ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ME ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ “ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ”, ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ!

ΕικόναΠαλιότερο Πρωτοσέλιδο της Ελευθεροτυπίας 

Α. Η Κοινοπραξία ΛΑΜΔΑ ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΕ-ΗΛΕΚΤΩΡ ΑΕ-ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ ΑΤΕΕ (λέγε με Μπόμπολα…) εισπράττει κανονικά από το Ελληνικό Δημόσιο για την εκτέλεση κατασκευής χώρου υγειονομικής ταφής απορριμμάτων στο Γραμματικό, ενώ το έργο παρουσιάζει καθυστερήσεις εδώ και 5 συναπτά έτη και η εταιρεία έχει λάβει ούτε μία ούτε δύο, αλλά οκτώ παρατάσεις για την εκτέλεσή του !!!

Σας παραθέτουμε  τα τρία αποκαλυπτικά έγγραφα, τα οποία αποδεικνύουν την πραγματικότητα: 

1) Έγγραφο του Υπουργείου Ανάπτυξης , όπου εγγράφονται στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων ετήσιες πιστώσεις ύψους 3.750.000 για το 2014 στον κωδικό του συγκεκριμένου έργου. Από τον αναλυτικό πίνακα περιφερειακών προγραμμάτων προκύπτει ότι η εταιρία έχει λάβει έως σήμερα 16.502.329,76 εκατομμύρια ευρώ και εκκρεμεί η  πληρωμή  άλλων 6.624.845,11 εκατομμυρίων ευρώ.

2) Εντολή πληρωμής του Περιφερειακού Ταμείου Ανάπτυξης Αττικής, υπογεγραμμένη από τον Γιάννη Σγουρό για καταβολή 381.621,55 χιλιάδων ευρώ στην κοινοπραξία στις 24/12/2013.

3) Έγγραφο της Οικονομικής Επιτροπής της Περιφέρειας Αττικής στις 23/9/2013, όπου αναφέρονται αναλυτικά τα προβλήματα στην υλοποίηση του έργου και συγκεκριμένα:

Δεν έχει προχωρήσει η κατασκευή της περίφραξης, της αντιπυρικής ζώνης, της δενδροφύτευσης της άρδευσης και των εξαρτώμενων από αυτές εργασιών, αφού δεν έχουναπαλλοτριωθεί τα οικόπεδα, που βρίσκονται στην περιοχή των προαναφερόμενων έργων.

-Δεν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία απαλλοτρίωσης όλων των τμημάτων της εξωτερικής οδοποιίας

-Περιοχές τόσο του Βορείου όσο και του Νοτίου άξονα που είναι χαρακτηρισμένες ως δημόσιες δασικές εκτάσεις διεκδικούνται από ιδιώτες και δεν επιτρέπουν να εκτελεσθούν εργασίες

-Υπάρχει θέμα μετατόπισης του υπάρχοντος αγωγού ύδρευσης όπου σιωπηρά δεν συμφωνεί ο Δήμος Μαραθώνος

-Πρόβλημα αποτελούν και οι παλιές απορριμματικές αποθέσεις σκουπιδιών και μπαζών, τα οποία θα πρέπει άμεσα να μετακινηθούν προκειμένου να

ολοκληρώσουμε τις εργασίες διάνοιξης – διαπλάτυνσης των οδών πρόσβασης.

Δεν έχουν σταματήσει «τα προβλήματα», κατά τη διατύπωση του εγγράφου, που δημιουργούν οι κάτοικοι της περιοχής, που δεν συμφωνούν με την κατασκευή του ΧΥΤΑ και αντιδρούν

Μετά από εισήγηση του γενικού Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης κ.Καλογερόπουλου, χορηγείται η 8η κατά σειρά παράταση προθεσμίας εκτέλεσης των εργασιών του έργου στην ανάδοχο κοινοπραξία μέχρι και την 30-6-2014, προκειμένου να προχωρήσει η ολοκλήρωση του έργου…..

Με άλλα λόγια η μόνη σίγουρα κερδισμένη στη μάχη της Κερατέας ήταν όπως φαίνεται η εργολάβος εταιρεία, που εξακολουθεί να εισπράττει χωρίς να υλοποιεί…..

http://www.totekmirio.gr/index.php/20-top-stories/2167-2014-02-05-14-25-59

Β. Οι εθνικοί μας εργολάβοι θα εισπράξουν περισσότερα χρήματα από τα διόδια αλλά θα παραδώσουν 30% λιγότερο έργο

Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2014

Οι εθνικοί μας εργολάβοι θα εισπράξουν περισσότερα χρήματα από τα διόδια αλλά θα παραδώσουν 30% λιγότερο έργο. Η πολυχρονεμένη μας κυβέρνηση δεν ενεργοποίησε ποτέ τις ρήτρες των καθυστερήσεων για τα οδικά έργα που δεν είχαν προχωρήσει από το 2011, αλλά φρόντισε, πριν εκπνεύσει το 2013, να ψηφίσει τον Ν. 4219, με τον οποίο η συμμετοχή του Δημοσίου στην κατασκευή των αυτοκινητόδρομων αυξήθηκε στα 3,9 δισ. ευρώ – με το επιπλέον 1,2 δισ. ευρώ να αφαιρούνται από το ΕΣΠΑ. Επιπλέον επέβαλε στο Δημόσιο να πληρώσει ποινικές ρήτρες, εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ, έδωσε το δικαίωμα στους εργολάβους να προχωρήσουν σε αυξήσεις στα διόδια από 1/1/2014 και αύξησε την περίοδο εκμετάλλευσης των αυτοκινητόδρομων από τους ιδιώτες… (Για να διαβάσετε την συνέχεια κάντε κλικ στον τίτλο)

ΣΧΕΤΙΚΑ: 

Το κόλπο με τις ΛΕΑ για υπερτιμολογήσεις δημοσίων έργων « www …

Tο ΦΕΚ που επιβεβαιώνει τις σχέσεις οικογένειας Μπόμπολα και οικογένειας Τσοχατζόπουλου

Μετά το χρυσό και ο λιγνίτης με απευθείας ανάθεση

Οικονομική εξουσία και ΜΜΕ στην εποχή της κρίσης: μια άσκηση χαρτογράφησης

Advertisements

3 comments on “ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ME ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ “ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ”, ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ!

  1. ΤΟ ΚΌΛΠΟ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΑ ΓΙΑ ΥΠΕΡΤΙΜΟΛΟΓΉΣΕΙΣ ΔΗΜΟΣΊΩΝ ΈΡΓΩΝ

    Οι εθνικοί μεγαλοεργολάβοι έχουν βρει τον τρόπο να ανεβάζουν την τιμή των έργων έως και 50% πάνω από το αρχικό κόστος. Το κόλπο λέγεται Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ).

    Οι συμβάσεις παραχώρησης που έχουν εγκριθεί από την Βουλή δεν προβλέπουν την κατασκευή ΛΕΑ στις σήραγγες. Όμως οι ΛΕΑ είναι υποχρεωτικές για τις εθνικές οδούς. Λέτε να έχουμε νέες απευθείας αναθέσεις;

    http://netakias.com/2013/03/07/lea/

  2. ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΣΟΚ: Πωλείται η δημόσια Εγνατία σε μεγαλοεργολάβους!
    Η διοίκηση της Εγνατίας Οδού προκηρύσσει διαγωνισμό γαι τα 20 διόδιά της

    24-09-2014
    Ποιοι επωφελούνται από το ξεπούλημα της Εγνατίας Οδού; Και κυρίως, ποιοι στόχευαν εξαρχής να τη δώσουν σε ιδιωτικά χέρια, κερδοσκοπώντας εις βάρος του ελληνικού λαού;

    Πολλά και αμείλικτα τα ερωτήματα, καθώς κάποιοι φαίνεται ότι αποφασίζουν για εμάς χωρίς εμάς και ξεπουλούν το μοναδικό ελληνικό δημόσιο και ολοκληρωμένο κατασκευαστικά αυτοκινητόδρομο, με τον τεράστιο στρατηγικό, εθνικό και αναπτυξιακό ρόλο για όλη την Βόρειο Ελλάδα, σε εγχώριους και ξένους μεγαλοεργολάβους!

    Συγκεκριμένα, η διοίκηση της Εγνατίας οδού προχώρησε στην προκήρυξη διαγωνισμού, εφόσον η σύμβαση με την εταιρεία «Αττικές Διαδρομές», η οποία διαχειρίζεται μέχρι σήμερα τους σταθμούς των διοδίων, λήγει στο τέλος του χρόνου. Λογικό μέχρι εδώ.

    Μάλιστα, όλοι θυμόμαστε την κατεπείγουσα τροπολογία που «πάσχιζε» να περάσει ο υπουργός Υποδομών, κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, για τοποθέτηση διοδίων από το πρώτο ως το τελευταίο χιλιόμετρο. Προφανώς για να δώσει «προίκα» ένα έργο με τους 20 συνολικά σταθμούς διοδίων στους «γνωστούς» μεγαλοεργολάβους.

    Γιατί τους αποκαλούμε «γνωστούς»; Θα καταλάβετε, όταν μάθετε ποια είναι τα απαιτούμενα προσόντα του αναδόχου…

    – Η χρηματοοικονομική επάρκεια, καθώς θα πρέπει να έχει μέσο όρο ετήσιου κύκλου εργασιών τουλάχιστον 15 εκατ. ευρώ για τις χρήσεις 2011-2013.

    – Τραπεζικές βεβαιώσεις συνολικής ευχέρειας τουλάχιστον 3 εκατ. ευρώ.

    – Προηγούμενη τριετή εμπειρία σε υπηρεσίες που αφορούν στην λειτουργία τουλάχιστον 30 λωρίδων κυκλοφορίας ανά έτος.

    Στην Ελλάδα ξέρετε πολλές εταιρείες – κολοσσούς που μπορούν να “παίξουν” σε αυτό τον διαγωνισμό;

    Όπως αποκαλύπτει το pentapostagma.gr, τα δημόσια ταμεία θα στερηθούν περισσότερα από 2 δισ. ευρώ σε χρονικό ορίζοντα 40ετίας της προβλεπόμενης παραχώρησης, ενώ όλοι οι κύριοι άξονες της θα είναι ιδιωτικοποιημένοι και «φορτωμένοι» με διόδια πολύ υψηλού τιμήματος για τους πολίτες!

    Αλλά ποιος νοιάζεται, οι μεγαλοεργολάβοι να είναι καλά και ο κοσμάκης ας πληρώνει…

    http://www.thessaliatv.gr/news/6831/apokalypsh-sok-pwleitai-h-dhmosia-egnatia-se-megaloergolaboys/#sthash.ZvAw1mKv.dpuf

  3. 8 Ιανουαρίου 2016

    ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 110 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΑΚΕΤΑ !!!

    Ξεπερνά τα 110 εκατ. ευρώ, μαζί με τους τόκους, το ύψος της αποζημίωσης, που πρέπει να πληρώσει το δημόσιο για τη… «μακέτα» της Υποθαλάσσιας Αρτηρία Θεσσαλονίκης από την καθυστέρηση εξόφλησης στην κοινοπραξία «Θερμαϊκή Οδός» του ποσού που επιδίκασε η διαιτησία πριν από έξι χρόνια, κατόπιν καταγγελίας της σύμβασης.

    Όπως τόνισε χθες στη Βουλή ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, απαντώντας σε ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Τάσου Κουράκη, κατά τη διάρκεια ακρόασης της νέας διοίκησης της Εγνατίας Οδού, τα χρήματα που πρέπει να δοθούν στην κοινοπραξία, χωρίς αυτή να έχει κατασκευάσει το παραμικρό, ξεπερνούν τα 110 εκατ. ευρώ.

    Δηλαδή, το δημόσιο καλείται να πληρώσει αποζημίωση και… πανωτόκια για ένα έργο, που υποτίθεται θα κόστιζε ολόκληρο σχεδόν 470 εκατ. ευρώ, αλλά έμεινε απλά και μόνο μια… μακέτα! Και για να… χρυσώσει το χάπι, ο υπουργός Υποδομών δήλωσε ότι είναι σε διαπραγματεύσεις με την κοινοπραξία Boskalis, Ελλάκτωρ, Archirodon, με στόχο να «κουρευτούν» τουλάχιστον οι τόκοι της οφειλής. Η αρχική διαιτησία είχε επιδικάσει στον παραχωρησιούχο αποζημίωση 67 εκατ. ευρώ, όμως έκτοτε το ποσό «φουσκώνει» λόγω της επιβάρυνσης των προσαυξήσεων.
    Μάλιστα, ο υπουργός Υποδομών ξεκαθάρισε στον κ. Κουράκη ότι «δεν υπάρχει ούτε σκέψη» για αναβίωση της υποθαλάσσιας αρτηρίας, το σχέδιο της οποίας μάλιστα εκ παραδρομής είχε επαναφέρει κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας σε ομιλία του στη Θεσσαλονίκη.

    Η παραχώρηση της υποθαλάσσιας αρτηρίας ξεκίνησε το 2007, με ορίζοντα κατασκευής τεσσάρων ετών και διάρκεια εκμετάλλευσης ως το 2037. Το φυσικό αντικείμενο του έργου προέβλεπε τη δημιουργία ενός ενιαίου διαμπερούς κυκλοφοριακού διαδρόμου μετά διοδίων για τη σύνδεση της Δυτικής Εισόδου της Θεσσαλονίκης με την ανατολική πλευρά της πόλης, συνολικού μήκους 6,2 χλμ., εκ των οποίων 1,24 χλμ. θα αποτελούσαν το υποθαλάσσιο τμήμα.

    Το κόστος κατασκευής ανερχόταν σε 472 εκατ. ευρώ, ενώ η συμμετοχή του Δημοσίου, το οποίο θα αναλάμβανε παράλληλα το κόστος των απαλλοτριώσεων και των αρχαιολογικών εργασιών, θα έφτανε τα 100 εκατ. ευρώ. Ωστόσο, κατόπιν σοβαρών αλλαγών, που ανέκυψαν μετά από προσφυγή πολιτών στο ΣτΕ, το έργο επιβαρύνθηκε με 150 εκατ. ευρώ, γεγονός που αποτέλεσε την ταφόπλακά του.
    Κατά του έργου προσέφυγαν στη Δικαιοσύνη ομάδες πολιτών, ενώ τον Μάρτιο του 2008 το υπουργείο Πολιτισμού υιοθέτησε γνωμοδότηση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου (ΚΑΣ) για κατασκευή του έργου με μετροπόντικα στα 25 μέτρα κάτω από τον πυθμένα της θάλασσας και όχι 15 μ. όπως προέβλεπε ο αρχικός σχεδιασμός.
    Στις 30 Ιουλίου 2009 η κοινοπραξία «Θερμαϊκή Οδός» προέβη σε καταγγελία της σύµβασης παραχώρησης για γεγονός αθέτησης ∆ηµοσίου. Στις 28 Σεπτεμβρίου 2009 το πρώην ΥΠΕΧΩΔΕ αμφισβήτησε την ισχύ της καταγγελίας και προσέφυγε στη διαιτησία λίγες ημέρες πριν από τις βουλευτικές εκλογές.

    Τελικά, στις 26 Ιουλίου 2010 δημοσιεύτηκε η απόφαση του ∆ιαιτητικού δικαστηρίου, το οποίο επιδίκασε 43,7 εκατ. ευρώ υπέρ του παραχωρησιούχου. Το σύνολο των απαιτήσεων που έχουν επιδικασθεί υπέρ της κοινοπραξίας από τη διαιτησία έφτασαν τα 67,8 εκατ. ευρώ, όμως το Ελληνικό Δημόσιο προχώρησε σε παύση πληρωμών με αποτέλεσμα η αποζημίωση έκτοτε να τοκίζεται.

    Γιώργος Παπακωνσταντίνου

    http://www.reporter.gr/Eidhseis/Epicheirhseis/Construction/277492-Pws-to-dhmosio-kaleitai-na-plhrwsei-110-ekat-gia…-«maketa»

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s