Μαύρη προπαγάνδα της Κομισιόν !!

 

Το ΕΔΔΑ λέει, έχει αποφανθεί ότι τα μέτρα που ελήφθησαν από τις ελληνικές αρχές, δεν παραβιάζουν τη Σύμβαση των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου!!

cf88ceb5cebcceb1cf84ceb1

Γράφει η Χριστίνα Σαλεμή 

Σε γραπτή απάντηση προς ευρωβουλευτές του GUE/NGL, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή διά στόματος Katainen, είπε αναφορικά με τα μέτρα που έλαβε η ελληνική κυβέρνηση στο πλαίσιο του προγράμματος δημοσιονομικής προσαρμογής ότι “Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου έχει αποφανθεί ότι τα μέτρα που ελήφθησαν από τις ελληνικές αρχές, δεν παραβιάζουν τη Σύμβαση των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου.”

ΜΟΝΟ ΠΟΥ:

1) Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΦΑΝΘΕΙ ΟΤΙ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ 2010 ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΔΕΝ ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΣΔΑ!

Το συγκεκριμένο δικαστήριο, και μόνο για τους συγκεκριμένους λόγους που επικαλέστηκαν οι συγκεκριμένοι ενάγοντες, απλά απέρριψε ως αβάσιμες δυο προσφυγές που αφορούσαν την μύωση απολαβών κατ’εφαρμογή των νόμων 3833/2010 και 3845/2010 ! Δείτε την σχετική Απόφαση ΕΔΑΔ (υπόθεση ΚΟΥΦΑΚΗ και ΑΔΕΔΥ κατά Ελλάδας)

2) Η απόφαση του ΕΔΑΔ αφορούσε προσφυγές του 2012 (αριθ. 57665/12 και 57657/12) και εκδόθηκε τον Μάιο του 2013, ενώ η ερώτηση αφορούσε ΜΕΤΑΓΕΝΕΣΤΕΡΗ έκθεση εμπειρογνώμονα των ΗΕ για την προσβολή ανθρωπίνων δικαιωμάτων στην Ελλάδα, Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΑΦΟΡΟΥΣΕ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΛΑΒΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΚΛΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥ 2010 ΑΛΛΑ ΠΛΗΘΩΡΑ ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΠΡΟΚΛΗΘΗΚΑΝ ΣΥΣΣΩΡΕΥΤΙΚΑ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ. (Η έκθεση μιλάει μεταξύ άλλων για τις συνέπειες της αύξησης της ανεργίας, για την επιδρομή κατά των 15.000 Ελλήνων ομολογιούχων, οι οποίοι είχαν συμπεριληφθεί στην πρωτοβουλία του PSI, χωρίς τη συγκατάθεσή τους, με αποτέλεσμα να απολέσουν πλέον του 70% της ονομαστικής αξίας των ομολόγων τους κλπ)

Η ΕΚΘΕΣΗ (7 March 2014)

περίληψη 

Report of the Independent Expert on the effects of foreign debt and other related international financial obligations of States on the full enjoyment of human rights, particularly economic, social and cultural rights – Mission to Greece (A/HRC/25/50/Add.1) 

Report of the Independent Expert on the effects of foreign debt and other related international financial obligations of States on the full enjoyment of all human rights, particularly economic, social and cultural rights, Cephas Lumina *
.

3) Η προαναφερόμενη έκθεση δεν επισήμανε καν ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΟΥ ΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ “ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ”, αλλά μόνο μερικές παραβιάσεις που ο πραγματογνώμονας είχε την δυνατότητα να διαπιστώσει από διάφορες πήγες σε συνδυασμό και με την επίσκεψη του στην Ελλάδα μεταξύ 22 – 27 Απριλίου 2013. Στην έκθεση δεν περιλαμβάνεται λχ η παραβίαση του δικαιώματος ελεύθερης πρόσβασης και ορθής απονομής της δικαιοσύνης λόγω αύξησης των τιμών και όχι μόνο, ούτε την παραβίαση άλλων δικαιωμάτων λόγω διακοπής ηλεκτρικού ρεύματος σε περίπτωση μη πληρωμής του “χαρατσιού” που έκανε θραύσεις εκείνη την εποχή ή λόγω  υπερφορολόγησης, αλλά ούτε στην  ΣΤΕΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΛΟΓΩ ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ ΕΞΟΦΛΗΣΗΣ ΥΠΕΡΟΓΚΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΩΝ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ της συγκεκριμένης περιόδου. 

4) Τα ελληνικά δικαστήρια έχουν αποφανθεί ότι αρκετά μέτρα που επέβαλε η κυβέρνηση από το 2010 και έπειτα παραβιάζουν το σύνταγμα και την ΕΣΔΑ. Ενδεικτικά :

Απόφαση ΣΤΕ 1972/2012 για το ειδικό τέλος ηλεκτροδοτούμενων δομημένων επιφανειών – αντισυνταγματική η διακοπή του ρεύματος,

Απόφαση 293/2014 ΑΠ για το ΕΕΤΗΔΕ (ΧΑΡΑΤΣΙ ΤΗΣ ΔΕΗ)

Περίληψη:
Κρίθηκε κατά πλειοψηφία, ότι το προβλεπόμενο από το άρθρο 53 του ν. 4021/11 τέλος και οι ρυθμίσεις προσδιορισμού αυτού με την εκδοθείσα κατ’ εξουσιοδότηση του εν λόγω άρθρου 1211/2011 υπουργική απόφαση του αναπληρωτή Υπουργού Οικονομικών αντίκειται στο Σύνταγμα και στο άρθρο 1 του Πρώτου Πρόσθετου Πρωτοκόλλου της Ευρωπαϊκής Συμβάσεως για την προστασία των δικαιωμάτων του ανθρώπου.

 Ολομέλεια ΣτΕ: 2192/2014, 2193/2014, 2194/2014, 2195/2014 και 2196/2014 – Αντισυνταγματικότητα περικοπών στις αποδοχές και συντάξεις στρατιωτικών ενόπλων δυνάμεων και σωμάτων ασφαλείας -Ιούνιος 2014

ΜονΕφΙωαν 108/2014 : ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΤΟ ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΓΙΑ ΕΦΕΣΗ

 

ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΗΣ, ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΕΛΗΦΘΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΙΟ ΤΟΥ 2010 ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ, ΔΕΝ ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΣΔΑ, ΝΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ  ΘΑ ΕΡΘΩ ΣΤΙΣ ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ ΝΑ ΤΗΣ ΖΗΤΗΣΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΟΝΑΤΙΣΤΗ ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΑ  ΑΔΙΚΑ!  

 

ΣΧΕΤΙΚΑ

1) Κοινοβουλευτικές ερωτήσεις
17 Σεπτεμβρίου 2014
E-005633/2014
Απάντηση του κ. Katainen εξ ονόματος της Επιτροπής
Η Επιτροπή έχει δεσμευθεί να εξασφαλίσει ότι, κατά την εφαρμογή του δικαίου της ΕΕ, θα γίνονται σεβαστά τα δικαιώματα που κατοχυρώνει ο Χάρτης των Θεμελιωδών Δικαιωμάτων της ΕΕ. Όσον αφορά, ωστόσο, τα προγραμματικά έγγραφα, δεν πρόκειται για ενωσιακό δίκαιο, αλλά για μέσα που έχουν συμφωνηθεί μεταξύ της Ελλάδας και των δανειστών της: υπό την έννοια αυτή δεν μπορεί να γίνει επίκληση του Χάρτη, ενώ στην Ελλάδα εναπόκειται να εξασφαλίσει την τήρηση των υποχρεώσεών της όσον αφορά τα θεμελιώδη δικαιώματα. Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου έχει αποφανθεί ότι τα μέτρα που ελήφθησαν από τις ελληνικές αρχές, δεν παραβιάζουν τη Σύμβαση των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου.

Η Επιτροπή έχει πλήρη επίγνωση της δύσκολης κοινωνικής κατάστασης στην Ελλάδα και το πρόγραμμα των μεταρρυθμίσεων δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην απασχόληση και τις κοινωνικές πολιτικές για την αντιμετώπιση του προβλήματος(1). Κατά τον σχεδιασμό του προγράμματος λήφθηκε εναργώς υπόψη η ανάγκη να διασφαλιστεί ο δίκαιος χαρακτήρας της διαδικασίας προσαρμογής, μέσω της προστασίας των ομάδων χαμηλών εισοδημάτων. Το πρόγραμμα αποδίδει ιδιαίτερη έμφαση στις μεταρρυθμίσεις για τη δημιουργία βιώσιμης ανάπτυξης και απασχόλησης, ενώ περιλαμβάνει πολιτικές που αποσκοπούν στην αύξηση της αποτελεσματικότητας των δικτύων κοινωνικής ασφάλειας, τη διεύρυνση του πεδίου εφαρμογής των παροχών ανεργίας για τους μακροχρόνια άνεργους, καθώς και την πρόσβαση των ανασφάλιστων στις υπηρεσίες υγείας. Επιπλέον, δρομολογείται πρόγραμμα ελάχιστου εγγυημένου εισοδήματος, σε πιλοτική βάση. Το εν λόγω πρόγραμμα θα αρχίσει το 2015 και θα επεκταθεί σταδιακά σε ολόκληρη τη χώρα. Όσον αφορά την ανεργία, έχουν ήδη θεσπιστεί προγράμματα που χρηματοδοτούνται από τα διαρθρωτικά ταμεία της ΕΕ για την πρόσληψη νέων και μακροχρόνια άνεργων.

Η ΕΡΩΤΗΣΗ :

3 Ιουλίου 2014
E-005633-14

Ερώτηση με αίτημα γραπτής απάντησης προς την Επιτροπή

Άρθρο 130 του Κανονισμού
Georgios Katrougkalos (GUE/NGL) , Dimitrios Papadimoulis (GUE/NGL) , Kostadinka Kuneva (GUE/NGL) , Emmanouil Glezos (GUE/NGL) , Kostas Chrysogonos (GUE/NGL) , Sofia Sakorafa (GUE/NGL)

Θέμα: Έκθεση εμπειρογνώμονα των ΗΕ για την προσβολή ανθρωπίνων δικαιωμάτων στην Ελλάδα ως απόρροια της εφαρμογής μέτρων λιτότητας

Πρόσφατη έκθεση του ειδικού εισηγητή των ΗΕ Cephas Lumina (Report on the effects of foreign debt and other related international financial obligations of States on the full enjoyment of all human rights, particularly economic, social and cultural rights, Addendum, Mission to Greece, UN A/HRC/25/50/Add.1) διαπιστώνει ότι τα μέτρα λιτότητας που λαμβάνει η ελληνική κυβέρνηση στο πλαίσιο του προγράμματος δημοσιονομικής προσαρμογής υποβαθμίζουν την προστασία θεμελιωδών δικαιωμάτων που προστατεύονται από Διεθνείς Συμβάσεις των ΗΕ, αλλά και από τον Χάρτη των Θεμελιωδών Δικαιωμάτων της ΕΕ.

Η Έκθεση συστήνει στους δανειστές (άρα και την ΕΕ), μεταξύ άλλων: α) να μην παρέχουν βοήθεια υπό όρους άσκησης παρεμβατικών και ταπεινωτικών πολιτικών που υπονομεύουν την ανάπτυξη και τα ανθρώπινα δικαιώματα· β) να συμπεριλάβουν τη μείωση της ανεργίας και της φτώχειας ως μετρήσιμους στόχους στο πρόγραμμα προσαρμογής· γ) να διασφαλίσουν τη διαφάνεια στις διαπραγματεύσεις.

Με αυτά τα δεδομένα, ερωτάται η Επιτροπή:
1. Πώς σχολιάζει τις θέσεις της Έκθεσης ως προς την παραβίαση δικαιωμάτων και από όργανα της ΕΕ και τις ανωτέρω συστάσεις που απευθύνονται και σε αυτήν;
2. Τι προτίθεται να πράξει για να παύσει η παραβίαση των δικαιωμάτων στην Ελλάδα, στο πλαίσιο των υποχρεώσεών της από τον Χάρτη των Θεμελιωδών Δικαιωμάτων;

2) ΑΕΔ 1/2010 : Αντισυνταγματική η προσωποκράτηση για χρέη στο Δημόσιο

3) Ο νέος τιμοκατάλογος τής Δικαιοσύνης (Ν. 4055/2012)

4) Συμβούλιο της Ευρώπης: «Παράνομες οι μειώσεις μισθών στην Ελλάδα»!

5) ΣτΕ 3354/2013 (Ολομ.) Αντισυνταγματικότητα των διατάξεων του άρθρου 33 του ν. 4024/2011 περί αυτοδίκαιης απόλυσης και προσυνταξιοδοτικής διαθεσιμότητας υπαλλήλων

6) BBC documentary on the effects of austerity on the public health in Greece (Ελληνικοί Υπότιτλοι)

7) Επιστολή του Θεοδώρου Δάλμαρη προς τον Πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου -ΘΕΜΑ: Καταγγελία, κατά της Ε.Ε. και της Γερμανίας και κατά παντός υπευθύνου για εγκλήματα κατά της Ελλάδος και της Ανθρωπότητος.

8) Austerity is illegal: Troika acts against EU law and human rights  The EU’s austerity policy is unlawful, according to Professor Andreas Fischer-Lescano, a professor at the Centre for European Law and Politics (ZERP), University of Bremen, who drew up a paper for the Austrian Trade Union Federation (ÖGB), the Austrian Federal Chamber of Labour, the European Trade Union Confederation (ETUC) and the European Trade Union Institute (ETUI). The report was adopted on 28 November in Vienna and presented at a conference of lawyers from across Europe.

9) Του χρόνου η απόφαση του ΑΠ για τις καθαρίστριες  ( σημερινό δημοσίευμα) 

Advertisements

3 comments on “Μαύρη προπαγάνδα της Κομισιόν !!

  1. Ευρωπαϊκή Επιτροπή

    Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (αγγλικά: European Commission, αναφέρεται συχνά ως Κομισιόν) είναι θεσμικό όργανο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με απώτερο σκοπό την προστασία των κοινοτικών συμφερόντων των κρατών μελών της Ένωσης. Ιδρύθηκε το 1951 και έχει ως έδρα τις Βρυξέλλες, διατηρώντας επίσης γραφεία στο Λουξεμβούργο και αντιπροσωπείες σε όλες τις χώρες της Ένωσης. Η Επιτροπή προτείνει νέες ευρωπαϊκές νομοθετικές πράξεις, τις οποίες υποβάλλει στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και το Συμβούλιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Αποτελεί συγχρόνως εκτελεστικό όργανο της Ένωσης, αρμόδιο για την εφαρμογή των κοινών πολιτικών και την εξασφάλιση της εφαρμογής της ευρωπαϊκής νομοθεσίας, ενώ παράλληλα διαχειρίζεται τα προγράμματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης καθώς και τον οικονομικό προϋπολογισμό της.

    Τα μέλη της ονομάζονται επισήμως επίτροποι και συχνά με τον όρο Ευρωπαϊκή Επιτροπή αναφερόμαστε στο σώμα των επιτρόπων που ασκούν τη διοίκηση του οργάνου. Από το 2005, μετά τις αλλαγές της συνθήκης της Νίκαιας, κάθε κράτος μέλος εκπροσωπείται από έναν επίτροπο. Σε αντίθεση με το Συμβούλιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, κάθε μέλος της Επιτροπής έχει ευρωπαϊκό ρόλο, διαχειρίζεται ένα χαρτοφυλάκιο που του ανατίθεται από τον πρόεδρο της στην αρχή της θητείας του και το χειρίζεται με ενιαίο Ευρωπαϊκό χαρακτήρα και προσανατολισμό, χωρίς υποδείξεις από εθνικές κυβερνήσεις ή άλλους οργανισμούς.

    http://el.wikipedia.org/wiki/Ευρωπαϊκή_Επιτροπή

  2. ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ

    Parliamentary questions
    17 September 2014
    E-005633/2014

    Answer given by Mr Katainen on behalf of the Commission

    The Commission is committed to ensuring that, when implementing EC law, Member States respect the rights enshrined in the EU Charter of Fundamental Rights. However, the programme documents are not EC law, but instruments agreed between Greece and its lenders: as such, the Charter cannot be used as a reference, and it is for Greece to ensure that its own obligations on fundamental rights are respected. The European Court of Human Rights has ruled that the measures adopted by the Greek authorities do not infringe the Convention of Human Rights.

    The Commission is fully aware of the difficult social situation in Greece and the reform programme has a strong focus on employment and social policies to tackle it(1). The programme keeps very much in mind the need to ensure the fairness of the adjustment process, protecting the low income groups. It puts great emphasis on reforms to create sustainable growth and jobs, and includes policies aiming to increase the effectiveness of social safety nets and to widen the scope of unemployment benefits to the long-term unemployed and the access of the uninsured to health services. In addition, a minimum income guarantee scheme is being launched on a pilot basis. This scheme will be rolled-out across the country in phased manner, starting in 2015. Concerning unemployment, schemes financed with EU structural funds are already in place to recruit young and long-term unemployed.

    (1) See for example Section 3.4 of the latest Compliance Report and sections 4.5 and 4.6 of the latest Memorandum of Understanding, both published in European Commission’s European Economy — Occasional Papers 192, April 2014.

    http://www.europarl.europa.eu/sides/getAllAnswers.do?reference=E-2014-005633&language=EN

    Η ΕΡΩΤΗΣΗ

    Parliamentary questions
    3 July 2014
    E-005633-14
    Question for written answer
    to the Commission
    Rule 130
    Georgios Katrougkalos (GUE/NGL) , Dimitrios Papadimoulis (GUE/NGL) , Kostadinka Kuneva (GUE/NGL) , Emmanouil Glezos (GUE/NGL) , Kostas Chrysogonos (GUE/NGL) , Sofia Sakorafa (GUE/NGL)

    Subject: Report by a UN expert on human rights abuses in Greece as a result of the implementation of austerity measures
    Answer(s)
    A recent report by the UN Special Rapporteur Cephas Lumina (Report on the effects of foreign debt and other related international financial obligations of States on the full enjoyment of all human rights, particularly economic, social and cultural rights, Addendum, Mission to Greece, UN A/HRC/25/50/Add.1) has found that the austerity measures being taken by the Greek Government as part of the fiscal adjustment programme are undermining the protection of the fundamental rights enshrined in international UN Conventions and the EU Charter of Fundamental Rights.

    The report recommends that creditors (and hence the EU) abide by a number of principles, including a) no provision of aid involving interventionist and humiliating policies that undermine development and human rights; b) the inclusion of the reduction of unemployment and poverty as measurable targets in the adjustment programme; and c) transparency in negotiations.

    On the basis of the above, will the Commission say:

    1.How does it view the positions adopted in the report on the violation of rights, including by the EU institutions, and the above recommendations that are also addressed to it?

    2.What will it do to put an end to the violation of rights in Greece, as part of its obligations under the Charter of Fundamental Rights?

    Original language of question: EL
    Last updated: 24 July 2014

    http://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?type=WQ&reference=E-2014-005633&language=EN

  3. GUE/NGL = Ευρωπαϊκή Ενωτική Αριστερά – Βόρεια Πράσινη Αριστερά

    Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια:

    H Ευρωπαϊκή Ενωτική Αριστερά – Βόρεια Πράσινη Αριστερά είναι μια σοσιαλιστική και κομμουνιστική ομάδα στο Ευρωκοινοβούλιο. Σήμερα έχει 52 ευρωβουλευτές.

    Αποτελείται από δύο υποομάδες, την Ευρωπαϊκή Ενωτική Αριστερά (ΕΕΑ / EUL) που απαρτίζεται από ένα πυρήνα κομμάτων που είναι μέλη του Κόμματος της Ευρωπαϊκής Αριστεράς και μερικά ανεξάρτητα αριστερά κόμματα και τη Βόρεια Πράσινη Αριστερά (ΒΠΑ / NGL) που αποτελείται από τους ευρωβουλευτές που ανήκουν στη Σκανδιναβική Πράσινη Αριστερή Συμμαχία της Σουηδίας και της Φινλανδίας.

    http://el.wikipedia.org/wiki/Ευρωπαϊκή_Ενωτική_Αριστερά_-_Βόρεια_Πράσινη_Αριστερά

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s