WHERE DID THE GREEK BAILOUT MONEY GO?/Πού πήγαν τα λεφτά για την “διάσωση” της Ελλάδας ;;;

European-School-of-Management-and-Technology-Scholarship

Posted on May 9, 2016

An academic study from the European School of Management and Technology highlights the utter futility of the bailout programs in pulling Greece out of the quagmire of debt bondage and economic depression.The report concludes:

This paper provides a descriptive analysis of where the Greek bailout money went since 2010 and finds that, contrary to widely held beliefs, less than €10 billion or a fraction of less than 5% of the overall programme went to the Greek fiscal budget. In contrast, the vast majority of the money went to existing creditors in the form of debt  repayments and interest payments. The resulting risk transfer from the private to  the public sector  and the subsequent risk transfer within the public sector from international organizations such  as the ECB and the IMF to European  rescue mechanisms such as the  ESM still constitute the most important challenge for the goal to achieve a sustainable fiscal situation in Greece.”

See Rocholl *, J., and A. Stahmer(2016). Where did the Greek bailout money go? ESMT White Paper No. WP–16–02.

https://beyondmoney.net/2016/05/09/where-did-the-greek-bailout-money-go/

 

THE GREEK VERSION :

Πού πήγαν τα λεφτά από τα πακέτα “διάσωσης” της Ελλάδας ;;;

Πρόσφατα μια τελευταία μελέτη του European School of Management and Technology (ESMT) με έδρα το Βερολίνο διερευνά το πού πήγαν τα λεφτά της Ελληνικής διάσωσης (Rocholl, J., and A. Stahmer (2016). Where did the Greek bailout money go? ESMT White Paper No. WP–16–02). Έχει ενδιαφέρον να δούμε κάπως αναλυτικά τα στοιχεία.

Σύμφωνα λοιπόν με τη συγκεκριμένη μελέτη μόνο € 9,7 δις ή λιγότερο από το 5% του συνολικού ποσού των € 215,9 δις, που κατανέμεται στο 1ο και 2ο πρόγραμμα δεν χρησιμοποιήθηκαν για τις πληρωμές του χρέους και δεν πήγαν σε τραπεζικές ανακεφαλαιοποιήσεις. Σε αντίθεση, € 139,2 δις ή περισσότερο από το 64% χρησιμοποιήθηκε για την αποπληρωμή του υφιστάμενου χρέους και για να εξυπηρετήσει τις πληρωμές τόκων.

Επιπλέον, € 37,3 δις ή 17% χρησιμοποιήθηκαν για την ανακεφαλαιοποίηση των ελληνικών τραπεζών, ενώ τα υπόλοιπα € 29,7 δις, ή 14% δόθηκαν ως κίνητρα για τους επενδυτές προκειμένου να συμμετάσχουν στην αναδιάρθρωση του δημοσίου χρέους με συμμετοχή του ιδιωτικού τομέα (PSI) τον Μάρτιο του 2012. Η συνέχεια εδώ

 

RELATED/ΣΧΕΤΙΚΑ

 

Πως η πρόκληση της ελληνικής κρίσης βοήθησε το ΔΝΤ.

Το 40% των κερδών του ταμείου από το 2010 (περί τα 3,6 δισ. €) προήλθαν από την Ελλάδα #Greece_saved_IMF

Advertisements

8 comments on “WHERE DID THE GREEK BAILOUT MONEY GO?/Πού πήγαν τα λεφτά για την “διάσωση” της Ελλάδας ;;;

  1. The banks’ secret behind the Greek tragedy
    29 June 2015 by Maria Lucia Fattorelli

    Greece is facing a huge debt problem and a humanitarian crisis. The situation now is many times worst than it was in 2010, when the Troika – IMF, EU Commission and ECB – imposed its “bailout plan”, justified by the necessity to support Greece. In fact, such plan has been a complete disaster for Greece, which has had no benefit at all out of the peculiar debt agreements implemented since.

    What almost no one talks about is that another successful bailout plan effectively took place at that time in 2010, although not for Greece, but in benefit of the private banks. Behind the Greek crisis there is a huge illegal bailout plan for the private banks. And the way it is being done represents an immense risk for Europe.

    After five years, the banks got everything they wanted. Greece, instead, got into a real tragedy: the country has far deepened its debt problem, lost State assets as the privatization process was accelerated, as well as shrunk its economy drastically. Most of all, it has had an immeasurable social cost represented by the lives of thousands of desperate people who had their livelihood and their dreams impacted by the severe austerity measures enforced since 2010. Health, education, labor, assistance, pensions, salaries and all other social services have all been destructively affected.

    The distribution of the Greek National Budget shows that debt expenses prevail over all other State expenses. In fact, the loans, other debt obligations, interests and other costs cover 56% of the budget

    In May 2010, at the same time all attentions were focused on the abundant announcements about the interference of the Troika in Greece, with its peculiar “bailout” plan, another effective bailout plan and a set of illegal measures to rescue the private banks was also being approved, but no attention was being paid on these ones.

    In one shot, justified by the necessity to “preserve financial stability in Europe”, illegal measures were taken in May 2010, in order to provide the apparatuses that would allow the private banks to get rid of the dangerous “bubble”, i.e., the great amount of toxic assets – mostly dematerialized and non marketable assets – that loaded their off-balance sheets |1| accounts. The main objective was to help the private banks to transfer such problematic assets to the European countries.

    One of the measures adopted to accelerate the exchange of assets from private banks and settle the bank crisis was the SMP program |2|, which allowed the European Central Bank (ECB) to do direct purchases of public and private debt securities on primary and secondary markets. The operation related to public debt securities is illegal under Article 123 of the EU Treaty |3|]. This program is one among several “non-standard measures” then taken by the ECB.

    see more here
    http://cadtm.org/The-banks-secret-behind-the-Greek

  2. Κινδυνεύει το Δημόσιο να πληρώνει τα distress funds για τα κόκκινα δάνεια
    27 Μαΐου 2016.

    Τον κίνδυνο να βρεθεί το δημόσιο να πληρώνει τα distress funds για δάνεια ΔΕΚΟ, ΟΤΑ ακόμη και ΑΕ εκτός Γενικής Κυβέρνησης εγκυμονεί η ικανοποίηση της απαίτησης των δανειστών για την ένταξη στην αγορά δανείων και των χορηγήσεων συνολικού ύψους 8,2 δισ. ευρώ που έχουν την εγγύηση του δημοσίου.

    Που έχει δώσει την εγγύηση του το ελληνικό δημόσιο; Τις μεγαλύτερες εγγυήσεις ( 6,5 δισ.ευρώ ) στις κρατικές επιχειρήσεις που είναι κατά τεκμήριο προβληματικές. Με βάση του ΓΛΚ μέχρι και 31 Μαρτίου μόνο στον ΟΣΕ το δημόσιο έχει δώσει εγγυήσεις για δάνεια ύψους 4 δισ. ευρώ, στην ΕΑΣ για δάνεια 340 εκ. ευρώ, στο Αττικό Μετρό 2,07 δισ., στην ΕΑΒ για δάνεια 95 εκ. ευρώ και στην ΕΛΒΟ 2,1 εκ. ευρώ.

    Σε διάφορους δημόσιους οργανισμούς έχει δώσει εγγυήσεις για δάνεια συνολικού ύψους 1,1 δισ. ευρώ.Ειδικότερα έχουν δοθεί κρατικές εγγυήσεις στην ΕΤΑΔ για δάνεια 158 εκ. ευρώ στην Εθνική Βιβλιοθήκη για δάνεια 3,5 εκ. ευρώ, στην ΕΑΙΤΥ για δάνεια 520 χιλ. ευρώ, στον ΟΜΜΑ για δάνεια 201 εκ. ευρώ και στον ΟΣΚ- ΚΤΥΠ για δάνεια 544,4 εκ. ευρώ.

    Εγγυήσεις του δημοσίου έχουν εξασφαλίσει ο Δήμος Αθηναίων για δάνεια 48, 4 εκ. ευρώ και ο δήμος Ηρακλείου για δάνεια ύψους 22,27 δισ. ευρώ.

    Ως γνωστόν ο νόμος για την αγορά δανείων προβλέπει ότι στα ειδικά επενδυτικά κεφάλαια που επενδύουν σε κόκκινα δάνεια επιτρέπει στις τράπεζες τις πωλήσεις εκτός των μη εξυπηρετούμενων δανείων και αυτών που εξυπηρετούνται κανονικά. Με αυτό το δεδομένο το σύνολο των δανείων με εγγύηση του δημοσίου είναι πραγματικά φιλέτα αφού είτε ανταποκρίνεται ο άμεσα δανειζόμενος, είτε το distress fund θα έχει για το δάνειο που αγόρασε την εγγύηση του ελληνικού δημοσίου.

    Στο τελευταίο πολυνομοσχέδιο που ψηφίστηκε την περασμένη Κυριακή τα δάνεια που εγγυάται ή έχει εγγυηθεί το ελληνικό δημόσιο εξαιρούνται των πωλήσεων σε funds. Δεν τίθεται, ωστόσο, κάποια προθεσμία όσον αφορά στην εξαίρεση, όπως γίνεται σε άλλες κατηγορίες δανείων (π.χ. αυτά που συνδέονται με την πρώτη κατοικία). Με άλλα λόγια, προβλέπεται προστασία για τα δάνεια που έχουν δοθεί με εγγυήσεις του ελληνικού δημοσίου για την ώρα, αλλά παραμένει άγνωστη και αντικείμενο διαπραγμάτευσης η διάρκεια αυτής.

    Ο αρμόδιος υπουργός ανάπτυξης κ. Γιώργος Σταθάκης τόνισε χθες ότι η ελληνική πλευρά επιμένει στην μη ένταξη ειδικά των κόκκινων δανείων αυτής της κατηγορίας γιατί κάτι τέτοιο θα μπορούσε να δημιουργήσει δημοσιονομικό πρόβλημα αφού η κάθε εταιρία με εγγυημένο κόκκινο θα μπορούσε να περιμένει να το πληρώσει ο εγγυητής, δηλαδή το δημόσιο . Για τον λόγο αυτό η ελληνική πλευρά επιμένει ότι αν τελικά ενταχθούν και τα δάνεια στην αγορά δανείων τότε θα πρέπει να αρθεί η εγγύηση του δημοσίου ώστε να έρθουν σε ίδια μοίρα με τα υπόλοιπα δάνεια .

    Ως εναλλακτική πρότειναν την άμεση ρύθμιση όσων δανείων έχουν κρατική εγγύηση ώστε να γίνουν από «κόκκινα» , «πράσινα». Στο ενδεχόμενο αυτό οι δανειστές είχαν να πουν ότι η όποια αναδιάρθρωση των δανείων με εγγυήσεις του δημοσίου μεταφράζεται σε περαιτέρω επιμήκυνση της συνολικής διάρκειας αυτών των δανείων και κατ’ επέκταση αύξηση της εγγυητικής ευθύνης του ελληνικού δημοσίου, γεγονός που απαγορεύεται από το πρόγραμμα οικονομικής στήριξης της χώρας..
    Πηγη enikonomia.gr

    http://www.spirospero.gr/index.php/oikonomia/186486-kindyneyei-to-dimosio-na-plironei-ta-distress-funds-gia-ta-kokkina-daneia

  3. 30/03/2014, Καταγγελία Ραχήλ Μακρή κατά την συζήτηση επί της αρχής, των άρθρων και του συνόλου του σχεδίου νόμου: «Μέτρα στήριξης και ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας στο πλαίσιο εφαρμογής του ν. 4046/2012 και άλλες διατάξεις»: «Τράπεζες μετέφεραν στα νησιά Κέυμαν 25 δισ. ευρώ της ανακεφαλαιοποίησης!»

  4. Πάρτι ενός δισ. με κινδύνους ως 90% από τράπεζες και ΜΜΕ βγήκε στη φόρα

    28 Ιουνίου 2016, 21:35

    Εντυπωσιακά στοιχεία που καταδεικνύουν ότι οι ελληνικές τράπεζες δάνεισαν 900 εκ. ευρώ σε ΜΜΕ με ακάλυπτο κίνδυνο που κυμαινόταν από 50% έως 90% και διέθεταν διαφημιστική δαπάνη σε site ανύπαρκτης επισκεψιμότητας αποκάλυψαν στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ οι οποίοι εξέτασαν απόρρητα στοιχεία Τράπεζας της Ελλάδος.

    Την ίδια ώρα πάντως ο διευθύνων σύμβουλος της Εθνικής Τράπεζας Λ. Φραγκιαδάκης επιβεβαίωσε ότι τα δάνεια σε ΜΜΕ ανέρχονται σε 430 εκ. ευρώ και υπεραμύνθηκε των πιστοδοτήσεων της τράπεζας λέγοντας ότι δεν επιθυμεί να «τραβήξει το σωληνάκι» στις επιχειρήσεις.

    Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Σπύρος Λάππας απεκάλυψε ότι από το σχετικό πόρισμα της ΤτΕ προκύπτει πως τα πιστωτικά ιδρύματα δάνειζαν αφειδώς ακόμη και μέσα στην κρίση στα ΜΜΕ χωρίς τις αναγκαίες εξασφαλίσεις και δανειοδοτήσεις.

    «Οι ακάλυπτοι κίνδυνοι είναι από 50% έως 90%» είπε αναφερόμενος στα δάνεια προς τα ΜΜΕ και ανέφερε αναλυτικά ότι οι ακάλυπτοι κίνδυνοι ανέρχονται σε 88% για τον Πήγασο, σε 82% για το STAR και σε 70%, για τον ΔΟΛ και το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ.

    Ο κ. Λάππας κατήγγειλε μάλιστα ότι οι τράπεζες χορηγούσαν νέα δάνεια στη ΜΜΕ για πληρωμή ληξιπρόθεσμων τόκων παραβιάζοντας τη σχετική απαγόρευση του νόμου. Επίσης απεκάλυψε ότι οι τράπεζες συνέχισαν να χρηματοδοτούν τα ΜΜΕ μέσα στην κρίση παρά το γεγονός ότι οι ίδιες είχαν υποβαθμίσει την πιστοληπτική ικανότητα των συγκεκριμένων επιχειρήσεων.

    Από την πλευρά της η βουλευτής Αννέτα Καββαδία απεκάλυψε ότι οι τράπεζες έδιναν δάνεια δίχως εταιρικές εγγυήσεις. Υπογράμμισε ότι το 2015 η Εθνική Τράπεζα διέθεσε το ένα τρίτο της διαφημιστικής δαπάνης της σε πολύ μικρά sites τα οποία «έχουν ανύπαρκτη επισκεψιμότητα και λειτουργούν με πολύ μικρές ομάδες δημοσιογράφων».

    Η κυρία Καββαδία ανέφερε επίσης ότι η Εθνική Εταιρεία χορηγεί εδώ και έξι χρονια διαρκείς παρατάσεις εξόφλησης σε δάνειο του ομίλου ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. που έχει λήξει από τις 31-10-2010. Επίσης σημείωσε ότι ο κύκλος εργασιών του ομίλου έπεσε από 91 εκατομμύρια ευρώ το 2009 στα 66 εκατομμύρια ευρώ το 2014 αλλά ο συνολικός δανεισμός εκτοξεύθηκε από 35 εκατομμύρια ευρώ το 2009 στα 106 εκατομμύρια ευρώ το 2015.

    Κοινοπρακτικό ομολογιακό δάνειο 80 εκατομμυρίων ευρώ στον ΠΗΓΑΣΟ

    Παράλληλα, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Ιωάννης Θεοφύλακτος απεκάλυψε ότι την άνοιξη του 2016 δόθηκε στην εταιρεία ΠΗΓΑΣΟΣ κοινοπρακτικό ομολογιακό δάνειο 80 εκατομμυρίων ευρώ στο οποίο η Εθνική Τράπεζα συμμετείχε με περίπου 30 εκατομμύρια ευρώ προκειμένου να αναχρηματοδοτηθούν παλαιότερες οφειλές.

    Στοιχεία για τον δανεισμό της εταιρείας Τηλέτυπος (MEGA) απεκάλυψε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Χριστόφορος Παπαδόπουλος. Συγκεκριμένα ανέφερε ότι τον Σεπτέμβριο του 2014 δόθηκε στην εταιρεία ποσό 96.756.000 ευρώ εκ των οποίων τα 81.249.000 ευρώ αφορούσαν αναχρηματοδότηση προηγούμενων οφειλών και παράλληλα δόθηκε και «ζεστό χρήμα 15.500.000 ευρώ». Σημείωσε, μάλιστα ότι η Εθνικη έδωσε το μεγαλύτερο μερίδιο, κοντά στο 45%, 6.449.000 ευρώ.

    Στις ερωτήσεις των βουλευτών απάντησε ο διευθύνων σύμβουλος της Εθνικής Τράπεζας Λεωνίδας Φραγκιαδάκης ο οποίος ανέφερε ότι τα δάνεια της Εθνικής σε ΜΜΕ ανέρχονται επί του παρόντος σε 430 εκατομμύρια.

    «Η αξία των εξασφαλίσεων είναι το 35% αυτού, των θετικών εξασφαλίσεων 150 εκατομμύρια και οι προβλέψεις, που επί του παρόντος έχουμε εγγράψει, είναι 227 εκατομμύρια» είπε. Σημείωσε ότι η Εθνική συνέχισε να χρηματοδοτεί τις εταιρείες κινούμενη στο πλαίσιο της πιστοδοτικής πολιτικής της και λαμβάνοντας εξασφαλίσεις στο πλαίσιο του εφικτού.

    «Η τράπεζα έχει την επιλογή όταν υπάρχει οικονομική αδυναμία σε έναν δανειολήπτη ή να του τραβήξει το σωληνάκι ή να διαρθρώσει το δάνειο με σκοπό να παρατείνει τη διάρκεια του δανείου, βοηθώντας την εταιρεία να είναι βιώσιμη.

    Αυτό είναι το σκεπτικό των αναδιαρθρώσεων και αναχρηματοδοτήσεων που κάνουμε» είπε. Σημείωσε επίσης τα τελευταία δύο ή τρία χρόνια η διαφημιστική δαπάνη της Εθνικής Τράπεζας στα ΜΜΕ κυμαίνεται μεταξύ 7 και 12 εκατομμύρια ευρώ κατ’ έτος.

    http://www.tribune.gr/media/news/article/260256/parti-enos-dis-me-kindinous-os-90-apo-trapezes-ke-mme-vgike-sti-fora.html

  5. ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΕΟΣ: ΠΩΣ 450 ΕΚΑΤ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΚΑΘΕ ΣΤΙΣ ΤΣΕΠΕΣ ΤΡΑΠΕΖΙΤΩΝ

    Σήμερα ένα μεγάλο μέρος της Ελληνικής κοινωνίας έχει αποδεχτεί την έννοια του δημοσίου χρέους ως διαχειρίσιμο υπό την μορφή που αντιλαμβάνεται το ιδιωτικό χρέος, ήτοι σημαίνει πως από την στιγμή που συνάπτεις μια δανειακή σύμβαση με μια τράπεζα οφείλεις να αποπληρώσεις πέραν των τόκων.
    Η έννοια όμως του δημοσίου χρέους δεν έχει επουδενί την ίδια διαχείριση και αντίληψη όπως αυτού του ιδιωτικού και αυτό για τον πολύ απλό λόγο πως οι υποχρεώσεις του δημόσιου έναντι των οφειλετών του προήλθαν από την παραχώρηση του εκδοτικού προνομίου στις κεντρικές τράπεζες.
    Πριν την δημιουργία των τραπεζών οι κυβερνήσεις και οι βασιλείς είχαν στην κατοχή τους την λειτουργία και την δημιουργία χρήματος μέσω των νομισματοκοπείων.
    Αυτό το δικαίωμα δημιουργίας χρήματος παραδόθηκε στις κεντρικές τράπεζες ως γνώστες και λειτουργoί αυτού και από το 1945 και εντεύθεν και με την συμφωνία του bretton woods οι μόνοι που δημιουργούν χρήμα και το διαθέτουν στην οικονομία μόνο μέσω δανείων είναι οι κεντρικές τράπεζες.
    Ως μοντέλο διαχείρισης λειτουργίας χρήματος λειτούργησε άψογα τα τελευταία 70 έτη και η οποιαδήποτε έκδοση κρατικών ομολόγων αγοράζονταν από τις εμπορικές τράπεζες με επιτόκιο που κυμαίνονταν ανάλογα με την πιστοληπτική ικανότητα του εκδότη.

    Αυτό το χρέος έχει την έννοια του λειτουργικού που ναι μεν υφίσταται για την εύρυθμη λειτουργία του τραπεζικού συστήματος και της άσκησης νομισματικής πολιτικής που αφορά την σταθερότητα των τιμών ναι μεν είναι υπαρκτό και εξυπηρετήσιμο αλλά όχι απαιτητό μια και προήλθε από το ίδιο το κράτος.
    Για να πάμε στην περίπτωση της Ελλάδος δεν μένει παρά να δούμε πως σήμερα το Ελληνικό δημόσιο δανείζεται εκτός από τον μηχανισμό στήριξης και από εκδόσεις βραχυπρόθεσμων τίτλων όπως αυτών των εντόκων γραμματίων.
    Τα έντοκα γραμμάτια του Ελληνικού δημοσίου σε ένα μεγάλο ποσοστό περί του 90% αγοραστές είναι οι ίδιες οι τράπεζες και ένα 10% από ιδιώτες επενδυτές.
    Σύμφωνα με το τριμηνιαίο δελτίο δημοσίου χρέους που εκδίδει ο ΟΔΔΗΧ το ύψος των εντόκων γραμματίων που έχει εκδώσει το Ελληνικό δημόσιο ανέρχεται στο ποσό των 14,9 δις ευρώ.

    όπως είδατε στους παραπάνω πίνακες και όπως θα δείτε στην παρακάτω απόφαση του αρμοδίου υπουργού το επιτόκιο έκδοσης των ΕΓΕΔ ανέρχεται στο ποσοστό των 2,7%-2,97%

    ήτοι σημαίνει πως το Ελληνικό δημόσιο επιβαρύνεται περί του ποσού των 450 εκατομμυρίων τον χρόνο μόνο για τόκους τα οποία πηγαίνει ως κέρδη στις εμπορικές τράπεζες.

    ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΟΥ ΤΙΘΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΠΑΙΤΕΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΥ ΧΡΕΟΥΣ ΟΤΑΝ ΠΡΟΗΛΘΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΔΟΤΙΚΟΥ ΠΡΟΝΟΜΙΟΥ;
    ΠΟΙΟΣ ΟΔΗΓΕΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΥ ΧΡΕΟΥΣ ΣΕ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ
    ΚΑΙ ΕΑΝ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΚΔΙΔΕΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΒΡΑΧΥΠΡΟΘΕΣΜΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΙ ΣΕ ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΟΥΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ;

    https://bankstersae.blogspot.gr/2016/07/450.html

  6. ΕΚΘΕΣΗ ΣΟΚ; Ο ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΕΙΜΑΤΙΚΟΣ ΓΙΑΤΙ ΔΩΣΑΝΕ 7,2 ΔΙΣ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ Η 4,1% ΤΟΥ ΑΕΠ

    ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΩΣ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΑΦΙΑ ΟΔΗΓΕΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΣΤΟΥΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΠΑΣΙΦΑΝΕΣ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΟΥ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΑΥΤΗ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.
    ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΕΞΟΝΤΩΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΜΕ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΗ ΕΞΥΓΙΑΝΣΗ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΔΙΑ ΤΗΣ ΤΡΙΜΗΝΙΑΙΑΣ ΕΚΘΕΣΕΩΣ ΤΟΥ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙ ΠΩΣ Ο ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΕΙΜΑΤΙΚΟΣ ΓΙΑΤΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ ΑΠΑΤΕΩΝΩΝ ΔΩΣΑΝΕ 7,2 ΔΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΕΝΑ ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΦΤΑΝΕΙ ΣΤΟ 4,1 % ΤΟΥ ΑΕΠ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ. ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΝΟΝΤΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΟΣΑ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΜΙΛΟΥΣΑΜΕ ΓΙΑ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΥΨΟΥΣ 0,7% ΤΟΥ ΑΕΠ.

    ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΝ ΟΙ ΠΑΝΤΕΣ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΩΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΑΤΗΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΜΑΦΙΑΣ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ

    https://bankstersae.blogspot.gr/2016/07/72-41.html

  7. Απίστευτο σκάνδαλο: Εγγυητική επιστολή 900 εκατ. παρείχε η κυβέρνηση Τσίπρα στη Εurobank EFG

    13Σεπτεμβρίου2015

    Μοιάζει απίστευτο αλλά, το σχετικό έγγραφο του Υπουργείου Οικονομικών αποδεικνύει

    πως η κυβέρνηση του Αλέξη Τσίπρα ήταν ικανή για τα πάντα.

    Και την ίδια ακριβώς στιγμή που εκατοντάδες χιλιάδες ιδιωτικών επιχειρήσεων έβαλαν λουκέτα λόγω οικονομικής ασφυξίας, με την πραγματική ανεργία να ξεπερνά το 30% και εκατομμύρια συνταξιούχων να μένουν απλήρωτοι λόγω των capital controls, το ελληνικό κράτος αίφνης αποφασίζει να βάλει το κεφάλι του στον ντορβά για έναν «διαφορετικό» ιδιώτη επιχειρηματία και να μπει ως εγγυητής για κάλυψη ομολογιακού δανείου της Eurobank και ύψους 900 περ. εκατ. ευρώ !

    Αξίζει να σημειωθεί πως στην απόφαση ρητώς αναφέρεται πως σε οποιαδήποτε κατάπτωση της εγγύησης, αυτή οφείλει να καταβληθεί από το Ελληνικό ∆ημόσιο, δηλαδή από τους έλληνες φορολογουμένους !

    Η Σχετική Απόφαση έχει ημερομηνία 24-07-2015 και φέρει την υπογραφή του Αναπλ. Υπουργού Οικονομικών, ∆ημήτρη Μάρδα.

    http://www.ereportaz.gr/apistefto-skandalo-engiitiki-epistoli-900-ekat-pariche-i-kivernisi-tsipra-sti-eurobank-tou-latsi

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s