Μήνυση για την πώληση του ΟΛΠ

 

olp_22

Μηνυτήρια αναφορά κατά παντός υπευθύνου για το θέμα «του ξεπουλήματος του ΟΛΠ από το ΤΑΙΠΕΔ» κατέθεσε χθες στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Πειραιώς η Ενωση Μονίμων και Δοκίμων Λιμενεργατών ΟΛΠ.

Σε δηλώσεις του αμέσως μετά την κατάθεση της αναφοράς ο πρόεδρος της Ενωσης και μέλος του Δ.Σ. ΟΛΠ Νίκος Γεωργίου εξήγησε τους λόγους που προχώρησαν σ’ αυτήν την κίνηση:

«Δυστυχώς το ΤΑΙΠΕΔ ως μέτοχος πλειοψηφίας (74%) του ΟΛΠ ακολούθησε μετά το 2013 εισπρακτικές πολιτικές ξεπουλήματος και όχι αναπτυξιακές στρατηγικές, που θα φέρουν έσοδα στο Δημόσιο και ανάπτυξη στη χώρα. Χωρίς στρατηγική για τη λιμενική βιομηχανία, με αλλοπρόσαλλες και μη νόμιμες μεθόδους, με διαπλεκόμενες λογικές, προώθησε λύσεις, οι οποίες δεν έχουν σχέση με το Σύνταγμα, τους νόμους, το Ενωσιακό Δίκαιο, ακόμα και με την τρόικα, αφού ούτε η τρόικα υπέδειξε μετά το 2010 στα Μνημόνιά της την πώληση του 67% των μετοχών του ΟΛΠ Α.Ε. σε έναν και μόνο ιδιώτη. Με πλήρη δε περιφρόνηση προς τους εργαζομένους στα λιμάνια, τους οποίους θεωρεί “κουλάκους”. Ο στημένος διαγωνισμός του 2014 οδήγησε σε φαύλες διαδικασίες και σε ένα τίμημα ντροπής για το πρώτο λιμάνι της χώρας, ζημιογόνο για το Ελληνικό Δημόσιο» ανέφερε.

Και πρόσθεσε:

«Είναι αδιανόητο όταν τον Δεκέμβρη του 2014 το ΤΑΙΠΕΔ υπερψηφίζει την αναθεωρημένη συμφωνία ΟΛΠ – ΣΕΠ (COSCO), αναγνωρίζοντας έτσι ότι οι δύο μόνο προβλήτες εμπορευματοκιβωτίων της σύμβασης παραχώρησης έχουν καθαρά παρούσα αξία 860 έως 1.050 εκατ. ευρώ, να ξεπουλάει το ίδιο ΤΑΙΠΕΔ ένα χρόνο μετά ολόκληρο το λιμάνι για καθαρά παρούσα αξία 311,5 εκατ. ευρώ. Οταν μάλιστα γνώριζε ότι η αξία του λιμανιού βάσει των οικονομικών του δεδομένων έχει τιμή άνω των 2,2 δισ. ευρώ, τα έσοδά του θα ξεπερνούν ετησίως τα 110 εκατ. ευρώ μόνο από τη σύμβαση παραχώρησης μετά την ολοκλήρωση των έργων».

Χαρακτήρισε αδιανόητο το γεγονός «το ΤΑΙΠΕΔ να εξαπατά εγγράφως την κυβέρνηση, τους επενδυτές και τον ΟΛΠ βεβαιώνοντάς τους ότι έχει συναφθεί η νέα σύμβαση παραχώρησης Ελληνικού Δημοσίου – ΟΛΠ, όταν αυτή δεν έχει συναφθεί μέχρι σήμερα» και συμπλήρωσε: «Είναι χαρακτηριστικό ότι στη νέα έκτακτη γενική συνέλευση στις 31.05.2016 το ΤΑΙΠΕΔ έχει εγγράψει ως θέμα για έγκριση τη σύμβαση αυτή. Για όλους εμάς, η ανάδειξη ως προτεινόμενου επενδυτή της COSCO Hong Kong είναι άκυρη, αφού το ΤΑΙΠΕΔ την απόφαση αυτή δεν την έλαβε νομίμως, τα δε Panama Papers βοούν».

Συντάκτης: 

Χριστίνα Παπασταθοπούλου, 19.05.2016

https://www.efsyn.gr/arthro/minysi-gia-tin-polisi-toy-olp

Advertisements

9 comments on “Μήνυση για την πώληση του ΟΛΠ

  1. ΕΝΩΣΗ ΜΟΝΙΜΩΝ ΚΑΙ ∆ΟΚΙΜΩΝ ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΩΝ Ο. Λ. Π. ΜΕΛΟΣ ∆ΙΕΘΝΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΩΝ (IDC)
    DOCKWORKERS UNION PORT OF PIRAEUS AFFILIATED TO IDC

    ΓΡΑΦΕΙΑ: ΑΝ∆ΡΟΥΤΣΟΥ 1 & ΚΑΝΑΡΗ 186 48 ∆ΡΑΠΕΤΣΩΝΑ- ΠΕΙΡΑΙΑΣ OFFICES: ANDROUTSOU 1 & KANARI 186 48 DRAPETSONA- PIRAEUS- GREECE

    Αθήνα, 18.05.2016
    ∆ΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
    Μηνυτήρια Αναφορά κατά παντός υπευθύνου για το θέμα του ξεπουλήματος του ΟΛΠ Α.Ε. από το ΤΑΙΠΕ∆ κατέθεσε στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Πειραιώς η Ένωση Μονίμων και ∆οκίμων Λιμενεργατών ΟΛΠ. Σε δηλώσεις του ο Πρόεδρος της Ένωσης και μέλος του ∆.Σ. ΟΛΠ κ. Νίκος Γεωργίου, ο οποίος μετά την κατάθεση της αναφοράς του μεταξύ άλλων τόνισε:
    “∆υστυχώς το ΤΑΙΠΕ∆ ως μέτοχος πλειοψηφίας (74%) του ΟΛΠ ακολούθησε μετά το 2013 εισπρακτικές πολιτικές ξεπουλήματος και όχι αναπτυξιακές στρατηγικές, που θα φέρουν έσοδα στο δημόσιο και ανάπτυξη στη χώρα. Χωρίς στρατηγική για τη λιμενική βιομηχανία, με αλλοπρόσαλλες και μη νόμιμες μεθόδους, με διαπλεκόμενες λογικές, προώθησε λύσεις, οι οποίες δεν έχουν σχέση με το Σύνταγμα, τους νόμους, το ενωσιακό δίκαιο, ακόμα και με την Τρόϊκα, αφού ούτε η Τρόϊκα υπέδειξε μετά το 2010 στα Μνημόνια της την πώληση του 67% των μετοχών του ΟΛΠ Α.Ε. σε έναν και μόνο ιδιώτη. Με πλήρη δε περιφρόνηση προς τους εργαζομένους στα λιμάνια, τους οποίους θεωρεί «κουλάκους».
    Ο στημένος διαγωνισμός του 2014 οδήγησε σε φαύλες διαδικασίες και σε ένα τίμημα ντροπής για το πρώτο λιμάνι της χώρας, ζημιογόνο για το ελληνικό δημόσιο.
    Είναι αδιανόητο όταν το ∆εκέμβρη του 2014 το ΤΑΙΠΕ∆ υπερψηφίζει την αναθεωρημένη Συμφωνία ΟΛΠ – ΣΕΠ (Cosco), αναγνωρίζοντας έτσι ότι οι δύο μόνο Προβλήτες Εμπορευματοκιβωτίων της Σύμβασης Παραχώρησης έχουν Καθαρά Παρούσα Αξία 860 έως 1.050 εκατ. ευρώ, να ξεπουλάει το ίδιο ΤΑΙΠΕ∆ ένα χρόνο μετά ολόκληρο το λιμάνι για Καθαρά Παρούσα Αξία 311,5 εκατ. ευρώ!! Όταν μάλιστα γνώριζε ότι η αξία του λιμανιού βάσει των οικονομικών του δεδομένων έχει τιμή άνω των 2,2 δισ. ευρώ, τα έσοδά του θα ξεπερνούν ετησίως τα 110 εκατ. ευρώ μόνο από τη Σύμβαση Παραχώρησης μετά την ολοκλήρωση των έργων.
    Είναι επίσης αδιανόητο, το ΤΑΙΠΕ∆ να εξαπατά εγγράφως, την Κυβέρνηση, τους επενδυτές και τον ΟΛΠ Α.Ε. βεβαιώνοντάς τους ότι έχει συναφθεί η νέα Σύμβαση Παραχώρησης Ελληνικού ∆ημοσίου – ΟΛΠ, όταν αυτή, δεν έχει συναφθεί μέχρι σήμερα. Είναι χαρακτηριστικό ότι στη νέα Έκτακτη Γενική Συνέλευση στις 31.05.2016, το ΤΑΙΠΕ∆ έχει εγγράψει ως θέμα για έγκριση, τη Σύμβαση αυτή!! Για όλους εμάς, η ανάδειξη ως προτεινόμενου επενδυτή της COSCO Hong Kong, είναι άκυρη, αφού το ΤΑΙΠΕ∆ την απόφαση αυτή δε την έλαβε νομίμως, τα δε Panama Papers βοούν!
    Τα λιμάνια είναι μηχανές Ανάπτυξης. Και τις μηχανές αυτές που θα φέρουν πλούτο τις εκσυγχρονίζεις, δεν τις ξεπουλάς. Η συμφωνία που υπεγράφη πρόσφατα μπλέκει σε περιπέτειες τη χώρα και ζημιώνει το δημόσιο. Μετατρέποντας το κρατικό μονοπώλιο σε ιδιωτικό μονοπώλιο, απλώς ξεπουλάς το δημόσιο σε ξένα συμφέροντα για 40 χρόνια. Η ∆ικαιοσύνη έχει πλέον το λόγο για τις παρανομίες του ΤΑΙΠΕ∆”.
    Στον ιστότοπο dockers.gr η εκ 50 σελίδων Μηνυτήρια Αναφορά

    http://www.dockers.gr/imported/files/Deltio_Typou_minitiria_anafora_18.5.16.pdf

  2. ΣΧΕΤΙΚΑ

    Είπαν ψέμματα KAI για την COSCO! Δεν πωλήθηκε 4,3 δις αλλά μόνο 500 εκατομμύρια
    https://justiceforgreece.wordpress.com/2013/06/03/είπαν-ψέμματα-kai-για-την-cosco-δεν-πωλήθηκε-43/

    ΣτΕ.Ολ 1906/2014 Ελληνικό Δημόσιο – ΤΑΙΠΕΔ – Μεταβίβαση χωρίς αντάλλαγμα μετοχών ΕΥΔΑΠ, ΕΥΑΘ, ΔΕΠΑ, ΟΛΠ, ΟΛΘ – Αντισυνταγματικότητα ρύθμισης
    https://justiceforgreece.wordpress.com/στε/στε-ολ-19062014-ελληνικό-δημόσιο-ταιπεδ-μετα/

    ΣΤΕ: Δικηγορικός Σύλλογος Πειραιά κατά ΤΑΙΠΕΔ για ΟΛΠ
    https://justiceforgreece.wordpress.com/στε/δικηγορικός-σύλλογος-πειραιά-κατά-τα/

  3. ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΛΙΜΕΝΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ Α.Ε. ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ – Ιούνιος 2013

    ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΛΙΜΕΝΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ Α.Ε.

    «ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ Ο.Λ.Π. Α.Ε.»

    Όπως αρχικά ενσωματώθηκε στο Άρθρο Τρίτο του ν.2688/1999 (ΦΕΚ 40/1-3-1999 τ.1ο), τροποποιήθηκε από διατάξεις του άρθρου 15 του ν.2881/2001 (ΦΕΚ 16/6-2-2001 τ.1ο) και διατάξεις της παραγρ. 6 του Άρθρου τριακοστού πρώτου του ν.2932/2001 (ΦΕΚ 145/27-6-2001 τ.1ο), τροποποιήθηκε και κωδικοποιήθηκε με σχετικές aποφάσεις της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης των Μετόχων της Εταιρείας στις 7ης Αυγούστου 2001 (ΦΕΚ 544/22-1-2002 τ.Α.Ε.& Ε.Π.Ε.), καθώς και της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης των Μετόχων της 18ης ∆εκεμβρίου 2003 (ΦΕΚ 2663/1-4-2004 τ.Α.Ε.& Ε.Π.Ε.), στη συνέχεια τροποποιήθηκε σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 22 του ν.2733/1999 (ΦΕΚ 155/30-7-1999 τ.1ο ), του ν.3016/2002 (ΦΕΚ 110/17-5-2002 τ.1ο) και του άρθρου 26 του ν.3091/2002 (ΦΕΚ 330/24-12-2002 τ.1ο) και κωδικοποιήθηκε με σχετικές αποφάσεις της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης των Μετόχων της Εταιρείας της 27ης Οκτωβρίου 2004 (ΦΕΚ 13642/11-11-2004 τ.Α.Ε.& Ε.Π.Ε.), στη συνέχεια τροποποιήθηκε και κωδικοποιήθηκε με σχετικές αποφάσεις της Τακτικής γενικής Συνέλευσης των Μετόχων της Εταιρείας της 30ης Ιουνίου 2005 (ΦΕΚ 8184/25-7-2005 τ.Α.Ε.& Ε.Π.Ε.), στη συνέχεια τροποποιήθηκε και κωδικοποιήθηκε με σχετικές αποφάσεις της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης των Μετόχων της Εταιρείας της 17ης Ιουλίου 2008 (ΦΕΚ 10591/16-9-2008 τ.Α.Ε.&Ε.Π.Ε., στη συνέχεια τροποποιήθηκε και κωδικοποιήθηκε με σχετική απόφαση της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης των Μετόχων της Εταιρείας της 7ης ∆εκεμβρίου 2009 (ΦΕΚ 14722/24-12–2009τ.Α.Ε.&Ε.Π.Ε), στη συνέχεια τροποποιήθηκε και κωδικοποιήθηκε με σχετικές αποφάσεις της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης των Μετόχων της Εταιρείας της 6ης Ιουνίου 2011 (ΦΕΚ 6578/15-7-2011 τ.Α.Ε.&Ε.Π.Ε.) και στη συνέχεια τροποποιήθηκε και κωδικοποιήθηκε με σχετική απόφαση της Τακτικής Γενικής Συνέλευσης των Μετόχων της Εταιρείας της 28ης Ιουνίου 2013 (ΦΕΚ 4992/29-8-2013 τ.Α.Ε.&Ε.Π.Ε.) και ισχύει..

    ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΡΩΤΟ ΕΠΩΝΥΜΙΑ – Ε∆ΡΑ – ΣΚΟΠΟΣ – ∆ΙΑΡΚΕΙΑ

    Άρθρο 1 Επωνυμία – Έδρα – ∆ιάρκεια
    1. Η ανώνυμη εταιρεία φέρει την επωνυμία ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΛΙΜΕΝΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ και διακριτικό τίτλο ΟΛΠ Α.Ε.
    Για τις σχέσεις της με την αλλοδαπή η επωνυμία της Εταιρείας θα αποδίδεται σε πιστή μετάφραση στη ξένη γλώσσα.
    2. Έδρα της Εταιρείας ορίζεται ο ∆ήμος Πειραιώς.
    3. Η διάρκεια της Εταιρείας ορίζεται σε εκατό (100) έτη από την καταχώρηση της ιδρυτικής πράξης και του αρχικού καταστατικού της στο οικείο Μητρώο Ανωνύμων Εταιρειών.
    4. Η Εταιρεία μπορεί, για την εξυπηρέτηση του σκοπού της να ιδρύει ή να καταργεί υποκαταστήματα, πρακτορεία και γραφεία και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας ή του εξωτερικού, με αποφάσεις του ∆ιοικητικού της Συμβουλίου, που θα προσδιορίζουν τα καθήκοντα, τις αρμοδιότητες, τη διαδικασία και γενικά τον τρόπο λειτουργίας τους.

    Άρθρο 2 Σκοπός
    1. Σκοπός της Εταιρείας είναι η διοίκηση και η εκμετάλλευση του Λιμένος Πειραιώς ή και άλλων λιμένων. Τα όρια της περιοχής του Λιμένος Πειραιώς, συμπεριλαμβανομένης και της Ελεύθερης Ζώνης Πειραιώς, καθορίζονται στο άρθρο 2 του α.ν.1559/1950, όπως αυτή έχει επεκταθεί μεταγενέστερα με κανονιστικές διατάξεις που έχουν εκδοθεί κατά εξουσιοδότηση του άρθρου αυτού. Η εταιρεία έχει το αποκλειστικό δικαίωμα χρήσης και εκμετάλλευσης αφενός μεν των γηπέδων, κτιρίων και εγκαταστάσεων της χερσαίας λιμενικής ζώνης, αφετέρου δε της θαλάσσιας λιμενικής ζώνης του Λιμένος Πειραιώς, στην έκταση και υπό τους όρους που προβλέπονται στην από 13-02-2002 Σύμβαση Παραχώρησης με το Ελληνικό ∆ημόσιο. Στο σκοπό της Εταιρείας περιλαμβάνονται ιδίως:
    α) Η παροχή υπηρεσιών ελλιμενισμού των πλοίων και διακίνησης φορτίων και επιβατών από και προς το λιμένα.
    β) Η εγκατάσταση, οργάνωση και εκμετάλλευση κάθε είδους λιμενικής υποδομής.
    γ) Η ανάληψη κάθε δραστηριότητας που έχει σχέση με το λιμενικό έργο, καθώς και κάθε άλλης εμπορικής, βιομηχανικής, πετρελαϊκής και επιχειρηματικής δραστηριότητας, συμπεριλαμβανομένων ιδίως της τουριστικής, της πολιτιστικής, της αλιευτικής και του σχεδιασμού και οργάνωσης λιμενικών εξυπηρετήσεων.
    δ) Κάθε άλλη αρμοδιότητα που είχε ανατεθεί στον Οργανισμό Λιμένος Πειραιώς, ως νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου.
    2. Για την επίτευξη του σκοπού αυτού η Εταιρεία μπορεί:
    α) Να συνιστά, με απόφαση του ∆ιοικητικού της Συμβουλίου, θυγατρικές εταιρίες και να συμμετέχει σε άλλες εταιρίες ή επιχειρήσεις που έχουν σκοπό την εκμετάλλευση χώρων και ανάπτυξη δραστηριοτήτων στο Λιμένα Πειραιώς ή και άλλους λιμένες εντός ή εκτός της Χώρας ή έχουν παρεμφερή με το δικό της σκοπό και γενικά έχουν σκοπούς συναφείς ή υποβοηθητικούς της δραστηριότητάς της, καθώς και να συνεργάζεται με αυτές.
    β) Να παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες προς φυσικά ή νομικά πρόσωπα, κράτη ή διεθνείς οργανισμούς, ιδίως στον τομέα των μεταφορών.
    γ) Να φροντίζει για την επαγγελματική εκπαίδευση των εργαζομένων σε αυτήν.
    δ) Να δημιουργεί κατάλληλη ερευνητική υποδομή και να εκπονεί πάσης φύσεως έρευνες και μελέτες για θέματα που άπτονται των σκοπών της Εταιρείας.
    ε) Να συμμετέχει σε δραστηριότητες που έχουν στόχο την προώθηση των θεμάτων που άπτονται του σκοπού της Εταιρείας, είτε στο επίπεδο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, είτε σε εθνικό ή παγκόσμιο επίπεδο. στ) Να ιδρύει ή να συμμετέχει σε εταιρίες επιχειρηματικού κεφαλαίου.
    ζ) Να μεριμνά για τη διατήρηση του επισκευαστικού χαρακτήρα της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης Περάματος και γενικώς για την ανάπτυξη ναυπηγοεπισκευαστικών δραστηριοτήτων.

    ΚΕΦΑΛΑΙΟ ∆ΕΥΤΕΡΟ ΜΕΤΟΧΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ – ΜΕΤΟΧΕΣ

    Άρθρο 3 Μετοχικό Κεφάλαιο
    1. Το αρχικό μετοχικό κεφάλαιο της Εταιρείας ορίσθηκε βάσει του Άρθρου 5, παράγραφος 1, του Καταστατικού της Εταιρείας, όπως αυτό ενσωματώθηκε αρχικά στο τρίτο Άρθρο του ν.2688/1999 στο ποσό των ∆ρχ. εκατό εκατομμυρίων (100.000.000). Η παράγραφος 5 του ενδέκατου Άρθρου του ν.2688/1999 ορίζει ότι το μετοχικό αυτό κεφάλαιο αναφερόταν για λογιστική διευκόλυνση της Εταιρείας, δεν θα καταβληθεί σε χρήμα και δεν θα συμψηφισθεί με οποιονδήποτε τρόπο με την αξία των περιουσιακών στοιχείων με την οποία θα σχηματισθεί οριστικά το τελικό μετοχικό της κεφάλαιο. 2. Με την από 16-12-1999 Απόφαση της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης των μετόχων της Εταιρείας αποφασίσθηκε η αύξηση του μετοχικού της κεφαλαίου κατά το ποσό των ∆ρχ. δώδεκα δισεκατομμυρίων (12.000.000.000), δια καταβολών σε μετρητά εκ μέρους του Ελληνικού ∆ημοσίου.
    3. ∆υνάμει της από 7ης Αυγούστου 2001 Απόφασης της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης των μετόχων της Εταιρείας, η οποία ελήφθη σε εκτέλεση της σχετικής ευχέρειας που παρασχέθηκε από το Άρθρο 5, παρ. 2, του Καταστατικού της Εταιρείας, το οποίο ενσωματώθηκε στο τρίτο Άρθρο του ν.2688/1999, όπως αυτό τροποποιήθηκε με το Άρθρο 15, παρ. 1, 2 και 3 του ν.2881/2001, καθώς και με την παράγραφο 4 του τριακοστού πέμπτου Άρθρου του ν.2932/2001, αποφασίσθηκε η κεφαλαιοποίηση μέρους της αξίας που προέκυψε μετά από την ολοκλήρωση της διαδικασίας αποτίμησης η οποία προβλέπεται από το Άρθρο 5, παρ. 1 του Καταστατικού της Εταιρείας, το οποίο ενσωματώθηκε στο τρίτο Άρθρο του ν.2688/1999, όπως αυτό τροποποιήθηκε με το Άρθρο 15 του ν.2881/2001 και το τριακοστό πέμπτο Άρθρο του ν.2932/2001. Η διαδικασία αποτίμησης υλοποιήθηκε με την έκδοση της αριθμ.773/5-7-2001 Κοινής Απόφασης των Υπουργών Εθνικής Οικονομίας και Εμπορικής Ναυτιλίας, με την οποία διορίσθηκε σύμφωνα με τις διατάξεις του Άρθρου 9 του κ.ν.2190/1920, όπως ισχύει, σε συνδυασμό με τις διατάξεις του Άρθρου 5 του Καταστατικού της Εταιρείας, το οποίο ενσωματώθηκε στο τρίτο Άρθρο του ν.2688/1999, όπως αυτό τροποποιήθηκε και ισχύει, Επιτροπή για την αποτίμηση ορισμένων περιουσιακών στοιχείων της ΟΛΠ Α.Ε. και ειδικότερα των κινητών και ακινήτων περιουσιακών στοιχείων κυριότητας της ΟΛΠ Α.Ε. και των απαιτήσεων και υποχρεώσεών της, με ημερομηνία αναφοράς της αποτίμησης την 31η Ιανουαρίου 2001.
    Με την ως άνω από 7ης Αυγούστου 2001 Απόφαση της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης των μετόχων της Εταιρείας, η οποία ενέκρινε και το από 2ας Αυγούστου 2001 πόρισμα της ως άνω επιτροπής που συστήθηκε κατ’ Άρθρο 9 του κ.ν.2190/1920, όπως ισχύει, αποφασίσθηκε η κεφαλαιοποίηση από την αξία που προέκυψε από τη διαδικασία αποτίμησης ποσού ∆ρχ. δέκα επτά δισεκατομμυρίων τριάντα επτά εκατομμυρίων πεντακοσίων χιλιάδων (17.037.500.000), το οποίο αντιστοιχεί σε μέρος της αποτιμηθείσας αξίας των περιουσιακών στοιχείων της Εταιρείας και στο οποίο συμπεριλαμβάνεται και το ποσό της προηγουμένως συντελεσθείσας αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου εκ ∆ρχ. δώδεκα δισεκατομμυρίων (12.000.000.000).
    4. Κατόπιν των ανωτέρω το μετοχικό κεφάλαιο της Εταιρείας διαμορφώνεται στο ύψος των πενήντα εκατομμυρίων (50.000.000) ευρώ και διαιρείται σε είκοσι πέντε εκατομμύρια (25.000.000) μετοχές, ονομαστικής αξίας εκάστης δύο (2) ευρώ.

    Άρθρο 4 Μετοχές
    1. Το μετοχικό κεφάλαιο της Εταιρείας διαιρείται σε μετοχές, την ονομαστική αξία και τον αριθμό των οποίων αποφασίζει η Γενική Συνέλευση των μετόχων της Εταιρείας. Οι μετοχές της Εταιρείας είναι ονομαστικές και έχουν άυλη μορφή. Ως χρόνος έκδοσης των μετοχών της Εταιρείας λογίζεται ο χρόνος καταχώρησής τους στα αρχεία της Α.Ε. Ελληνικά Χρηματιστήρια Α.Ε.
    2. Οι μετοχές της Εταιρείας μπορεί να εισαχθούν προς διαπραγμάτευση, πέραν από το Χρηματιστήριο Αθηνών, και σε οποιοδήποτε διεθνώς αναγνωρισμένο Χρηματιστήριο Αξιών με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης των μετόχων.
    3. Οι μετοχές και τα δικαιώματα που απορρέουν απ’ αυτές είναι αδιαίρετα. Σε περίπτωση συγκυριότητας περισσοτέρων προσώπων επί μιας ή περισσοτέρων μετοχών, οι περισσότεροι συγκύριοι πρέπει να ορίζουν κοινό αντιπρόσωπο, για τις σχέσεις τους με την Εταιρεία. Η Εταιρεία δικαιούται να αναγνωρίζει ένα (1) μόνον κύριο κάθε μετοχής. Σε περίπτωση κατά την οποία οι περισσότεροι συγκύριοι μίας ή περισσοτέρων μετοχών δεν ορίσουν κοινό αντιπρόσωπο, η μετοχή ή οι μετοχές αυτές δεν θα αντιπροσωπεύονται στις σχέσεις των συγκυρίων με την Εταιρεία.
    4. Έναντι της Εταιρείας, ως μέτοχος λογίζεται το πρόσωπο που εκάστοτε νομιμοποιείται να ασκήσει δικαιώματα που απορρέουν από τις μετοχές, με βάση τις διατάξεις της νομοθεσίας περί άυλων μετοχών, σε συνδυασμό με τον εκάστοτε ισχύοντα Κανονισμό Εκκαθάρισης Χρηματιστηριακών Συναλλαγών και Λειτουργίας Άυλων Τίτλων.
    5. Η κυριότητα της μετοχής συνεπάγεται αυτοδικαίως και την αποδοχή του καταστατικού της Εταιρείας, καθώς και των αποφάσεων που έχουν ληφθεί σύμφωνα με αυτό από τα καταστατικά της όργανα.
    6. Οι μέτοχοι, καθώς και οι κληρονόμοι και δανειστές τους δεν δικαιούνται με την ιδιότητα αυτή να ζητήσουν για οποιονδήποτε λόγο την κατάσχεση οποιουδήποτε περιουσιακού στοιχείου της Εταιρείας ή να επιδιώξουν τη διανομή ή εκκαθάριση της.

    Άρθρο 5
    Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου – ∆ικαίωμα προτίμησης – Παροχή δικαιωμάτων απόκτησης μετοχών
    1. Το μετοχικό κεφάλαιο καταβάλλεται ολοσχερώς σε χρήμα και σε είδος. Με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης δύναται να αυξάνεται, με τροποποίηση του καταστατικού και πιστοποίηση της καταβολής του ποσού της αύξησης, το μετοχικό κεφάλαιο της Εταιρείας. Με την ίδια απόφαση προσδιορίζεται το ποσό της αύξησης του κεφαλαίου, ο τρόπος κάλυψης, ο αριθμός και το είδος των μετοχών που θα εκδοθούν, η ονομαστική αξία και η τιμή διάθεσης τους, καθώς και η προθεσμία κάλυψης.
    2. Οι πιο πάνω εξουσίες μπορεί να εκχωρούνται στο ∆ιοικητικό Συμβούλιο με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης, η οποία λαμβάνεται σύμφωνα με το Άρθρο 13 του κ.ν.2190/1920, όπως ισχύει, υπόκειται δε στις διατυπώσεις δημοσιότητας του Άρθρου 7β του κ.ν.2190/1920, όπως ισχύει. Στην περίπτωση αυτή, το μετοχικό κεφάλαιο μπορεί να αυξάνεται με απόφαση που λαμβάνεται από το ∆ιοικητικό Συμβούλιο με πλειοψηφία δύο τρίτων (2/3) τουλάχιστον του συνόλου των μελών του, μέχρι του ποσού του κεφαλαίου που είναι καταβεβλημένο κατά την ημερομηνία που χορηγήθηκε στο ∆ιοικητικό Συμβούλιο η εν λόγω εξουσία.
    3. Οι πιο πάνω εξουσίες του ∆ιοικητικού Συμβουλίου είναι δυνατόν να ανανεώνονται για χρονικό διάστημα που δεν θα υπερβαίνει την πενταετία για κάθε ανανέωση, ενώ η ισχύς τους αρχίζει από τη λήξη της κάθε πενταετίας.
    Η απόφαση αυτή της Γενικής Συνέλευσης υπόκειται στις διατυπώσεις δημοσιότητας του Άρθρου 7β του κ.ν.2190/1920, όπως ισχύει.
    4.(α) Κατ’ εξαίρεση των διατάξεων των ανωτέρω παραγράφων 2 και 3 του παρόντος Άρθρου, όταν, τα αποθεματικά της Εταιρείας υπερβαίνουν το ένα τέταρτο (1/4) του καταβεβλημένου μετοχικού κεφαλαίου, για την αύξηση αυτού απαιτείται πάντοτε απόφαση της Γενικής Συνέλευσης, λαμβανόμενη σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 29 παράγραφοι 3 και 4 και 31 παράγραφος 2 του κ.ν.2190/1920, όπως ισχύει και ανάλογη τροποποίηση του σχετικού με το μετοχικό κεφάλαιο άρθρου του καταστατικού. (β) Οι αποφασιζόμενες αυξήσεις του κεφαλαίου σύμφωνα με τις παραγράφους 2 και 3 του παρόντος Άρθρου δεν αποτελούν τροποποίηση του καταστατικού.
    (γ) Η αρμοδιότητα του ∆ιοικητικού Συμβουλίου να αυξάνει το μετοχικό κεφάλαιο σύμφωνα με την παράγραφο 2, μπορεί να ασκηθεί παράλληλα με αυτή της Γενικής Συνέλευσης κατά την παράγραφο 1 του παρόντος Άρθρου.
    5. Το διοικητικό συμβούλιο μπορεί, ύστερα από σχετική εξουσιοδότηση της γενικής συνέλευσης να αποφασίζει αυτό για την τιμή διάθεσης των νέων μετοχών, οι οποίες εκδίδονται ύστερα από αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου.
    6. Σε κάθε περίπτωση αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου η πιστοποίηση της καταβολής ή μη αυτού από το ∆ιοικητικό Συμβούλιο γίνεται εντός προθεσμίας ενός (1) μηνός από τη λήξη της προθεσμίας καταβολής του ποσού της αύξησης. Πιστοποίηση καταβολής δεν απαιτείται εάν η αύξηση κεφαλαίου δεν γίνεται με νέες εισφορές.
    7. Η προθεσμία καταβολής της αύξησης του κεφαλαίου ορίζεται από το όργανο που έλαβε τη σχετική απόφαση και δεν μπορεί να είναι μικρότερη των δεκαπέντε (15) ημερών ούτε μεγαλύτερη των τεσσάρων (4) μηνών από την ημέρα που ελήφθη η απόφαση αυτή.
    8. Σε περίπτωση που η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου συνοδεύεται από ανάλογη τροποποίηση του σχετικού περί κεφαλαίου άρθρου του καταστατικού, η προθεσμία καταβολής της αύξησης του κεφαλαίου αρχίζει από την ημέρα λήψης της σχετικής απόφασης από τη γενική συνέλευση των μετόχων και μπορεί να παραταθεί από το διοικητικό συμβούλιο για ένα (1) μήνα. Η μηνιαία αυτή προθεσμία δεν αρχίζει πριν από την καταχώριση της αύξησης στο Μητρώο.
    9. Εντός είκοσι (20) ημερών από τη λήξη της προθεσμίας της παραγράφου 6, η εταιρεία υποχρεούται να υποβάλει στο Υπουργείο Ανάπτυξης ή στην αρμόδια Αρχή αντίγραφο του σχετικού πρακτικού συνεδρίασης του διοικητικού συμβουλίου. Η μη εμπρόθεσμη καταβολή του κεφαλαίου δημιουργεί υποχρέωση στο διοικητικό συμβούλιο να επαναφέρει, με απόφαση του, το κεφάλαιο στο πριν από την αύξηση ποσό και με τροποποίηση του καταστατικού, εφόσον η αύξηση είχε γίνει, με τον τρόπο αυτόν, μέχρι το τέλος της χρήσης εντός της οποίας έληξε η προθεσμία καταβολής. Η απόφαση του διοικητικού συμβουλίου υποβάλλεται στις διατυπώσεις δημοσιότητας του άρθρου 7β του ν. 2190/1920.
    10. Η καταβολή των μετρητών για κάλυψη του αρχικού μετοχικού κεφαλαίου ή τυχόν αυξήσεων αυτού, καθώς και οι καταθέσεις μετόχων με προορισμό τη μελλοντική αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου, πραγματοποιούνται υποχρεωτικά με κατάθεση σε ειδικό λογαριασμό της εταιρείας, που τηρείται σε οποιοδήποτε πιστωτικό ίδρυμα που λειτουργεί νόμιμα στην Ελλάδα.
    11. Σε κάθε περίπτωση αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου, που δεν γίνεται με εισφορά σε είδος παρέχεται δικαίωμα προτίμησης σε ολόκληρο το νέο κεφάλαιο, υπέρ των μετόχων κατά το χρόνο της έκδοσης, ανάλογα με τη συμμετοχή τους στο υφιστάμενο μετοχικό κεφάλαιο.
    12. Το δικαίωμα προτίμησης ασκείται εντός της προθεσμίας, την οποία όρισε το όργανο της εταιρείας που αποφάσισε την αύξηση. Η προθεσμία αυτή, με την επιφύλαξη τήρησης της προθεσμίας καταβολής του κεφαλαίου, δεν μπορεί να είναι μικρότερη των δεκαπέντε (15) ημερών. Στην περίπτωση της παραγράφου 5 του παρόντος άρθρου, η προθεσμία για την άσκηση του δικαιώματος προτίμησης δεν αρχίζει πριν από τη λήψη της απόφασης του διοικητικού συμβουλίου για τον προσδιορισμό της τιμής διάθεσης των νέων μετοχών. Μετά το τέλος της προθεσμίας αυτής, οι μετοχές που δεν έχουν αναληφθεί, σύμφωνα με τα παραπάνω, διατίθενται από το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας ελεύθερα σε τιμή όχι κατώτερη της τιμής που καταβάλλουν οι υφιστάμενοι μέτοχοι. Σε περίπτωση κατά την οποία το όργανο της εταιρείας που αποφάσισε την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου παρέλειψε να ορίσει την προθεσμία για την άσκηση του δικαιώματος προτίμησης, την προθεσμία αυτή ή την τυχόν παράταση της, ορίζει με απόφαση του το διοικητικό συμβούλιο εντός των χρονικών ορίων που προβλέπονται από το άρθρο 11 του κ.ν.2190/1920.
    13. Η πρόσκληση για την ενάσκηση του δικαιώματος προτίμησης, στην οποία μνημονεύεται υποχρεωτικά και η προθεσμία μέσα στην οποία πρέπει να ασκηθεί αυτό το δικαίωμα, δημοσιεύεται με επιμέλεια της εταιρείας στο τεύχος ανώνυμων εταιρειών και εταιρειών περιορισμένης ευθύνης της Εφημερίδας της Κυβερνήσεως. Η δημοσίευση της πρόσκλησης μπορεί να αντικατασταθεί με συστημένη επιστολή “επί αποδείξει”, εφόσον οι μετοχές είναι ονομαστικές στο σύνολό τους.
    14. Με απόφαση της γενικής συνέλευσης που λαμβάνεται σύμφωνα με τις διατάξεις των παραγράφων 3 και 4 του άρθρου 29 και της παραγράφου 2 του άρθρου 31 του κ.ν.2190/1920, μπορεί να περιοριστεί ή να καταργηθεί το δικαίωμα προτίμησης. Για να ληφθεί η απόφαση αυτή, το διοικητικό συμβούλιο υποχρεούται να υποβάλει στη γενική συνέλευση γραπτή έκθεση στην οποία αναφέρονται οι λόγοι που επιβάλλουν τον περιορισμό ή την κατάργηση του δικαιώματος προτίμησης και στην οποία δικαιολογείται η τιμή που προτείνεται για την έκδοση των νέων μετοχών. Η απόφαση της γενικής συνέλευσης υποβάλλεται στις διατυπώσεις δημοσιότητας του άρθρου 7β του κ.ν.2190/1920. ∆εν υπάρχει αποκλεισμός από το δικαίωμα προτίμησης κατά την έννοια της παρούσας παραγράφου, όταν οι μετοχές αναλαμβάνονται από πιστωτικά ιδρύματα ή επιχειρήσεις παροχής επενδυτικών υπηρεσιών, που έχουν δικαίωμα να δέχονται τίτλους προς φύλαξη, για να προσφερθούν στους μετόχους σύμφωνα με την παράγραφο 11 του παρόντος. Επίσης, δεν υπάρχει αποκλεισμός από το δικαίωμα προτίμησης, όταν η αύξηση κεφαλαίου έχει σκοπό τη συμμετοχή του προσωπικού στο κεφάλαιο της εταιρείας σύμφωνα με το π.δ.30/1988 όπως ισχύει.
    15. Το κεφάλαιο μπορεί να αυξηθεί, εν μέρει, με εισφορές σε μετρητά και, εν μέρει, με εισφορές σε είδος. Στην περίπτωση αυτή, πρόβλεψη του οργάνου που αποφασίζει την αύξηση, κατά την οποία οι μέτοχοι που εισφέρουν είδος δεν συμμετέχουν και στην αύξηση με εισφορές σε μετρητά, δεν συνιστά αποκλεισμό του δικαιώματος προτίμησης, αν η αναλογία της αξίας των εισφορών σε είδος, σε σχέση με τη συνολική αύξηση είναι τουλάχιστον ίδια με την αναλογία της συμμετοχής στο μετοχικό κεφάλαιο των μετόχων που προβαίνουν στις εισφορές αυτές. Σε περίπτωση αύξησης μετοχικού κεφαλαίου με εισφορές εν μέρει σε μετρητά και εν μέρει σε είδος, η αξία των εισφορών σε είδος πρέπει να έχει αποτιμηθεί σύμφωνα με τα άρθρα 9 και 9α του κ.ν.2190/1920 πριν από τη λήψη της σχετικής απόφασης.
    16. Με απόφαση της γενικής συνέλευσης, που λαμβάνεται σύμφωνα με τις διατάξεις των παραγράφων 3 και 4 του άρθρου 29 και της παραγράφου 2 του άρθρου 31 του κ.ν.2190/1920, μπορεί να θεσπισθεί πρόγραμμα διάθεσης μετοχών στα μέλη του διοικητικού συμβουλίου και το προσωπικό της εταιρείας, καθώς και των συνδεδεμένων με αυτήν εταιρειών κατά την έννοια της παραγράφου 5 του άρθρου 42ε του κ.ν.2190/1920, με τη μορφή δικαιώματος προαίρεσης (option) απόκτησης μετοχών, κατά τους όρους της απόφασης αυτής, περίληψη της οποίας υποβάλλεται στις διατυπώσεις δημοσιότητας του άρθρου 7β του κ.ν.2190/1920. Ως δικαιούχοι μπορούν να ορισθούν και πρόσωπα που παρέχουν στην εταιρεία υπηρεσίες σε σταθερή βάση. Η ονομαστική αξία των μετοχών που διατίθενται κατά την παρούσα παράγραφο δεν επιτρέπεται να υπερβαίνει, συνολικά, το ένα δέκατο (1/10) του κεφαλαίου, που είναι καταβεβλημένο κατά την ημερομηνία της απόφασης της γενικής συνέλευσης. Η απόφαση της γενικής συνέλευσης προβλέπει εάν για την ικανοποίηση του δικαιώματος προαίρεσης η εταιρεία θα προβεί σε αύξηση του μετοχικού της κεφαλαίου ή εάν θα χρησιμοποιήσει μετοχές που αποκτά ή έχει αποκτήσει σύμφωνα με το άρθρο 16 του κ.ν.2190/1920. Σε κάθε περίπτωση, η απόφαση της γενικής συνέλευσης ορίζει τον ανώτατο αριθμό μετοχών που μπορεί να αποκτηθούν ή να εκδοθούν, εάν οι δικαιούχοι ασκήσουν το παραπάνω δικαίωμα, την τιμή και τους όρους διάθεσης των μετοχών στους δικαιούχους, τους δικαιούχους ή τις κατηγορίες αυτών και τη μέθοδο προσδιορισμού της τιμής απόκτησης, με την επιφύλαξη της παραγράφου 2 του άρθρου 14 του κ.ν.2190/1920, τη διάρκεια του προγράμματος, καθώς και κάθε άλλο συναφή όρο. Με την ίδια απόφαση της γενικής συνέλευσης μπορεί να ανατίθεται στο διοικητικό συμβούλιο ο καθορισμός των δικαιούχων ή των κατηγοριών αυτών, ο τρόπος άσκησης του δικαιώματος και οποιοσδήποτε άλλος όρος του προγράμματος διάθεσης μετοχών. Το διοικητικό συμβούλιο, σύμφωνα με τους όρους του προγράμματος, εκδίδει στους δικαιούχους που άσκησαν το δικαίωμα τους πιστοποιητικά δικαιώματος απόκτησης μετοχών και, ανά ημερολογιακό τρίμηνο κατ’ ανώτατο όριο, παραδίδει τις μετοχές που έχουν ήδη εκδοθεί ή εκδίδει και παραδίδει τις μετοχές στους ανωτέρω δικαιούχους, αυξάνοντας το μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας και πιστοποιεί την αύξηση του κεφαλαίου. Η απόφαση του διοικητικού συμβουλίου για την πιστοποίηση καταβολής του κεφαλαίου της αύξησης λαμβάνεται ανά ημερολογιακό τρίμηνο, κατά παρέκκλιση των οριζόμενων στο άρθρο 11 του κ.ν.2190/1920. Οι αυξήσεις αυτές του μετοχικού κεφαλαίου δεν αποτελούν τροποποιήσεις του καταστατικού και δεν εφαρμόζονται για αυτές οι παράγραφοι 11 έως 15 του παρόντος άρθρου. Το διοικητικό συμβούλιο υποχρεούται κατά τον τελευταίο μήνα της εταιρικής χρήσης, εντός της οποίας έλαβαν χώρα αυξήσεις κεφαλαίου, κατά τα ανωτέρω οριζόμενα, να προσαρμόζει, με απόφαση του, το άρθρο 3 του καταστατικού, έτσι ώστε να προβλέπεται το ποσό του κεφαλαίου, όπως προέκυψε μετά τις παραπάνω αυξήσεις, τηρώντας τις διατυπώσεις δημοσιότητας του άρθρου 7β του κ.ν.2190/1920.
    17. Η γενική συνέλευση, με απόφαση της που λαμβάνεται σύμφωνα με τις διατάξεις των παραγράφων 3 και 4 του άρθρου 29 και της παραγράφου 2 του άρθρου 31 του κ.ν.2190/1920 και υποβάλλεται στις διατυπώσεις δημοσιότητας του άρθρου 7β του κ.ν.2190/1920, μπορεί να εξουσιοδοτεί το διοικητικό συμβούλιο να θεσπίζει πρόγραμμα διάθεσης μετοχών σύμφωνα με την προηγούμενη παράγραφο, αυξάνοντας ενδεχομένως το μετοχικό κεφάλαιο και λαμβάνοντας όλες τις άλλες σχετικές αποφάσεις. Η εξουσιοδότηση αυτή ισχύει για πέντε (5) έτη, εκτός αν η γενική συνέλευση ορίσει συντομότερο χρόνο ισχύος αυτής και είναι ανεξάρτητη από τις εξουσίες του διοικητικού συμβουλίου της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου. Η απόφαση του διοικητικού συμβουλίου λαμβάνεται υπό τους όρους των παραγράφων 2 έως 4 και με τους περιορισμούς της παραγράφου 16 του παρόντος άρθρου.
    18 Σε περίπτωση αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου της Εταιρίας με καταβολή μετρητών, το ∆ιοικητικό Συμβούλιο της Εταιρίας υποβάλλει στη Γενική Συνέλευση έκθεση, στην οποία αναφέρονται οι γενικές κατευθύνσεις του επενδυτικού σχεδίου της Εταιρίας, ενδεικτικό χρονοδιάγραμμα υλοποίησής του, καθώς και απολογισμός της χρήσης των κεφαλαίων που αντλήθηκαν από την προηγούμενη αύξηση, εφόσον έχει παρέλθει από την αύξηση αυτή χρόνος μικρότερος των τριών ετών. Στη σχετική απόφαση της Γενικής Συνέλευσης περιλαμβάνονται τα παραπάνω στοιχεία, καθώς και το πλήρες περιεχόμενο της έκθεσης.
    Εάν η απόφαση για την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου λαμβάνεται από το ∆ιοικητικό Συμβούλιο κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 13 παρ. 1 του κ.ν.2190/1920 και των παραγράφων 2 ή 3 ανωτέρω, όλα τα στοιχεία της προηγούμενης παραγράφου θα πρέπει να αναφέρονται στο πρακτικό του ∆ιοικητικού Συμβουλίου.
    Σημαντικές αποκλίσεις στη χρήση των αντληθέντων κεφαλαίων από αυτή που προβλέπεται στο ενημερωτικό δελτίο και στις αποφάσεις της Γενικής Συνέλευσης ή του ∆ιοικητικού Συμβουλίου, σύμφωνα με τις παραγράφους 2 ή 3 του παρόντος Άρθρου, μπορούν να αποφασιστούν από το ∆ιοικητικό Συμβούλιο της Εταιρίας με πλειοψηφία των τριών τετάρτων (3/4) των μελών του και έγκριση της Γενικής Συνέλευσης που συγκαλείται για το σκοπό αυτό. Η απόφαση αυτή γνωστοποιείται στις αρμόδιες κατά νόμο εποπτικές αρχές.

    ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟ ΟΡΓΑΝΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ

    Άρθρο 6 Όργανα
    1. Όργανα της Εταιρείας είναι τα όργανα ∆ιοίκησης, η Γενική Συνέλευση και οι Ελεγκτές.
    2. Όργανα ∆ιοίκησης της Εταιρείας είναι: α) το ∆ιοικητικό Συμβούλιο, β) ο ∆ιευθύνων Σύμβουλος και γ) το Συμβούλιο ∆ιεύθυνσης.

    Άρθρο 7
    Σύνθεση και Συγκρότηση σε σώμα του ∆ιοικητικού Συμβουλίου
    1. Το ∆ιοικητικό Συμβούλιο αποτελείται από έντεκα (11) έως δεκατρία (13) μέλη ως ακολούθως:
    α) οκτώ (8) έως δέκα (10) μέλη, τα οποία εκλέγονται από τη Γενική Συνέλευση, μεταξύ των οποίων ο ∆ιευθύνων Σύμβουλος, ο οποίος προσλαμβάνεται σύμφωνα με τη διαδικασία του άρθρου 12 του παρόντος Καταστατικού.
    β) έναν (1) εκπρόσωπο του ∆ήμου στον οποίο ευρίσκεται η έδρα της Εταιρείας, ο οποίος εκλέγεται από τη Γενική Συνέλευση, η υποψηφιότητα του οποίου υποδεικνύεται από το οικείο ∆ημοτικό Συμβούλιο. γ) δύο (2) εκπροσώπους των εργαζομένων στην Εταιρεία, οι οποίοι εκλέγονται από τη Γενική Συνέλευση, είναι εργαζόμενοι στην Εταιρεία και προέρχονται από τις δύο αντιπροσωπευτικότερες συνδικαλιστικές οργανώσεις, ο ένας των υπαλλήλων και ο άλλος των λιμενεργατών. Οι υποψηφιότητες των προσώπων αυτών υποδεικνύονται από τις οικείες συνδικαλιστικές οργανώσεις, μέσα σε προθεσμία ενός (1) μηνός αφότου ειδοποιηθεί η οικεία συνδικαλιστική οργάνωση από τον Πρόεδρο του ∆.Σ. της Εταιρείας, ύστερα από διαδικασία εκλογής τους από τις οργανώσεις τους σύμφωνα με τα ειδικότερα οριζόμενα στη σχετική νομοθεσία.
    2. Μέλος του διοικητικού συμβουλίου μπορεί να είναι και νομικό πρόσωπο.
    3. Η θητεία του ∆ιοικητικού Συμβουλίου είναι πενταετής, εκτός της θητείας του ∆ιευθύνοντος Συμβούλου, η διάρκεια της οποία είναι ανεξάρτητη από εκείνη των υπόλοιπων μελών, όπως ορίζεται στο άρθρο 12 του παρόντος. Η θητεία των μελών του ∆ιοικητικού Συμβουλίου παρατείνεται αυτόματα μέχρι τη λήξη της προθεσμίας, εντός της οποίας πρέπει να συνέλθει η αμέσως επόμενη τακτική γενική συνέλευση.
    4. Το ∆ιοικητικό Συμβούλιο αποτελείται από εκτελεστικά και μη εκτελεστικά μέλη. Εκτελεστικά μέλη θεωρούνται αυτά που ασχολούνται με τα καθημερινά θέματα διοίκησης της Εταιρείας, όπως ιδίως ο ∆ιευθύνων Σύμβουλος, ο τυχόν αναπληρωτής του και ο τυχόν Εντεταλμένος Σύμβουλος, ενώ μη εκτελεστικά τα επιφορτισμένα με την προαγωγή όλων των εταιρικών ζητημάτων. Ο αριθμός των μη εκτελεστικών μελών του διοικητικού συμβουλίου δεν πρέπει να είναι μικρότερος του 1/3 του συνολικού αριθμού των μελών, του συμπεριλαμβανομένων και των ανεξάρτητων μη εκτελεστικών. Ανεξάρτητα μη εκτελεστικά μέλη είναι εκείνα από τα μέλη που εκλέγονται από τη Γενική Συνέλευση, τα οποία δεν τελούν σε σχέση εξάρτησης με την Εταιρεία ή με συνδεδεμένα με αυτήν πρόσωπα και πληρούν τις πρόσθετες προϋποθέσεις που προβλέπει κάθε φορά η σχετική νομοθεσία, συμπεριλαμβανομένης της μη συνδρομής κωλύματος και της μη υπέρβασης του μεγίστου εκάστοτε επιτρεπόμενου ποσοστού συμμετοχής τους στο μετοχικό κεφάλαιο της Εταιρείας.
    5. Τα μέλη του ∆ιοικητικού Συμβουλίου που έχουν εκλεγεί ως εκπρόσωποι των εργαζομένων λογίζονται ως μη εκτελεστικά μέλη. Κατ’ εξαίρεση, ως εκτελεστικά δύνανται να ορισθούν από το ∆ιοικητικό Συμβούλιο τα μέλη του που έχουν διορισθεί ως εκπρόσωποι των εργαζομένων και τα οποία κατέχουν ταυτόχρονα θέση Γενικού ∆ιευθυντή ή ∆ιευθυντή ή ενεργούν ως στελέχη της Εταιρείας στα οποία έχει εκχωρηθεί από το ∆ιοικητικό Συμβούλιο διευθυντικό δικαίωμα.
    6. Τα μέλη του ∆ιοικητικού Συμβουλίου ανακαλούνται με την ίδια διαδικασία που εκλέγονται. Μέλος του ∆ιοικητικού Συμβουλίου που αδικαιολόγητα απουσιάζει σε τρεις συνεχόμενες συνεδριάσεις του, εκπίπτει της θέσης του και αντικαθίσταται από πρόσωπο που ορίζεται κατά το παρόν Άρθρο.
    7. Μετά την εκλογή των μελών του, το ∆ιοικητικό Συμβούλιο συγκροτείται σε σώμα, ορίζει την ιδιότητα των Μελών του ∆.Σ. ως εκτελεστικών και μη εκτελεστικών και διορίζει:
    (α) τον Πρόεδρο του ∆.Σ. μεταξύ των μη εκτελεστικών μελών, με την εξαίρεση της περίπτωσης σύμπτωσης της ιδιότητας του Προέδρου και του ∆ιευθύνοντος Συμβούλου στο ίδιο πρόσωπο.
    (β) τον τυχόν αναπληρωτή του Προέδρου, με πρόταση και τη σύμφωνη γνώμη του, μεταξύ των μη εκτελεστικών μελών, εκτός αν οριστεί ως αναπληρωτής ο ∆ιευθύνων Σύμβουλος, οπότε και ο αναπληρωτής του Προέδρου θα είναι εκτελεστικό μέλος.
    (γ) το ∆ιευθύνοντα Σύμβουλο, ο οποίος προσλαμβάνεται σύμφωνα με τη διαδικασία του άρθρου 12 του παρόντος Καταστατικού, εκτελεστικό μέλος, εκτός της περίπτωσης κατά την οποία η Γενική Συνέλευση της εταιρείας αποφασίσει την ανάθεση καθηκόντων ∆ιευθύνοντος Συμβούλου στον Πρόεδρο ∆.Σ.
    (δ) τον τυχόν αναπληρωτή του ∆ιευθύνοντος Συμβούλου, με πρόταση και τη σύμφωνη γνώμη του, υπό τον όρο ότι το ίδιο πρόσωπο δεν δύναται σε καμία περίπτωση να ενεργεί ταυτόχρονα ως αναπληρωτής του Προέδρου ∆.Σ. και του ∆ιευθύνοντος Συμβούλου, εκτελεστικό μέλος.
    8. Ο Πρόεδρος ∆.Σ. συγκαλεί και διευθύνει τις συνεδριάσεις του ∆ιοικητικού Συμβουλίου, επικυρώνει τα πρακτικά, καθώς επίσης εκδίδει τα επίσημα αντίγραφα και αποσπάσματα των πρακτικών του, κατά τους όρους του παρόντος. Ο Πρόεδρος ∆.Σ. ενημερώνεται από τα εκτελεστικά μέλη του ∆.Σ. για τα
    (ε) προαιρετικώς, έναν ή περισσοτέρους Εντεταλμένους Συμβούλους, μεταξύ των εκτελεστικών μελών, με σύμφωνη γνώμη του ∆ιευθύνοντος Συμβούλου, και
    (στ) ένα ως τρία μη εκτελεστικά μέλη του ως αρμόδια για την εποπτεία των εσωτερικών ελεγκτών της Εταιρείας. Την εποπτεία ασκούν και τα ανεξάρτητα μη εκτελεστικά μέλη που εκλέγονται από τη
    Γενική Συνέλευση.
    ουσιώδη θέματα της Εταιρείας και γενικώς ενεργεί ότι είναι αναγκαίο για την πληροφόρηση του ∆.Σ. προς διασφάλιση της προαγωγής όλων των εταιρικών ζητημάτων.
    9. Η μη εκλογή, ή υπόδειξη εκπροσώπου ή εκπροσώπων των εργαζομένων, μέσα στην προθεσμία του ενός (1) μηνός, ή του εκπροσώπου του ∆ήμου της έδρας της Εταιρείας δεν παρακωλύει τη συγκρότηση και λειτουργία του ∆ιοικητικού Συμβουλίου χωρίς τα μέλη αυτά.

    Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
    http://www.olp.gr/el/the-port-of-piraeus/organization-statute/item/download/1381_454de1c4504c94fad82c62b69ed5ac32

    • Εκτακτη Γ.Σ. για την έγκριση της τροποποιημένης σύμβασης του ΟΛΠ

      10.05.2016, 06:00 | Ετικέτες: ΟΛΠ, εργαζόμενοι

      Συντάκτης: Χριστίνα Παπασταθοπούλου
      Στην έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων του ΟΛΠ που θα πραγματοποιηθεί στις 31 Μαΐου σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας αναμένεται να εγκριθούν τα θέματα τα οποία αποφάσισε χθες το πρωί στη συνεδρίασή του το Διοικητικό Συμβούλιο που πραγματοποιήθηκε μετά από δύο ματαιώσεις.

      Οι μέτοχοι θα κληθούν να εγκρίνουν την τροποποιημένη Σύμβαση Παραχώρησης ελληνικού Δημοσίου-ΟΛΠ αλλά και τις αλλαγές στο νέο καταστατικό της εταιρείας, όπως αυτές προκύπτουν μετά την πώληση του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών του Οργανισμού στην Cosco.

      Το Δ.Σ., σύμφωνα με πληροφορίες, ενέκρινε κατά πλειοψηφία το σχέδιο της νέας Σύμβασης Παραχώρησης αποφασίζοντας να τεθεί στη Γενική Συνέλευση μαζί με τις παρατηρήσεις που έχουν γίνει πάνω σε αυτό.

      Αμέσως μετά την έγκρισή της από τους μετόχους θα οδηγηθεί στη Βουλή προς ψήφιση.

      Οσον αφορά το νέο καταστατικό του ΟΛΠ, ανάμεσα στις αλλαγές που θα γίνουν είναι και η τροποποίηση των άρθρων 7, 8, 9 και 10 που αφορούν το Δ.Σ.

      Οπως είναι γνωστό, θα απομακρυνθούν οι δύο εκπρόσωποι των εργαζομένων αλλά και ο δήμαρχος Πειραιά.

      Πλέον θα μπορούν να παρευρίσκονται ως παρατηρητές αλλά χωρίς να έχουν δικαίωμα ψήφου.

      Χθες η πρόταση που κατατέθηκε ήταν ένας από τους τρεις εκπροσώπους του Δημοσίου που θα οριστούν στο νέο Δ.Σ. να είναι ο εκάστοτε δήμαρχος του Πειραιά, ενώ τέθηκε και μια δεύτερη πρόταση σύμφωνα με την οποία αυτός να μην είναι ο εκάστοτε δήμαρχος Πειραιά, αλλά εκπρόσωπος της τοπικής αυτοδιοίκησης.

      Να σημειωθεί ότι πριν από την έναρξη της συνεδρίασης οι συνδικαλιστικές οργανώσεις των εργαζομένων στον ΟΛΠ κήρυξαν στάση εργασίας, ενώ υπήρξε νέα παρέμβαση των εκπροσώπων των εργαζομένων (οι δύο προηγούμενες συνεδριάσεις είχαν ματαιωθεί και πάλι από δικές τους παρεμβάσεις), που κατέθεσαν κείμενο με προτάσεις σχετικά με τον Κανονισμό Εργασίας και τις Συλλογικές Συμβάσεις.

      Οπως και τις προηγούμενες φορές, οι εργαζόμενοι υποστήριξαν ότι πριν συζητηθούν θέματα σχετικά με την ιδιωτικοποίηση πρέπει να συζητηθούν τα εργασιακά τους.

      Ακολούθησαν διαβουλεύσεις και ο πρόεδρος του Οργανισμού έκανε γνωστό ότι οι θέσεις των εργαζομένων θα συζητηθούν εκτός ημερήσιας διάταξης.

      Τελικά η συνεδρίαση ξεκίνησε περίπου στις 11.15 το πρωί και αποφασίστηκε οι θέσεις των εργαζομένων να αποτελέσουν τη βάση του διαλόγου που έχει αρχίσει με τα συναρμόδια υπουργεία για τα εργασιακά μετά την ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ.

      Οι εκπρόσωποι των εργαζομένων, Γιώργος Γεωργακόπουλος (ΟΜΥΛΕ) και Νίκος Γεωργίου (Λιμενεργάτες), καταψήφισαν τις αλλαγές και στο καταστατικό και στο Σχέδιο της Σύμβασης Παραχώρησης.

      Ενα άλλο θέμα που απασχόλησε τα μέλη του Δ.Σ. ήταν και το ημιβυθισμένο από τη Μ. Τρίτη επιβατηγό πλοίο στο λιμάνι του Πειραιά «Παναγία Τήνου» και εξουσιοδότησαν τον πρόεδρο αλλά και τον αναπληρωτή διευθύνοντα σύμβουλο να κινήσουν άμεσα τις διαδικασίες προκειμένου να προχωρήσει ο πλειοδοτικός διαγωνισμός για την εκποίηση-πώληση και απομάκρυνση του πλοίου.

      https://www.efsyn.gr/arthro/ektakti-gs-gia-tin-egkrisi-tis-tropopoiimenis-symvasis-toy-olp

  4. ΩΣ ΣΥΝΗΘΩΣ, με κατεπείγουσα διαδικασία στην Βουλή και η συμφωνία ΟΛΠ-Cosco !

    ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 17:46

    Αθήνα
    Σήμερα, Τρίτη, θα κατατεθεί στη Βουλή το νομοσχέδιο για την κύρωση της συμφωνίας του ΟΛΠ και της Cosco και άλλες διατάξεις για τον Οργανισμό Λιμένος Πειραιώς, ώστε να ψηφιστεί, με την διαδικασία του κατεπείγοντος, έως την ερχόμενη Παρασκευή, παραμονές της αναχώρησης του πρωθυπουργού στην Κίνα.

    Το νομοσχέδιο χαρακτηρίζεται ως κατεπείγον από την κυβέρνηση και σύμφωνα με τον σχεδιασμό, όπως προανήγγειλε ο πρόεδρος της Βουλής, Νίκος Βούτσης, πρόκειται να κατατεθεί απόψε στη Βουλή, ώστε μέχρι το τέλος της εβδομάδας να ψηφιστεί από την Ολομέλεια.

    http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=811332

  5. Από το δεξιό “success story” στο… αριστερό “surprise”!
    Πρώτη καταχώρηση: 22/01/2016 – 09:00
    Τελευταία δημοσίευση: 22/01/2016 17:00

    Μετά τον Ιππόδρομο, μετά τα 14 αεροδρόμια, τώρα ξεπουλάνε με τρόπο ολοκληρωτικό και το λιμάνι του Πειραιά. Η διαφορά με το παρελθόν είναι ότι σήμερα, στα θεωρεία του ξεπουλήματος το σφυρί της εκποίησης το κρατάει η «πρώτη φορά Αριστερά»…

    Όπως οι προηγούμενοι έτσι και η ψευτοαριστερά αναμασά το παραμύθι πως άμα ξεπουληθούν τα πάντα θα έρθει «ανάπτυξη» και θα μειωθεί η ένταση της λιτότητας. Ισχυρίζονται ότι ξεπουλώντας στρατηγικούς τομείς θα μειώσουν το χρέος.

    Πρόκειται για απάτη που αποδεικνύεται πολλαπλώς:

    α) Εφόσον το ξεπούλημα είναι «αναπτυξιακό» και «φιλολαϊκό», γιατί η Ελλάδα δε γνώρισε καμία φιλολαϊκή ανάπτυξη, παρά τις Ούλεν, τις Πάουερ, τις Πεσινέ, τους Τομ Πάπας, τους Ωνάσηδες, τους εθνικούς εργολάβους, τους εθνικούς προμηθευτές και τους εθνικούς «νταβατζήδες», που της πίνουν το αίμα από συστάσεώς της;

    β) Λένε ότι το ξεπούλημα και η εκποίηση του δημόσιου πλούτου, που περιγράφονται με όλους τους δυνατούς ευφημισμούς (ιδιωτικοποίηση, αποκρατικοποίηση, μετοχοποίηση, μισθώσεις παραχώρησης κ.λπ.), ενισχύουν, τάχα, τα δημόσια ταμεία και απαλλάσσουν τη χώρα από χρέη.

    Αλλά, την τελευταία 30ετία, έχουν ξεπουλήσει: Τον Σκαραμαγκάκαι όλη σχεδόν την ναυπηγική βιομηχανία, την ΑΓΕΤ, τον ΟΤΕ, πάνω από το 90% του τραπεζικού τομέα, την Ολυμπιακή, το λιμάνι του Πειραιά, τους οδικούς άξονες της χώρας, τη διώρυγα της Κορίνθου.

    Μόνο μέχρι το 2004 – μια ολόκληρη πενταετία πριν από την εκδήλωση της κρίση και αρκετά χρόνια πριν αρχίσουν να επικαλούνται προσχηματικά το χρέος για να κόβουν μισθούς και συντάξεις – είχαν ξεπούλησε το 48,5% της ΔΕΗ, το 38% της ΕΥΔΑΠ, το 64% από τα «Ελληνικά Πετρέλαια», το 49% του ΟΠΑΠ, το 92% της Εθνικής Τράπεζας, το αεροδρόμιο των Σπάτων, τη γέφυρα του Ρίου κ.ο.κ.

    Όμως, παρά αυτό το διαρκές ξεπούλημα:

    το 2000 το δημόσιο χρέος της χώρας ήταν 139,2 δισ. ευρώ,
    το 2009 το δημόσιο χρέος έφτασε στα 298,5 δισ. ευρώ
    και σήμερα το χρέος είναι στα 320 δισ. ευρώ.
    Ερώτημα: Με βάση τα προηγούμενα, από πού προκύπτει έστω κι ένας κόκκος αλήθειας αυτής της απίστευτης εγχώριας και ευρωενωσιακής προπαγάνδας που κατακλύζει το δημόσιο βίο, ότι τάχα «η μείωση του δημόσιου χρέους περνάει μέσα από τις ιδιωτικοποιήσεις και τις αποκρατικοποιήσεις του δημόσιου τομέα»;…

    γ) Το καπιταλιστικό κράτος είναι παρακολούθημα των μονοπωλίων. Το καπιταλιστικό κράτος τα πιάνει από τις ιδιωτικές «Ζήμενς». Το καπιταλιστικό κράτος τα βάρη των ιδιωτικών «Λίμαν Μπράδερς» στις ΗΠΑ, των ιδιωτικών «Μπάνκια» στην Ισπανία, των ιδιωτικών τραπεζών στην Ελλάδα, τα φορτώνει στο δημόσιο ταμείο. Και από εκεί στην πλάτη των λαών.

    Εφόσον, λοιπόν, ο λεγόμενος δημόσιος τομέας του καπιταλιστικού κράτους δουλεύει για λογαριασμό των ιδιωτών, από πού προκύπτει ότι το ολικό ξεπούλημά του στους ιδιώτες θα είναι υπέρ του λαού και όχι εις βάρος του λαού, όπως συνέβαινε με το έως τώρα μερικό ξεπούλημά του;

    Το συμπέρασμα είναι προφανές:

    – Εμφανίζουν σαν «σωτηρία» την ίδια καταστροφική πολιτική που έχει γεμίσει τα ταμεία των κεφαλαιοκρατών και έχει εκτινάξει τα δημόσια χρέη.

    – Παρουσιάζουν σαν «φάρμακο» την ίδια εκείνη δηλητηριώδη πολιτική που έχει διαλύσει την Ελλάδα.

    – Αποκαλούν «φιλόδοξη» και «αναγκαία» την ίδια πολιτική που έχει χρεοκοπήσει τους Έλληνες και τους έχει αποστερήσει το δημόσιο πλούτο τους.

    Τα πράγματα είναι απλά και συγκεκριμένα:

    Είτε περί δεξιών, είτε περί «αριστερών» πρόκειται, δεν ξεπουλούν για να «μειώσουν» το χρέος ή τα ελλείμματα. Συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο: Όσο περισσότερο ξεπουλούν, τόσο περισσότερο το χρέος αυξάνει!

    Δεν ξεπουλούν για να μειωθούν οι τιμές και για να βελτιωθούν οι υπηρεσίες. Τίποτα απ΄ ό,τι ξεπούλησαν δεν φτήνυνε και δεν αναβαθμίστηκε ποιοτικά.

    Δεν ξεπουλούν για να φέρουν «ανάπτυξη», «επενδύσεις» και «δουλειές». Ξεπουλούν με όρους πλιάτσικου τα τιμαλφή του λαού, παρέχοντας σε ξένους και ντόπιους επιχειρηματικούς ομίλους εύκολα κέρδη πάνω στο έδαφος αποικιοκρατικών όρων και εργασιακής δουλείας.

    Διαπράττουν πολιτικό και οικονομικό έγκλημα. Η καθολική παράδοση στους «ιδιώτες» μιας δημόσιας περιουσίας που ο λαός τη δημιούργησε με το αίμα και τον ιδρώτα του, είναι πολιτικό έγκλημα.

    Οι προηγούμενοι αυτό το έγκλημα είχαν το θράσος να το αποκαλούν «εθνικό χρέος» και «σαξές στόρι». Οι σημερινοί έχουν το θράσος το ίδιο έγκλημα να το αποκαλούν «αριστερή ευθύνη» και – σύμφωνα με την χτεσινή ατάκα του Τσίπρα στο Νταβός – «σαρπράιζ»…

    email: mpog@enikos.gr

    • (πηγή πίνακα)

      Όπως φαίνεται και στον πίνακα, ο Γιώργος Παπανδρέου το 2009 παρέλαβε χρέος ίσο με το 120% του ΑΕΠ.

      Μετά το δάνειο-μαμούθ του 2010, το χρέος το 2011 ανήλθε στο 171,3% του ΑΕΠ, το 2013, μετά από το διαβόητο κούρεμα του χρέους (PSI) επί Παπαδήμου, το χρέος έφτασε 175% του ΑΕΠ και το 2014 το χρέος διαμορφώθηκε στο 174,7%. (πηγή)

      Μετά από έξι χρόνια μνημονίων εξοντωτικής λιτότητας, και ξεπουλήματος περιουσιακών στοιχείων της χώρας, το 2015 (μετά την “επιτυχημένη διαπραγμάτευση” προστέθηκε νέο δάνειο 80 δις από την κυβέρνηση Τσίπρα) το χρέος της Γενικής Κυβέρνησης εκτοξεύτηκε στο 194,8% του ΑΕΠ, το 2016 προβλέπεται ότι θα σκαρφαλώσει στο 199,7% (327 δις ευρώ), και το 2017 θα “πέσει” στο 195% του ΑΕΠ. (πηγή)

      http://seferou.blogspot.gr/2016/01/blog-post_22.html

  6. ΔΕΝ ΕΓΙΝΑΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΣΕ ΞΕΝΑ ΚΡΑΤΗ

    Iδιωτικοποίηση είναι η απόδοση ενός δημόσιου αγαθού, οργανισμού, επιχείρησης κλπ σε επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα.

    Δείτε τρία τελευταία παραδείγματα δήθεν ιδιωτικοποίησης :

    Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πωλήθηκε μόλις 45 εκ. ευρώ στο ιταλικό δημόσιο (με μία μόνη προσφορά και με μαγείρεμα των στοιχείων της εταιρείας. )

    To λιμάνι του Πειραιά πωλήθηκε 370 εκατ. ευρώ στην COSCO η οποία ανήκει στην κυβέρνηση της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας

    Τα 14 αεροδρόμια παραχωρήθηκαν στην Fraport της οποίας μεγαλομέτοχοι είναι φορείς του γερμανικού δημοσίου, ήτοι η Περιφέρεια του Έσσε με ποσοστό 31.5%, η κρατική Lufthansa με ποσοστό 8,45% και η Φρανκφούρτη μέσω του δημόσιου φορέα μεταφορών. Το τίμημα είναι άμεση καταβολή 1,234 δισ. ευρώ (τα οποία θα πάνε στο ταμείο για την αποπληρωμή του δημόσιου χρέους) και 22,9 εκατ. ευρώ ετήσιο εγγυημένο καταβλητέο μίσθωμα, αναπροσαρμοζόμενο ετησίως με τον πληθωρισμό αλλά έως τώρα καμία καταβολή δεν έγινε

    Είπατε τίποτα ;;

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s