Ολοκληρώνεται η διαβούλευση για την τροποποίηση διατάξεων του Κώδικα Ελληνικής ιθαγένειας (!)

diaygeia

ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ: Άλλο πράγμα η ιθαγένεια (nationality) και άλλο η υπηκοότητα (citizenship). Ιθαγενής είναι ο καταγόμενος εκ της χώρας, ο αυτόχθων, ενώ υπήκοος είναι «ο υποκείμενος εις την εξουσίαν κράτους τινός» (Λεξικό Δημητράκου). Όλος ο κόσμος ξέρει ότι ο υπήκοος γίνεται, αλλά ο ιθαγενής μόνον γεννάται, δηλαδή ανήκει σ’ ένα γένος ήτοι -κατ’ επέκτασιν- σύνολον ομογενών, εθνότητα, έθνος, φυλή (Λεξικό Δημητράκου). Επομένως συνεπάγεται η αυθαίρετη ταύτιση της φυσικής, αναφαίρετης ιθαγένειας με την επίκτητη υπηκοότητα και κατάργηση της έννοιας του γένους και της εθνότητας ως ουσιωδών ιδιοτήτων της Ελληνικότητας. 

 

1) ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ: 

«Τροποποίηση διατάξεων Κώδικα Ελληνικής ιθαγένειας – Ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη των Οδηγιών 2011/98/ΕΕ σχετικά με ενιαία διαδικασία υποβολής αίτησης για τη χορήγηση στους πολίτες τρίτων χωρών ενιαίας άδειας διαμονής και εργασίας στην επικράτεια κράτους μέλους και σχετικά με κοινό σύνολο δικαιωμάτων για τους εργαζομένους από τρίτες χώρες που διαμένουν νομίμως σε κράτος μέλος και 2014/36/EE σχετικά με τις προϋποθέσεις εισόδου και διαμονής πολιτών τρίτων χωρών με σκοπό την εποχιακή εργασία και άλλες διατάξεις»

2) Η ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ

3) Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ: 

Αναρτήθηκε
14 Μαΐου 2015, 19:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
25 Μαΐου 2015, 14:00

ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΚΩΔΙΚΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ

To Υπουργείο Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης θέτει σε δημόσια διαβούλευση το σχέδιο νόμου Τροποποίηση Διατάξεων Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας και άλλες διατάξεις, με το οποίο ρυθμίζονται θέματα απόδοσης ιθαγένειας και μεταναστευτικής πολιτικής.

Η Αναπληρώτρια Υπουργός Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης Αναστασία Χριστοδουλοπούλου καλεί όλους τους πολίτες και τους κοινωνικούς φορείς να συμμετέχουν από σήμερα στη δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του νομοσχεδίου, προκειμένου να καταθέσουν τις προτάσεις τους  μέχρι  και την 25η Μαΐου 2015 και ώρα 14.00, ώστε να συμβάλλουν στη βελτίωση των διατάξεων της προτεινόμενης ρύθμισης.

 Η Αν. Υπουργός Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης

Αναστασία Χριστοδουλοπούλου

Πλοήγηση στη Διαβούλευση

391 Σχόλια 
Άρθρο 01 – Αντικατάσταση του άρθρου 1Α του Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας

19 Σχόλια
 Άρθρο 02 – Μεταβατικές διατάξεις

1 Σχόλιο 
Άρθρο 03 – Αντικατάσταση του άρθρου 19 του Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας

4 Σχόλια
 Άρθρο 04 – Σύσταση επιτροπής για σύνταξη Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας

0 Σχόλια
 Άρθρο 05

1 Σχόλιο 
Άρθρο 06 – Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2011/98/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 13ης Δεκεμβρίου 2011 σχετικά με ενιαία διαδικασία υποβολής αίτησης για τη χορήγηση στους πολίτες τρίτων χωρών ενιαίας άδειας διαμονής και εργασίας στην επικράτεια κράτους μέλους

2 Σχόλια 
Άρθρο 07 – Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2014/36/EE του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 26ης Φεβρουαρίου 2014 σχετικά με την εισδοχή πολιτών τρίτων χωρών με σκοπό την εποχική εργασία

11 Σχόλια 
Άρθρο 08

0 Σχόλια
 Άρθρο 09

0 Σχόλια 
Άρθρο 10 – Σύσταση «Υπηρεσίας Διαχείρισης Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Ασύλου – Υποδοχής και ‘Ένταξης» και καθορισμός των αρμοδίων αρχών για την εφαρμογή των κανονισμών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 16ης Απριλίου 2014 για τη σύσταση του Ταμείου Ασύλου, Μετανάστευσης και Ένταξης και του Ταμείου Εσωτερικής Ασφάλειας για την περίοδο 2014-2020

3 Σχόλια
 Άρθρο 11 – Ρυθμίσεις του ν. 3907/2011

3 Σχόλια 
Άρθρο 12 – Διατάξεις Αποκεντρωμένων Διοικήσεων

2 Σχόλια
 Άρθρο 13 – Διατήρηση Ειδικού Δελτίου Ταυτότητας Ομογενούς από αλλοδαπούς συζύγους πολιτογραφημένων Ελλήνων

17 Σχόλια 
Άρθρο 14 – Έναρξη ισχύος

 

ΣΧΕΤΙΚΑ

 Περί της ιθαγένειας (πρέπει να διαβαστεί)

 Η μεταναστευτική πολιτική ως όπλο κατά των Ελλήνων

 Το προηγούμενο νομοσχέδιο ” Κώδικας Μετανάστευσης και Κοινωνικής Ένταξης” ΚΑΙ ΤΙ ΕΧΕΙ ΕΙΠΩΘΕΙ ΤΟΤΕ ΣΤΗ ΔΙΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ

ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η  ΠΟΛΙΤΟΓΡΑΦΗΣΗ  ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ :

Migration to Germany & Nat­u­ral­i­sa­tion in Ger­many [γενικά για την υπηκοότητα German nationality law – Wikipedia, the free encyclopedia]

 Μεταναστευτικό

ΚΑΙ

 ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 1 ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ :

22 Μαΐου 2015, 16:25 | Γιώργος Τζοβάρας

Ποιός Έλλην μετανάστης σε ξένη χώρα έχει λάβει ιθαγένεια??? Το μόνο που λαμβάνουν -πληρώντας φυσικά τις προϋποθέσεις που απαιτούνται- είναι η υπηκότητα. Δολίως αναφέρεται εδώ κι εκεί πως οι δύο λέξεις έχουν την ίδια έννοια για να συγχίζεται τον κόσμο, αυτό δεν ισχύει, μπορείτε να το επιβεβαιώσετε σε αρκετά παλαιά λεξικά του 1965 και πριν διότι τα νεότερα είναι πειραγμένα κατά το δοκούν. Η επιμονή σας για την παροχή ιθαγένειας στους αλλοδαπούς μετανάστες είναι καθαρά εντολή της νέας τάξης πραγμάτων και της πολυπολιτισμικότητας που αυτή προωθεί. Αν θέλετε μπορείτε να δώσετε υπηκότητα στους αλλοδαπούς εφόσον πληρούν τις προϋποθέσεις. Κι εφόσον είστε και πολύ προοδευτικοί και το διαβουλεύεστε το θέμα κι εφόσον με ρωτάτε αν μπορούν οι αλλοεθνείς να λαμβάνουν Ιθαγένεια, απαντώ ΟΧΙ.

Advertisements
By justiceforgreece

One comment on “Ολοκληρώνεται η διαβούλευση για την τροποποίηση διατάξεων του Κώδικα Ελληνικής ιθαγένειας (!)

  1. 20ή Μαϊου 2015

    Εντιμότατε Πρόεδρε καί μέλη
    – τής αρμοδίου Ερευνητικής Επιτροπής περί τής …

    Διαβούλευσης τού νομοσχεδίου Τροποποίησης Διατάξεων Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας

    Η Ελλάς είναι λαός όμαιμος, ομόγλωσσος, ομόθρησκος, καί ομότροπος, μέ συνείδησιν αυτών τών στοιχείων

    Διά τής παρούσης παρακαλούμε, νά υποβάλλωμε τής εθνο-πολιτικές θέσεις μας επί τού κρισιμοτάτου τούτου ζητήματος, ως εξής –

    Η πραγματογνωμοσύνη μας προέρχεται από τήν αφ’ ολοκλήρου αποδημίαν μας εις ξένες χώρες. Εγεννήθημεν κι’ αναπτήχθημεν ως Ελληνες εις Αίγυπτον. Κατόπιν μεταναστεύσαμεν κι’ εδημιουργήσαμεν Ελληνικές οικογένειες μας, καθώς κι’ Ελληνικήν εθνότηταν εις Αυστραλίαν

    Γνωρίζωντες δέ εκ πρώτης όψεως, τά εν Αιγύπτω κι’ Αυστραλία, ειδικά αφ’ Ελληνικής σκοπιάς, αιτούμεν νά αποσυρθεί τό εν λόγω νομοσχέδιον

    Εις Αίγυπτον δέν παράσχεται ιθαγένεια εις μή Αραβοεθνείς. Εις αυτούς, όπως π.χ. εξ Ευρώπης κατάγωντας δέν τούς εδίδετω ιθαγένεια διότι απλώς δέν ανήκαν εις τίς Αραβόφωνες εθνότητες τής χώρας, ούτε ο Κότσικας, ούτε ο Αβέρωξ, ούτε ο Καβάφης. Η παροχή υπηκοώτητος ήταν εξαίρεσις δι’ επιβράβευσιν εξέχουσων υπηρεσιών, όπως τού ¨Ελληνος ανωτάτου αξιοματικού αστυνομικού (καταδιόξεως ναρκωτικών) Μάρκου Μπέη, καί τών Άγγλων, στρατηγού White Pasha, κι’ εις Ιωρδανίαν τού στρατηγού Glubb Pasha διοικητού τής Αραβικής Λεγεώνος

    Εις Αυστραλίαν παρίσταμαι ως επίσημος αντιπρόσωπος εις τελετές όρκομοσιών νεοτέρων πολιτών. Είναι μετανάστες καί πρόσφυγες πού τηρούν τίς προ-απαιτήσεις, χρόνου διαμονής, γλώσσης Αγγλικής, διαγωγής, κοκ. Όλοι οι εδώ κατοικούντες πολιτογραφούνται βάσει κριτιρίων, οι εδώ γεννημένοι είναι εκ γενετής Αυστραλοί. Τής χώρας αυτής, παρά τό Αγγλοκρατούμενον της, οι λαοί είναι πανσπερμία τών εγκατεστημένων. Τής δικής μας, η Ελλην-ορθοδοξία μάς συσπηρώνει ως εθνότηταν κληρονόμων τών παγκοσμίως σεβαστών στοιχείων πολιτισμού. Προσφάτως εις τό Σύνταγμα τώρα εισάγονται άρθρα εις αναγνώρισην τών ιθαγενικών φυλών Aboriginees ως πρώτων πολιτών τής χώρας. Ούτως εμείς οι άλλοι “δευτερεύωμε” (πρακτικώς όμως τό αντίθετο εοικρατεί)

    Στούς νέους λαούς τών ΗΠΑ ή τής Αυστραλίας, παρά τό Αγγλοκρατούμενον των, μπορεί νά απουσιάζη τό «όμαιμον» στοιχείο καί νά υποκαθίσταται από κάποιο άλλο, όπως τό “Australian Multiculturalism – πολυπολιτισμική” κι’ ό «Αμερικανικός τρόπος ζωής», μέ τά οποία επιχειρείται ή πρόσδοσις ενότητος. Στά παλαιά έθνη όμως, πού επί χιλιετίες ζούν στόν χώρο τους μέ συνείδησιν ενότητος, τό στοιχείο τής κοινής καταγωγής είναι πρωτεύον.

    Υπογραμμίζωμε όθεν ότι φύσει πραγματικώς υπάρχει σαφής η διαφορά ιθαγένειας, υπηκοώτητος, κι’ αλλοδαπούς κατοίκου μονήμου διαμονής (έτσι είμαστον εις Αίγυπτον).

    Περί τού τί πρέπει νά διέπουν τήν εθνότηταν τών Ελλήνων, ακολούθως παραθέτω στοιχεία μελέτης, ως εξής –

    Οί ‘Ελληνες: α) Δέν ήσαν κίτρινοι, μαύροι, ερυθρόδερμοι. ’Ησαν λευκοί, μεσογειακοί, Αιγαίοι-’Αριοι. β) Δέν κατοίγοντο από ποικίλες κοιτίδες, (1) ‘Η πατρίδα τους ήταν εδώ, στόν Αιγαιακό καί περι-Αιγαιακό χώρο. γ) Δέν είχαν διαφορετικές θρησκείες. δ) Δέν μιλούσαν πολλές γλώσσες. Μιλούσαν τήν ‘Ελληνική. Τό «ελληνικόν» ήταν «όμαιμον (όμοιο αίμα), ομόγλωσσον (όμοια γλώσσα), ομόθρησκον (όμοια θρησκεία), ομότροπον (όμοιοι τρόποι)». Οί εκτός αυτών τών ιδιοτήτων ήσαν οί «άλλοι» – οί “βάρβαροι – ανομόφωνοι”. ’Αν ένας έκ καταγωγής (όμαιμον) ‘Ελλην απέβαλε τήν γλώσσα, τήν θρησκεία, τά ήθη-έθιμα, τούς «τρόπους» τών ομαίμων του, γινόταν “βάρβαρος – ξενόφωνοι”. ’Εξ’ άλλου, ένας ξένος (βάρβαρος) πού μάθαινε ‘Ελληνικά, δεχόταν τήν ‘Ελληνική θρησκεία, εμιμείτο τούς «τρόπους» τών ‘Ελλήνων, ελάμβανε παιδείαν ‘Ελληνικήν, δέν εθεωρείτο ‘Ελλην, αφού δέν ήτο «όμαιμος». Φιλέλλην ναί, ‘Ελληνίζων ναί, εξελληνισμένος ναί, τυπικά ‘Ελλην ναί, ‘Ελληνας όμως όχι. ΥΠΗΚΩΟΣ ναί. ΠΟΛΙΤΗΣ όχι
    (1)…Διότι κατοικούμεν αυτήν τήν χώραν, χωρίς ούτε νά εκδιώξωμεν άλλους εξ αυτής, ούτε νά τήν καταλάβωμεν έρημον, ούτε νά εγκατασταθώμεν είς αυτήν ώς ανάμεικτος ομάς από διάφορα ανόμια φύλλα, απεναντίας είναι τόσον ευγενές καί γνήσιον τό γένος μας………..κλπ.) (Από τόν «Πανηγυρικόν» τού Ισοκράτους 436-338 π.χ.)
    ’Ησαν οί ‘Ελληνες ’Εθνος;
    Είναι λάθος ότι «τό ‘‘Ελληνικόν’’ δέν έγινε ποτέ έθνος, θρησκεία, πολιτικό σύστημα». ’Ασφαλώς καί ήταν έθνος, γιά πολλές μάλιστα χιλιετίες τό μόνον έθνος τής γής. ‘Οταν οί άλλοι ήσαν απλώς «λαοί» -μάζες οί ‘Ελληνες αποτελούσαν κατ’εξοχήν έθνος. Διότι αναγνώριζαν τήν κοινήν τους καταγωγή καί τήν διεφύλασσαν, τίς κοινές τους ιδιότητες καί τίς ανέπτυσαν καί θεωρούσαν ότι αυτά τά στοιχεία χάρασσαν διαχωριστική γραμμή μεταξύ αυτών καί όλων τών λοιπών, οί οποίοι εκινούντο ώς άμορφοι, αδιαφοροποίητοι ανθρώπινοι όγκοι. Τήν εθνικήν των συνείδησιν αποδεικνύουν τά πανελλήνια ιερά, οί κοινοί θεοί, τά κοινά μαντεία, οί κοινές εορτές, οί πανελλήνιοι αγώνες, από τούς οποίους απεκλείοντο, ασχέτως παιδείας κλπ.., οί μή ‘Ελληνες, όπως καί από τά θρησκευτικά μυστήρια. Τήν ύπαρξην εθνικής συνειδήσεως πιστοποιούν οί πανελλήνιες εκστρατείες (’Αργοναυτική, Τρωικά, Διονύσου,’Αλεξάνδρου). ‘Ο ισχυρισμός ότι τό «ελληνικόν» δέν απετέλεσε ποτέ έθνος, οφείλεται σέ σύγχυσιν μεταξύ έθνους καί εθνικού κράτους. Τό δεύτερο δέν είναι απαραίτητον γιά νά υπάρξη τό πρώτον. Τό έθνος τών ‘Ελλήνων υπήρχε από τήν προκατακλυσμιαίαν εποχή. Διότι ’Εθνος είναι ή ενσυνείδητη συλλογική ταυτότης, πού στηρίζεται στήν κοινότητα καταγωγής, γλώσσας, θρησκείας, ηθών-εθίμων, ιστορίας πολιτισμού.

    Βασιζόμενο σ’αυτά τά κοινά θεμέλια, τό έθνος αναδεικνύεται σέ φορέα τής ιστορικής συνειδήσεως μέσα στόν χρόνο. Καί αυτή ή Συνείδησις ουδέποτε απουσίασεν από τούς Ελληνες, ούτε όταν τούς έλειπε ή ενιαία κρατική οργάνωσις, ούτε επί Ρωμαιοκρατορίας, ούτε επί Τουρκοκρατίας, ούτε στήν πολυλαϊκή Αυτοκρατορία τους τών Μέσων Χρόνων, ούτε στήν Ελληνιστική Εποχή. Κάτω από τίς όποιες συνθήκες, ήξεραν ότι ήσαν Ελληνες, ότι διέφεραν από τούς άλλους καί υπερηφανεύοντο γι’αυτό.
    ‘Η ‘Ελληνική θρησκεία
    Δέν είναι ορθόν ότι τό «Ελληνικόν» δέν έγινε ποτέ θρησκεία. Και θρησκεία είχαν οί Ελληνες καί ευσεβείς ήσαν. Αυτή ήταν ακόμη ένα στοιχείο πού τούς ξεχώριζε απ’όλους τους λαούς. Διότι ήταν ή μόνη μή-δογματοποιημένη θρησκεία, πού δέν βρισκόταν στήν μονοπωλιακή εξουσία κλειστού καί αλανθάστου ιερατίου καί πού δέν είχε αποκρυσταλλωθή σέ ιερά βιβλία. Οί θεοί τών Ελλήνων δέν είχαν παράλογες απαιτήσεις, δέν δούλωναν, δέν επέβαλλαν ολοκληρωτικό έλεγχο. Οί Ελληνες ήσαν ό μόνος λαός πού προσευχόταν όρθιος. Ομως προσεύχονταν.

    ‘Η ‘Ελληνική Πολιτεία
    Δέν είναι ορθή ή θέσις ότι τό «Ελληνικόν» δέν έγινε ποτέ πολιτικόν σύστημα. Αντιθέτως, ό Ελλην υπήρξε τό κατ’εξοχήν πολιτικό όν. Αυτός δημιούργησε τίς έννοιες «πόλις», «πολίτης», «πολιτική» καθώς καί όλα τά πολιτικά συστήματα. Η ποικιλία αυτών τών συστημάτων (λ.χ. Αθηνών, Μακεδονίας, Σπάρτης, Μ. Ελλάδος, Κρήτης) είναι μεγάλη. Θά ήταν όμως λάθος νά παραγνωρίσουμε τό κοινό γνώρισμά τους : τήν ύπαρξιν τού πολίτου. Από τήν εμφάνισιν τών ανθρωπίνων κοινωνιών έως τήν Αναγέννησι πολίτες υπήρξαν μόνον οί Ελληνες. Είτε μέ, βασιλείαν, αυτοκρατορίαν, δημοκρατίαν, ολιγαρχίαν, αριστοκρατίαν ή τυραννίαν, οί Ελληνες ήσαν πάντα πολίτες – ζούσαν σέ «πόλεις» ώς νοήμονα όντα, όχι σέ μυρμηγκοφωλιές ή σέ κυψέλες ώς μαζάνθρωποι, μόρια συλλογικού όντος. Οί Ελληνες δέν υπήρξαν κατευθυνόμενες μάζες. (Στήν «Αντιγόνη» τού Σοφοκλέους, ό Αίμων δηλώνει στόν βασιλεύοντα πατέρα του Κρέοντα, αμφισβητώντας τό δικαίωμά του νά αποφασίζη μόνος: «καμιά πόλις δέν ανήκει σ’έναν άνθρωπο»). Αυτό τό ποικιλόμορφο «πολιτικό σύστημα» τών Ελλήνων επεχείρησαν νά μιμηθούν οί Δυτικοί χιλιετίες αργότερα κατά τήν Αναγέννησιν. Καί τελικώς απέτυχαν.Διότι τό προϊόν αυτής τής απόπειρας,ό σύγχρονος κοινοβουλευτισμός είναι ένα κακέκτυπο τής Ελληνικής δημοκρατίας, όπως άλλωστε καί ό κομμουνισμός καί ό εθνικο-σοσιαλισμός υπήρξαν κακέκτυπα άλλων Ελληνικών πολιτευμάτων. Ακριβώς διότι οί επίδοξοι μιμητές έμειναν στίς εξωτερικές μορφές αυτών τών πολιτευμάτων καί τούς διέφυγε ή κοινή ουσία τους: ή ύπαρξις πολίτου.

    ‘Η Σημασία τού « όμαιμου »
    Στούς νέους λαούς τών ΗΠΑ ή τής Αυστραλίας, μπορεί νά απουσιάζη τό «όμαιμον» στοιχείο καί νά υποκαθίσταται από κάποιο άλλο, όπως ό «Αμερικανικός τρόπος ζωής», μέ τό οποίο επιχειρείται ή πρόσδοσις ενότητος. Στά παλαιά έθνη όμως, πού επί χιλιετίες ζούν στόν χώρο τους μέ συνείδησιν ενότητος, τό στοιχείο τής κοινής καταγωγής είναι πρωτεύον.

    ’Ερωτήματα
    Οσοι λένε ότι Ελλην είναι ό έχων Ελληνικήν παιδείαν, θά έπρεπε νά απαντήσουν σέ κάποια ερωτήματα :
    α) Δηλαδή ό Ελλην στήν καταγωγή, στήν γλώσσα, στήν θρησκεία, στά ήθη-έθημα δέν είναι Ελληνας άν δέν διαθέτει καί Ελληνική Παιδεία; Οί κλέφτες, οί Σουλιώτες, οί αγωνιστές τού ’21, εφ’όσον δέν είχαν μελετήσει Ηράκλειτο καί Πλάτωνα δέν θεωρούνται Ελληνες ;
    β) Οποιος απέκτησε Ελληνική Παιδεία, απέκτησε καί Ελληνική Συνείδησι; Λ.χ. ό Φαλμεράυρερ, ό Μπερνάλ, ό Φίλων, ό Ιώσηπος, ό Ακινάτης, ό Καλβίνος ;
    γ) Πρίν αποκτήσει Παιδεία ό Ελληνισμός, δέν υπήρχε; Επί Τουρκοκρατίας, όταν εξέλιπεν ή Παιδεία, εξέλιπε κί ή Ελληνικότης ;
    δ) Η ταύτησις τής ιδιότητος τού Ελληνος μέ τόν διαθέτοντα Ελληνικήν Παιδείαν δέν είναι κοσμοπολιτισμός ; Καί ώς τοιούτος δέν υπηρετεί τόν οικουμενισμό τών κοσμοεξουσιαστών , οί οποίοι, άν καί εγγενώς ανθέλληνες, δέν αποκλείεται νά διαθέτουν καί Ελληνική Παιδεία ή καί νά τήν χρησιμοποιούν εντέχνως γιά τήν προώθησι τών σκοπών τους ;
    ( Κίσσινγκερ, Μπερνς, δηλώνουν κάτοχοι τής ημετέρας παιδείας.. λοιπόν ώς έκ τούτου είναι καί ….Ελληνες ; )
    Αυτό δέν κάνουν όταν επικαλούνται τόν Ισοκράτη διαστρεβλώνοντας τό αρχαίο κείμενο-νόημα, στήν γνωστή περικοπή του, ό οποίος ουδέποτε είπε αυτό πού τού αποδίδουν ; ότι: Ελλην είναι, πάς μετέχων «τής ημετέρας παιδείας» γιά νά πλήξουν τόν εθνισμό καί νά προβάλουν τήν ιδέα μιάς πολυφυλετικής κοινωνίας; Επί πλέον, ό Ισοκράτης δέν αναφέρεται σέ «παιδεία», αλλά σέ «παίδευσιν» (όπως θά ειδούμε αμέσως πιό κάτω) πού είναι ευρύτερος όρος, διότι περιλαμβάνει πέραν τών γνώσεων καί τρόπους ζωής- συμπεριφοράς.
    Ιδού τό κείμενό του:
    «…..καί τών Ελλήνων όνομα πεποίηκε μηκέτι τού γένους, αλλά τής διανοίας δοκείν είναι, καί μάλλον Ελληνας καλείσθαι τούς τής παιδεύσεως τής ημετέρας ή τούς τής κοινής φύσεως μετέχοντας». Δηλαδή, ό Ισοκράτης δέν υποστηρίζει ότι Ελληνες πρέπει νά θεωρούνται «οί μετέχοντες τής ημετέρας παιδεύσεως» αλλά απλώς διαπιστώνει μία κατάστασι: ότι μέ τήν διάδοσιν αυτής τής «παιδεύσεως», έφθασε νά καλούνται = νά αποκαλούνται (όχι νά είναι) «Ελληνες» καί μή ανήκοντες στήν «κοινή φύσιν» τών Ελλήνων, όπως λ.χ. σήμερα χαρακτηρίζουν κάποιον «Αμερικανό» επειδή σπούδασε στίς ΗΠΑ καί «Αμερικανίζει» όπως παλαιότερα χαρακτήριζαν «Αγγλους», «Ρώσους», «Γάλλους» τούς Ελληνες οπαδούς τού φιλοαγγλικού, φιλορωσικού, ή φιλογαλλικού κόμματος. ε) Εάν θεωρήσωμεν Ελληνες μόνον τούς ελληνικώς πεπαιδευμένους, θά έχωμεν έναν Ελληνισμό διανοουμένων, λογίων, ακαδημαϊκών, αλλά χωρίς λαό αγωνιστών καί πολεμιστών. Ποίοι πολέμησαν τό 21; ό Κοραής, ό Κάλβος καί ό Σολωμός ; ή ό Κολοκοτρώνης, ό Κανάρης καί ό Μιαούλης ; Ο Ελληνισμός δέν είναι σύλλογος φιλολογούντων Είναι ένας λαός όμαιμος, ομόγλωσσος, ομόθρησκος, καί ομότροπος, μέ συνείδησιν αυτών τών στοιχείων, πού τού προσδίδουν μιά μοναδική ενότητα, χάρις στήν οποία επεβίωσε μέσα στίς χιλιετίες

    Υπογραμμίζωμε ξανά ότι πραγματικώς υπάρχει σαφής διαφορά μεταξί ιθαγένειας, υπηκοώτητος, κι’ αλλοδαπούς κατοίκου μονήμου διαμονής (έτσι είμαστον εις Αίγυπτον). Ειδικά αφ’ Ελληνικής σκοπιάς, αιτούμεν νά αποσυρθεί τό εν λόγω νομοσχέδιον. Χαίρετε εν Ελλήσι.

    Μεθ’ υπολήψεως

    Eleftheriades, George Savva, OAM, GCSCG, CETr, JP
    Σύδνεϋ Αυστραλίας

    1956/91: – Academician-Educationist. – Government Approved Provider of Education. – Catechist
    Collegiarch (Head of Colleges), Athenaeum Communiversity Colleges (Sydney 1974/91)
    Listed in Federal Government Select Register for Advisory Services.
    Formerly: – Administration Clerk, British Forces, Suez, Egypt (1944/1954)
    – Public Servant, PMG – Australia Post (1955/1991)
    – Manager (Night Staff), Rushcutters Bay Mail Centre (1987/1991)
    Member: – Greek Australian Professionals Association (GAPA, 1988/2003)
    – Hellenic Australian Chamber of Commerce and Industry (HACCI, 1989/93)
    – Order of Australia (invested 8.6.1998);
    – Judiciary (admitted Justice of the Peace, 15.2.1967);
    – Protospathaire (Commander) Saint Eugene Order of Trapezous;
    – Grand Croix (cross), Order of Saint Constantine the Great;
    Exarch, of Saint Eugene Order of Trapezous, for Australia-Oceania & Outreach;
    Nominated for non-political peerage in the House of Lords (UK 2002)

    george.e@me.com

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s