«Η Θράκη, μάνα, … »

Γράφει ο Νίκος Μπογιόπουλος 

Πρώτο: Στη Θράκη υπάρχει μουσουλμανική μειονότητα. Δεν υπάρχει καμία «τουρκική» μειονότητα. Τελεία. Και παύλα!

Δεύτερο: Είναι ακριβώς η τριχοτόμηση της εθνοτικής καταγωγής της μειονότητας (Τουρκογενείς, Πομάκοι, Τσιγγάνοι) που καθόρισε και το θρησκευτικό της προσδιορισμό ως μουσουλμανικής, με τη Συνθήκη της Λοζάνης. Η δε Συνθήκη της Λοζάνης αποτελεί αυτό που θα λέγαμε «ακρογωνιαίο λίθο» στο πλαίσιο του Διεθνούς Δικαίου για την απόκρουση από την Ελλάδα αιτιάσεων που εγείρονται από τρίτους. Όποιος επιχειρεί να ξηλώσει κάποιον «πόντο» από τη Συνθήκη της Λοζάνης επαπειλείται το ξήλωμα όλης της «κάλτσας». Συνεπώς με την Συνθήκη της Λοζάνης δεν «παίζουμε». Ούτε επιτρέπουμε σε άλλους να «παίζουν». Τελεία. Και παύλα!

Τρίτο: Η τακτική της ψηφοθηρίας που ανάγει σε κριτήριο ψήφου, το αν θα καταψηφιστεί ή θα υπερψηφιστεί κάποιος λόγω του θρησκεύματός του, όσο ταιριάζει στα ακροδεξιά ήθη διαφόρων κυβερνητικών ή εκκλησιαστικών παραγόντων, άλλο τόσο ταιριάζει στα «διαφωτιστικά» ήθη εκείνων που αντιλαμβάνονται την πολιτική σαν ανέξοδο «διαπολιτισμικό» χάπενινγκ. Τόσο οι «εθνικοί φωστήρες» του «κοσμοπολίτικου» δήθεν «διεθνισμού», όσο και οι «ελληναράδες» του κίβδηλου «πατριωτισμού», είναι οι δυο όψεις του ίδιου νομίσματος: Παίζουν με το θρήσκευμα. Και οι μεν και οι δε. Οι πρώτοι καλλιεργούν, συντηρούν και αναπαράγουν τον «ελληνο-χριστιανικό εθνικισμό», οι δεύτεροι υποδύονται τους «ευρύχωρους», αλλά και οι δυο μαζί ψηφοθηρούν, επαναλαμβάνοντας το έγκλημα που επί δεκαετίες διαπράττεται στο ελληνικό κράτος: Την ώρα που μεταχειρίζονται τη μουσουλμανική μειονότητα ως κομπάρσο στο θέατρο της εσωτερικής πολιτικής καταναλωτικής τους εντυπωσιοθηρίας, αδιαφορούν ότι με αυτό τον τρόπο επιτρέπουν τη μετατροπή της σε υποχείριο και σε μπαλάκι στο πεδίο της εξωτερικής πολιτικής.

Τέταρτο: Για τα παιχνίδια όσων επιδιώκουν τον «εκτουρκισμό» της μουσουλμανικής μειονότητας καθόλου αθώο δεν είναι το ελληνικό κράτος. Ο αντικομμουνισμός της καθεστηκυίας πολιτικής τάξης στην Ελλάδα όπως και οι εν γένει «συμμαχικές της υποχρεώσεις» λειτούργησαν σε συγκεκριμένες περιόδους ως το υπόβαθρο για τη δράση των φορέων του «εκτουρκισμού» της μειονότητας. Θυμίζουμε:

  • Την υποχρέωση ενίσχυσης της κεμαλικής πολιτικής που ανέλαβε ο Βενιζέλος με το «Ελληνοτουρκικό Σύμφωνο Φιλίας» του 1930, όταν από το έδαφος της Δυτικής Θράκης εκδιώκονταν οι αντίθετοι με την πολιτική του Κεμάλ ηγέτες της μειονότητας και ταυτόχρονα στη Δυτική Θράκη έφθαναν βιβλία και δάσκαλοι από την Τουρκία και ασκείτο τέτοια βία με συνέπεια οι οπαδοί του Κεμάλ, που ήταν μια «ασήμαντη μειοψηφία» να πάρουν τα ηνία και (Αλ.Αλεξανδρής, «Οι ελληνοτουρκικές σχέσεις 1923 – 1987», εκδόσεις «Γνώση») να προωθούν την πολιτική του τουρκικού καθεστώτος σε θέματα Παιδείας, Δικαίου κλπ.
  • Την πολιτική που με σύνθημα «να χτυπηθεί το φέσι» στην ουσία χτυπούσε τις μουσουλμανικές παραδόσεις των πληθυσμών της περιοχής με συνέπεια τη «σταδιακή μεταμόρφωση των κοινοτήτων της Δυτικής Θράκης από μουσουλμανικές σε τουρκικές» (σ.σ.: ο.π. σελίδα 71).
  • Την τακτική πάλι της κυβέρνησης Βενιζέλου από το 1930 να λειτουργεί τούρκικο προξενείο, που ως τότε δεν ήταν παρά ένα τυπικό προξενικό γραφείο.
  • Την τακτική του «εκτουρκισμού» ως απόρροια του αντικομμουνισμού. Η κυβέρνηση Παπάγου, το 1954, ενώ Ελλάδα και Τουρκία βρίσκονταν ήδη στο ΝΑΤΟ, έπρεπε να τονώσει το δόγμα του «από Βορράν κομμουνιστικού κινδύνου» και να δείξει, αντίθετα, ότι στην «ελευθέραν Δύσιν» οι σχέσεις μεταξύ των «συμμάχων» ήταν …αγγελικές. Έτσι, στις 28/1/1954, ο γενικός διοικητής της Θράκης, Γ. Φεσόπουλος, εκδίδει την εξής αλησμόνητη απόφαση: «Κατόπιν διαταγής του κ. Προέδρου της Κυβερνήσεως (σ.σ.: Παπάγος), παρακαλούμεν όπως εφ’ εξής εις πάσαν περίπτωσιν γίνεται χρήσις του όρος “Τούρκος – Τουρκικός” αντί του τοιούτου “Μουσουλμάνος – Μουσουλμανικός»… Κάπως έτσι ο εξ Ανατολών κίνδυνος εξαφανιζόταν και θέριευε η θεωρία του «από Βορράν κινδύνου».
  • Την τακτική, το Δεκέμβρη του 1952, και ενώ ο «κομμουνιστής κατάσκοπος» Ν. Μπελογιάννης είχε εκτελεστεί, η Φρειδερίκη να εγκαινιάζει τουρκικά σχολεία στη Θράκη, παρουσία του Τούρκου Προέδρου της Δημοκρατίας…
  • Τις μορφωτικές συμφωνίες του 1951 και της χούντας του 1968, που καθιερωνόταν η τουρκική ως η μόνη μειονοτική γλώσσα εκπαίδευσης. Όμως, η μητρική γλώσσα των Πομάκων και των Αθίγγανων μουσουλμάνων της Δ. Θράκης δεν ήταν τα τούρκικα…
  • Την τακτική (κάτι που η σημερινή ΝΔ το «ξεχνάει»…) η ίδια η κυβέρνηση στο ανώτατο μάλιστα επίπεδο να αποκαλεί στις συνομιλίες της με την ηγεσία της Τουρκίας σαν «τουρκική» την μειονότητα της Θράκης (βλέπε: Αρχείο Κωνσταντίνου Καραμανλή, συνομιλίες με Ετσεβίτ, 11 – 12/3/1978)
  • Την τακτική, τον Ιούλη του 1999, λίγες μόλις μέρες μετά τις ΝΑΤΟικές σφαγές στο Κοσσυφοπέδιο που έγιναν στο όνομα της «προστασίας» των δικαιωμάτων μιας μειονότητας, να γνωστοποιείται η επιστολή των τριών μουσουλμάνων βουλευτών, του ΠΑΣΟΚ, της ΝΔ και του ΣΥΝ, που από κοινού με 13 «μειονοτικές» και «μη κυβερνητικές» οργανώσεις ζητούσαν την αναγνώριση από το ελληνικό κράτος της ύπαρξης «τουρκικής» και «μακεδονικής» μειονότητας στην Ελλάδα και ο τότε υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Παπανδρέου – σε μια ασύγγνωστη αντιμετώπιση του ζητήματος του «ατομικού αυτοπροσδιορισμού» με τις παρενέργειες που γεννά η έγερση θεμάτων «συλλογικού αυτοπροσδιορισμού» – να δηλώνει ότι δεν τον ενδιέφερε αν κάποιος θα αυτοπροσδιορίζεται στην ελληνική επικράτεια ως «Τούρκος» ή «Μακεδόνας»…
  • Δίπλα σε όλα αυτά είναι πασίγνωστο επίσης τούτο: Το πόσο σεβάστηκε αυτό το κράτος τους Έλληνες πολίτες μουσουλμάνους στο θρήσκευμα για δεκαετίες. Να μιλήσουμε για το πώς τους συμπεριφερόταν το κράτος στο στρατό; Η’ όταν ζητούσαν μια άδεια οικοδομής; Η’ όταν ζούσαν πίσω από τις μπάρες;

Πέμπτο: Για το ρόλο του τουρκικού προξενείου όλοι κάτι έχουν να πουν και να καταμαρτυρήσουν. Εδώ δυο παρατηρήσεις:

α) Γιατί το προξενείο και εν γένει η Τουρκία αφήνεται να δρα όπως δρα στην περιοχή; Ποιος έχει την ευθύνη που δεν μπαίνει τέλος σε αυτή την ιστορία;

β) Γιατί τα ίδια (φραστικά, έστω)… πατριωτικά αντανακλαστικά δεν τα έχουμε δει από τα κάθε λογής κόμματα του «ανήκομεν εις την Δύσιν» και του «ευρωμονόδρομου», όταν τα ίδια με το προξενείο τα διαπράττουν οι σύμμαχοί μας, οι Αμερικάνοι και οι Ευρωπαίοι. Όταν, δηλαδή, στη έγερση ζητήματος «μειονοτήτων» στην Ελλάδα πρωτοστατούν, γνωστής χρηματοδότησης, πολιτικής επιρροής και ευρωατλαντικής …ιθαγένειας «ιδρύματα» και «οργανισμοί». Ας παρακολουθήσουμε τη δράση κάποιων εξ αυτών:

  • Το Νοέμβρη του 2006, οι ΗΠΑ, διά του επιτετραμμένου της αμερικανικής πρεσβείας στην Αθήνα, Τόμας Κάντριμαν, τάσσονταν ευθέως υπέρ της αναγόρευσης της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης σε «τουρκική μειονότητα». Με τις ίδιες εκείνες δηλώσεις (στην «Ελευθεροτυπία»), το στέλεχος της αμερικανικής πρεσβείας ζητούσε να τεθεί η συνθήκη της Λοζάνης στο «μουσείο»…
  • Το Νοέμβρη του 1996 στην έκθεση με τίτλο «Ημιτελής Ειρήνη» (!), που συντάχτηκε από τη «Διεθνή Επιτροπή για τα Βαλκάνια» – που με τη σειρά της δημιουργήθηκε από το αμερικανικό ίδρυμα «Κάρνεγκι» και το Ινστιτούτο «Ασπεν» – η Ελλάδα κατηγορείται ότι δεν αναγνωρίζει μακεδονική μειονότητα και αρνείται το δικαίωμα των μουσουλμάνων να αυτοπροσδιορίζονται ως Τούρκοι. Μια «λεπτομέρεια»: Η παρουσίαση της έκθεσης έγινε στα γραφεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, με προεδρεύοντα τον επίτροπο Βαν ντε Μπρουκ…
  • Στις 8/11/2006 το Στέιτ Ντιπάρτμεντ δηλώνει: «Υπάρχουν εθνικής καταγωγής Μακεδόνες και Αλβανοί που ζουν στην Ελλάδα. Οι ΗΠΑ έχουν μια διαφορετική ερμηνεία του όρου μειονότητα από αυτήν που έχει η Ελλάδα. Σεβόμεθα τη Συνθήκη της Λοζάνης, η οποία αποτελεί τη νομική βάση για την ελληνική ερμηνεία, αλλά αυτός δεν είναι ο τρόπος της αμερικανικής ερμηνείας. Νομίζουμε ότι θα είναι σωστό γι’ αυτές τις μειονότητες να έχουν το δικαίωμα στον αυτοπροσδιορισμό, που δεν τους επιτρέπεται στην Ελλάδα…».
  • Στις 17/4/2008 πραγματοποιείται στο χώρο του Ευρωκοινοβουλίου, με τη στήριξη των «Πράσινων και της «Ομοσπονδιακής Ενωσης των Ευρωπαϊκών Εθνοτήτων» εκδήλωση με θέμα «Μειονότητες στην Ελλάδα: Τούρκοι Δυτικής Θράκης και Μακεδόνες»…
  • Στις 27/3/2008, ήταν το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (ΕΔΑΔ), στις 27/3/2008, όταν οι ελληνικές αρχές απαγόρευσαν τη λειτουργία ενώσεων συλλόγων και οποιουδήποτε οργανισμού έφερε το επίθετο «τουρκικός/ή» στον τίτλο του, που εξέδωσε την απόφαση ότι ακόμα κι αν κάποιοι έχουν βαλθεί «να προπαγανδίσουν την ύπαρξη εθνοτικής μειονότητας στην Ελλάδα, αυτό δε συνιστά απειλή για τη δημοκρατική κοινωνία»… Μόνο που η απόφαση αυτή άνοιγε δυο κερκόπορτες: Μια για την καταστρατήγηση της Συνθήκης της Λοζάνης και μια για την υποδαύλιση από παγκόσμιους και περιφερειακούς ιμπεριαλιστές εθνικιστικών αντιθέσεων.
  • Στα προηγούμενα ας προσθέσουμε κάτι ακόμα: Την απάντηση του προέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ζοζέ Μπαρόζο, ότι η ΕΕ «δεν έχει κάποια γενική αρμοδιότητα σε θέματα μειονοτήτων»…

Έκτο: Η εποχή της αθωότητας έχει παρέλθει προ πολλού. Ειδικά όταν είναι γνωστό, από Γιουγκοσλαβία μέχρι Ουκρανία, πως δρα ο ιμπεριαλισμός στο όνομα της «προστασίας» των μειονοτήτων. Τόσο ως προς τον ΣΥΡΙΖΑ με τις «παιδαριωδίες» του για τις οποίες η ίδια η Αυγή έφτασε να γράψει (23/4/2014): «Το ερώτημα είναι: ποιος είχε τη φαεινή ιδέα να συμπεριφερθεί με την αραχνιασμένη νοοτροπία της ΕΥΠ και να υποβάλει στον ΣΥΡΙΖΑ, σχεδόν λάθρα, την υποψηφιότητα μιας μουσουλμάνας – Ρομά, που έχει υιοθετηθεί εδώ και χρόνια από την ελληνική Ακροδεξιά; Είναι προφανές ότι η ΚΕ του ΣΥΡΙΖΑ, καλή τη πίστει, παρασύρθηκε» (σσ: αλήθεια τόσο εύκολα «παρασύρεται» η ΚΕ του ΣΥΡΙΖΑ από κυπίτικες και ακροδεξιές νοοτροπίες;…). Όσο και ως προς τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ, με τους δικούς τους υποψήφιους και πολιτευτές που στηρίζουν το εθνικιστικό μειονοτικό κόμμα DEB και διατηρούν στενότατους δεσμούς με τους τουρκικούς ακροδεξιούς και εθνικιστικούς κύκλους, μια κουβέντα: «Παιδιά, κόψτε το»!

Έβδομο: Κατά τα λοιπά, στην Ελλάδα της ΕΕ, του ευρώ, του ΝΑΤΟ, του ΔΝΤ, των τραπεζιτών και των «πλεονασμάτων» ο μαρασμός συνεχίζεται. Μαζί και ο μαρασμός της Θράκης (που πίσω από όσα φαίνονται έχει να αντιμετωπίσει και όσα δεν φαίνονται, τουτέστιν εκείνους που την «λιμπίζονται» ως «ειδική οικονομική ζώνη» για τις «μπίζνες» τους). Και ο μαρασμός αφορά όλους τους Έλληνες της περιοχής. Είτε πρόκειται για χριστιανούς, είτε για μουσουλμάνους, είτε για άθεους. Στη Θράκη η πλειοψηφία του πληθυσμού, είτε ανήκουν στην πλειονότητα είτε στην μειονότητα, είναι εργάτες, είναι άνεργοι, είναι αγρότες, είναι βιοπαλαιστές, είναι λαϊκά στρώματα, που «ή με Χριστό ή με Αλλάχ, όμως κι οι δυό μας αχ και βαχ». Αυτά που τους ενώνουν, δηλαδή, τα προβλήματα και οι ανάγκες της ζωής που βιώνει η φτωχολογιά, είναι απείρως περισσότερα από όσα τους διαφοροποιούν μεταξύ τους. Όσοι προσπαθούν να τους διαχωρίσουν δεν το κάνουν για να τους χαρίσουν ούτε τον επίγειο «εθνικό», ούτε τον επουράνιο θρησκευτικό «παράδεισο». Απέναντι στα προβλήματα που είναι κοινά για όλους, τους θέλουν διαιρεμένους πολιτικά, κοινωνικά, ταξικά, ώστε να μην βρίσκει ισχυρό αντίπαλο η πολιτική που γεννά αυτά τα προβλήματα.

 

email: mpog@enikos.gr

 

http://www.enikos.gr/mpogiopoulos/230224%2c8rakh:_Paidia_kommenh_h_«plaka»%21__.html

 

ΣΧΕΤΙΚΑ:

– Ανακοίνωση του ΕΠΑΜ σχετικά με τη Θράκη

“Την πιο βαθιά περιφρόνηση αξίζει όποιος βάζει το συμφέρον του κόμματός του πάνω από την Θράκη, την τύχη της πατρίδας και του λαού“

Τα πρόσφατα γεγονότα στη Θράκη με το ευρωψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ, αποδεικνύουν, δυστυχώς, ότι και το κόμμα αυτό έχει υιοθετήσει την πεπατημένη δεκαετιών των κομμάτων της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ. Αντιλαμβάνεται την Θράκη σαν ένα χώρο χωρίς εθνική ταυτότητα και κυριαρχία, όπου μπορούν να παίζονται επικίνδυνα γεωστρατηγικά παιχνίδια σε βάρος της Ελλάδας και της ειρήνης στα Βαλκάνια με μοχλό κατασκευασμένες εθνικές μειονότητες. (Διαβάστε την συνέχεια στην πηγή)

– «Η Θράκη, μάνα, χάνεται…» Του Αλέξη Οικονόμου. Μέρος Α

«Η Θράκη, μάνα, χάνεται…»  Του Αλέξη Οικονόμου. Μέρος Β

– Χωρίς εισβολή η Τουρκία καταλαμβάνει την Θράκη…Ας είναι καλά το ΤΑΙΠΕΔ.

– Ένας δάσκαλος από τη Θράκη απευθύνει έκκληση προς όλους τους Έλληνες!

Αίτημα άμεσης νομικής παρέμβασης στη Θράκη 

Θ. Μαλκίδη για την Ειδική Οικονομική Ζώνη στη Θράκη και την εθνική κυριαρχία

– Ο Άρειος Πάγος ανατρέπει δεδομένα στις διαθήκες μουσουλμάνων και επαναφέρει στο προσκήνιο τη Σαρία

– Τουρκική Γλώσσα και οι γηγενείς Μουσουλμάνοι της Θράκης

– ΕΓΚΛΗΜΑ: Το Υπουργείο αρνείται να διδάσκονται ελληνικά στα Πομακοχώρια [βίντεο]

– Μια ενδιαφέρουσα υπόθεση : Τούρκοι πολίτες, τούρκικη μειονότητα, μουσουλμάνοι της Θράκης, τούρκικη κυβέρνηση και μια δικαστική απόφαση

Αν συνδυάζει κανείς όλα αυτά …..

3 comments on “«Η Θράκη, μάνα, … »

  1. ΣΠΑΝΙΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ

    Smyrna 1922 from Davidian από fon1972

    Η προκύπτουσα 35 χιλιοστά επεξεργασία φιλμ νιτρικού κρύφτηκε στο διαμέρισμα της γιαγιάς μου σε NYC για 60 χρόνια. Ήμουν τυχερός να το μεταφέρει σε ψηφιακή πριν αυτή διαλύεται εντελώς. Robert Davidian 5 Μαρτίου 2008
    Ο παππούς Robert Davidian, George Συλλόγου Μεγαρέων, γεννημένος το 1895, εκπαιδεύτηκε στο Αμερικανικό Κολλέγιο σε Konya, Τουρκία και, αργότερα, διευθυντής του Ικονίου ΧΑΝΘ, γυρισμένη Σμύρνη, Τουρκία, αμέσως μετά είναι γενοκτονίας καταστροφή.

    Smyrna 1922 from Davidian Video Productions on Vimeo.

    “The Great Fire of Smyrna is the name commonly given to the fire that ravaged Izmir/Smyrna from 13 to 17 September 1922. Turkish armed forces systematically burned the city and killed Greek and Armenian inhabitants. This is based on extensive eyewitness evidence from Western troops sent to Smyrna during the evacuation, foreign diplomats/relief workers based at Smyrna and Turkish sources.” – Wikipedia.org
    Robert Davidian’s grandfather, George Magarian, born in 1895, educated at the American College at Konya, Turkey and, later, director of the Konya YMCA, filmed Smyrna, Turkey, immediately after it’s genocidal destruction.
    The resulting 35mm edited nitrate film was hidden in my grandmother’s apartment in NYC for 60 years. I was lucky to transfer it to digital before it completely disintegrates. -Robert Davidian 5 March 2008
    Three years ago, I met with Fulbrighter, film maker Maria Iliou, in Washington DC to restore the film and transfer it to HD video at Colorlab. This was an initiative by Iliou & PROTEAS, funded by PROTEAS, a Greek not for profit company, that has been saving archival materials about SMYRNA and THE EXCHANGE all around the world the last 3 years. I gave them permission to include this material in their two projects, SMYRNA and EXCHANGE, that will be opening at the BENAKI MUSEUM in December 15th 2011 (SMYRNA) and February 12th 2012 (EXCHANGE) a first presentation of those images in Greece to be done by my agreement. It is a Maria’s Iliou and PROTEAS initiative, funded by BODOSSAKIS FOUNDATION, JF COSTOPOULOS FOUNDATION, ARGYROS FOUNDATION, NICHOLAS BOURAS FOUNDATION, JIM CHANOS, ROY & DIANE VAGELOS FOUNDATION. – Robert Davidian 19 April 2011

  2. «Η Θράκη, μάνα, χάνεται…»- (όπως το «Η Σμύρνη, μάνα, καίγεται, καίγεται και το βιός μας…» Του Αλέξη Οικονόμου. Μέρος Α

    Τετάρτη, 1 Ιανουαρίου 2014

    Θυμόμαστε αυτό το σπαρακτικό τραγούδι του Νταλάρα.
    Το παραφράζουμε-ποιητική αλλά και εθνική αδεία- γιατί νομίζουμε ότι-τηρουμένων αλλά και συμπυκνουμένων των αναλογιών…-βρισκόμαστε στην Θράκη μας ενώπιον αντίστοιχης κατάστασης…
    Στη Σμύρνη, όταν είχε μπει ο Ελληνικός Στρατός το 1919, ως εντολοδόχος (το θυμίζουμε αυτό…) των Μεγάλων Δυνάμεων (με ασαφείς και έωλες δεσμεύσεις τους, βάσει των μεγαλαυχιών του Βενιζέλου…-τότε που νόμιζαν ακόμη ότι μπορεί η Ελλάδα να γινόταν η Μεγάλη Δύναμη της περιοχής…) ουδείς φανταζόταν ότι σε 3 χρόνια ο Ελληνικός Στρατός θα τα μάζευε άρον –άρον και θα εγκατέλειπε το «σαντζάκιον της Σμύρνης» και τους από 3000 χρόνια εγκατεστημένους εκεί Έλληνες έρμαιο στους σφαγείς τσέτες του Κεμάλ.
    Με εγκατάσταση πλήρων Κρατικών Υπηρεσιών (Διοικητήριο, Τράπεζες, Ταχυδρομεία, Νοσοκομεία, Σχολεία , Εφορία, Αστυνομία κλπ) η Σμύρνη φαινόταν τότε τόσο ασφαλές τμήμα της Ελληνικής επικρατείας όσο και οποιαδήποτε άλλη ηπειρωτική περιοχή, όπως ο Μοριάς η η Ρούμελη . Τον Ιούλιο του 1922, όμως, ο επιστήθιος φίλος του Βενιζέλου-που ακατανόητα, με τη Στρατιά της Μ. Ασίας στα μισά της Μικρασιατικής χερσονήσου προκήρυξε εκλογές το Νοέμβρη του 1920… (ξέροντας –και ίσως επιδιώκοντας …- να τις χάσει…) είχε αρχίσει ήδη να πακετάρει τα Δημόσια Κρατικά Έγγραφα της Υπάτης Αρμοστείας της Σμύρνης και να προετοιμάζει την ασύγγνωστη «κοπάνα» του από τη θέση του, ενώ οι Τούρκοι έμπαιναν στην πόλη.
    Είχε μάλιστα πει σε συζητήσεις ανησυχούντων επισήμων για την επερχομένη σφαγή το ανατριχιαστικό «Καλύτερα να τους σφάξει εδώ ο Κεμάλ, παρά ναρθούν στην Ελλάδα και να δημιουργήσουν ταραχές!…»

    Ο Νόμος του Dalton: Η Τουρκία επεκτείνεται, όσο η Ελλάδα υποχωρεί….

    Έχουμε από αυτή τη γωνιά επανειλημμένα αναφερθεί στην Θράκη ΜΑΣ, που εδώ και πολύ καιρό κατά τη γνώμη μας «ανήκει και δεν ανήκει» στην Ελληνική επικράτεια…
    Κι αυτό γιατί εκεί από τη μια πλευρά εμφανίζεται όλο και ισχυρότερη η παρουσία της Τουρκικής και πρόσφατα νέο-οθωμανικής αναθεωρητικής γεωπολιτικής, που μέσω του καταφρακτου «Προξενείου» στην Κομοτηνή, έχει επιτύχει στην ουσία καθεστώς «συνδιοίκησης» στη Θράκη…

    Από την άλλη η Ελληνική Διοίκηση αλλά και οι διάφοροι «πολιτικάντηδες» σχεδόν όλων των χώρων του σήμερα Κοινοβουλίου φαίνεται να έχουν επιδοθεί σε ένα διαγωνισμό κολακείας και υποταγής στους ντόπιους «νταβατζήδες» του Τουρκικού Προξενείου και των απανταχού ανθρώπων του:

    Επιτρέποντας να εξακολουθούν να λειτουργούν «Ενώσεις Τούρκων» διαφόρων επαγγελμάτων (Δικηγόρων, Γιατρών, Διδασκαλών κλπ) που έχουν ήδη κηρυχτεί παράνομες λόγω επίκλησης της « Τουρκικής Ιδιότητας» για μουσουλμάνους Έλληνες πολίτες.

    Επιτρέποντας «περατζάδες» κάθε είδους Τούρκων αξιωματούχων απ άκρου εις άκρον της Θράκης, που κατά παράβαση κάθε εννοίας διεθνούς δικαίου αλλά και αρχών σεβασμού του φιλοξενούντος, επιδίδονται σε αναίσχυντη προπαγάνδα για την παρουσία της «Ανά Βατάν» («Μητέρας Πατρίδας») Τουρκίας δίπλα στους «αδελφούς ομοεθνείς» και κατηγορώντας συνεχώς την Ελληνική Πολιτεία-που τα χει αφήσει όλα «ξέφραγο αμπέλι»- ότι…δεν έχει κάνει βήματα για τα δικαιώματα της λεγομένης «Τουρκικής» μειονότητας

    Ανεχόμενη την κατατρομοκράτηση από το Προξενείο όλων όσοι δεν δέχονται να καταχωρισθούν ως Τούρκοι απλά επειδή είναι μουσουλμάνοι Έλληνες πολίτες–όπως π.χ. οι ξανθοί Πομάκοι, αρχαίο Ελληνικό φύλο προερχόμενο από τους Θράκες Αγριάνες, που οι ανοησίες της Ελλάδας έσπρωξαν στις αγκάλες της Τουρκίας για να μη τους αλώσει η …Βουλγαρία μετά τον Β Πόλεμο ( !!) …

    Κάνοντας γενικότερα τα «στραβά ματιά» σε κάθε είδους παρανομία και κατατρομοκράτηση Ελλήνων Πατριωτών (όπως η Χαρά Νικοπούλου, η ηρωική δασκάλα στο Μικρό Δέρειο που της έσπασαν το χέρι γιατί δίδασκε Ελλάδα στα μουσουλμανόπουλα…) εκ μέρους κύκλων του «Τουρκικού Προξενείου» για να μην τους …τσαντίσουν ως «κράτος εν κράτει…»

    Παρατηρώντας με απάθεια την άνευ προηγουμένου αλλαγή χεριών γής και ακινήτων από Ελληνικά σε Τουρκικά χέρια, ιδίως τώρα που με τα χαράτσια και τους φόρους πολλοί Θρακιώτες μη αντέχοντας θέλουν έτσι κι αλλιώς να απαλλαγούν από αυτά, οπότε το «Προξενείο»-χρηματοδότης βρίσκει έτοιμο έδαφος για απόκτηση συνεχώς και νέου Θρακικού εδάφους, με συνέπεια σε λίγα χρόνια να υπάρχει και έτοιμο οικονομικό υπόβαθρο για την αλλαγή χεριών στην Θράκη..

    Έτσι βρίσκει απόλυτη εφαρμογή ο Νόμος του Ντάλτον που διδασκόμασταν στο Πολυτεχνείο: «Παν αέριον καταλαμβάνει όσο χώρο του διατίθεται!»-που ισχύει και για έθνη και κοινωνίες….

    Νταβούτογλου: «Μάλτα μεν γιοκ, αλλά Θράκη «έβετ»(«ναι») -και μάλιστα «Buyuk Trakya» («Mεγάλη Θράκη»…) μέχρι…Σεράγιεβο!

    Φαίνεται πως η Αθηνοκεντρική πτωχευμένη Πολιτεία, δεν αντέχει πλέον το βάρος και την ευθύνη των εδαφών της Ελλάδας που απελευθερώθηκαν μετά το 1912-13 στον Ελληνικό Βορρά.

    Γιαυτό και τα μακράν της Νοτίου Ελλάδας εδάφη (Ήπειρος, Ανατ.Μακεδονια και Θράκη) έχουν στην ουσία εγκαταλειφθεί στην τύχη τους και στις ορέξεις των ΒΔ, Βορείων και Ανατολικών γειτόνων μας…

    Η Αλβανία στα ΒΔ μιλάει για «Μεγάλη η Φυσική Αλβανία»(«όπου είναι τρεις Αλβανοί, εκεί είναι Αλβανία», το γνωστό ρητό…) και ανασκαλεύει συνεχώς και διεθνώς το «Τσάμικο» θέμα- ενώ έχει ήδη αποσπάσει ένα κομμάτι της Σερβίας, το Κόσοβο…
    Τα Σκόπια ονειρεύονται αλυτρωτικά τη «Δημοκρατία του Ιλιντεν» με πρωτεύουσα τη «Σολούν» κατ αυτούς –τη Θεσσαλονίκη μας, και ενισχύουν τα «εντόπικα» γλωσσικά ιδιώματα με τα διάφορα «Ουράνια Τόξα» σε Φλώρινα, Καστοριά και γύρω μερη…
    Η Τουρκία από Β. Ανατολικά και Ανατολικά ορέγεται τη Θράκη, το μισό Αιγαίο κι ολόκληρη την Κύπρο-πήρε ήδη σχεδόν τη μισή….
    «Τι τα πήρατε, αφού δεν ξέρατε τι να τα κάνετε και τα χετε αφήσει χέρσα κι έρημα;» με ρωτούσαν-χωρίς «καυγά» (τουρκική λέξη…) Τούρκοι συμφοιτητές μου στο Πανεπιστήμιο των μεταπτυχιακών μου στην Αγγλία…

    Δυστυχώς είχαν δίκιο…

    http://skeftomasteellhnika.blogspot.gr/2014/01/blog-post_3648.html

  3. United Nations
    A/HRC/25/G/24

    General Assembly
    Distr.: General
    4 April 2014

    Original: English

    Human Rights Council
    Twenty-fifth session
    Agenda item 3
    Promotion and protection of all human rights, civil, political, economic,
social and cultural rights, including the right to development

    Note verbale dated 28 March 2014 from the Permanent Mission of Greece to the United Nations Office at Geneva and other international organizations in Switzerland addressed to the Office of the United Nations High Commissioner for Human Rights

    The Permanent Mission of Greece to the United Nations Office at Geneva and other international organizations in Switzerland presents its compliments to the Office of the United Nations High Commissioner for Human Rights, and has the honour to provide herewith the comments of the Government of Greece in relation to the written statement submitted by the “Federal Union of European Nationalities’’, a non-governmental organization in special consultative status ( A/HRC/25/NGO/20), submitted to the Human Rights Council at its twenty-fifth session, under agenda item 3.*

    Τhe Permanent Mission of Greece kindly requests the Office of the High Commissioner to circulate the present note verbale and the text annexed thereto as a document of the twenty-fifth session of the Human Rights Council.

    Referring to the written statement submitted by the NGO ‘’Federal Union of European Nationalities’’, under agenda item 3, of the 25th Session of the Human Rights Council, Greece would like to raise, for information of any interested third party, the following points:
    1. The incorrect reference to the muslim minority in Thrace
    All Greek citizens, including members of the muslim minority in Thrace, have the absolute right for individual self-identification. However, the muslim minority in Thrace is defined by its religious identity. It is not an ethnic or national minority. It consists of three distinct groups whose members are Greek citizens of Turkish, Pomak, and Roma origin and cultural background.
    The Muslim faith is the common denominator of the three distinct groups of the minority. Each of these components has its own spoken language, cultural traditions and heritage. Greece is fully committed to safeguarding their distinct character. Efforts to subordinate the Pomaks and Roma under the Turkish component undermine their particular identity. Such a claim contravenes the 1923 Treaty of Lausanne where explicitly the Minority is defined as a muslim one.
    2. The use of the word ‘‘Turkish’’ by the associations of the minority
    Freedom of association is unequivocally, firmly and broadly protected by the Greek Constitution. A large number of muslim minority associations and NGO’s are officially registered and freely operate in Thrace. Three associations that are not officially registered, because their statute was found by the courts incompatible with the Greek legislation, have brought their cases before the European Court of Human Rights. The judgments rendered were in favour of the associations.
    Currently the Greek authorities are considering the appropriate ways and means to implement the ECHR decisions, including possible legislative adjustments. It should be noted that even the above mentioned three association who are still not recognised, do engage freely in numerous activities without any impediment.
    3. The muslim charitable foundations
    Although the request for the elections of the members of the three main management committees of the awkaf was met, the implementation of the law is pending. Additional ways are being explored to address the concerns raised by some minority members with regard to specific provisions of the law. Moreover, the Greek State has introduced specific measures to address issues of financial nature of the muslim foundations. They were exempted from land and income taxes with regard to their properties used for charitable purposes. Their accumulated debts, fines and mortgages were written off (in 2007).
    4. Education
    The Greek government maintains policies implemented to uphold the right to education for muslim minority students. The State continues to provide strong support to minority schools, while, at the same time, the increasing preference of Muslim minority students for the public educational system has been appropriately accommodated.
    According to the legislation in force, pre-school education of one year is mandatory. This is a prerequisite for all children in order to enter primary schools. The authorities have tried to accommodate parents whose children did not manage to attend pre-school for a justifiable reason.
    5. The issue of Muftis and the so called ‘‘elected Muftis’’
    It is well established that there is no unique method internationally for the elections of the Muftis. Each sovereign country, be it muslim or non-muslim, has the right to establish its own process, provided that is in accordance with islamic traditions and religious rights and freedoms. Such a framework is in place in Thrace; the religious leaders of the muslim minorities are being selected, through fully transparent and inclusive procedures, by a pool of esteemed teachers of islam that are members of the minority. The minority as a whole is involved in this procedure.
    The Greek State is involved at the very last stage of this process and only after the selection has been made. The reason of the State’s involvement is linked to the judicial responsibilities that the Muftis exercise, in addition to their religious duties, by virtue of the right to apply the Sharia Law. In an effort to improve this framework, we are examining possible ways of introducing new elements that would allow an even more representative and transparent process for the selection of the Muftis.
    The ‘‘elected Muftis ’’ are not officially recognized. Despite signs of evident disrespect to the existing legislation and an often provocative attitude, the state does not obstruct their religious and other activities.
    Greek citizens that are members of the Muslim minority are given the option of invoking the Sharia Law, in family inheritance matters. This is a unique case in Europe and we are often criticised by international human rights bodies, such as the Commission on the Status of Women.
    6. Muslim preacher (Koran teachers)
    The amendment of the law on muslim preachers addresses basic religious needs of our muslim co-citizens as indicated by the minority itself. It is a forward looking initiative because, for the first time, muslim minority students, who attend public schools in increasing numbers, will have the opportunity, if they so wish, to study the holy Koran in public schools.
    The entire philosophy of the law is based on the right of the muslim preachers to freely choose whether they want to join the scheme and to benefit from the improved status given to them.
    The same applies to the minority students and the teaching of the holy Koran in public schools. The children (or their parents) can freely decide whether they wish or not to attend the classes.
    Moreover, it should be noted that the Muslim preachers who will teach the holy Koran are selected, through a fully transparent and inclusive procedure, by a qualified five member Committee, composed exclusively of eminent muslim personalities.
    The ongoing campaign to present a different picture on the pretext of alleged state involvement in the religious freedom of the minority, smacks of political expediency and is misleading. Greece remains committed to safeguard the respect and protection of freedom of religion or belief, which constitutes a fundamental right for every human being, regardless of his/her origin , cultural background or conviction.

    * Reproduced as received, in the language of submission only.

    http://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&uact=8&ved=0CDQQFjAB&url=http%3A%2F%2Fap.ohchr.org%2Fdocuments%2FE%2FHRC%2Fc_gov%2FA_HRC_25_G_24.doc&ei=vPRpU9XREYGOO-OUgMgP&usg=AFQjCNG578c0320913uLhnsMA98vmOEpOw&bvm=bv.66111022,d.ZWU

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s