Βρυώνης δεν δέχτηκε, ισχυριζόμενος ότι δεν υπήρχε φιρμάνι που να επιβάλλει διόδια στο οδικό δίκτυο της Ελλάδας. Ο Διάκος όμως επέμενε, έγινε μάχη, οι Τούρκοι νίκησαν και ο Διάκος πιάστηκε αιχμάλωτος. Τότε, ο Ομέρ Βρυώνης έδωσε διαταγή στους στρατιώτες του να θανατώσουν τον Διάκο, αλλά όσο γίνεται πιό ανώδυνα. Εξ ού και το: ‘‘Τον Διάκο τον σουβλίζανε κι αυτός χαμογελούσε.’’

    2. Το έτος 1826, στο Μεσολόγγι, στη διάρκεια ενός εορταστικού τριημέρου έγινε ένα τραγικό δυστύχημα. Κατά την μαζική έξοδο των κατοίκων από την πόλη, πολλοί απ’ αυτούς ποδοπατήθηκαν μέχρι θανάτου εξαιτίας ενός μεγάλου μποτιλιαρίσματος που συνέβη επειδή ένας αμελής Τούρκος υπάλληλος δεν άνοιξε και το δεύτερο φύλλο της θύρας εξόδου της πόλης. Δηλαδή, κάτι ανάλογο μ’ αυτό που συνέβη το 1981 στη θύρα 7 του Ολυμπιακού.

    3. Επίσης, είναι αναληθές ότι κατά την περίοδο της Τουρκικής Κυριαρχίας υπήρχαν Κρυφά Σχολειά. Αντίθετα, ο Σουλτάνος ανέθεσε την εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας στην Ορθόδοξη Εκκλησία, η οποία ίδρυσε πολλά Σχολεία. Τα πιό ονομαστά κτίστηκαν σε χαράδρες, πάνω σε γκρεμούς, με κριτήριο την καταπληκτική θέα. Τα παιδιά, εκτός από την Ελληνική γλώσσα διδάσκονταν, σύμφωνα με το πρόγραμμα που εκπόνησε το Σουλτανικό Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, Αρχαία Ελληνικά (τότε δεν ήταν Νεκρή Γλώσσα), και Θρησκευτικά.

    4. Λόγω της κακής εκπαίδευσης που υπήρξε κατά την προηγούμενη περίοδο (επί Βυζαντινής Αυτοκρατορίας), πολλοί έστελναν τα παιδιά τους για σπουδές στη Δύση. Όταν όμως κυριάρχησαν οι Οθωμανοί, η Τουρκική Διοίκηση οργάνωσε πολλά Κολλέγια Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης, οι απόφοιτοι των οποίων έβρισκαν αμέσως δουλειά. Έτσι, πολλοί Έλληνες έστελναν τα παιδιά τους στα Κολλέγια αυτά για να κάνουν καριέρα στο Τουρκικό Δημόσιο. Οι απόφοιτοί τους ονομάζονταν Γενίτσαροι.

    http://www.inewsgr.com/62/to-neo-vivlio-istorias-tis-marias-repousi-apospasmata.htm

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s