Τις τελευταίες μέρες πηγές από τον πανεπιστημιακό και ακαδημαϊκό χώρο αλλά και πληροφορίες από κύκλους της επιστημονικής κοινότητας που ασχολείται με την πληροφορική, την στατιστική αλλά και τα μεγέθη που περιστρέφονται γύρω από την προετοιμασία της εκλογικής διαδικασίας, είναι ιδιαιτέρως ανήσυχα για το αποτέλεσμα της Κυριακής 20 Σεπτεμβρίου που θα στηθούν οι κάλπες. Οι ίδιοι παράγοντες επισημαίνουν στο ΜΑΚΕΛΕΙΟ ότι παραμένει-ανάμεσα στα άλλα- ένα σοβαρότατο πρόβλημα της εκλογικής διαδικασίας: Αυτό της Αξιοπιστίας.
Βάσει των ίδιων μεγεθών, θα πρέπει να ακολουθείται η εξής διαδικασία στη συλλογή και στην επεξεργασία των εκλογικών αποτελεσμάτων μέχρι αυτά να γίνουν γνωστά και να δημοσιοποιηθούν στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, μηχανισμός που δεν τηρείται από το υπουργείο Εσωτερικών που είναι το πλέον αρμόδιο για την εφαρμογή της νομιμότητας. Με λίγα λόγια το υπουργείο και ο αρμόδιος υπηρεσιακός υπουργός Εσωτερικών (και επί υπηρεσιακής κυβέρνησης Πικραμμένου) Αντώνης Μανιτάκης, είναι και ύποπτοι και έκθετοι.
Οι κανόνες νομιμότητας και διαφάνειας που δεν τηρούνται
-Η εταιρεία ( στην προκειμένη περίπτωση η Singular Logic, για την οποία θα μιλήσουμε πιο κάτω) θα πρέπει να επεξεργάζεται τα δεδομένα, δηλαδή, τα αποτελέσματα των Εκλογικών Τμημάτων που στέλνονται. Αυτά τα δεδομένα δεν επαληθεύονται από κανένα κόμμα και από καμία ανεξάρτητη αρχή. Ούτε καν δειγματοληπτικές έρευνες επαλήθευσης δεν επιτρέπονται. Με απλά λόγια, η επαλήθευση της πληκτρολόγησης ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ από κανέναν.
Ποιος μπορεί να μας πει ότι τα αποτελέσματα που ήρθαν για παράδειγμα από τα Γιάννενα ή το Καστελόριζο τα πέρασαν σωστά; Ακόμη και ένα ψηφίο, μπορεί να αλλάξει και τα ποσοστά ενός Κόμματος. Μπορεί οποιοσδήποτε «μεσάζων» της διαδικασίας τις 3884 ψήφους να τις γράψει σε 3584 –διαφορά 300 ψήφοι- και να πει στη συνέχεια ότι έγινε λάθος κατά την πληκτρολόγηση. Όμως, αν δεν υπάρχει έλεγχος πως μπορεί να βρεθεί το λάθος; Άρα κανείς δεν το παίρνει είδηση. Ποιος είναι υπεύθυνος; Ασφαλώς όχι η εταιρεία στην προκειμένη περίπτωση η οποία ευθύνεται για άλλα. Ο ρόλος και η αποστολή της Υπηρεσιακής Κυβέρνησης είναι να εποπτεύσει τις εκλογές της 20ης Σεπτεμβρίου. Άρα δική της ευθύνη είναι το ζήτημα της αξιοπιστίας των εκλογικών αποτελεσμάτων. Με άλλα λόγια, η Κυβέρνηση θα πρέπει να νομοθετήσει άμεσα το Δικαίωμα Πρόσβασης για να επαληθεύσει όποιο Κόμμα θέλει τα πρωτογενή δεδομένα. Να επαληθεύσει τα πρωτογενή δεδομένα αλλιώς θα υπάρχει υποψία ότι το όλο σύστημα είναι διαβλητό. Ακόμη και τώρα πρέπει να συσταθεί από το Υπουργείο Ανεξάρτητη Επιτροπή. Και κάτι τελευταίο: ποιος έχει επαληθεύσει τον κώδικα του προγράμματος; Αυτά θα πρέπει να τα λάβει σοβαρά υπόψιν σε πρωτεύοντα βαθμό, ο αρμόδιος υπουργός Εσωτερικών που κάνει ότι δεν ακούει προφανώς για να ελέγχει το παιχνίδι και τα πιθανά αναπτυσσόμενα «κόλπα».
ΕΚΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΟΥ ΑΔΙΑΒΛΗΤΟΥ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ
Κατόπιν όλων αυτών είναι εύλογη η έκκληση που κάνει μέσω του ΜΑΚΕΛΕΙΟ – για μια ακόμα φορά όπως έγινε και το 2014 – ο Ιωάννης Κόντος, Ομότιμος Καθηγητής Πληροφορικής (Τεχνητής Νοημοσύνης) του Πανεπιστημίου Αθηνών. Συγκεκριμένα ο κ.Κόντος αναφέρει:
«Αξιότιμοι κυρία Πρωθυπουργέ και κύριε Υπουργέ των Εσωτερικών.
Σας απευθύνω έκκληση να λάβετε τα εξής μέτρα για την εξασφάλιση του ΑΔΙΑΒΛΗΤΟΥ της καταμέτρησης των εκλογικών αποτελεσμάτων:
-Να συγκροτηθεί ΑΜΕΣΩΣ με κυβερνητική απόφαση ομάδα καθηγητών Πληροφορικής ΑΕΙ ή ΤΕΙ που θα έχει ως έργο τον έλεγχο της πιστής ηλεκτρονικής μετάδοσης των εκλογικών αποτελεσμάτων αλλά ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ αυτών.
-Καθώς θα συγκεντρώνονται σε ηλεκτρονική μορφή τα πρωτογενή στοιχεία από τα εκλογικά τμήματα να δίδονται ταυτόχρονα και σε όλα τα μέλη της ομάδας.
-Μετά το πέρας της επεξεργασίας των εκλογικών δεδομένων από το Υπουργείο Εσωτερικών έκαστο μέλος της ομάδος θα επιβεβαιώνει το ταχύτερον δυνατόν τα αριθμητικά αποτελέσματα των εκλογών.
-Η ομάδα να συντάξει σχετικό πόρισμα και θα το υποβάλλει στην Κυβέρνηση, στην Δικαιοσύνη, στους αρμόδιους δημόσιους φορείς και στα κόμματα το ταχύτερον δυνατόν.
-Όλα τα κατερχόμενα στις Εκλογές κόμματα να έχουν το δικαίωμα να ελέγχουν τις εργασίες της ανωτέρω ομάδας.
Ποιος είναι ο καθηγητής Κόντος
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός του Πολυτεχνείου Strathclyde της Γλασκώβης Σκωτίας. Διδάκτωρ Πληροφορικής από το τμήμα ηλεκτρολόγων του Πανεπιστημίου του Birmingham Αγγλίας.
Υφηγητής Πληροφορικής του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου.
Ερευνητής Πληροφορικής του ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος επί δύο δεκαετίες. Διευθυντής της Διεύθυνσης Υπολογιστών του ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος επί μία δεκαετία. Καθηγητής Πληροφορικής στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών επί 12 έτη. Καθηγητής Πληροφορικής στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών επί 5 έτη. Έχει δημοσιεύσει άνω των 100 πρωτότυπες επιστημονικές εργασίες σε διεθνή περιοδικά και πρακτικά συνεδρίων σε θέματα υλικού και λογισμικού υπολογιστών. Έχει διευθύνει την ανάπτυξη και κατασκευή του πρώτου Ελληνικού ψηφιακού υπολογιστή και του πρώτου Ελληνικού υπολογιστικού συστήματος πυροβολικού. Έχει εισάγει πρώτος στην Ελλάδα με τις έρευνές του, τα βιβλία του και την διδασκαλία του τον κλάδο της Πληροφορικής «Τεχνητή Νοημοσύνη» υπηρετώντας και ως ο πρώτος πρόεδρος της σχετικής επιστημονικής ένωσης. Εάν όλα αυτά δεν λένε κάτι στον κ.υπουργό Εσωτερικών, λένε πολλά στους αναγνώστες μας αλλά και στην κοινή γνώμη.
ΣΧΕΤΙΚΑ
1. Singular Logic: Το εκλογικό μονοπώλιο που κρατάει 34 χρόνια (31 Αυγούστου 2015)
2. Στο ΚKR περνά ο έλεγχος της MIG μετά τη συμφωνία με την Πειραιώς (28 Δεκεμβρίου 2014) Διευκρίνιση: Η MIG έχει στην κατοχή τις εταιρείες Vivartia , goodys, flocafe, everest , νοσοκομείο Υγεία και SingularLogic, καθώς και την ακτοπλοϊκή εταιρεία Attica με τα super fast ferries.) +Ακυρώθηκε η συμφωνία Πειραιώς – ΚΚR Credit (2 Απριλίου 2015)
3. Είναι δυνατόν σε μια φέρουσα ως Δημοκρατία, μια ιδιωτική εταιρεία να επεξεργάζεται τα εκλογικά αποτελέσματα; (15 Μαΐου 2014)
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ: Συνοψίζοντας, οι σκέψεις και τα ερωτήματα που θα έπρεπε να κάνει κάθε πολίτης που έχει γνώσεις υπολογιστών, είναι τα εξής:
– Πως είναι δυνατόν η συγκεκριμένη εταιρεία, να χρεώνει το κράτος, περίπου τα ίδια χρήματα, για ένα σύστημα που λίγο πολύ είναι πανομοιότυπο με αυτό που ήδη έχει αναπτύξει;
– Γιατί δεν έχει σχεδιαστεί με ανοιχτό και ελεύθερο κώδικα το σύστημα αυτό, με δεδομένο ότι η διαδικασία είναι επαναλαμβανόμενη, παρέχοντας έτσι όλη της αναγκαία διαφάνεια που πρέπει να έχει ένα τέτοιο σύστημα, τουλάχιστον στο τεχνικό επίπεδο;
– Με δεδομένη την ανάγκη απόλυτης διαφάνειας, στην εκλογική διαδικασία, γιατί το λογισμικό που χρησιμοποιείται, είναι κλειστό και αγνώστου ταυτότητας και λειτουργίας στους πολίτες;
– Ποιος πολίτης ή φορέας, μπορεί να εγγυηθεί, ότι το λογισμικό είναι ελεύθερο από σφάλματα, ηθελημένα η όχι;
– Ποιος πολίτης ή φορέας, μπορεί να εγγυηθεί ότι τα πάγια στοιχεία του συστήματος δεν έχουν προβλήματα είτε από λάθος είτε σκόπιμα;
– Ποιος πολίτης ή φορέας, μπορεί να εγγυηθεί ότι η εγκατάσταση του συστήματος στην παραγωγική διαδικασία, θα είναι το ίδιο με αυτό που υποτίθεται ότι επιδείχτηκε και δοκιμάστηκε;
– Γιατί δεν έχουν ενσωματωθεί κάποιες απλές πρακτικές διαδικασίες, που μπορούν να απαλλάξουν κάθε ερωτηματικό για την αδιαβλητότητα του συτήματος;
– Είναι στο κάτω κάτω, ευθύνη μιας ιδιωτικής εταιρείας να μας το παρέχει αυτό ή είναι αυτό υποχρέωση του κράτους αυτοπροσώπως;
– Με δεδομένου ότι έχουμε μια ιδιωτική εταιρεία να διαχειρίζεται τα αποτελέσματα, τότε σε ποιο σημείο ακριβώς σήμερα, τελειώνει η ευθύνη που έχει η εταιρεία, και αρχίζει η ευθύνη του Κράτους;
4. Singular Logic: Ο “εθνικός εργολάβος” της πληροφορικής αναλαμβάνει έργα χωρίς διαγωνισμούς και ελέγχους (15 Μαΐου 2014)
5. Σοβαρότατη καταγγελία για την πιστότητα των εκλογικών αποτελεσμάτων από καθηγητή του πανεπιστημίου Αθηνών! (30 Απριλίου 2014) και ΝΕΑ ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΠΡΟΤΑΣΗ-ΕΚΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΟΥ ΑΔΙΑΒΛΗΤΟΥ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΙΚΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ (5 Μαΐου 2014)
6. Συμπληρωματική μαρτυρία περί των καταγγελιών σε μήνυση για Εσχάτη Προδοσία και Αλλοίωση του Πολιτεύματος Μέσω Απάτης (13 Μαΐου 2013)
ΥΠΟΜΝΗΜΑ της ΟΛΓΑΣ ΓΕΡΙΤΣΙΔΟΥ του Γεωργίου, Εκπαιδευτικής Ψυχολόγου, κατοίκου Ν. Ηρακλείου Αττικής
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ:
Β. ΩΦΕΛΕΙΑ ΤΡΙΤΩΝ ΟΠΩΣ ΔΙΑΦΑΙΝΕΤΑΙ ΒΑΣΕΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ
Κατά την διάρκεια της έρευνας μου πολλοί συμΠολίτες μου κατήγγειλαν ότι σε εκπομπή του τηλεοπτικού καναλιού ΣΚΑΙ σε ανύποπτο χρόνο καταγγέλθηκε ότι η Singular Logic νόθευσε κατά την διάρκεια της επεξεργασίας το εκλογικό αποτέλεσμα της 17ης Ιουνίου 2012. Η συγκεκριμένη καταγγελία φαίνεται να έλαβε χώρα στις 6 Απριλίου 2013 αλλά δεν επιβεβαιώθηκε ποτέ.
Παρ’ όλα αυτά αποτέλεσε έρεισμα να ερευνήσω γύρω από το θέμα της Singular Logic και μεθ’ εκπλήξεως ανακάλυψα τα εξής :
Πέραν του ότι ούτως ή άλλως η ανάθεση όλων των εκφάνσεων της εκλογικής διαδικασίας που αποτελεί το ύψιστο μέσο (και στην δική μας περίπτωση στην Χώρα μας μοναδικό) έκφρασης της Λαϊκής Κυριαρχίας σε ιδιωτική εταιρεία, και άρα στα χέρια ατόμων με ίδιο συμφέρον που ενδέχεται ή είναι σίγουρο ότι δεν μπορεί να ταυτίζεται με το σύνολο του Ελληνικού Λαού, εγείροντας ήδη πρόβλημα διαβλητότητας, η συγκεκριμένη εταιρεία προκύπτει ότι είναι μέλος του ομίλου M.I.G. συμφερόντων Ανδρέα Βγενόπουλου (σχετικό Δ, σελ. 3).
Εκτός του ότι ο όμιλος Μ.Ι.G. ελέγχεται και εξυπηρετεί πολλαπλά και αδιαφανή τραπεζικά συμφέροντα (τα οποία σε καμμία περίπτωση δεν ταυτίζονται με κίνητρα έκφρασης Λαϊκής Βουλήσεως αλλά σε κάθε περίπτωση είναι τουλάχιστον κερδοσκοπικά), και άρα μπορούμε ασφαλώς να υποδείξουμε άμεση σχέση συμφέροντος ανάμεσα στα υπερχρεωμένα κοινοβουλευτικά κόμματα και την εξασφάλιση των τραπεζικών συμφερόντων ότι θα λάβουν τα χρωστούμενα, προσωποπαγώς ο όμιλος M.I.G. ελέγχεται από τον Α. Βγενόπουλο.
Σύμφωνα με καταγγελίες του βουλευτή ΠΑΣΟΚ από την Άρτα Δημήτρη Τσιρώνη στον δημοσιογράφο Κώστα Τζεβελέκο (σχετικό Ε) που δημοσιεύθηκαν την Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2011 σε πολλά ειδησεογραφικά μέσα, ο συγκεκριμένος Α. Βγενόπουλος επιδίδεται γενικώς και κατά συρροή σε παρεμβάσεις στην πολιτική ζωή του τόπου με τρόπους εγκληματικούς, για τους οποίους είναι ή υπήρξε υπόδικος πολλάκις και κατά συρροή και επίσης επιδίδεται σε επηρεασμό της Δικαιοσύνης στα ανώτατα κυρίως αλλά όχι αποκλειστικώς επίπεδα μέσω χρηματισμού σε είδος ώστε να παράγονται παρανόμως και βάσει επηρεασμού, αποφάσεις πολιτικές και νομικές υπέρ του ομίλου του, του ιδίου και των συμφερόντων που εκπροσωπεί μέσω του ομίλου του διεθνώς.
Εξ άλλου, σύμφωνα με τις δηλώσεις Δ. Τσιρώνη, πίσω από όλες τις εταιρείες του ομίλου M.I.G., που είναι πολύ χρεωμένες, περιμένουν και πολλές φορές πετυχαίνουν την κάλυψη μετοχών που ουσιαστικά δεν έχουν κανένα αντίκρυσμα μέσω κρατικών κεφαλαίων με επί της ουσίας ή και τυπικά παράνομες αναθέσεις έργου, μεθοδεύσεις και εκβιασμούς. Δηλαδή, η εταιρεία που καταχρηστικώς διαχειρίζεται κυβερνητική υπαιτιότητα και αδιαφανώς την βούληση του Ελληνικού Λαού ελέγχεται από άτομο που επιδίδεται σε αδιαφανείς και εγκληματικές πράξεις και που επίσης έχει αναλάβει την εκπροσώπηση συμφερόντων που αντικειμενικά και εκ φύσεως αντιτίθενται και βλάπτουν σε βασικά προτάγματα των Ελλήνων Πολιτών όπως η αντίθεση του συνόλου της Ελληνικής Κοινωνίας σε κάθε Μνημονιακή πολιτική, κάτι που έχει καταγραφεί πολλάκις και εμπράκτως (μέσω της απομονώσεως των κομμάτων από την κοινωνία και τύποις μέσω πληθώρας νομικών καταγγελιών από Πολίτες). Κλασικό παράδειγμα επίσης αποτελούν τα σκάνδαλα/εγκλήματα κατά του Ελληνικού Λαού και των συμφερόντων του : του ΟΤΕ, της Ολυμπιακής, της Marfin Bank, του Βατοπεδίου, της κρίσης στην Κύπρο, και πολλά άλλα.
Την εγκυρότητα των καταγγελιών Δ. Τσιρώνη επίσης επιβεβαίωσε νομικά η απόφαση του πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών κατόπιν απορρίψεως αγωγής της marfin bank κατ’ αυτού (σχετικό ΣΤ) σχετικά με αυτές τις καταγγελίες. Είναι λοιπόν σαφές ότι η χρηματοδότηση της Singular Logic από το σκάνδαλο ΟΤΕ είναι τουλάχιστον βάσιμη αν όχι πλήρως αληθής εκτός των υπολοίπων και είναι επίσης σαφές ότι η σχέση του Α. Βγενόπουλου με το κόμμα της ΝΔ που αυτή την στιγμή ηγείται της τρικομματικής κυβερνήσεως είναι στενές και συνυφασμένες με αλληλοσυγκάλυψη εγκλημάτων κατά του Δημοσίου και του Ελληνικού Λαού, οι οποίες δεν θα ήταν δυνατές εάν η Νέα Δημοκρατία δεν ήταν εντός του κυβερνητικού σχήματος όπως βεβαίως και το ΠΑΣΟΚ, ενώ υπάρχουν γενικώς καταγγελίες για διακομματική συναίνεση υπέρ Βγενόπουλου σε διάφορα θέματα (σχετικό Ζ) συμπεριλαμβανομένων και καταγραφών της ΑΜΕΣΗΣ ΕΞΑΡΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΚΑΙ ΠΟΡΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, και άρα έχει άμεσο συμφέρον να την ελέγχει και επιβάλει/διαμορφώνει με κάθε τρόπο (βλέπε άρθρο του Νώντα Χαλδούπη σχετικό Η).
Συνεπώς, προκύπτουν αδιαμφισβητήτως σαφείς σχέσεις ωφελείας από την νοθεία των εκλογών 17ης Ιουνίου 2012 όχι μόνο των κοινοβουλευτικών, παραδοσιακά, κομμάτων αλλά και ιδιωτών όπως ο (ενδεικτικά και όχι περιοριστικά) προαναφερθείς Α. Βγενόπουλος και επίσης όλων των μεγαλομετόχων των εταιρειών, τραπεζών και αλλοδαπών δημοσίων που εμπλέκονται στην δράση τους τόσο μέσω M.I.G. στην Ελλάδα όσο και μέσω Ε.Ε. όπως θα εκθέσω κατωτέρω.
7. Καρατζαφέρης για Singular Logic: Θα ήθελα αποτελέσματα από το κράτος και όχι από μία εταιρεία του κ.Βγενόπουλου (13 Ιουνίου 2012)
8. SINGULARLOGIC ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΚΑΤΑ ΦΩΝΗ …
“Στη Singular Logic η συγκέντρωση και παρουσίαση των αποτελεσμάτων των εκλογών”
Τρίτη, 15 Σεπτεμβρίου 2015 14:45
Το έργο της συγκέντρωσης και παρουσίασης των αποτελεσμάτων των βουλευτικών εκλογών της Κυριακής αναλαμβάνει η Singular Logic έναντι 2.398.500 ευρώ.
Εκτός από τη λειτουργία κεντρικού συστήµατος για τη συγκέντρωση και µετάδοση των αποτελεσµάτων, η ανάδοχος εταιρεία αναλαμβάνει, μεταξύ άλλων, την υποστήριξη δικτύου εκλογών για δηµόσιους φορείς µέσω σύνδεσης με το «Σύζευξις», καθώς και για την ΕΡΤ, τα κόµµατα και τα ραδιόφωνα, την παροχή εξοπλισµού (υπολογιστές, εκτυπωτές και επικοινωνιακός εξοπλισµός) για όλα τα σηµεία του δικτύου των εκλογών (υπουργείο Εσωτερικών, Κέντρο Τύπου, ΕΡΤ, κόµµατα, ραδιόφωνα), τη συγκέντρωση αποτελεσµάτων µέσω SRT (σύστημα αποστολής αποτελεσμάτων μέσω κινητού από περίπου 4.800 εκλογικά τµήµατα) κ.α.
Πηγή: ΑΜΠΕ
http://www.naftemporiki.gr/finance/story/1003298/sti-singular-logic-i-sugkentrosi-kai-parousiasi-ton-apotelesmaton-ton-eklogon
ΑΠΟ 25 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ, Η ΑΚΟΛΟΥΘΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΧΕΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΑΠΟ ΠΛΗΘΩΡΑ ΠΟΛΙΤΩΝ:
ΑΙΤΗΜΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΕΚΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΕΚΛΟΓΙΚΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ : president@areiospagos.gr
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ : ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ: ypourgos@ypes.gr / gramatia@ypes.gr
ΑΙΤΗΜΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΕΚΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΕΚΛΟΓΙΚΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ
Με την ιδιότητα του πολίτη του Ελληνικού Κράτους, απευθύνομαι προς τις Εισαγγελικές Αρχές, ανταποκρινόμενος/η στις επιταγές του άρθρου 120 του Συντάγματος των Ελλήνων και κάνοντας χρήση του δικαιώματός μου, ΑΙΤΟΥΜΑΙ τον έλεγχο όλων των πράξεων που σχετίζονται με την εκλογική διαδικασία.
Στις εκλογές του 2012 παρουσιάστηκαν ως έγκυρα αποτελέσματα συγκεκριμένα ποσοστά. Διεπιστώθη, ότι τα αποτελέσματα που προεβλήθησαν, ήταν μόνο «εκτιμήσεις» και όχι έγκυρα αποτελέσματα, παρόλο που τα κανάλια τα παρουσίαζαν ως τέτοια.
Στις εκλογές της 25.1.2015, υπήρξαν διαφορές μεταξύ εγγεγραμμένων (Εκλογικοί Κατάλογοι) http://www.ekloges.ypes.gr/ http://www.ypes.gr/el/Elections/anakoinoseis/ και Εκλογικού Σώματος (Στοιχεία ΥΠ.ΕΣ) καθώς και αποκλίσεις μεταξύ των δεδομένων του ΥΠ.ΕΣ για τις περιφέρειες.
Εκλογική Δύναμη ανά Εκλογική Περιφέρεια (Εκλογές 2015) http://www.ypes.gr/UserFiles/f0ff9297-f516-40ff-a70e-eca84e2ec9b9/eklog-dyn-ana-perif-2015.xls
Κατά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων δεν μας έδωσαν ούτε η singular logic, ούτε το υπουργείο Εσωτερικών πραγματικούς αριθμούς ψηφισάντων, αποχής, ακύρων, λευκών, εγκύρων. Ούτε τον συνολικό αριθμό του εκλογικού σώματος. Ποτέ δεν είχε ξαναγίνει αυτό.
Επισημαίνεται επιπλέον, ότι η εκλογική αναμέτρηση καταγράφεται και παρακολουθείται, μόνον από μιαν ιδιωτική εταιρία, την Singular Logic.
Ως εκ τούτου απαιτείται περισσότερη διαφάνεια σε τέτοιου είδους συστήματα με περισσότερους διαφορετικούς φορείς από μια και μόνο κερδοσκοπική εταιρεία.
Προσωπικά με ανησυχεί και ότι το μονοπώλιο της ηλεκτρονικής διαχείρισης των εκλογών το έχει μια εταιρεία όπως η Singular Logic, χωρίς να ελέγχει κανένας άλλος φορέας την ροή των αποτελεσμάτων και τον εξοπλισμό της εταιρείας. Ποιός εγγυάται την ηλεκτρονική ασφάλεια σε αυτήν την περίπτωση; Και ποιες είναι οι δικλείδες ασφαλείας αυτού του συστήματος; Όταν υπάρχουν τεχνικές που θα μπορούσαν να αλλοιώσουν ή να αφαιρέσουν μέρος των δεδομένων από τα εκλογικά αποτελέσματα.
Ειδικοί δικτύων επί των συγκεκριμένων θεμάτων, μας πληροφορούν ότι: Τα περί κλειστού συστήματος (Το λογισμικό btw είναι της Singular Logic είναι κλειστού κώδικα) που δεν επιδέχεται «παρεμβολές» είναι μια καλή δικαιολογία για να αλλοιώσουν τα αποτελέσματα αν θέλουν. Και ότι αν κάποιος από την ίδια εταιρεία έχει “τροποποιήσει” μια διαδικασία, ώστε να βγάζει τα επιθυμητά αποτελέσματα, τότε τα ISO δεν διασφαλίζουν τη διαδικασία. Με «πείραγμα» του προγράμματος για την έκδοσή τους, μπορεί να γίνει νόθευση και αλλοίωση των εκλογικών αποτελεσμάτων.
Το ηλεκτρονικό σύστημα καταμέτρησης δέχεται δεδομένα. Πως για παράδειγμα να προστεθούν 100 ψήφοι στο A ή στο Β κόμμα. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα, μπορεί να «πειραχτεί» έτσι ώστε ενώ ο εντολοδόχος να πληκτρολογεί 100 ψήφους υπέρ του Α ή του Β κόμματος να προστίθενται 105. Αντίστοιχα οι 100 ψήφοι του Γ ή του Δ κόμματος, να γίνονται 98. Έτσι μπορεί να αυξηθεί οριακά η δύναμη των δύο κομμάτων εξουσίας και αντίστοιχα να μειωθεί οριακά η δύναμη άλλων κομμάτων. Με έναν αλγόριθμο, που είναι κρυμμένος στο πρόγραμμα του υπολογιστή, καταλογίζονται οι ψήφοι υπέρ ενός υποψηφίου και εις βάρος άλλων.
Γενικά, η διαχείριση με ηλεκτρονικό τρόπο-μέσω υπολογιστή-των ψήφων όλων των εκλογικών κέντρων, είναι επισφαλής και στο υπουργείο Εσωτερικών.
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΩΤΕΡΩ ΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ ΔΥΝΑΜΑΙ ΝΑ ΕΚΘΕΣΩ ΕΝΩΠΙΟΝ ΣΑΣ ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΟΥ ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΝΤΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΑΠΟΤΡΟΠΗ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΛΩ ΑΙΤΗΜΑ ΛΗΨΕΩΣ ΜΕΤΡΩΝ, ΟΠΩΣ :
1. Αποστολή εκλογικών παρατηρητών.
2. Nα παραχωρηθούν τα στοιχεία που αποδεικνύουν την σωστή τήρηση του αναγνωρισμένου προτύπου Ασφάλειας Πληροφοριακών Συστημάτων ISO27001:2005 που έχει ζητηθεί από το υπουργείο εσωτερικών να τηρεί η εταιρεία Singular. Για τη σωστή τήρηση, πρέπει να υπάρχουν και τα πιστοποιητικά που έχουν εκδοθεί από αναγνωρισμένο κέντρο πιστοποίησης ISO.
3. Να μας γνωστοποιηθεί ο τρόπος με τον οποίο θα έχουν τα κόμματα πρόσβαση στα στοιχεία που αναφέρονται στην Πολιτική Ασφάλειας (audit trail, συστήματα καταγραφής) το βράδυ των εκλογών την ώρα που θα γίνεται η καταχώρηση των αποτελεσμάτων.
4. Το λογισμικό της: Singular Logic, να παράσχει σε κάθε πολίτη, αυτής της χώρας, την ελεύθερη πρόσβαση (On-Line) τουλάχιστον σε τεταρτοβάθμια ανάλυση των εγγράφων:
α. Ανά, τμήμα
β. Ανά, Δήμο
γ. Ανά, Νομό και
δ. Ανά, Περιφέρεια
5. Τα αποτελέσματα να καταγράφονται ηλεκτρονικά και στις πρ. Νομαρχίες για να υπάρξει διαυγής διασταύρωση με τα στοιχεία της ιδιωτικής εταιρείας Singular.
6. Η Singular Logic να υποχρεωθεί να δίνει τα αποτελέσματα όλων των εκλογικών τμημάτων. Δηλαδή, από τα 20.000 εκλογικά τμήματα, τα οποία βγάζουν ξεχωριστό ΕΓΓΡΑΦΟ-αποτέλεσμα το καθένα, που να μπορεί να πάρει ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ πριν καν σταλεί στο Υπουργείο Εσωτερικών.
7. Τον έλεγχο όλων των προγραμμάτων της εταιρείας Πληροφορικής Singular Logic, από την Ένωση – Σύνδεσμο, των Προγραμματιστών – Άναλυτών.
8. Να ελεγχθεί η λειτουργική εφαρμογή του λογισμικού, ήτοι η εφαρμογή του εκλογικού νόμου σε SOFTWARE.
9. Να γίνει πλήρης έλεγχος στα εκλογικά κέντρα και στην καταμέτρηση ψήφων. Κυρίως των λευκών και άκυρων, ώστε να αποκλειστεί ο μετασχηματισμός αυτών των ψήφων.
10. Πρόσβαση των πολιτών-ψηφοφόρων στα αποτελέσματα, ώστε να είναι εφικτή η διασταύρωσή τους και η σύγκρισή τους με τα μεταδιδόμενα αποτελέσματα.
11. Να δημοσιευτούν αναλυτικά εκλογικά αποτελέσματα, ανά εκλογικό τμήμα, ανά νομό, ανά περιφέρεια και συνολικά.
12. Να ελεγχθούν τα αποτελέσματα -πριν κατακυρωθούν- από Ανεξάρτητο Ελεγκτικό Σώμα με χειρόγραφο τρόπο, ανά νομό αθροίζοντας τα φαξ που στέλνουν τα κατά τόπους εκλογικά κέντρα και μετά να θεωρούνται οριστικά τα αποτελέσματα.
13. Τα αποτελέσματα, να σταλούν από τους δικαστικούς και από τους εκλογικούς αντιπροσώπους σε όλα τα κόμματα που συμμετέχουν στην εκλογική διαδικασία.
14. To Υπουργείο Εσωτερικών, να αναρτήσει Λογιστικό Φύλλο με καταχωρήσεις αποτελεσμάτων καταγραφής ψήφων Κέντρο προς Κέντρο και βαθμιαία αθροιζόμενα. Το λογιστικό αυτό φύλλο θα πρέπει να είναι ΜΗ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΙΜΟ (τύπου .pdf), αλλά και να είναι ΑΜΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΙΜΟ ΣΕ ΤΟΠΙΚΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΦΥΛΛΑ (στο δικό μας EXCEL)!!
Θα πρέπει να τυπώνεται άμεσα και από το Εθνικό Τυπογραφείο (αν δεν γίνεται ήδη).
Με αυτόν τον τρόπο, οι κατά τόπους αντιπρόσωποι -δικαστικοί και κομματικοί-μπορούν να εξακριβώσουν αν καταχωρήθηκε σωστά το κέντρο που ήλεγχαν. Έτσι ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΤΑΙ ΤΟ ΑΘΡΟΙΣΜΑ του νομού και περιφέρειας και επαληθεύεται τοπικά (από το δικό μας EXCEL)… για την υποψία «λαθρο -χειρο- υπολογισμού».
15. Να διασφαλιστεί το ότι δεν θα υπάρξει παραποίηση ψηφοδελτίων, σε κάθε εκλογικό κέντρο.
16. Να επιτραπεί ο ενδιάμεσος έλεγχος, πριν τα επί μέρους αποτελέσματα σταλούν στα αρχηγεία των κομμάτων και στο Υπουργείο Εσωτερικών, ώστε σε περίπτωση αμφιβολιών, να υπάρξει τρόπος επιβεβαίωσης.
ΕΠΕΙΔΗ ΕΓΕΙΡΟΝΤΑΙ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΓΚΥΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
ΕΠΕΙΔΗ η παρέμβαση της δικαστικής εξουσίας είναι αναγκαία προκειμένου να αποτραπεί επικείμενος κίνδυνος των δικαιωμάτων μου.
ΕΠΕΙΔΗ προκύπτει η ανάγκη διερευνήσεως διάπραξης σοβαρών αδικημάτων.
ΕΠΕΙΔΗ συντρέχει επείγουσα περίπτωση για άμεση διεξαγωγή εισαγγελικής έρευνας σχετικά με την τέλεση των ανωτέρω αδικημάτων.
ΕΠΕΙΔΗ το Δικαστήριό σας είναι αρμόδιο για την εκδίκαση της παρούσας αίτησης.
ΕΠΕΙΔΗ έχω προφανές έννομο συμφέρον να ασκήσω την αίτηση, σύμφωνα με όσα αναφέρονται στο πιο πάνω ιστορικό.
ΕΠΕΙΔΗ τίθεται υπό διακινδύνευση εξαιτίας των παράνομων ενεργειών, η διασφάλιση του δημοσίου συμφέροντος.
ΕΠΕΙΔΗ συντρέχει βάσιμος κίνδυνος και εγείρονται ερωτηματικά σε ότι αφορά την εγκυρότητα αυτής της εκλογικής διαδικασίας.
ΕΠΕΙΔΗ υπάρχουν σαφείς αποχρώσες ενδείξεις νοθείας, των επικείμενων εκλογών.
ΕΠΕΙΔΗ η παρούσα είναι βάσιμη, νόμιμη και ορισμένη.
Ζητώ να γίνει δεκτή η αίτησή μου και να ληφθούν όλα τα ανωτέρω μέτρα με κατεπείγουσα απόφαση του Ανωτάτου Δικαστηρίου ή/και του Υπουργού Εσωτερικών, ώστε να αποτελούν Νόμο του Κράτους, για να διασφαλισθεί τόσο η προσεχής όσο και οποιαδήποτε επόμενη εκλογική διαδικασία.
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ …………………………………………….
ΥΠΟΓΡΑΦΗ ……………………………………..
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΙΤΟΥΝΤΟΣ
(Πολίτη ή Νομικού Προσώπου)
(ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ) ……………………………………………………………………………………..
(ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ) ………………………………………………………………………………………………….
(ΤΗΛΕΦΩΝΟ / Η-Ταχ.) ……………………………………………………………………………………
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Ζητήστε τους να πρωτοκολληθεί και να παραλάβετε αντίγραφο της αιτήσεως με τον αριθμό πρωτοκόλλου και ημερομηνία.
Αν την καταθέσετε ηλεκτρονικά, τηλεφωνήστε για να ζητήσετε τον αριθμό πρωτοκόλλου που έλαβε η αίτησή σας και την ημερομηνία που καταχωρήθηκε.
ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΣΥΝΟΔΕΥΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΣ
ΠΡΟΣ : Ονοματεπώνυμο – Τίτλος. (Βουλευτή/ Βουλευτίνα, Πολιτικό κόμμα, Πολιτικό Κίνημα, Πολιτική Κίνηση, Κομματικό σχηματισμό)
………………………………………… (Τόπος και Ημερομηνία)
Κύριε/α/οι
Σας αποστέλλω συνημμένα μία Αίτηση που απευθύνεται προς τον Άρειο Πάγο και τον Υπουργό Εσωτερικών, για λήψη μέτρων προς διασφάλιση των εκλογών και της εκλογικής διαδικασίας.
Παρακαλώ, αφού την μελετήσετε προσεκτικά και εφ’ όσον συμφωνείτε με το περιεχόμενό της και αποδέχεστε τα διαλαμβανόμενα σε αυτήν προτεινόμενα μέτρα, να προβείτε στις ακόλουθες ενέργειες, το αργότερο μέχρι μία εβδομάδα πρίν τις εκλογές :
1ον Να την υποβάλλετε τόσο ο/η ίδιος/α, όσο και το κόμμα στο οποίο ανήκετε,
2ον Να δημοσιοποιήσετε (Ιστοσελίδα του κόμματος και δική σας, εφημερίδες κλπ) την κατατεθειμένη αίτησή σας με τον Αριθμό Πρωτοκόλλου που θα φέρει, και
3ον Να δημοσιοποιήσετε ενυπόγραφη δήλωσή σας ότι μετά τις εκλογές θα κινήσετε διαδικασία διερεύνησης της διεξαγωγής των εκλογών, βάσει των διαλαμβανομένων στην αίτηση μέτρων και επισημάνσεων.
Αυτή η απλή και ξεκάθαρη ενέργειά σας θα είναι ένα πειστικό επιχείρημα ότι επιζητείτε έντιμες και κυρίως ΑΔΙΑΒΛΗΤΕΣ εκλογές και ότι τόσο εσείς όσο και το κόμμα σας δεν αποτελείτε μέρος του συστήματος που επινόησε και εφαρμόζει εδώ και πολλά χρόνια μια εκλογική διαδικασία με πάρα πολλά κενά (περιγράφονται στο κείμενο της αίτησης), εξ αιτίας των οποίων είναι εφικτή η αλλοίωση της βούλησης των ψηφοφόρων και η ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ της νοθείας.
Σας ενημερώνω ότι μόλις λήξει η ταχθείσα προθεσμία (μία εβδομάδα πριν τις εκλογές) θα «συγκεντρώσουμε» (όσοι συμμετέχουμε σ’ αυτή τη διαδικασία) τις δημοσιευμένες με αρ. πρωτοκόλλου αιτήσεις βουλευτών και Πολιτικών κομμάτων και, με κάθε πρόσφορο τρόπο ή μέσον (Ιστοσελίδες, εφημερίδες, τηλεόραση, ραδιόφωνο, διαδίκτυο, Ανακοινώσεις, προφορικά στους χώρους εργασίας, στη γειτονιά, κλπ), θα «ενημερώσουμε» τους συμπολίτες μας για το ποιοι δέχθηκαν και ποιοι όχι την έντιμη πρότασή μας.
Αναμένοντας την (θετική ελπίζω) απάντησή σας
Με τιμή
…………………………….. (Ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, τηλέφωνο, η-ταχ)
Επείγον, πρόταση για αδιάβλητες εκλογές
http://www.rafail.org/2015/08/blog-post_86.html
http://www.epirus-ellas.gr/2015/08/epeigon-protasi-gia-adiavlites-ekloges.argiropoulos-nikos.html
http://eleftheriskepsii.blogspot.gr/2015/08/blog-post_29.html
Η ΙΔΙΑ ΑΙΤΗΣΗ ΕΧΕΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΑΠΟΣΤΑΛΕΙ ΣΤΟΝ ΑΠ ΚΛΠ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΗΣ 25ης ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ
http://olympia.gr/2015/01/22/αιτημα-διασφαλισησ-εκλογων-και-εκλογ/
http://anaktisis.net/2015/01/24/εγειρονται-ερωτηματικα-η-εκλογικη-δ/
ΚΑΙ ΕΔΩ: http://attikanea.blogspot.gr/2015/09/blog-post_35.html
ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟ ΕΙΧΑ ΑΠΟΣΤΕΙΛΕΙ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.
ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΠΡΑΞΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ.
ΕΠΕΙΔΗ ΟΤΑΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΠΟΛΛΟΙ ΕΠΙΚΡΟΤΗΣΑΝ ΤΗ ΚΙΝΗΣΗ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΜΕΓΑΛΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ, ΩΣΤΕ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΜΑΖΙΚΟΤΗΤΑ, ΣΑΣ ΚΑΛΩ ΕΚ ΝΕΟΥ ΝΑ ΤΟ ΠΡΑΞΟΥΜΕ.
ΟΣΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΛΟΙΠΟΝ ΠΡΟΣΕΛΘΕΤΕ.
ΑΙΤΗΜΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΕΚΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΕΚΛΟΓΙΚΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ
Με έναν αλγόριθμο,που είναι κρυμμένος στο πρόγραμμα του υπολογιστή, καταλογίζονται οι ψήφοι υπέρ ενός υποψηφίου και εις βάρος άλλων.
Όσοι έχουμε το κουράγιο της ΦΡΥΝΗΣ ΓΑΖΗ, ας πράξουμε το ίδιο, στέλνοντας με το όνομά μας, το ίδιο κείμενο στο president@areiospagos.gr
Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΘΕΛΕΙ ΑΓΩΝΕΣ!
Καλλιόπη Σουφλή
Εστάλη εχθές, στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου
Με την ιδιότητα του πολίτη του Ελληνικού Κράτους, απευθύνομαι προς τις Εισαγγελικές Αρχές,ανταποκρινόμενη στις επιταγές του άρθρου 120 του Συντάγματος των Ελλήνων και κάνοντας χρήση του δικαιώματός μου,
Α Ι Τ Ο Υ Μ Α Ι
τον έλεγχο όλων των πράξεων που σχετίζονται με την εκλογική διαδικασία .
Στις εκλογές του 2012 παρουσιάστηκαν ως έγκυρα αποτελέσματα συγκεκριμμένα ποσοστά.
Διεπιστώθη οτι, τα αποτελέσματα που προεβλήθησαν, ήταν μόνο «εκτιμήσεις»και οχι έγκυρα αποτελέσματα,παρόλο που τα κανάλια τα παρουσίαζαν ως τέτοια.
….
Φρύνη.Γαζή
Αθήνα 21 Ιανουαρίου 2015
Ανώνυμος 2 Σεπτεμβρίου 2015 – 5:39 μ.μ.
Προσωπικά,το εχω ήδη στείλει.Μάλιστα,η Γραμματεία του Αρείου Πάγου,
μου απέστειλε αυθημερόν με μήνυμά της,τον αριθμό πρωτοκόλλου.
Η απάντηση του ΥΠ.ΕΣ,δεν το συζητώ.Αόριστη και γενικόλογη,όπως το
συνηθίζει άλλωστε.Ασε που…ευλογεί,τα…γένεια του.Γιατί όποιος έχει τα
…γένεια,έχει και τα…χτένια.
Το ευχάριστο είναι,οτι υπάρχει ανταπόκριση απο κάποιους πολίτες.Αριθμό,
δεν γνωρίζω.
Εξαιρετική βρήκα και τη πρόταση του κ.Αργυρόπουλου.Νίκου και τον
ευχαριστώ δημόσια.
Δείτε την,εδω:
Επείγον,πρόταση για αδιάβλητες εκλογές
ΠΡΟΤΑΣΗ
http://www.rafail.org/2015/08/blog-post_86.html
Φρύνη
Υ.Γ Στη κοινοποίηση,μπορείτε να συμπεριλάβετε και αυτό το e-mail: a.toumpi@ypes.gr
ΕΔΩ όλες οι επιστολές
Δείτε στο παρακάτω βίντεο,πόσο εύκολο είναι να αλλοιώσουν τα αποτελέσματα,
καθώς και το τρόπο,που αυτό πραγματοποιείται.
Hacking Democracy – Full Length
Reblogged this on Ειδήσεις – Ενημερώσεις – Συμβουλές – Υγεία.
Αλλοίωση Εκλογικών Αποτελεσμάτων A 28 09 07
Δημοσιεύτηκε στις 18 Σεπ 2013
Αλλοίωση των Εκλογικών Αποτελεσμάτων της 16.09.2007 δημόσια παρουσίαση από το Alter. Μέρος 1ο από 2 μέρη.
Δημοσιεύτηκε στις 18 Σεπ 2013
Αλλοίωση των Εκλογικών Αποτελεσμάτων της 16.09.2007 δημόσια παρουσίαση από το Alter. Μέρος 2ο ++ από 2 μέρη.
Επιστολή Ε.ΠΑ.Μ. σε Υπουργείο Εσωτερικών για τις εκλογές
ΠΡΟΣ
ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ
ΣΤΑΔΙΟΥ 27 , ΑΘΗΝΑ Αθήνα, 18/09//2015
ΑΠΟ ΕΝΙΑΙΟ ΠΑΛΛΑΪΚΟ ΜΕΤΩΠΟ ( Ε.ΠΑ.Μ.)
Αξιότιμε κύριε Υπουργέ Εσωτερικών,
Όπως γνωρίζετε, το Ε.ΠΑ.Μ. , με το από 17/09/2015 έγγραφό του, απάντησε στην ΑΠ 32388/ 16-9-2015 επιστολή σας με θέμα ¨Εκδοση αδείας εισόδου του Υπουργείου Εσωτερικών & Διοικητικής Ανασυγκρότησης την 20η Σεπτεμβρίου 2015» και σας υπέδειξε τους επίσημους αντιπροσώπους του που θα μπορούν να εισέλθουν στο Υπουργείο Εσωτερικών το βράδυ των εκλογών.
Ωστόσο με το παρόν έγγραφό μας σας επισημαίνουμε τις εντονότατες αντιρρήσεις μας για το συνολικό πλαίσιο διεξαγωγής των εκλογών, αφού η εκ μέρους μας γνωστοποίηση των αντιπροσώπων μας ουδόλως σημαίνει την αποδοχή ή νομιμοποίηση του εν λόγω αντισυνταγματικού νομικού πλαισίου, επιφυλασσόμαστε δε ρητώς του δικαιώματός μας να προβούμε σε νομικές ενέργειες προσβολής του.
Καταρχάς τονίζουμε ότι οι εκλογές της 20ης Σεπτεμβρίου 2015 πραγματοποιούνται δυνάμει του καλπονοθευτικού και αντισυνταγματικού εκλογικού νόμου που προβλέπει το διαβόητο “μπόνους” των 50 εδρών για το πρώτο κόμμα. Όπως αντιλαμβάνεστε, η πριμοδότηση του πρώτου κόμματος με 50 επιπλέον έδρες, δηλαδή με το 1/6 της συνολικής κοινοβουλευτικής εκπροσώπησης του Ελληνικού Κοινοβουλίου, ευθέως διαστρέφει το πραγματικό εκλογικό αποτέλεσμα και τη βούληση του Ελληνικού Λαού, ενώ ταυτόχρονα παραβιάζει τη δημοκρατική αρχή που είναι συνταγματικά κατοχυρωμένη και επιβάλλει την αυθεντική κοινοβουλευτική εκπροσώπηση των Ελλήνων πολιτών. Η αρχή της πλειοψηφίας προφανώς επιβάλλει τη στήριξη της όποιας κυβέρνησης από κόμματα που διαθέτουν την πλειοψηφία στο εκλογικό σώμα, προϋπόθεση που δεν τηρείται με την εφαρμογή του ισχύοντος εκλογικού νόμου. Για τον λόγο αυτόν υποστηρίζουμε ότι το μόνο συνταγματικά ανεκτό εκλογικό σύστημα είναι η λεγόμενη απλή αναλογική και μάλιστα χωρίς το όριο του 3% για την είσοδο στη βουλή.
Δεύτερη κατά την άποψή μας σοβαρότατη παραβίαση της δημοκρατική αρχής συνιστά το γεγονός ότι με πρωτοβουλία της απελθούσας κυβέρνησης η προεκλογική περίοδος υπήρξε εξαιρετικά σύντομη, γεγονός που δεν παρέχει τη δυνατότητα λεπτομερούς και σαφούς ενημέρωσης των πολιτών για τα προγράμματα και τις θέσεις των διαφόρων κομμάτων. Επομένως καταγγέλλουμε και αυτή τη μεθόδευση ως ευθέως αντιδημοκρατική.
Τρίτη αιτίαση κατά του απαράδεκτου νομικού πλαισίου των εκλογών αποτελεί ο αποκλεισμός των εξωκοινοβουλευτικών κομμάτων, τόσο από τη συμμετοχή τους στην Κεντρική Εφορευτική Επιτροπή, όσο εν πολλοίς και από τη συμμετοχή τους σε πολιτικές συζητήσεις στα ΜΜΕ. Δεν είναι δυνατόν σε έστω τύποις δημοκρατικό καθεστώς να μη δίδονται ακριβώς οι ίδιες δυνατότητες προβολής σε όλα τα κόμματα και μάλιστα ανεξαρτήτως της μέχρι τότε απήχησής τους στους πολίτες. Ο μηχανισμός έμμεσου αποκλεισμού των μικρών κομμάτων από την προβολή τους στα ΜΜΕ ουσιαστικά περιορίζει με καταφανώς αντιδημοκρατικό τρόπο τη δυνατότητα των πολιτών να ακούσουν απόψεις και θέσεις κομμάτων που δεν εκπροσωπούνται στη βουλή. Σας γνωρίζουμε χαρακτηριστικά ότι η διακαναλική συνέντευξη του ΕΠΑΜ προβλήθηκε από τα ιδιωτικά ΜΜΕ πανελλαδικής εμβέλειας μεταξύ 1.00 π.μ. και 5.00 π.μ. της 18-9-2015, δηλαδή σε ώρες που η πλειοψηφία των πολιτών κοιμόταν, ενώ η ΕΡΤ την προέβαλε στις 10.30 π.μ.
Το τέταρτο μελανό σημείο της εκλογικής διαδικασίας έγκειται στις σκανδαλώδεις ρυθμίσεις που διέπουν την κρατική χρηματοδότηση προς τα κόμματα, με τις οποίες ενισχύονται μόνο τα κοινοβουλευτικά κόμματα και όποια εξωκοινοβουλευτικά κόμματα επιτύχουν συγκεκριμένο ποσοστό ψήφων. Είναι ενδεικτικό ότι ακόμα και η δωρεάν παροχή του χάρτου για την εκτύπωση των ψηφοδελτίων έχει προϋποθέσεις που αποκλείουν όσα κόμματα δεν έχουν επαρκή εκπροσώπηση λόγω οικονομικών δυσκολιών. Δεδομένου ότι τα δημοκρατικά δικαιώματα, όπως εν προκειμένω το δικαίωμα του εκλέγεσθαι, δεν προϋποθέτουν να διαθέτει κάποιος και τα αντίστοιχα οικονομικά μέσα, το ΕΠΑΜ καταγγέλλει τις ρυθμίσεις αυτές ως αντισυνταγματικούς κανόνες που περιορίζουν τη συμμετοχή στις εκλογές σε όσα κόμματα δεν διαθέτουν τους οικονομικούς πόρους για κατάρτιση ψηφοδελτίων με τα ποσοστά που ορίζονται.
Επισημαίνουμε επίσης ότι η επί δεκαετίες ανάθεση της συλλογής και δημοσιοποίησης των εκλογικών αποτελεσμάτων σε ιδιωτική εταιρεία δεν συνάδει με την υποχρέωση του κράτους για διαφύλαξη της γνησιότητας της κορυφαίας εκδήλωσης της λαϊκής βούλησης, ιδίως όταν το κράτος διαθέτει αμιγώς δημόσιους μηχανισμούς και πλήθος επιστημόνων που θα μπορούσαν να διεκπεραιώσουν αυτό το έργο, χωρίς να μπορεί να προκύψει οποιαδήποτε υπόνοια νόθευσης της λαϊκής βούλησης. Ως εκ τούτου, αδυνατώντας να είμαστε απολύτως σίγουροι ότι δεν έχει αποκλειστεί η λειτουργία οποιουδήποτε μηχανισμού νόθευσης της λαϊκής βούλησης, επιφυλασσόμαστε ρητώς ως προς την εγκυρότητα των εκλογικών αποτελεσμάτων που θα ανακοινωθούν. Καλούμε επίσης το Υπουργείο Εσωτερικών να φροντίσει για τη συγκέντρωση των αντιγράφων των τηλεγραφημάτων που κατατίθενται στα κατά τόπους πρωτοδικεία από τους δικαστικούς αντιπροσώπους και να χορηγήσει όλα αυτά τα αντίγραφα στα πολιτικά κόμματα που συμμετείχαν στις εκλογές της 20-9-2015, ώστε να μπορεί να διασταυρωθεί η ακρίβεια των αποτελεσμάτων που θα μεταδοθούν από την ιδιωτική εταιρεία που έχει αναλάβει αυτό το έργο. Το δε παρόν έγγραφό μας συνιστά επίσημη αίτησή μας προς το Υπουργείο Εσωτερικών με την υπόμνηση ότι τα αποτελέσματα αυτά θα πρέπει να μας παραδοθούν ατελώς μέχρι την Παρασκευή 25-9-2015.
Δεδομένου λοιπόν ότι όλα τα ανωτέρω εκτιθέμενα αποδεικνύουν σαφώς το αντισυνταγματικό νομικό πλαίσιο βάσει του οποίου διεξάγονται οι εκλογές της 20ης Σεπτεμβρίου 2015, το ΕΠΑΜ καταγγέλλει όλες τις προαναφερθείσες ρυθμίσεις και μεθοδεύσεις και αιτείται τη δωρεάν παράδοση αντιγράφων όλων των τηλεγραφημάτων των δικαστικών αντιπροσώπων ανά την επικράτεια μέχρι την 25-9-2015.
Για το αιτούν πολιτικό κόμμα
ΕΝΙΑΙΟ ΠΑΛΛΑΪΚΟ ΜΕΤΩΠΟ (Ε.ΠΑ.Μ.)
Δημήτρης Καζάκης
Γενικός Γραμματέας & Νόμιμος εκπρόσωπος
http://www.epamhellas.gr/2015/09/26/επιστολή-ε-πα-μ-σε-υπουργείο-εσωτερικώ/
Γεώργιος Κοντογιώργης
Οι Έλληνες δεν ψηφίζουν, απλά επιλέγουν μεταξύ αυτών που υποδεικνύει το σύστημα. Αυτό το σύστημα πρέπει να ανατραπεί.
Οι Έλληνες δεν ψηφίζουν με την αληθινή έννοια της ψήφου.
Οι Έλληνες απλά καλούνται να νομιμοποιήσουν, δηλαδή να επιλέξουν μεταξύ εκείνων των επιλογών που προτείνουν οι μηχανισμοί του συστήματος.
Aυτό το σύστημα παράγει σκουπίδια, δεν παράγει φιλοδοξία, άρα δεν παράγει προσωπικότητες, τις αποκλείει.
Γεώργιος Κοντογιώργης
Καθηγητής Πολιτικής Επιστήμης-Συγγραφέας
Pingback: ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΛΕΣΜΑ – ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΩΜΕΓΑ