SOS! ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΕΛΟΣ ΧΤΥΠΗΣΕ ΤΗ ΛΕΡΝΑΙΑ ΥΔΡΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ. ..η μάχη συνεχίζεται…( ασφαλιστικά μέτρα)

lernaia-ydra

Σάββατο, 11 Οκτωβρίου 2014, ο/η INKA_J.A. <inkakritis@inkakritis.gr> έγραψε:

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΕΛΟΣ ΧΤΥΠΗΣΕ ΤΗ ΛΕΡΝΑΙΑ ΥΔΡΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ. ..η μάχη συνεχίζεται…

Στις 31/7/14, έλαβα μια ατομική ειδοποίηση ληξιπρόθεσμων οφειλών μου προς την εφορία, προερχόμενων από φορολογικές επιβαρύνσεις του κράτους που δεν προκύπτουν από το εισόδημα, που δεν συμφωνούν με το Σύνταγμα και υπερβαίνουν τη φοροδοτική μου ικανότητα. ΕΕΤΗΔΕ, ΕΕΤΑ, ΕΝΦΙΑ, τέλος επιτηδεύματος, τέλη κυκλοφορίας, έκτακτη εισφορά σε αντικειμενικές δαπάνες, ειδική εισφορά αλληλεγγύης, φόρος πολυτελούς διαβίωσης λόγω κατοχής αυτοκινήτου, φόρος αξιοπρεπούς διαβίωσης, φόρος αναπνοής και φόρος ύπαρξης. Η ειδοποίηση απειλούσε με κατάσχεση, κινητής και ακίνητης περιουσίας, που λόγω του μικρού μεγέθους της, ισοδυναμεί με ολική δήμευση, ενώ έδινε την εναλλακτική λύση της ρύθμισης και πληρωμής με δόσεις. Για να επιτευχθεί η ρύθμιση, έπρεπε να υπογράψω ψευδώς και γνωρίζοντας τις συνέπειες του νόμου, ότι το εισόδημά μου επαρκεί για την αξιοπρεπή μου διαβίωση και ότι περισσεύει ένα μέρος, για την αποπληρωμή των εν λόγω φόρων, κάτι δηλαδή που δεν ευσταθεί.

.
Στις 30/9/14, ξεκίνησε η Δίκη του Κάφκα με πραγματικά πλέον γεγονότα, δια της κατάθεσης μιας Ανακοπής-προσφυγής 250 σελίδων, που απογυμνώνει πλήρως τις προθέσεις της εκτελεστικής και νομοθετικής εξουσίας, αποκαλύπτοντας ότι στην Ελλάδα έχουν απενεργοποιηθεί σχεδόν στο σύνολό τους τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα, όπως αυτά ορίζονται από το Σύνταγμά μας και το Διεθνές Δίκαιο. Ότι επιχειρείται η δήμευση της περιουσίας των Ελλήνων, με αντισυνταγματικές διατάξεις νόμων, ότι επιχειρείται ο περιορισμός του δικαιώματος δικαστικής προστασίας, ο περιορισμός του δικαιώματος της ζωής μας, της ελευθερίας και της περιουσίας, και ότι εν τέλει, επιχειρείται η κατάλυση του Συντάγματος με τη βία, ενεργοποιώντας το θεμελιώδες δικαίωμα και τη θεμελιώδη υποχρέωση της αντίδρασής μας με κάθε μέσο. Ότι η οριζόμενη δια του άρθρου 120 παρ.2 και 4 ως θεμελιώδης νομική υποχρέωση, όλων των ελλήνων που διαθέτουν πατριωτισμό, αποτελεί μια υποχρέωση ενάσκησης καθήκοντος μέχρι αυτοθυσίας, για την προστασία του Συντάγματος, του δημοκρατικού πολιτεύματος, της πατρίδας και της ελευθερίας. Μια υποχρέωση με αυξημένη νομική ισχύ, που δεν μπορεί να ανακοπεί από καμιά μορφή εξουσίας και καμία διάταξη νόμου.

.
Θέτοντας έτσι τα πράγματα, το πρώτο στάδιο της «Δικής του Κάφκα με πραγματικά γεγονότα», της δίκης με την οποία προκαλώ σε μονομαχία ως διάδικο το Κράτος, προκειμένου να σχίσω την δημοκρατική του επικάλυψη ανεξαρτήτως του αν κερδίσω ή χάσω, ξεκίνησε καλά. Στις 10/10/14, κέρδισα την προσωρινή διαταγή δια της οποίας η Δικαιοσύνη προστάτευσε την ακίνητή μου περιουσία στο σύνολό της, διέταξε την αναστολή εκτέλεσης όλων των προσβαλλόμενων πράξεων, ούτε μιας ούτε δύο αλλά δέκα, και υποχρέωσε το Υπουργείο Οικονομικών να μου εκδώσει φορολογική ενημερότητα, για κάθε ενδεχόμενη χρήση, κυρίως για λόγους τιμής. Πλέον είμαστε φορολογικά ενήμεροι, εγώ και η εφορία, ως προς το γεγονός ότι η μάχη άρχισε, και ότι το πρώτο δηλητηριώδες βέλος μου χτύπησε τη Λερναία Ύδρα κατ’ ευθείαν στην καρδιά.

.
Η αναμονή, που ομολογουμένως θα μας ταλαιπωρήσει, αυξάνοντας όμως σταδιακά τη γοητεία της Νίκης, θα διαρκέσει όσο διαρκούν τα σπαρταρίσματα. Προς το παρόν είμαστε λίγοι, ο εμψυχωτής Αλκαίος Ιωάννης, οι νομικοί, Θανάσης Αλαμπάσης, Γεώργιος Κόκκας, Μαριέλλα Κοσμίδου, η Κίνηση Ακομμάτιστων Πολιτών Αγρινίου, η Ελένη Βνάτσιου, ο Σωτήρης Τηγανίτας, σκόρπιος Λαός που οι σκοτεινές δυνάμεις του έκλεισαν το στόμα, αλλά σύντομα θα γίνουμε πολλοί, για να απολαύσουμε την αποξήλωση του γόρδιου δεσμού με τον οποίον η εξουσία νόμισε ότι θα μας δέσει.

 

arxi-egrafou

 

aitima

 

telos-egrafou

 

http://anasfalistoi-oaee.gr/?p=360

http://kapagriniou.wordpress.com/2014/10/10/το-πρωτο-βελοσ-χτυπησε-τη-λερναια-υδρα/

Αλκαιος Ιωαννης
Φωτογραφία του χρήστη Αλκαιος Ιωαννης.

39567_161241570567552_2590072_n

Andreas Panagopoulos δυνατά Ιωάννη,θαυμάζω το θάρρος την υπομονή και το πείσμα σας παιδια!

Δημητρης Τσορτανιδης Είναι ένα πραγματικά καλό νέο και για σένα,αλλά και για όλους εμάς που ακολουθούμε τον ίδιο δρόμο.Καλή συνέχεια και δικαίωση, αρμόζει στους μαχητές.

Αλκαιος Ιωαννης Ο τίτλος βέβαια του άρθρου, δεν προκύπτει από το γεγονός ότι κερδίσαμε μια προσωρινή διαταγή, (λέω κερδίσαμε διότι κινούμαστε ως ομάδα), ούτε επειδή είναι η δεύτερη που κερδίζουμε για θέματα εξαιρετικά δύσκολα, αλλά από το περιεχόμενο του δικογράφου, που όποιος το διαβάσει θα αντιληφθεί ότι είναι δηλητηριώδες και ότι χτυπάει απ’ ευθείας στην καρδιά, δηλαδή στην ουσία του προβλήματος.

Αλκαιος Ιωαννης Λένε συχνά, ότι η γοητεία βρίσκεται κυρίως στο ταξίδι, παρά στον τελικό προορισμό. Και στην προκειμένη περίπτωση, είναι ιδιαίτερα γοητευτικό, να βλέπεις πώς πεθαίνει μια Λερναία Ύδρα χτυπημένη στην καρδιά, παρ’ όλο που ανά πάσα στιγμή κινδυνεύεις να φα...Δείτε περισσότερα

Σίμος Σταυρακίδης Γιάννη , συγχαρητήρια! Πέρασες απέναντι κι αυτό είναι το δυσκολότερο για όλους. Κάθε απόπειρα νομικής εμπλοκής των απατεώνων συνήθως καταλήγει με τη νομοθέτηση νέων αντισυνταγματικών νόμων που καλύπτουν τις “τρύπες ασφαλείας” που μπορεί να εντοπίσει έν…Δείτε περισσότερα

Tiganitas Sotiris προερχόμενων από φορολογικές επιβαρύνσεις του κράτους που δεν προκύπτουν από το εισόδημα, που δεν συμφωνούν με το Σύνταγμα και υπερβαίνουν τη φοροδοτική μου ικανότητα. ΕΕΤΗΔΕ, ΕΕΤΑ, ΕΝΦΙΑ, τέλος επιτηδεύματος, τέλη κυκλοφορίας, έκτακτη εισφορά σε αντικειμενικές δαπάνες, ειδική εισφορά αλληλεγγύης, φόρος πολυτελούς διαβίωσης λόγω κατοχής αυτοκινήτου, φόρος αξιοπρεπούς διαβίωσης, φόρος αναπνοής και φόρος ύπαρξης.

Αλκαιος Ιωαννης Σίμο, ο κάθε αντισυνταγματικός νόμος που ψηφίζουν, ισοδυναμεί με ένα κεφάλι της Λερναίας Ύδρας τους. Χτυπώντας το κάθε κεφάλι ξεχωριστά, όπως συνηθίζουν οι νομικοί, το κόβουν μεν, αλλά γεννούν όπως καλά διαπίστωσες δύο νέα. Η λύση βρίσκεται στην προσβο...Δείτε περισσότερα

Αλκαιος Ιωαννης Αυτό γίνεται κατανοητό, από τη μελέτη του κεφαλαίου Α.1.1. Ένα νέο νομικό φαινόμενο, χωρίς προηγούμενη νομολογία

Όπως διατυπώθηκε στην εισαγωγή, η μελέτη των προσβαλλόμενων πράξεων και των νομοθετικών διατάξεων εκ των οποίων αυτές προέκυψαν, αφορά τη ...Δείτε περισσότερα

Iri Wolf Μπράβο Γιάννη παλικάρι !!! Κανείς μας πια δεν μασά … !!! Επίθεση, από όλα τα μέτωπα στην κατοχική κυβέρνηση των εχθρών των Ελλήνων !!!

Thanasis Alampasis Συγχαρητήρια Γιάννη !!!

Anastasis Maraslis Γιάννη συγχαρητήρια για την μεγάλη νίκη σου κατά της προδοτικής, κακουργηματικής και ολοκληρωτικής κυβέρνησης που μας καταπιέζει και απειλεί την επιβίωση μας, αλλά και το μέλλον των παιδιών μας. ( Μια διευκρίνηση μονο για να ακριβολογούμε, το κράτος εί...Δείτε περισσότερα

Αλκαιος Ιωαννης Αναστάσιε, στην παρούσα φάση είμαστε ο Λαός αλλά με λίγη προσπάθεια, αφύπνιση και θέληση, μπορούμε να γίνουμε το Κράτος μας.

Αλκαιος Ιωαννης Τώρα το κράτος μας το έχουν άλλοι, και δεν το παίρνουμε πίσω με μια αλλαγή κυβέρνησης. Σίγουρα θα ήταν πιο δόκιμο να γράψω “με τη νομοθετική και την εκτελεστική εξουσία”, η οποία επίσης θεωρητικά πηγάζει από εμάς, αλλά στην πράξη έχει αποκτήσει μια επικίνδυνη αυτοδυναμία, που παρομοιάζω με Λερναία Ύδρα.

Αλκαιος Ιωαννης Κατά τη συζήτηση της προσωρινής διαταγής, κατέθεσα την παρακάτω έκθεση του ΟΗΕ για την παραβίαση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στην Ελλάδα, λέγοντας: Επικουρικά, αναφέρω ότι με την έκθεση αυτή του ΟΗΕ, επιβεβαιώνονται όσα τεκμηριωμένα στην ανακοπή μου ισχυρίζομαι.  http://greeknation.blogspot.gr/…/05/blog-post_9697.html…

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ : 

https://www.facebook.com/alkaiosi

 

ΣΧΕΤΙΚΑ:

Ειδοποίηση και μήνυση δημοσίου υπαλλήλου κατά ΔΟΥ Πολυγύρου και τι ακολούθησε ….

Προσφυγή κατά ΕΝΦΙΑ και Φόρου Εισοδήματος: «Η Εφορία με αφήνει να ζω με 8,59 ευρώ την ημέρα»

Φορολογία 2014 – Ληστεία μετά φόνου σε εξέλιξη  (Το δεύτερο μέρος ΕΔΩ )

Advertisements

5 comments on “SOS! ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΕΛΟΣ ΧΤΥΠΗΣΕ ΤΗ ΛΕΡΝΑΙΑ ΥΔΡΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ. ..η μάχη συνεχίζεται…( ασφαλιστικά μέτρα)

  1. Νευρική κρίση σε κυβέρνηση και εφορίες: Εφτασαν τις 80.000 οι προσφυγές κατά του ΕΝΦΙΑ

    Ραγδαία είναι η αύξηση των προσφυγών κατά του Ενιαίου Φόρου Ακινήτων (ΕΝΦΙΑ) προκαλώντας μεγάλο πονοκέφαλο στην κυβέρνηση.

    Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι οι προσφυγές πολιτών στα δικαστήρια, που ζητούν να κηρυχθεί αντισυνταγματικός ο φόρος, έχουν φτάσει τις 80.000 όταν την περασμένη εβδομάδα δεν ξεπερνούσαν τις 50.000. Αν συνεχιστεί αυτή η μαζική κατάθεση προσφυγών κινδυνεύει να τιναχθεί στον αέρα ο προϋπολογισμός της κυβέρνησης στην περίπτωση που τα δικαστήρια κάνουν δεκτές κάποιες από τις αιτιάσεις των πολιτών. Οι φορολογούμενοι προσφεύγουν μαζικά στις Δ.Ο.Υ. ζητώντας ουσιαστικά την ακύρωση των εκκαθαριστικών σημειωμάτων του νέου φόρου ή τη σημαντική μείωση των επιβαρύνσεων που αναγράφουν τα συγκεκριμένα σημειώματα.

    Την προηγούμενη εβδομάδα η Γενική Γραμματεία Εσόδων είχε εκδώσει εγκύκλιο που έδινε οδηγίες για τις προσφυγές. Συγκεκριμένα αναφερόταν ότι οι βασικότεροι λόγοι για τους οποίους οι φορολογούμενοι προσφεύγουν και ζητούν την διαγραφή ή τη σημαντική μείωση του ΕΝΦΙΑ είναι:

    1) Αντισυνταγματικότητα του φόρου.

    2) Αμφισβήτηση του ύψους των αντικειμενικών αξιών με βάση τις οποίες υπολογίστηκε ο φόρος.

    3) Αιτήματα για χορήγηση απαλλαγών, καθώς οι προσφεύγοντες θεωρούν ότι υπάγονται στους φορολογούμενους με πολύ χαμηλά εισοδήματα και ότι ως εκ τούτου δικαιούνται μείωσης του ΕΝΦΙΑ κατά 50% ή πλήρη διαγραφή του ΕΝΦΙΑ, εφόσον είναι τρίτεκνοι, πολύτεκνοι ή ανάπηροι σε ποσοστό 80% και άνω.

    4) Οικονομική αδυναμία.

    5) Διόρθωση στοιχείων της δήλωσης Ε9.
    Όπως διευκρινίζεται στην εγκύκλιο, η παραλαβή, ηλεκτρονική καταχώριση και διαβίβαση των ενδικοφανών προσφυγών κατά «πράξεων διοικητικού προσδιορισμού ΕΝ.Φ.Ι.Α.», δηλαδή κατά των εκκαθαριστικών σημειωμάτων του νέου φόρου, γίνεται από την αρμόδια για τη φορολογία εισοδήματος του υπόχρεου Δ.Ο.Υ., δεδομένου ότι στις περιπτώσεις αυτές δεν συντάσσεται έγγραφο απόψεων επί της ενδικοφανούς προσφυγής.

    Στην περίπτωση σιωπηρής απόρριψης ή απόρριψης ως απαράδεκτης της ενδικοφανούς προσφυγής , ο φάκελος της υπόθεσης θα διαβιβάζεται στην
    αρμόδια Δ.Ο.Υ. υποδοχής του Τμήματος Δικαστικού, για τη σύνταξη απόψεων επί της προσφυγής και την αποστολή του διοικητικού φακέλου στο αρμόδιο Δικαστήριο.
    Σύμφωνα, εξάλλου, με τις οδηγίες της κας Σαββαϊδου, οι ενδικοφανείς προσφυγές που υποβάλλονται στις Εφορίες θα πρέπει να πρωτοκολλούνται αυθημερόν και στη συνέχεια να καταχωρούνται στην σχετική ηλεκτρονική εφαρμογή της Διεύθυνσης Επίλυσης Διαφορών.

    Κατόπιν, οι ενδικοφανείς προσφυγές, μαζί με τις προσβαλλόμενες «πράξεις διοικητικού προσδιορισμού ΕΝ.Φ.Ι.Α.», δηλαδή τα εκκαθαριστικά, και με τα έγγραφα που τυχόν προσκόμισαν οι υπόχρεοι, θα πρέπει να διαβιβάζονται συγκεντρωτικά (σε φυσική μορφή) στη Διεύθυνση Επίλυσης Διαφορών, μία φορά την εβδομάδα με διαβιβαστικό έγγραφο, στο οποίο θα επισυνάπτεται και εκτύπωση, από την ηλεκτρονική εφαρμογή, κατάστασης των προσφυγών που αποστέλλονται.

    http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=27686&subid=2&pubid=113365346

  2. Pingback: SOS! ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΕΛΟΣ ΧΤΥΠΗΣΕ ΤΗ ΛΕΡΝΑΙΑ ΥΔΡΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ. ..η μάχη συνεχίζεται…( ασφαλιστικά μέτρα)TEΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΑΠΟΡΡΗΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ | TEΛ

  3. ΣΥΝΟΨΗ ΤΟΥ ΣΚΕΠΤΙΚΟΥ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΟΛΗΣ

    (Να συμπεριληφθεί στο φάκελο, ως καταγραφή της προφορικής μου κατάθεσης κατά την εκδίκαση της προσωρινής διαταγής και ως υπόμνημα κατά την εκδίκαση της αιτήσεως αναστολής)
    Σύμφωνα με το ιστορικό, (Β ́μέρος της αίτησης ανακοπής) στις 31/7/14 έλαβα ατομική ειδοποίηση ληξιπρόθεσμων οφειλών μου προς την εφορία, με αναγραφή ενός ποσού οφειλής, δίχως αιτιολογία και δίχως προηγούμενη ειδοποίηση, ή κοινοποίηση πράξεων καταλογισμού και βεβαίωσης. Κατόπιν αιτήσεώς μου για διερεύνηση της υπόθεσης, η αρμόδια Δ.Ο.Υ. Κατερίνης με παρέπεμψε προς απόκτηση πλήρους γνώσεως στη «Συγκεντρωτική Εικόνα ατομικών οφειλών μου» της ιστοσελίδας του taxisnet, της ΓΓΔΕ του ΥΠΟΙΚ, και στους λογαριασμούς της ΔΕΗ. Μετά από διερεύνηση, διαπίστωσα πως παραπέμπομαι σε ανυπόστατα διοικητικά έγγραφα, νομικά ανίσχυρα λόγω μη τήρησης των προβλεπόμενων από το «νόμο 3979/2011 για την Ηλεκτρονική διακυβέρνηση», που λόγω της εκτελεστότητάς τους παραδεκτώς προσβάλλονται με ανακοπή.

    Παράλληλα, μελετώντας τους νόμους, διαπίστωσα ότι οι προσβαλλόμενες πράξεις βασίζονται σε ανίσχυρες νομοθετικές διατάξεις, λόγω του ότι αντίκεινται προς διατάξεις υπερνομοθετικής ισχύος, απορρέουσες από το Σύνταγμα και το Διεθνές Δίκαιο, θίγοντας ένα πλήθος συμφερόντων και ατομικών δικαιωμάτων μου, θίγοντας μέχρι τον σκληρό πυρήνα των αναφαίρετων ατομικών δικαιωμάτων, που συνίσταται από το δικαίωμα της ζωής, της ελευθερίας και της περιουσίας. Κατόπιν μελέτης διαπίστωσα, ότι δια των προσβαλλόμενων πράξεων, μου επιβάλλεται ένα πλήθος φορολογικών επιβαρύνσεων, που σύμφωνα με τον Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος, αποτελούν στο σύνολό τους «φόρους χωρίς αντικείμενο». Καθώς επίσης ότι δεν υπάρχει ένας ευρύτερος Κώδικας Φορολογίας στον οποίον υπάγονται, και ότι επιβάλλονται ως προσωρινά επείγοντα μέτρα, βάσει μιας περίπλοκης νομικής ατασθαλίας, που πλέον έχει γίνει μόνιμη, δημιουργώντας ένα νέο νομικό και φορολογικό καθεστώς, που δεν έχει ακόμη μελετηθεί από τους νομικούς και δεν έχει δημιουργηθεί πάγια νομολογία. Ότι από το 2011 έως σήμερα, είχα απωλέσει κάθε δυνατότητα αντίδρασης, ως υποκείμενος στο «δόγμα του σοκ», που ορίζεται από τους ειδικούς ως ένα ψυχαναγκαστικό οικονομικοπολιτικό σύστημα, δια του οποίου οι «οικονομικοί δολοφόνοι», καθιστούν υποτελή τους τα ανεξάρτητα κράτη. Ότι η Ελλάδα είναι πλέον χώρα υποτελής των «οικονομικών δολοφόνων της», και ότι οι κάτοικοί της έχουν απωλέσει κάθε δυνατότητα αντίδρασης, ως θύματα περίπλοκων μεθόδων πολιτικοοικονομικού ψυχαναγκασμού.

    Κατόπιν ενδελεχούς έρευνας, διαπίστωσα ότι το νέο φορολογικό σύστημα που μας επιβλήθηκε από το 2011, του οποίου αποτελώ θύμα και εκ του οποίου προκύπτουν στο σύνολό τους οι προσβαλλόμενες διοικητικές πράξεις, παρουσιάζει σοβαρές νομικές πλημμέλειες ως προς τον τρόπο κοινοποίησης των νόμιμων τίτλων οικονομικής απαίτησης, καθιστώντας αυτούς ακυρωτέους. Και ζητώ την ακύρωσή τους, βάσει νομικών πλημμελειών και του γεγονότος ότι από την έκδοσή τους έως σήμερα, υπήρξα θύμα ψυχαναγκαστικού κρατικού πολέμου έχοντας απωλέσει κάθε δυνατότητα κατανόησης και αντίδρασης, με αποτέλεσμα να λάβω αποδεδειγμένα πλήρη γνώση του περιεχομένου των προσβαλλόμενων πράξεων στις 31/07/2014, όταν άρχισε η προθεσμία της υπό εκδίκαση ανακοπής. Ημερομηνία από την οποία έγινα και πάλι ψυχολογικά, νοητικά και βουλητικά υγιής, χάρη στο γεγονός ότι έλαβα επιτέλους μία νόμιμη μορφή κοινοποίησης εκφράζουσα τη βούληση του Κράτους, δυνάμενη να προσβληθεί στα διοικητικά δικαστήρια, και δυνάμενη να μου παράσχει, την επίσης απωλεσθείσα δυνατότητα δικαστικής προστασίας.

    Επειδή η διερεύνηση της βασιμότητας των λόγων της ανακοπής προϋποθέτει ενδελεχή έρευνα, η αίτηση αναστολής εστιάζεται στην παρουσίαση του ουσιαστικότερου εκ των προβαλλόμενων λόγων, προκειμένου να αποδειχθεί ότι είναι προδήλως βάσιμος. Περαιτέρω αποδεικνύεται το γεγονός ότι η εκτέλεση των προσβαλλόμενων πράξεων θα προκαλέσει στον αιτούντα ανεπανόρθωτη βλάβη. Η αποδεικτική διαδικασία ανάγεται σε επίπεδο συνταγματικού δικαίου, καθώς η επιχείρηση κατάλυσης του Συντάγματος από τη νομοθετική και την εκτελεστική εξουσία τίθεται ως ο βασικότερος λόγος κατάθεσης της αίτησης ανακοπής, προκειμένου δια της ανακοπής των προσβαλλόμενων πράξεων να ανακοπεί η καταλυτική προς το Σύνταγμα δράση.

    Επειδή, το εξεταζόμενο αντικείμενο της αίτησης, ορίζεται ως ένα «νέο νομικό και φορολογικό φαινόμενο» (κεφ. Α.1.1.) συνέπεια του οποίου αποτελούν οι προσβαλλόμενες πράξεις, τυγχάνει, ως πραγματικό και ως αυτονόητο γεγονός, να μην υπάρχει πάγια νομολογία. Παρ’ όλο που σύμφωνα με την απόφαση 496/2011 της επιτροπής Αναστολών του ΣτΕ, «περίπτωση πρόδηλης βασιμότητας συντρέχει ιδίως όταν το ένδικο βοήθημα βασίζεται σε πάγια νομολογία ή σε νομολογία του ΣτΕ», η προϋπόθεση αυτή δεν μπορεί να αποκλείει τη βασιμότητα, ενδίκων μέσων με αντικείμενο, πρόσφατες πράξεις της νομοθετικής και εκτελεστικής εξουσίας, που δεν έχουν ακόμη τεθεί υπό δικαστική κρίση. Η διευκρίνιση «ιδίως όταν», αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο και σε άλλους τρόπους απόδειξης της πρόδηλης βασιμότητας των προβαλλόμενων λόγων.

    Στην προκειμένη περίπτωση, είναι προδήλως βάσιμη η ισχύς των διατάξεων του Συντάγματος, και συγκεκριμένα η ισχύς του άρθρου 120 παρ. 4 που ορίζει ότι:
    «H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον oπoιoυδήπoτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

    Είναι προδήλως βάσιμο το γεγονός, ότι δια του άρθρου 120, ανατίθεται ένα είδος ελεγκτικής εξουσίας στους Έλληνες που διαθέτουν πατριωτισμό, βάσει θεμελιώδους συνταγματικού δικαιώματος και θεμελιώδους συνταγματικής υποχρέωσης με υπεραυξημένη νομική ισχύ, ως είδος ενάσκησης καθήκοντος. Η υποχρέωση ενάσκησης καθήκοντος με στόχο την προστασία του Συντάγματος, από ενδεχόμενη επιχείρηση κατάλυσής του, ορίζεται σαφώς και από την παρ. 2 του άρθρου 120, που υποχρεώνει όλους τους πολίτες να σέβονται το Σύνταγμα και μόνον τους νόμους που συμφωνούν με αυτό. Εμμέσως, δια της παρ. 2, τίθεται και η υποχρέωση μη σεβασμού προς τους νόμους που δεν συμφωνούν με το Σύνταγμα και κατά συνέπεια άρνησης εκτέλεσης αυτών και των συναφών πράξεων της διοίκησης. Η άρνηση εκτέλεσης διάταξης μη συνταγματικής, αποτελεί έναν διαρκή τρόπο προστασίας του Συντάγματος, από επιχείρηση κατάλυσής του.

    Η υποχρέωση ενάσκησης καθήκοντος που αποβλέπει στην προστασία του Συντάγματος, έχει εξ’ ορισμού υπερνομοθετική ισχύ για όλους τους Έλληνες που διαθέτουν πατριωτισμό, και υπεραυξημένη ισχύ για τους δημοσίους υπαλλήλους,
    βάσει του άρθρου 103 του Συντάγματος, που υποχρεώνει τους κρατικούς λειτουργούς, υπό την έννοια της οφειλής, να έχουν «πίστη στο Σύνταγμα». Η πίστη, είναι μία αμιγώς θρησκευτική έννοια, που οφείλουν αποκλειστικά οι κρατικοί λειτουργοί λόγω της ιδιότητάς τους. «Πίστη» σημαίνει, αποδοχή δίχως ενδελεχή έρευνα. Πουθενά στο Σύνταγμα δεν αναφέρεται, υποχρέωση πίστης στους νόμους. Εξ’ αυτού προκύπτει, ότι σε κάθε διαπίστωση διενέξεως, μεταξύ νομοθετικής και Συνταγματικής διάταξης, η θέση του κρατικού λειτουργού, οφείλει να τάσσεται σαφώς υπερ της Συνταγματικής διάταξης, με πίστη και με έλλειψη σεβασμού, προς το νόμο που προκάλεσε τη διένεξη. Εξ αυτού προκύπτει, το δικαίωμα άρνησης εκτέλεσης του νόμου, στα πλαίσια ενάσκησης, της κατ’ άρθρον 120 παρ. 4 θεμελιώδους συνταγματικής υποχρέωσης και κατ’ άρθρον 103 υπαλληλικής υποχρέωσης.

    Σύμφωνα με το άρθρο 24 του δημοσιοϋπαλληλικού κώδικα ν. 3528/2007
    «Ο υπάλληλος είναι εκτελεστής της θέλησης του Κράτους, υπηρετεί μόνο το Λαό και οφείλει πίστη στο Σύνταγμα και αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία» (Δεν τίθεται καμία αναφορά, για πίστη στους νόμους). Παρόλο που κατά το άρθρο 19 ο κρατικός λειτουργός ορκίζεται «υπακοή στου Σύνταγμα και στους νόμους» κατά την άσκηση των υπαλληλικών καθηκόντων του, στην παρ. 3 του άρθρου 25 του ιδίου νόμου, ορίζεται ότι υποχρέωση εκτέλεσης αντισυνταγματικών νόμων δεν υφίσταται ακόμη και κατόπιν διαταγής ανωτέρου: «Αν η διαταγή είναι προδήλως αντισυνταγματική ή παράνομη, ο υπάλληλος οφείλει να μην την εκτελέσει και να το αναφέρει χωρίς αναβολή». Εξ ́ αυτών, επειδή είμαι Έλλην Πολίτης «που διαθέτει πατριωτισμό» και δημόσιος υπάλληλος, προκύπτει ότι δεν υποχρεούμαι να εκτελέσω νόμους κατά την κρίση μου αντισυνταγματικούς και οφείλω, να αναφέρω αυτό χωρίς αναβολή.

    Με την αίτηση ανακοπής μου ζητώ να κριθεί από την αρμόδια αρχή, το γεγονός ότι δεν εκτέλεσα νόμους κατά την κρίση μου αντισυνταγματικούς, που αφορούν τις προσβαλλόμενες πράξεις, και αναφέρω αυτό χωρίς αναβολή (εμπρόθεσμα). Η νομιμότητα της πράξης μου, είναι προδήλως βάσιμη, και για το λόγο αυτόν, η εκτέλεση των αντισυνταγματικών διατάξεων που δεν εκτέλεσα πρέπει να ανακοπεί έως ότου προκύψει η οριστική δικαστική κρίση.
    Επιπλέον δια του άρθρου 120 παρ. 4, γεννάται η θεμελιώδης υποχρέωση, αντίδρασης με κάθε μέσο, σε περίπτωση που κατά την έστω και πιθανολογούμενη επιχείρηση κατάλυσης του Συντάγματος, ασκείται βία, ή απειλή βίας. Οι περιπτώσεις επιχείρησης κατάλυσης του Συντάγματος, αναφέρονται σαφώς δια του άρθρου 134 και 134Α του Π.Κ., ως περιπτώσεις προσβολής του Πολιτεύματος. Στην περίπτωση (α) της παρ. 2 του άρθρου 134 Π.Κ. εμπίπτει η περίπτωση «επιχείρησης με βία ή απειλή βίας», ενώ διευκρινίζονται ως παρεμφερείς με την «κατάλυση» οι όροι «αλλοίωση», «απενεργοποίηση, διαρκώς ή προσκαίρως» του δημοκρατικού πολιτεύματος που στηρίζεται στη λαϊκή κυριαρχία. Η επιχείρηση, ή αλλοίωση, ή απενεργοποίηση, διαρκώς ή προσκαίρως των θεμελιωδών θεσμών και αρχών του πολιτεύματος, αποτελεί προσβολή αυτού και έγκλημα εσχάτης προδοσίας, προς αποφυγή του οποίου, οι Έλληνες που διαθέτουν πατριωτισμό, κατ’ άρθρον 120 παρ. 4 Σ, οφείλουν, «δικαιούνται και υποχρεούνται», να αντιδρούν με κάθε μέσο.

    Είναι προδήλως βάσιμο εδώ, ότι λόγω της υπεραυξημένης τυπικής ισχύος του άρθρου 120 Σ, που μάλιστα αποτελεί τον σκληρό πυρήνα του Συντάγματος μαζί με τα
    άρθρα 1 και 2, νόμοι καταστολής του δικαιώματος αντίδρασης με κάθε μέσο, υπό τις ανωτέρω προϋποθέσεις, καθίστανται νομικά ανίσχυροι και κάθε επιχείρηση καταστολής παράνομη. Δια του άρθρου 134 Α του Π.Κ., ορίζονται με απόλυτη σαφήνεια οι θεμελιώδεις αρχές και θεσμοί του Πολιτεύματος, που αν επιχειρηθεί, από οποιονδήποτε, συμπεριλαμβανομένης της νομοθετικής, της εκτελεστικής και της δικαστικής εξουσίας, επιχείρηση, με βία ή απειλή βίας, κατάλυσης, αλλοίωσης, απενεργοποίησης, διαρκώς ή προσκαίρως, στοιχειοθετείται, επιχείρηση προσβολής του Πολιτεύματος κατ’ άρθρον 134 παρ. 2 του Π.Κ., και επιχείρηση κατάλυσης του Συντάγματος κατ’ άρθρον 120 παρ. 4 Σ, ενεργοποιώντας τη θεμελιώδη συνταγματική υποχρέωση των Ελλήνων που διαθέτουν πατριωτισμό, αντίδρασης με κάθε μέσο.

    Η απενεργοποίηση του δικαιώματος αναστολής, έως την έκδοση της τελικής δικαστικής κρίσης, αποτελεί στην προκειμένη περίπτωση, απενεργοποίηση θεμελιώδους θεσμού του πολιτεύματος, προσκαίρως και εμπίπτει στα άρθρα 134 και 134Α, περίπτωση (η) του Π.Κ. Καθώς σύμφωνα με την περίπτωση (η), θεμελιώδης αρχή και θεσμός του πολιτεύματος, είναι «και η) η γενική ισχύς και προστασία των ατομικών δικαιωμάτων που προβλέπει το Σύνταγμα.». Επειδή σε περίπτωση μη αναστολής, τα ατομικά μου δικαιώματα δεν προστατεύονται, προσκαίρως, στοιχειοθετείται προσβολή του πολιτεύματος.

    Το θεμελιώδες Συνταγματικό δικαίωμα αντίδρασης γεννάται, σε κάθε περίπτωση εντοπισμού επιχείρησης κατάλυσης, αλλοίωσης, απενεργοποίησης θεμελιωδών αρχών και θεσμών του πολιτεύματος, έστω και προσκαίρως, και ενεργοποιείται, όταν κατά τη διάρκεια της εν λόγω επιχείρησης, ασκείται βία ή έστω τίθεται απειλή βίας, όπως στην προκειμένη περίπτωση της προσβαλλόμενης ατομικής ειδοποίησης, τίθεται «απειλή κατάσχεσης». Το ατιμώρητο δε της πράξεως αντίδρασης υπό αυτές τις προϋποθέσεις, προκύπτει τόσο από το γεγονός ότι η αντίδραση αποτελεί υποχρέωση επιβαλλόμενη από διάταξη υπερνομοθετικής ισχύος, αλλά και από τον ίδιο τον Π.Κ., βάσει του άρθρου 1 καθώς δεν υπάρχει νόμος που έχει ρητά αναιρέσει την ισχύ του άρθρου 120 ή που έχει θέσει προϋποθέσεις ως προς τον τρόπο εφαρμογής του, βάσει του άρθρου 20 που αποκλείει τον άδικο χαρακτήρα της πράξης όταν αυτή αποτελεί ενάσκηση δικαιώματος ή εκπλήρωσης καθήκοντος, και βάσει του άρθρου 22 που αποκλείει το άδικο της πράξης που τελείται σε περίπτωση άμυνας αν το μέτρο της άμυνας έχει μικρότερο βαθμό επικινδυνότητας από τον βαθμό επικινδυνότητας της επίθεσης ή από το είδος της βλάβης που ενδέχεται να επιφέρει η απειλή. Επειδή στην προκειμένη περίπτωση η επικινδυνότητα της κατάλυσης του Συντάγματος είναι υψίστου βαθμού, κάθε βαθμός επικινδυνότητας του αντιδρώντα πολίτη είναι εξ’ ορισμού ήσσονος σημασίας.
    Το δια του άρθρου 120 παρ. 4 θεμελιώδες δικαίωμα, είναι ένα αμιγώς ατομικό δικαίωμα, που θεμελιώνεται στο πρώτο άρθρο του Συντάγματος, όπου ο Λαός ως σύνολο ατόμων, ορίζεται ως πηγή εξουσίας, και όπου η κυριαρχία του συνόλου των ατόμων, ορίζεται ως Θεμέλιο του Δημοκρατικού Πολιτεύματος. Βάσει του άρθρου 134Α, περίπτωση (η) του Π.Κ., «η γενική ισχύς των ατομικών δικαιωμάτων που προβλέπει το Σύνταγμα», αποτελεί «θεμελιώδη αρχή και θεσμό του πολιτεύματος», και αν επιχειρηθεί, με βία, ή απειλή βίας η απενεργοποίησή τους, έστω και προσκαίρως, στοιχειοθετείται επιχείρηση προσβολής του Πολιτεύματος και έγκλημα εσχάτης προδοσίας, (κατ’ άρθρο 134 παρ. 2) που με τη σειρά της ενεργοποιεί το κατ’ άρθρον 120 παρ. 4, Σ., δικαίωμα αντίδρασης με κάθε μέσο.
    
    Καθ’ όλη τη διάρκεια της Ανακοπής μου, στοιχειοθετείται επιχείρηση κατάλυσης, αλλοίωσης και απενεργοποίησης θεμελιωδών ατομικών δικαιωμάτων μου που προβλέπει το Σύνταγμα, εκ της νομοθετικής και εκτελεστικής εξουσίας, η δικαστική διερεύνησή τους όμως προϋποθέτει ενδελεχή έρευνα, μη δυνάμενη στην παρούσα φάση εξέτασης του αιτήματος αναστολής. Το γεγονός όμως ότι η επιχείρηση αυτή κατατίθεται νομίμως στην αρμόδια αρχή ως προσωπική μαρτυρία, από Έλληνα πολίτη που έχει την υποχρέωση να το πράξει, αναστέλλει το ενδεχόμενο εξέλιξης της επιχείρησης, ώστε να αποφευχθεί επιχείρηση με βία ή με απειλή βίας, που στην προκειμένη περίπτωση θα επιφέρει οποιαδήποτε επιχείρηση αναγκαστικής εκτέλεσης. Διότι η κατά ΚΕΔΕ αναγκαστική εκτέλεση, θα ενεργοποιήσει το δικαίωμα και την υποχρέωσή μου να αντιδράσω με κάθε μέσο, κάτι που επιβάλλεται να αποφευχθεί, καθώς η ειρηνική επίλυση των διαφορών, που προκύπτουν μεταξύ των πολιτών και του Κράτους, αποτελεί τον καλύτερο τρόπο επίλυσης, εμπίπτει στην αρμοδιότητα της διοικητικής δικαστικής εξουσίας, αποτελεί λόγο ύπαρξης της δικαστικής εξουσίας και εν τέλει αποτελεί νόμιμό αίτημά μου που κατατίθεται με τον βασιμότερο δυνατό τρόπο.
    Σε περίπτωση απόρριψης του αιτήματος αναστολής εκτέλεσης των προσβαλλόμενων πράξεων της διοίκησης, επίκειται αναγκαστική εκτέλεση επί των μοναδικών περιουσιακών στοιχείων μου, που είναι απολύτως αναγκαία για την αξιοπρεπή μου διαβίωση, ήτοι, η πρώτη κατοικία ως χώρος επαρκούς στέγασης, το βασικό μέσο μετακίνησης ως μέσο επαρκούς ελευθερίας και το προγονικό καταπίστευμα, ως είδος περιουσίας μη δυνάμενου να ρευστοποιηθεί. Για τους λόγους αυτούς, σε περίπτωση απόρριψης του αιτήματος αναστολής και προσωρινής διαταγής, θα ενεργοποιηθεί αυτοδίκαια το δικαίωμα αντίδρασης με κάθε μέσο, έχοντας παράλληλα αποκλειστεί το προσφορότερο, νομιμότερο και αποτελεσματικότερο μέσο αντίδρασης, που είναι η αντίδραση δια της δικαστικής οδού, έχοντας μάλιστα αυτό αποκλειστεί πριν η δικαστική εξουσία εξετάσει ενδελεχώς τη βασιμότητα των λόγων μου, και θα προκύψει ότι:

    Ασκώντας το θεμελιώδες δικαίωμα αντίδρασης, που λόγω ενάσκησης θεμελιώδους καθήκοντος δεν μπορεί να ανακοπεί, θα επιλεγούν λιγότερο πρόσφορα, λιγότερο νόμιμα, λιγότερο αποτελεσματικά και πλέον επικίνδυνα μέσα, που θα μου επιφέρουν δύσκολα επανορθώσιμη ή και ανεπανόρθωτη βλάβη. Διότι στην περίπτωση αυτή, γεννάται η υποχρέωση της πολιτικής αντίδρασης προς ένα αποδεδειγμένα μη νόμιμο καθεστώς, οριζόμενου από τον Π.Κ., ως «καθεστώς εσχάτης προδοσίας», μια αντίδραση που πρέπει να είναι αποτελεσματική, φθάνοντας μέχρι την αυτοθυσία.
    Είναι προδήλως βάσιμο, ότι η κατ’ άρθρον 120 παρ. 4 θεμελιώδης συνταγματική υποχρέωση, αποτελεί υποχρέωση αυτοθυσίας, για λόγους προστασίας του απειλούμενου Συντάγματος και δημοκρατικού Πολιτεύματος. Και είναι ιστορικά αποδεδειγμένο, ότι η επιβίωση του Έθνους μας οφείλεται σε απαράμιλλες πράξεις αυτοθυσίας των προγόνων μας. Η αυτοθυσία, ιστορικά και φιλοσοφικά, ορίζεται ως ένας αγώνας υπεράσπισης της αξίας της ζωής, προαποφασισμένος να φθάσει μέχρι την απώλεια αυτής με την ατομική έννοια, προς υπεράσπιση της αξίας του συνόλου.
    Εκ των αιτήσεων Ανακοπής και Αναστολής, εκ των ανωτέρω, βάσει της παρούσας υπεύθυνης δήλωσης περί υποχρέωσης αυτοθυσίας και βάσει των σχετικών αποδεικτικών εγγράφων περί οριακής προσωπικότητας του αιτούντος, (σχ.50 έως 53) προκύπτει ότι:
    
    Οι λόγοι της αιτήσεως αναστολής, είναι ουσιωδώς βάσιμοι. Ο ουσιαστικότερος δε αυτών λόγος, είναι προδήλως βάσιμος.
    Σε περίπτωση απορριπτικής απόφασης, στοιχειοθετείται απενεργοποίηση θεμελιώδους αρχής του Πολιτεύματος, προσκαίρως, προσβολή του πολιτεύματος, ενεργοποιείται αναγκαστική εκτέλεση επί περιουσιακών στοιχείων μου με κρατική βία ή απειλή βίας, επίκειται η ποινική μου δίωξη, ενεργοποιείται η κατ’ άρθρον 120 παρ. 4 θεμελιώδης συνταγματική υποχρέωση, που γεννά επί του ατόμου μου την υποχρέωση αυτοθυσίας, η οποία λόγω της ανισότητας ισχύος μεταξύ εμού και του Κράτους, θα μου επιφέρει ανεπανόρθωτη βλάβη.

    Για τους λόγους αυτούς, που είναι νόμιμοι, βάσιμοι και αληθείς, ζητώ την αναστολή εν όλω της εκτελεστότητας των προσβαλλόμενων πράξεων, και την έκδοση σχετικής προσωρινής διαταγής, με τις προϋποθέσεις του κεφαλαίου Η.8. της εκδικαζόμενης αίτησης αναστολής.

    πηγή το ιστολόγιο του δικηγόρου που έκανε την αγωγή και την αίτηση ασφαλιστικών μέτρων

    http://www.geokolaw.gr/wp-content/uploads/2014/10/synopsi-skeptikou-aitisis-anastolis.pdf

    Στη βάση αυτής της απόφασης, που θα υποστηριχτεί για όλους τους ενδιαφερόμενους Έλληνες στη βάση των δυνατοτήτων τους από το νεοσύστατο ΕΛληνικό ΤΑμείο Δικαστικής Αρωγής (ΕΛ.ΤΑ.Δ.Α.), παρέχονται σχετικές διευκρινίσεις από το Συνεργατικό Δικηγορικό Γραφείο του ακτιβιστή δικηγόρου Γιώργου Λ. Κόκκα, (τηλ. 2103632000, φαξ: 2103610882, ηλ. διεύθ. geoko@otenet.gr).

    http://www.geokolaw.gr/index.php/el/megali-dikastiki-epityxia-ellina-sympolitimas/

  4. ΑΠΟΚΗΡΥΞΗ-ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ κατά Αντισυνταγματικής Φορολογίας

    ΠΡΟΣ :

    1. Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας
    2.Πρωθυπουργό
    3.Πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων
    4.Εισαγγελέα Αρείου Πάγου

    ΑΠΟΚΗΡΥΞΗ-ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ

    Έχοντας υπ’ όψη τις Διατάξεις του Συντάγματος της Ελλάδος και συγκεκριμένα τα Άρθρα 4, 28 και 120 ΔΗΛΩΝΩ ότι ΕΝΙΣΤΑΜΑΙ, ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ ουδεμία επιβολή, νομοθετημένη ή μη, η οποία να αφορά Φορολογία, Εισφορολογία και διάκριση λόγω Επαγγέλματος ή κοινωνικής τάξης, εισοδήματος ή ιδιότητας (π.χ. βουλευτικής, υπουργικής, κληρονομικής)

    καθ’ ότι

    ΑΝΤΙΒΑΙΝΕΙ

    στα ανωτέρω Άρθρα του Συντάγματος της Ελλάδας, στα Δικαιώματα του Ανθρώπου και στις βάσεις του Δημοκρατικού Πολιτεύματος και ως εκ τούτου δεν δύναται να εφαρμοσθεί νομοτύπως και εγκύρως.

    Τέτοιες περιπτώσεις αφορούν και :

    1. τον ΕΝΦΙΑ, καθ’ ότι πρόκειται για αμάχητα τεκμαρτό και ανελαστικό φόρο επί ήδη φορολογηθέντος αντικειμένου, εκτός της ελλείψεως αναλογικότητος βάσει εισοδήματος. Επίσης και επί πλέον, δεν επιτρέπεται διπλοφορολόγηση ούτε πολλαπλή φορολογία επί περιουσιακών στοιχείων που δεν παράγουν εισόδημα ή αναλογικό εισόδημα ή εισόδημα που έχει ήδη φορολογηθεί, κάτι που συμβαίνει στην περίπτωση της απαίτησης μέσω του φόρου αυτού.

    2. τον ΦΠΑ, καθ’ ότι επίσης πρόκειται για αμάχητο και άκρως ανελαστικό, αντιστρόφως αναλογικό φόρο (δηλαδή, όσο χαμηλότερο το εισόδημα του τόσο υψηλότερος ποσοστιαία είναι ο φόρος αυτός για τον Πολίτη) ο οποίος μάλιστα επιβάλλεται και σε είδη πρώτης ανάγκης Συνταγματικώς προστατευμένα και εγγυημένα κάνοντας την πρόσβαση σε αυτά δυσχερέστερη. Ουσιαστικά δηλαδή τιμωρεί την αδυναμία παραγωγής υψηλού εισοδήματος και την παρελκύει ενώ απορρυθμίζει περαιτέρω την Ελληνική αγορά περιορίζοντας ακόμα περισσότερο την ρευστότητα, την αγοραστική δυνατότητα των Πολιτών και την δυνατότητα ανάπτυξης και επενδύσεων των μικρομεσαίων επαγγελματιών ενώ δεν απαιτείται ούτε καταβάλλεται στην πράξη από μεγάλες πολυεθνικές και ειδικές αλλοεθνείς κατηγορίες εμπόρων κατά πολιτική βούληση ενώ συλλέγεται από τους Πολίτες-αγοραστές. Το γεγονός ότι ο ΦΠΑ ισχύει επί δεκαετίες ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΕΙ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ κατά την βασική αρχή που διέπει και το Διεθνές και το Εγχώριο Δίκαιο ex injuria non jus oritur (δηλαδή, ότι δεν μπορεί να προκύψει νόμος από παράνομη πάγια τακτική).

    3.την πολιτική κρατικής προστασίας μόνο σε συγκεκριμένες κατηγορίες επιτηδευμάτων-επιχειρήσεων στις οποίες εγγυητής μπαίνει το Δημόσιο και προς τις οποίες το Κράτος εξασφαλίζει υποχρεωτικά πελατεία και έσοδα, και συγκεκριμένα τις Τράπεζες κυριότερα αλλά και επιχειρηματικές ομάδες όπως αυτές των εφοπλιστών και του ΚΙΣ και μεμονωμένων ιδιοκτητών ομίλων. Αυτό είναι αντισυνταγματικό διότι αποτελεί διάκριση εις βάρος κάθε άλλου ιδιώτη επιχειρηματία αποκλειστικά και μόνο είτε λόγω επιτηδεύματος (τράπεζες, εφοπλιστές, μεγαλοβιομήχανοι, κλπ) είτε λόγω καταγωγής-αίματος/θρησκευτικής ιδιότητας/κοινών ταξικών-οικονομικών συμφερόντων/νεποτισμού, κάτι που είναι κατάφωρα αντισυνταγματικό και ενάντια στην Χάρτα των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων που έχουν κατ’ Άρθρον 28 Σ Υπερσυνταγματική ισχύ.

    4.τις εισφορές που απαιτεί το ταμείο Ο.Α.Ε.Ε., καθ’ ότι δεν είναι αναλογικές ούτε καν συνδεδεμένες με το πραγματικό εισόδημα των ασφαλισμένων του, είναι αμάχητες και έχουν υπολογισθεί αδιαφανώς με μεγάλες ενδείξεις ότι ο υπολογισμός τους έχει γίνει είτε λάθος είτε ληστρικά με σκοπό τον περιορισμό της μικρής και μεσαίας επιχειρήσεως και την εξαφάνιση των αυτο-απασχολούμενων και Ελευθέρων Επαγγελματιών καθώς και αποκλεισμό τους από πρόσβαση σε εγγυημένες από το Σύνταγμα υπηρεσίες Υγείας καθώς και από τα ήδη καταβληθέντα συντάξιμα περιουσιακά τους κεφάλαια, με αποτέλεσμα την τεράστια ζημία του Δημοσίου Συμφέροντος αφού η πραγματική Ελληνική Οικονομία αποδεδειγμένα εξαρθρώθηκε μαζί τους.

    Και συνεπώς,

    ΔΗΛΩΝΩ

    ότι σε καμμία περίπτωση, και σε ανταπόκριση μου ως Πολίτη του Ελληνικού Κράτους που υπακούει στο Ελληνικό Σύνταγμα και μάλιστα στις Επιταγές του άρθρου 120 Σ, ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ τα ανωτέρω και επιφυλάσσομαι παντός νομίμου Δικαιώματος μου.

    ΔΗΛΩΝΩ

    επίσης δε

    ότι κάθε τυχόν συμμόρφωση μου με τα ανωτέρω αποτελεί

    ΠΡΟΪΟΝ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΜΟΥ ΜΕΣΩ ΑΣΚΗΣΕΩΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΒΙΑΣ

    και ως εκ τούτου

    ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΕΜΠΡΑΚΤΗΣ ΑΠΟΔΟΧΗΣ ΜΟΥ ΤΩΝ ΑΝΩΤΕΡΩ αλλά ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ ΜΟΥ ΑΠΟ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΚΒΙΑΣΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ και άρα

    ΚΑΤΑΛΥΣΗΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΩΤΕΡΩ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ -ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΤΙΣ ΕΓΓΥΟΥΝΤΑΙ.

    Συνεπώς και κατ’ επέκταση, ΔΗΛΩΝΩ έτοιμη να υπακούσω στις Επιταγές του Άρθρου 120 Σ έως της επαναφοράς και εφαρμογής της Συνταγματικότητας στην Χώρα μου στους προαναφερθέντες τομείς στους οποίους επιφυλάσσομαι να συνεχίσω να προσθέτω περαιτέρω καταχρήσεις, καταπατήσεις και εγκλήματα.

    Η Δηλούσα Ελληνίδα Πολίτης

    Τάνυα Μαρία Γεριτσίδου

    Παρασκευή 1 Μαΐου 2015

    ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ:

    Σήμερα 1η Μαΐου 2015, στα πλαίσια της γενικευμένης Ελληνικής Πολιτικοοικονομικής Αντίστασης που γίνεται αδέσμευτα από κάθε Πολίτη-ομάδα-σύλλογο στην Χώρα μας από τον Μάϊο του 2010, στείλαμε στις αρμόδιες Αρχές του Κράτους την ΑΠΟΚΗΡΥΞΗ – ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ – ΔΗΛΩΣΗ μας ότι ως Ελεύθεροι και Δημοκρατικοί Πολίτες ενός Κράτους που θέλει να ονομάζεται Ελεύθερο, Δημοκρατικό και Ανθρωπιστικό ΔΕΝ δεχόμαστε την φορολογική πολιτική της επαχθούς και επονείδιστης πρακτικής των διακρίσεων κατά κοινωνική τάξη και ιδιότητα, καθώς και την ανελαστικότητα και εξόφθαλμη έλλειψη αναλογικότητας στο ποσοστό που καλούμαστε να συνεισφέρουμε οικονομικά στο Κράτος ενώ ταυτόχρονα πρακτικά απαλλάσσονται της υποχρεώσεως συγκεκριμένες υπερ-πλούσιες ομάδες, οι οποίες μάλιστα είτε ευθύνονται είτε έχουν επιβαρύνει ανυπέρβλητα την οικονομική κρίση στην Χώρα μας.

    Η συνέχεια εδώ:

    https://justiceforgreece.wordpress.com/2015/05/01/αποκηρυξη-διακηρυξη-κατά-αντισυνταγ/

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s