Σε βαθμό κακουργήματος διώκεται ο Κασιδιάρης λόγω μαγνητοσκόπησης της συνομιλίας με τον Μπαλτάκο

kasidiarhs

Σε βαθμό κακουργήματος διώκεται ποινικά ο προφυλακισμένος Ηλίας Κασιδιάρης, βουλευτής Αττικής, για την υπόθεση της παράνομης μαγνητοσκόπησης της συνομιλίας του με τον Τάκη Μπαλτάκο, πρώην Γ.Γ της κυβέρνησης. Αυτό μετά την άρση της ασυλίας του Κασιδιάρη από την Βουλή. Βέβαια αξίζει να τονισθεί ότι δεν έχει ασκηθεί καμία δίωξη σε σχέση με τα καταγγελλόμενα…

Πιο αναλυτικά η δίωξη αφορά την:

• Παραβίαση του απορρήτου ίδιας προφορικής συνομιλίας

• Χρήση παράνομης αποτύπωσης ίδιας προφορικής συνομιλίας.

Για να θυμίσουμε λίγο την ιστορία, τον Απρίλιο, ο Ηλίας Κασιδιάρης είχε παρουσιάσει οπτικοακουστικό υλικό συνομιλίας του, με τον τότε ΓΓ της κυβέρνησης Ηλία Μπαλτάκο, να του μιλάει για τις δικαστικές διώξεις της Χρυσής Αυγής, κάνοντας λόγο για πολιτικές παρεμβάσεις. Εμφανιζόταν επίσης να ισχυρίζεται πως η προφυλάκιση του αρχηγού της Χρυσής Αυγής και των υπολοίπων μελών είχε ληφθεί ύστερα από πιέσεις που είχαν ασκήσει οι υπουργοί Δημόσιας Τάξης και Δικαιοσύνης προς δικαστές.

http://www.koutipandoras.gr/article/129515/se-vathmo-kakoyrgimatos-dioketai-o-kasidiaris

ΣΧΕΤΙΚΑ

– Μπαλτάκος-gate: Μήνυση Αντωνίου κατά πρωθ/ργου, υπουργών και εισαγγελέα για Εσχάτη Προδοσία Μηνυτήριες αναφορές και από ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣΔημιουργία ΞανάΛΑ.Ο.Σ

– Φυλακίστηκε προληπτικά και ο Κασιδιάρης (όλα τα έγγραφα)

– Και εδώ υπάρχει οπτικοακουστικό υλικό: Καταγγελία και συνέντευξη τύπου Χαϊκάλη για απόπειρα χρηματισμού του Θα κριθεί και αυτό παράνομο ;;;; Πάντως ο πρωθυπουργός αυτό θέλει:  Ο Σαμαράς απέστειλε στον εισαγγελέα ως παράνομο προϊόν το dvd Χαϊκάλη”Λεπτομέρειες για τις συγκεκριμένες καταγραφές: Ο Π. Καμμένος είπε ότι η συνομιλία με το πρόσωπο που φέρεται να πρότεινε το χρηματισμό στον κ. Χαϊκάλη έγινε με κάμερα-ρολόι και ότι αντίγραφα κράτησαν οι Καμμένος και Χαϊκάλης, ο Λάκης Λαζόπουλος καθώς και συμβολαιογράφος στο εξωτερικό. Το υλικό -όπως είπε ο κ Χαϊκάλης- το κατέγραψε με τη βοήθεια του Λάκη Λαζόπουλου και το έχει ήδη καταθέσει στον εισαγγελέα. ( πηγή ) 

ΑΡΑΓΕ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΠΟΙΝΙΚΗ ΔΙΩΞΗ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΣΥΜΠΤΩΣΗ ;;; ΣΥΜΠΤΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΟΙ ΕΔΡΕΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ;;;  Που να ξέρει κανείς … 

5 comments on “Σε βαθμό κακουργήματος διώκεται ο Κασιδιάρης λόγω μαγνητοσκόπησης της συνομιλίας με τον Μπαλτάκο

  1. Τζήμερος: Μοντάζ το video Κασιδιάρη για Σαμαρά

    Μέσω της σελίδας του στο fb ο Θάνος Τζήμερος υποστηρίξε ότι το βίντεο εναντίον του πρωθυπουργού, που παρουσίασε στη βουλή ο Κασιδιάρης (δείτε εδώ) είναι προϊόν μοντάζ και μάλιστα , αποκάλυψε όλα όσα είπε ο κ. Σαμαράς και μόνταραν στη συνέχεια αυτοί που δημιούργησαν το επίμαχο ηχητικό.

    ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ! 🙂

    Φυσικά και το βίντεο του Κασιδιάρη είναι προϊόν μοντάζ. Το καταλαβαίνει αμέσως και ο πιο ανίδεος. Κατ’ αρχήν είναι δυνατόν πρωθυπουργός να μιλάει σαν λιμενεργάτης; Όλα όσα είπε ο Σαμαράς είναι τα εξής και σας τα παρουσιάζω σε αποκλειστική αποκλειστικότητα (μέσα σε αγκύλες τα μονταρισμένα τμήματα):

    «[Πες στον] ανακριτή να κάνει το καθήκον του και να τιμήσει το υ[ψηλό] λειτούργημα το οποίο του εμπιστεύθηκε η πολιτεία. Από αυ[τον παν]ω από όλα περιμένω να βάλει τη νομιμότητα. Εμείς θα στηρίξουμε τις αποφάσεις του όποιες κι αν είναι. Συν [Αθηνά] και χείρα κίνει. Η κυβέρνηση είναι υπερωκεάνειο. Δεν θα μας φοβήσουν βαρκούλες και κα[ϊκάκια]. Από [τους τρεις] πυλώνες της Πολιτείας η Δικαιοσύνη είναι ο πιο σταθερός. Σκέψου [που θα πάνε] να κρυφτούν όσοι μιλάν για επέμβαση στο έργο της Δικαιοσύνης. [Να τους] δείξουμε ότι η Ελλάδα τα κατάφερε με α[γα]στή συνεργασία κυβέρνησης και δικαστικής εξουσίας. Δεν θα αφήναμε την πληγή να κακοφορ[μίσει].».

    http://www.logiastarata.gr/2014/12/video_11.html

  2. Διέρρευσε το υλικό της απόπειρας δωροδοκίας του Π. Χαϊκάλη (ηχητικό και βίντεο)

    Σύμφωνα με τα parapolitika.gr, αυτό είναι το υλικό της απόπειρας δωροδοκίας του Παύλου Χαϊκάλη από τον Γιώργο Αποστολόπουλο

    Το ηχητικό ντοκουμέντο διάρκειας 9 λεπτών της συνομιλίας Χαϊκάλη – Αποστολόπουλου που πραγματοποιήθηκε σε κεντρικό ξενοδοχείο παρουσιάζουν τα parapolitika.gr.

    Ο Αποστολόπουλος ευθέως αναφέρεται σε ποσό 600-700 χιλιάδων ευρώ τονίζοντας : «Στα φέρνω και στ΄ακουμπάω στα ποδαράκια σου».

    «Στεγανά και ξάστερα στο λέω γιατί διαφορετικά θα γίνουμε κόλαση… Τα λεφτά τα έχω κυριολεκτικά τώρα… Το πιο εύκολο πράγματα. Έξι – επτά κατοστάρικα τώρα. Θα τα τσεκάρω ένα – ένα (ΣΣ εννοεί τα χαρτονομίσματα) μήπως είναι ‘’χτυπημένα΄΄ από εγκληματική ενέργεια και στα δίνω αμέσως».

    Η συνομιλία συνεχίζεται και ο Αποστολόπουλος αφήνει να εννοηθεί ότι θα «μοιράσει» και σε άλλους βουλευτές. «Υπάρχουν κι άλλοι. Δεν είσαι μόνο εσύ…. Δεν είναι πλάκα… Είναι γνήσια. Πρέπει όμως να τα τσεκάρω γιατί από την απαγωγή του Παναγόπουλου κυκλοφορούν αρκετά νούμερα «χτυπημένα»…».

    Πιο κάτω του εξηγεί πως θα τα «ξεπλύνει» μέσω τραπεζικού λογαριασμού στην Ελβετία και κατόπιν τοποθετήσεως τους σε ράβδους χρυσού. «Όταν περάσει η φασαρία τον Φλεβάρη θα τα κάνουμε χρυσό. Λίγα – λίγα. Δέκα – δέκα , είκοσι – είκοσι. Σιγά – σιγά. Είμαι σίγουρος ότι όλα θα πάνε καλά. Να βελτιώσεις και συ λιγάκι τη ζωή σου».

    Ο Αποστολόπουλος επιμένει ότι η συναλλαγή πρέπει να γίνει πάραυτα: «Αν δεν το κάνουμε απευθείας δεν θα ψηφίσεις». Ο Χαϊκάλης αντιπροτείνει: « Αύριο το πρωί;». «Αύριο το πρωί όχι . Θα χρειαστεί τουλάχιστον μία μέρα… Θα στα φέρω εδώ για λόγους ασφαλείας. Στα φέρνω και στ΄ ακουμπάω στα ποδαράκια σου» του λέει ο Αποστολόπουλος.

    Η νέα συνάντηση των δύο κανονίστηκε να γίνει αφού προηγηθεί η ανταλλαγή σχετικών μηνυμάτων στα κινητά. «Θα σου στείλω μήνυμα» αναφέρει ο Αποστολόπουλος. «Συνθηματικά, να μου γράφεις γκόμενα» απαντά ο Χαϊκάλης. «Όχι γκόμενα δεν σε γράφω» ξαναλέει ο Αποστολόπουλος.

    ηχητικό εδώ

    https://www.mixcloud.com/parapolitika-parapolitika/parapolitikagr-παύλος-χαϊκάλης/

    πηγή

    https://left.gr/news/dierreyse-yliko-tis-apopeiras-dorodokias-toy-p-haikali-ihitiko

  3. ΠΛΗΡΗΣ ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ: O ΔΙΑΛΟΓΟΣ Χαϊκάλη με τον φερόμενο ως μεσάζοντα
    Π. Χαϊκάλης: Νύφη περιμένω από εσένα να μου βρεις. Χαχαχα

    Γ. Αποστολόπουλος: Μία πρόταση προτείνω, δεν υπάρχει δεύτερη

    Π. Χαϊκάλης: Τι;

    Γ. Αποστολόπουλος: Θα σου πω, ρε παιδί μου

    Π. Χαϊκάλης: Α! Ναι, λέγε. Σ’ ακούω.

    Γ. Αποστολόπουλος: Λοιπόν, όποτε μου πεις, μπαίνω στο αμαξάκι μου και σου φέρνω μια τσαντούλα με έξι-εφτά κατοστάρικα. Στη φέρνω τώρα δηλαδή αν μου πεις το μεσημέρι, το μεσημέρι εγώ δεν έχω πρόβλημα. Όποτε μου πεις εσύ. Να τελειώσω

    Π. Χαϊκάλης: Να σου πω την ώρα.

    Γ. Αποστολόπουλος: Να μην το κάνουμε τώρα αυτό. Όποτε μου πεις, θα έρθω εγώ. Δεν θα έρθει τρίτος. Εγώ.
    Π. Χαϊκάλης: Ναι

    Γ. Αποστολόπουλος: Πηγαίνεις, ψηφίζεις… Στα ίσα… Και από εκεί και πέρα το δάνειό σου. Γενικώς θα είναι όχι τώρα. Τώρα κάνει τζιζ. Τον Φλεβάρη, το Γενάρη, όταν περάσει η φασαρία. Δέκα χρόνια χαριστική περίοδος.

    Π. Χαϊκάλης: Ναι

    Γ. Αποστολόπουλος: Δεκαπέντε, είκοσι όπου θέλουμε το πάμε. Δεν έχουμε πρόβλημα με αυτό, ειδάλλως δεν παίρνεις φράγκο και με μηδέν επιτόκιο κάποτε. Τίποτα. Το κλείνουμε έτσι…

    Π. Χαϊκάλης: Και πώς θα είμαι κατοχυρωμένος εγώ ρε μάγκα;

    Γ. Αποστολόπουλος: Άμα σε δέκα χρόνια θα ισχύσει η περίοδος;

    Π. Χαϊκάλης: Όχι ρε μαλάκα.

    Γ. Αποστολόπουλος: Περίμενε. Και το συμβόλαιο με τη διαφημιστική, μη μου βάζεις τέτοια ζητήματα. Αυτή τη στιγμή δεν κάνουμε τίποτα παραπάνω. Στεγνά και ξάστερα στο λέω, διότι μπορεί να γίνουμε κόλαση. Δεν πάω να σαι… εμένα στ’ αρχίδια μου να πάρεις ένα συμβόλαιο διαφημιστικής, έτσι; Εμείς πληρώνουμε διαφημιστική. Δεν έχουμε πρόβλημα. Δεν θα μας λείπουν από το μέτρημα.

    Π. Χαϊκάλης: Απλώς, λέω ότι μετά την απομάκρυνση του ταμείου…

    Γ. Αποστολόπουλος: Δεν υπάρχει τέτοιο θέμα

    Π. Χαϊκάλης: Ε, πώς δεν υπάρχει; Εγώ πώς θα είμαι κατοχυρωμένος;

    Γ. Αποστολόπουλος: Δεν μπορώ να κάνω κάτι παραπάνω. Το δάνειο ΄στο κάνω τώρα, αλλά θα γίνει πουτάνα. Θα ξεφτιλιστούμε. Στο κάνω και σήμερα. Εγώ δεν έχω πρόβλημα. Κανένας μας δεν θέλει να σου κάνει κακό και να σε κοροϊδέψει αλλά δεν μπορούμε. Θες να το κάνουμε; Το κάνουμε αλλά θα ξεφτιλιστούμε όλοι ή θα μας βάλουνε φυλακή. Το πάω πίσω όσο θέλεις. Πόσα χρόνια θέλεις χαριστική περίοδο; Μέχρι να πεθάνεις; Θα στο κάνω και παραπέρα. Θα σε ψάχνουν στον Άγιο Πέτρο… Δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο. Τα λεφτά τα έχω τώρα να στα δώσω. Κυριολεκτικά τώρα. Στα δίνω και τώρα δηλαδή. Να πάω να τα φέρω και να τα πάρεις τώρα να φύγεις.

    Π. Χαϊκάλης: Ω μωρέ μαλάκα, μαλακίες μου λες τώρα;

    Γ. Αποστολόπουλος: Τρόπος του λέγειν, ρε παιδί μου

    Π. Χαϊκάλης: Ναι, εντάξει

    Γ. Αποστολόπουλος: Το πιο εύκολο πράγμα είναι αυτό

    Π. Χαϊκάλης: Απλώς, να το ξέρω, να ξέρω, μαλάκα βγαίνουνε και με ρωτάνε να ξέρω. Για το Δήμα έχω πει ότι δεν αυτό…

    Γ. Αποστολόπουλος: Εγώ μπορώ, 6 με 7 εκατοστάρικα, να στα φέρω τώρα. Το πρόβλημα μου είναι ότι, θα σου έλεγα να τα πάρεις τώρα. Ποιο ήταν το πρόβλημά μου. Επειδή τα τσεκάρω ένα-ένα μην είναι χτυπημένα, στα λέω και σε κοιτάω στα μάτια, έτσι;

    Π. Χαϊκάλης: Ναι

    Γ. Αποστολόπουλος: Τα τσεκάρουμε ένα-ένα μην είναι χτυπημένα. Γιατί αν πας να τα δώσεις πουθενά και είναι χτυπημένα, θα αρχίσει φασαρία. Τι σημαίνει χτυπημένα: πλαστά, από τίποτα εγκληματικές ενέργειες που δίνει η αστυνομία τα νούμερα, τέτοια πράγματα. Είναι πακέτα τώρα, δεν είσαι μόνο εσύ, είναι, για να μαστε φίλοι, ξηγημένα;

    Π. Χαϊκάλης: Ναι

    Γ. Αποστολόπουλος: Λοιπόν, έπαθα μια ζημιά χθες το βράδυ, στα δέκα μασούρια βρέθηκαν έξι γαμημένα.

    Π. Χαϊκάλης: Πλαστά;

    Γ. Αποστολόπουλος: Δεν είναι πλαστά, είναι το εξής… Δεν είναι πλαστά, είναι γνήσια αλλά είναι με το σπασμένο χαρτί δηλαδή επί της ουσίας είναι πλαστά.

    Π. Χαϊκάλης: Κατάλαβα, λες με τους αριθμούς κλπ.

    Γ. Αποστολόπουλος: Ρε παιδί μου, από την απαγωγή του Παναγόπουλου έχουνε βρεθεί τα νούμερα.

    Π. Χαϊκάλης: Ναι

    Γ. Αποστολόπουλος: Άμα σου δώσω τέτοια και σε πιάσουνε, θα γίνει της πουτάνας. Θα σου πουν «Πού τα βρήκες Χαϊκάλη;». Θα πεις «Μου τα έδωσε ο Αποστολόπουλος». Κι έτσι η αλυσίδα γυρνάει πίσω. Πρέπει να τα τσεκάρουμε αυτά. Δεν ξέρω αν το καταλαβαίνεις.

    Π. Χαϊκάλης: Απόλυτα, ναι.

    Γ. Αποστολόπουλος: Δηλαδή εγώ θέλω να είσαι ασφαλής. Δεύτερον, δεν θέλω να τα χαλάσεις για λίγο καιρό.

    Π. Χαϊκάλης: Καλά, αυτό είναι το πιο εύκολο. Εντάξει…

    Γ. Αποστολόπουλος: Δεν κατάλαβες. Τρίτον, όταν περάσει η φασαρία τώρα το Φλεβάρη, εγώ στο υπόσχομαι και σε κοιτάω στα μάτια, λίγα-λίγα θα τα κάνουμε χρυσό. Φτηνό χρυσό. Λίγα- λίγα όμως. Να μη μου φέρεις ένα εκατομμύριο και μου πεις κάντα. Δέκα-δέκα, είκοσι-είκοσι, θα τα γυρίσουμε σε χρυσό και ό,τι άλλο θέλεις. Και μετά έτσι. Αλλά μαζί, οι δυο μας.

    Π. Χαϊκάλης: Ναι

    Γ. Αποστολόπουλος: Θα πας στην Αυστρία, θα ανοίξεις ένα λογαριασμό, θα βάλεις 10 χιλιάδες μέσα και μετά θα τα στέλνεις σιγά σιγά από εδώ. Όχι θα τα στέλνουμε, θα βάζει ένας άνθρωπος δικός μας εκεί και θα του τα δίνουμε τα λεφτά εμείς εδώ πέρα λίγα λίγα να μη φαίνεται.

    Π. Χαϊκάλης: Σε ράβδους χρυσό;

    Γ. Αποστολόπουλος: Δεν είναι ράβδοι, δεν μπορείς να πάρεις ράβδο χρυσού εσύ, θα πάρεις πλάκες εσύ.

    Π. Χαϊκάλης: Αυτό λέω μωρέ, πλάκες.

    Γ. Αποστολόπουλος: Μετά σιγά σιγά ότι θέλεις. Τώρα αυτή τη στιγμή για να καταλάβεις.

    Π. Χαϊκάλης: Ωραία. Να σου πω κάτι, τώρα θα…

    Γ. Αποστολόπουλος: Τώρα τα χοντραίνουμε

    Π. Χαϊκάλης: Τα εφτά κατοστάρικα μ’ αυτές τις συνθήκες κ.λπ, εντάξει είναι;

    Γ. Αποστολόπουλος: Καλά είναι…

    Π. Χαϊκάλης: Καλά, μαλακίες, τέλος πάντων, στην κατάσταση που βρισκόμαστε. Εγώ σου λέω… Έχουνε βρεθεί ότι έχουνε βρεθεί σίγουρα οι 180; Γιατί βλέπω κενά.

    Γ. Αποστολόπουλος: Άκουσε με. Να σου πω στα ίσια;

    Π. Χαϊκάλης: Ναι…

    Γ. Αποστολόπουλος: Εγώ είμαι στη θέση σου. Κάθισα και σκέφτηκα πάρα πολύ ας πούμε. Σου μιλάω σε ό,τι έχω ιερό. Εσύ έχεις τις εξής επιλογές. Ή να βελτιώσεις πάρα πολύ τη ζωή σου τώρα ή να πας στην περιπέτεια… Η οποία περιπέτεια μπορεί να είναι, μέχρι να τρέχεις στις 29 του μήνα να μαζεύεις ψήφους, ή δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να είναι. Ή να σου βγει καλά το όχι. Εγώ αυτό που σου προσφέρω Παύλο είναι το εξής: Εγώ, δεν θα μπει τρίτος στη μέση, στα φέρνω, στ’ ακουμπάω, στα ποδαράκια σου, πάρτα. Τα μετράμε ένα-ένα, και τα χω τσεκάρει εγώ με τα χέρια μου, θα’ ναι παλιά νομίσματα, θα το καταλάβεις.

    Π. Χαϊκάλης: Καλά, εντάξει. Ναι, ναι…

    Γ. Αποστολόπουλος: Όχι μωρέ μαλάκα. Άμα ήθελα να σου κάνω εγώ κακό, θα στο έκανα. Θα σου έλεγα έλα πάρε από τα χτυπημένα και θα σε έγραφα στα αρχίδια μου. Μου’ ναι άχρηστα. Είναι άχρηστα. Θα πάρω το αυτοκινητάκι μου. Το κλείνουμε τώρα. Κλείνουμε deal. Θα πάρω εγώ το αυτοκινητάκι μου, θα έρθω, θα πιούμε τον καφέ μας, θα στα δώσω, θα βγεις να κάνεις τη δήλωση ότι υποστηρίζεις, δεν θα αφήσεις το ΣΥΡΙΖΑ, θα φτιάξεις μία ωραία δήλωση πονηρή, θα πας να ψηφίσεις. Θες να το κάνουμε μεταξύ δεύτερου και τρίτου; Ότι πούμε τώρα. Εγώ στα δίνω και τώρα τα λεφτά. Ότι πούμε, ότι συμφωνήσουμε.

    Π. Χαϊκάλης: Να ξέρω μαλάκα. Να ξέρω ότι είναι σίγουρο. Τουλάχιστον να ξεκινήσουμε με μια αρχή. Το βράδυ μπορείς να μου το φέρεις σπίτι;

    Γ. Αποστολόπουλος: Όχι, το βράδυ δεν θα στα φέρω. Στο λέω από τώρα. Γιατί; Γιατί… Δεν μπορείς να κάτσεις μια μέρα ήσυχος;

    Π. Χαϊκάλης: Εγώ δεν μπορώ; Να ξέρω όμως τι θα κάνουμε. Αύριο το πρωί;

    Γ. Αποστολόπουλος: Αύριο το πρωί θα σε πάρω εγώ τηλέφωνο να σου πω τα έχεις τότε.

    Π. Χαϊκάλης: Περίμενε για να ξέρω. Μην το μπλέκουμε σε μισή ώρα.

    Γ. Αποστολόπουλος: Όχι, ρε…

    Π. Χαϊκάλης: Γιατί για να ξέρω…

    Γ. Αποστολόπουλος: Όχι ρε, τουλάχιστον μια μέρα. Απ’ την ώρα που θα σου πω, θα’ χεις τουλάχιστον μια μέρα…

    Π. Χαϊκάλης: Αλλά εγώ να ξέρω τι θα βγαίνω και να λέω στις τηλεοράσεις…

    Γ. Αποστολόπουλος: Να εξαφανιστείς δυο μέρες, κλείσ’ το.

    Π. Χαϊκάλης: Εντάξει…

    Γ. Αποστολόπουλος: Έχεις κανένα πρόβλημα;

    Π. Χαϊκάλης: Όχι…

    Γ. Αποστολόπουλος: Ε λοιπόν κλείσ΄το.

    Π. Χαϊκάλης: Δεν βγαίνω αλλά πες μου να ξέρω μονάχα γιατί σήμερα έχω κοινοβουλευτική ομάδα, να ξέρω τι…

    Γ. Αποστολόπουλος: Μούγκα…

    Π. Χαϊκάλης: Εντάξει, μούγκα, να ξέρω πως θα το θέσω. Να πω ότι να δούμε, καταρχάς μάλλον δεν μπορεί να μείνει με το Δήμα, θα πάει με τρίτο πρόσωπο. Άκουγα το Χατζηνικολάου σήμερα κι ο Παπαδάκης το λέγανε…

    Γ. Αποστολόπουλος: Τι λέγανε;

    Π. Χαϊκάλης: Ότι μάλλον πάμε σε…

    Γ. Αποστολόπουλος: Καλά, όλο μαλακίες λένε.

    Π. Χαϊκάλης: Ότι θα πάει για τρίτο πρόσωπο, για δεύτερο πρόσωπο στην τρίτη ψηφοφορία.

    Γ. Αποστολόπουλος: Εσύ, εμείς θα κάνουμε μια πολύ πονηρή δήλωση.

    Π. Χαϊκάλης: Εγώ ήδη ανέφερα, έκανα αυτό, ότι ο Δήμας δεν είναι το δέλεαρ.

    Γ. Αποστολόπουλος: Λοιπόν να πιούμε καφέ ή να φύγω; Έχουμε λόγο να πιούμε καφέ τώρα, να μη χάσουμε χρόνο;

    Π. Χαϊκάλης: Όχι. Φεύγουμε, ναι. Γιατί έχω να πάω κι εγώ…

    Γ. Αποστολόπουλος: Κάτσε μισό λεπτό.

    Π. Χαϊκάλης: Αλλού είναι το θέμα. Θέλω μονάχα να με πάρεις αύριο το πρωί τηλέφωνο, να ξέρω πότε θα είμαι σπίτι, να κανονίσω το πρόγραμμα.

    Γ. Αποστολόπουλος: Ρε παιδάκι μου, άμα θα σε πάρω εγώ. Να στο πω και διαφορετικά; Εμένα, θα με βόλευε για λόγους ασφαλείας και μόνο να έρθω μια μέρα που δεν θα έχει φασαρία, μη καθημερινή. Να έρθω από εδώ να τα πάρω. Δεν θα τα πάρω σπίτι μου κι εγώ. Δεν τρελάθηκα, να μπω στο αυτοκίνητό μου να έρθω από εδώ να τα πάρω και να φύγω και να έρθω πάνω σ’ εσένα. Αστο να το φτιάξω εγώ, σε μια ώρα θα το έχω φτιάξει. Μέχρι το βράδυ θα έχεις τηλέφωνό μου.

    Π. Χαϊκάλης: Για να ξέρω ρε μαλάκα σε ρωτάω…

    Γ. Αποστολόπουλος: Σε φιλώ

    Π. Χαϊκάλης: Εγώ τρέχω συνέχεια. Είδες χθες τι έγινε;

    Γ. Αποστολόπουλος: Μα γιατί ήθελα εγώ να στο πω στα ίσια; Επειδή ετοιμάζω μεγάλη, η οποία…

    Π. Χαϊκάλης: Καταρχάς, το κόμμα τι γίνεται; Το κόμμα αυτό που μου έλεγες, θα γίνει;

    Γ. Αποστολόπουλος: Εσύ έχεις και ραντεβού με τον Σαμαρά

    Π. Χαϊκάλης: Πότε; Ένα ένα μου τα βγάζεις;

    Γ. Αποστολόπουλος: Ρε μαλάκα εγώ δεν είπα στο Σαμαρά, στον ίδιο τον πρωθυπουργό, εγώ του το’ χω πει ήδη. Δεν στο’ χω πει;

    Π. Χαϊκάλης: Με το Σαμαρά; Μου πες ότι έχουμε ραντεβού με τον Σαμαρά;

    Γ. Αποστολόπουλος: Εμένα τώρα μου’ πε ότι θα τον καλέσουμε μου λέει ή τον έχουμε καλέσει ή θα τον καλέσουμε.

    Π. Χαϊκάλης: Δεν έχω πάρει. Τηλέφωνο δεν έχει πέσει για μένα, για τον Σαμαρά. Δεν έχω καμία ένδειξη για τον Σαμαρά.

    Γ. Αποστολόπουλος: Λοιπόν, θα πάω στον πρόεδρο να σε κανονίσω. Μέχρι το βράδυ θα σου στείλω μήνυμα ποια μέρα.

    Π. Χαϊκάλης: Ωραία

    Γ. Αποστολόπουλος: Κάτσε, πώς θα σου στείλω το μήνυμα;

    Π. Χαϊκάλης: Ε, γράψε μου ρε παιδί μου ένα μήνυμα, η γκόμενα θα’ ρθει… Ξέρω γω, αυτό…

    Γ. Αποστολόπουλος: Όχι, δεν θα σου πω για γκόμενα.

    Π. Χαϊκάλης: Τι;

    Γ. Αποστολόπουλος: Παύλο, εγώ την Αλεξάνδρα μπορώ να τη δω Τετάρτη ή Πέμπτη, ξέρω γω, Κυριακή ή Δευτέρα.

    Π. Χαϊκάλης: Ναι και τι ώρα…
    Γ. Αποστολόπουλος: Εντάξει, θα μιλήσουμε ρε Παύλο.

    http://www.toxwni.gr

  4. ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ! Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑΣ ΜΕ ΜΠΑΛΤΑΚΟ!! “ΕΧΕΙ ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ…”

    Την απαλλαγή του Ηλία Κασιδιάρη για την υπόθεση της καταγραφής και δημοσιοποίησης συνομιλίας με τον πρώην γενικό γραμματέα της κυβέρνησης Τάκη Μπαλτάκο, αποφάσισε με βούλευμά του το Συμβούλιο Εφετών Αθηνών.

    Το Δικαστικό Συμβούλιο έκανε δεκτή την πρόταση του εισαγγελέα εφετών Αντώνη Λιόγα ο οποίος υποστήριζε ότι δεν πρέπει να παραπεμφθεί σε δίκη ο Ηλίας Κασιδιάρης, καθώς η επίμαχη συνομιλία αφορούσε ζητήματα δημοσίου ενδιαφέροντος, τα οποία θα μπορούσαν να είναι αντικείμενο ενημέρωσης της κοινής γνώμης.

    Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο εισαγγελικός λειτουργός:

    “Η επίδικη συνομιλία πραγματοποιήθηκε στο υπηρεσιακό γραφείο του γ.γ της κυβέρνησης και ενώ η πόρτα ήταν ανοιχτή και η είσοδος τρίτων προσώπων σε αυτό, ελεύθερη. Δεν έθιγε και δεν αναφερόταν καν στην ιδιωτική ζωή κάποιου προσώπου. Αντίθετα, αποτελούσε μία προεχόντως επαγγελματική-πολιτική συζήτηση, η οποία πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια και κατά την εκτέλεση των υπηρεσιακών καθηκόντων του Τάκη Μπαλτάκου, ως γενικού γραμματέα της κυβέρνησης και η οποία, λόγω της φύσεως και του είδους των εκπληρουμένων αυτών καθηκόντων, υπόκειται σε έλεγχο και κριτική.

    Ο εισαγγελικός λειτουργός τόνιζε πως ο Ηλίας Κασσιδιάρης, χρησιμοποίησε το υλικό της συζήτησης που είχε με τον Τάκη Μπαλτάκο όταν η Βουλή, εκτελώντας χρέη δικαστικής εξουσίας, εξέταζε το αίτημα του Εισαγγελέα για άρση της βουλευτικής ασυλίας του, κατά τρόπο θεμιτό.

    «Η επίκληση της συνομιλίας, αποσκοπούσε στην αποτροπή της αιτούμενης δίωξης του για σοβαρό ποινικό αδίκημα που του αποδίδετο… υπήρξε δε κατά την άποψή μας θεμιτή. Ενόψει, μάλιστα, και του ότι η ως άνω υποκλαπείσα συνομιλία αποτελούσε το μόνο αναγκαίο και πρόσφορο μέσο που αυτός διέθετε για την ενίσχυση των ισχυρισμών του» αναφέρει η εισαγγελική πρόταση.

    http://www.makeleio.gr/?p=455129

    Αθώος και για το βίντεο Μπαλτάκου: Ανοίγει ο δρόμος για την ποινική δίωξη των σκευωρών – Άρθρο του Ηλία Κασιδιάρη

    Διαβάστε ολόκληρο το κείμενο της εισαγγελικής προτάσεως ΕΔΩ

    Διαβάστε περισσότερα: http://www.xryshaygh.com/enimerosi/view/ekdothhke-apallaktiko-bouleuma-gia-thn-upothesh-mpaltakou-gia-ton-hlia-kasi#ixzz3o5ccS59r

    Το περιβόητο βίντεο Μπαλτάκου αποτελεί πλέον νόμιμο αποδεικτικό μέσο

    ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΜΠΑΛΤΑΚΟΥ: Σαμαράς, Αθανασίου, Δένδιας έστησαν την σκευωρία κατά της Χρυσής Αυγής

    Ομολογία Σαμαρά: Πήρα τηλέφωνο για τις προφυλακίσεις της Χρυσής Αυγής

    Υποχείριο του Σαμαρά στην πολιτική και δικαστική σκευωρία υπήρξε ο Εισαγγελέας Ντογιάκος.

    Διαβάστε περισσότερα: http://www.xryshaygh.com/enimerosi/view/omologia-mpaltakou-samaras-athanasiou-dendias-esthsan-thn-skeuwria-kata-ths#ixzz3o5e2zBEg

Leave a Reply

