Λεφτά υπάρχουν: Η κατασκευή μιας ιστοσελίδας τους, μας στοιχίζει περισσότερο από μια πολυκατοικία

web-design

Αυτή η φάμπρικα με την κατασκευή ιστοσελίδων για λογαριασμό δημοσίων οργανισμών και ΟΤΑ, που είναι στην ουσία μπακιροκοφτείο για κάποια λαμόγια, δουλεύει αδιατάρακτα εδώ και αρκετά χρόνια, άσχετα αν κατά καιρούς βλέπουν το φως καταγγελίες και το θέμα είχε φτάσει να συζητείται στο κοινοβούλιο τους.

Και μιλάμε ότι εδώ έχουμε ένα εξόφθαλμο καραμπινάτο σκάνδαλο που για ένα «περίεργο» λόγο αν και έχουν υπάρξει δεκάδες σχετικές καταγγελίες δεν το περιορίζει κανείς.

Υπάρχει χρήστης που διαδικτύου που έχει μια στοιχειώδη τεχνική γνώση από την κατασκευή ιστοσελίδων που να μην αγανακτεί όταν πληροφορείται ότι τα sites από τα υπερχρεωμένα ΙΚΑ και ΝΑΤ στοίχησαν 3,3 εκατομμύρια ευρώ;

Μπορεί κάποιος να καταλάβει γιατί για τις ιστοσελίδες των Εφετείων Αθήνας και Θεσσαλονίκης δαπανήθηκαν 1,4 εκατ. ευρώ ή γιατί ξοδεύτηκαν για την ιστοσελίδα του υπουργείου Εξωτερικών 1,4 εκατ. ευρώ;

Κι αν αυτά συνέβαιναν το … μακρινό 2011* και όσες καταγγελίες έγιναν αποδείχτηκαν ατελέσφορες, η ίδια φάμπρικα, χρυσοχοείο για κάποια λαμόγια συνέχισε να δουλεύει, με φουλ της μηχανές της.

Ερέθισμα μας γι’ αυτή την ανάρτηση ένα δημοσίευμα του περιοδικού Hot Doc που κυκλοφορεί. Σ’ αυτό λοιπόν διαβάζουμε: «Χορός εκατομμυρίων ευρώ και πολλά αναπάντητα ερωτήματα κρύβονται πίσω την προσπάθεια πολλών Οργανισμών της Τοπικής Αυτοδιοίκησης πρώτου και δεύτερου βαθμού σε όλη τη χώρα να εκσυγχρονιστούν ηλεκτρονικά, προς όφελος – όπως ισχυρίζονται – των πολιτών. Τα τελευταία χρόνια έχει παρατηρηθεί ότι τεράστια χρηματικά ποσά, κυρίως από Ευρωπαϊκά Προγράμματα, ξοδεύονται με συνοπτικές διαδικασίες και πολλές φορές κάτω από περίεργες συνθήκες, με το πρόσχημα της υλοποίησης αμφιβόλου χρησιμότητας και ποιότητας προγραμμάτων, για την κατασκευή ιστοσελίδων ή άλλων ψηφιακών υπηρεσιών και εφαρμογών μέσω ίντερνετ». Και το περιοδικό αναφέρει μια σειρά ενδεικτικές περιπτώσεις.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο Δήμος Αρχαίας Ολυμπίας. Δαπάνησε 387.450 ευρώ για να στήσει μια ιστοσελίδα … της πλάκας. Σύντροφος τεχνικός μας έλεγε ότι δεν χρειάζεται πάνω από μια μέρα να στηθεί και να ανέβει στο διαδίκτυο αυτό το κατασκεύασμα και λογικά δεν έπρεπε να κοστίζει πάνω από … 500 ευρώ!

Το ίδιο προκλητικό είναι και το πόσο που ξοδεύτηκε για Ιντερνετική παρουσία του δήμου Μεσολογγίου 308.000 ευρώ του δήμου Κεφαλονιάς 270.000 ευρώ κλπ

Λογικά κάποιοι δεν πρέπει να λογοδοτήσουν γι’ αυτές τις καραμπινάτες λαμογιές; Είναι δυνατόν να στοιχίζει η κατασκευή μιας ιστοσελίδας περισσότερο από ένα … τριάρι σπίτι;

http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2016/06/blog-post_82.html

 

ΣΧΟΛΙΟ

Με 33.000 € παίρνεις ένα τριάρι στο κέντρο της Αθήνας

Με 350.000€ παίρνεις μια πολυκατοικία (400τ.μ) στο κέντρο της Αθήνας

Με 500.000€ παίρνεις μια μεγαλύτερη πολυκατοικία (1.613τ.μ), στο κέντρο της Αθήνας

Και αν δεν θέλεις να ξοδευτείς, παίρνεις κάτι πιο οικονομικό, όπως μια γκαρσονιέρα στο Παγκράτι (25 τ.μ.με φυσικό αέριο σε ανακαινισμένη. πολυκατοικία), με 5.500 ευρώ , ή ένα διαμέρισμα στην Κυψέλη (27 τ.μ.) με 4.800 ευρώ

 

ΣΧΕΤΙΚΑ

 

Advertisements

11 comments on “Λεφτά υπάρχουν: Η κατασκευή μιας ιστοσελίδας τους, μας στοιχίζει περισσότερο από μια πολυκατοικία

  1. Λεφτά υπάρχουν και για να κάνει βόλτες αναψυχής με μαχητικό αεροσκάφος Mirage 2000-5 ο Νίκος Παππάς. Πόσα πληρώσαμε ;;; Πάνω από 20.000 για μια ώρα …

    http://www.antinews.gr/action.read/kleidarotrupa/bolta-anapsuxis-me-mirage-apo-ton-n-pappa-/11.107723

    https://hellasforce.com/2016/06/10/σοκ-ποιος-κορυφαίος-υπουργός-χρέωσε-τ/

  2. ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ – 10.300€ μόνο τον Απρίλιο για τον Καρανίκα και την ομάδα του

    Λιώνει στη δουλειά ο Ν. Καρανίκας και η υπόλοιπη ομάδα της Γενικής Γραμματείας του πρωθυπουργού και πάνε οι υπερωρίες και τα ξενύχτια σύννεφο! Πώς αλλιώς να εξηγήσουμε το κονδύλι συνολικού ύψους 10.300 ευρώ που ενέκρινε το Γραφείο του πρωθυπουργού για υπερωρίες που έκανε ο κολλητός του Α. Τσίπρα και οι λοιποί σύμβουλοι μόνο για το μήνα Απρίλιο;

    Με απόφαση της Γενικής Γραμματείας του πρωθυπουργού εγκρίθηκε στις 5 Απριλίου δέσμευση δαπάνης, ύψους 8.700 ευρώ για την πληρωμή υπερωριακής απασχόλησης, ενώ με νέα απόφαση στις 12 Μαΐου εγκρίθηκε η συμπληρωματική δαπάνη 1.600 ευρώ και πάλι για υπερωρίες.
    Μάλλον τον Απρίλιο που είχε πάρει φωτιά η διαπραγμάτευση οι σύμβουλοι του πρωθυπουργού την… ίδρωναν τη φανέλα, ξεπερνώντας το… οχτάωρο και από ότι φαίνεται το Μαξίμου είναι πολύ γαλαντόμο και φροντίζει να πληρώνει αδρά για τις υπηρεσίες των συμβούλων του.

    Τώρα, το γεγονός ότι ανάμεσά τους βρίσκεται κι ένας σερβιτόρος, αδιόριστος καθηγητής, που υποστηρίζει με θέρμη ότι η… καριέρα είναι χολέρα, αλλά παρ’ όλ’ αυτά δέχθηκε να… εργαστεί και να παράσχει τις συμβουλές του στον πρωθυπουργό, είναι άλλου παπά ευαγγέλιο. Άλλωστε τα λεφτά είναι πολλά όπως αποδεικνύεται.

    http://www.press-news.gr/lefta-iparchoun-10-300e-ton-aprilio-gia-ton-karanika-ke-tin-omada-tou/

  3. Τρίτη, 26 Νοεμβρίου 2013
    Για ενάμιση μήνα Δ.Τ έδωσαν 600 χιλιάδες ευρώ σε δυο ιδιωτικά στούντιο!

    Αν για τη χρησιμοποίηση του στούντιο TVE (Μπόμπολας-Ψυχάρης) ο Γ.Στουρνάρας, Π.Καψής, Γκ. Μάναλης πλήρωσαν για 8 μόλις μέρες το ποσό των 155.000 ευρώ, για τον περίπου ένα μήνα και τέσσερις ημέρες της Δ.Τ μέχρι τη μετακόμιση της στο κτήριο της γενικής γραμματείας, πλήρωσαν 468.000 ευρώ, χωρίς Φ.Π.Α.
    Με άλλα λόγια το ελληνικό δημόσιο, δηλαδή όλοι εμείς, επιβαρυνθήκαμε με 600 χιλιάδες ευρώ χωρίς Φ.Π.Α για να κάνουν το κομμάτι τους, οι σύμβουλοι του πρωθυπουργού. Να το παίξουν μάγκες και αποφασιστικοί που έκλεισαν την ΕΡΤ μέσα σε μια νύχτα.

    Η απόφαση του Ειδικού Διαχειριστή που υπογράφηκε στις 4 Νοεμβρίου, ανοίγει “το πουγγί των άλλων” το οποίο διαχειρίζεται ο Γκίκας Μάναλης για να μπορέσει να πληρωθεί η εταιρεία το ποσό των 468.000 ευρώ, όπως η προηγούμενη άνοιξε το ταμείο για να πληρωθούν τα 155.000 ευρώ στο στούντιο TVE για τις 8 ημέρες του σήματος της Δ.Τ.

    Η εν λόγω απόφαση λέει:

    12. Την κατεπείγουσα ανάγκη λειτουργίας του Τηλεοπτικού Σταθμού της Δημόσιας Ραδιοτηλεόρασης σε συμμόρφωση προς την ανωτέρω απόφαση, σε συνδυασμό με την αδυναμία χρήσης του Ραδιομεγάρου της Αγίας Παρασκευής και του εκεί ευρισκόμενου τεχνολογικού εξοπλισμού,
    13. Την ανάγκη εξεύρεσης σημαντικά οικονομικότερης λύσης για την παροχή υπηρεσιών εκπομπής του τηλεοπτικού προγράμματος της Δημόσιας Τηλεόρασης, από χώρο που ανήκει στο Ελληνικό Δημόσιο,
    14.Τη διακοπή της σύμβασης μίσθωσης χώρου στούντιο και παροχής υπηρεσιών λειτουργίας τηλεοπτικού σταθμού, που συνήφθη την 9η Ιουλίου 2013 με την εταιρεία «ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ Ανώνυμος Βιομηχανική και Εμπορική Εταιρία (T.V.E.)» (Studio Παιανίας), η οποία έληξε την 16η Ιουλίου 2013.
    15.Το γεγονός της παντελούς έλλειψης υπαλληλικού προσωπικού της Δημόσιας Τηλεόρασης κατά το μήνα Ιούλιο του 2013 και έως την 19 Αυγούστου του 2013, οπότε προσελήφθησαν οι πρώτοι υπάλληλοι,
    16. Τη διαπίστωση της ανάγκης μίσθωσης του απαιτούμενου εξοπλισμού για την παροχή της υπηρεσίας λειτουργίας τηλεοπτικού σταθμού, κατόπιν ανεύρεσης του χώρου εγκατάστασης στη Γενική Γραμματεία ΜΜΕ.
    17. Το γεγονός ότι κατά την προαναφερθείσα χρονική περίοδο διαπιστώθηκε από την αγορά ότι η μοναδική εταιρεία που είχε στη διάθεσή της ετοιμοπαράδοτο προς μίσθωση τον απαιτούμενο εξοπλισμό και το απαραίτητο προσωπικό για την παροχή της υπηρεσίας ήταν η εταιρεία «ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΕΥΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε.Ε.» με διακριτικό τίτλο «ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ Ε.Ε.»,
    18. Την οικονομική προσφορά της ανωτέρω εταιρείας,
    19.Το υπ’ αριθμ. 8/15-10-2013 Πρακτικό της Επιτροπής Διαχείρισης του Ειδικού Λογαριασμού της ΚΥΑ 02/11.06.2013, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, με το οποίο εγκρίθηκε η σχετική δαπάνη, σύμφωνα με την προαναφερθείσα οικονομική προσφορά και τα απολογιστικά στοιχεία που υπέβαλε η εν λόγω εταιρεία ενώπιον της Επιτροπής,
    αποφασίζουμε

    Εγκρίνουμε τη δαπάνη για την προμήθεια μέσω μίσθωσης τηλεοπτικού εξοπλισμού και την παροχή υπηρεσιών εγκατάστασης αυτού και λειτουργίας τηλεοπτικού σταθμού εκπομπής, από την εταιρεία «ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΕΥΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε.Ε.» με διακριτικό τίτλο «ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ Ε.Ε.»., συνολικού ποσού 468.000€ πλέον ΦΠΑ, για χρονικό διάστημα από 16/7/2013 έως 15/10/2013. Η δαπάνη ανέρχεται στα κατωτέρα ποσά, στα οποία δεν συμπεριλαμβάνεται ο αναλογών ΦΠΑ.

    Η σύμβαση μίσθωσης συνήφθη για ένα μήνα, με δυνατότητα παράτασης, σύμφωνα με τις ανάγκες της Δημόσιας Τηλεόρασης και μέχρι την επιλογή Αναδόχου από την προκηρυχθείσα διαγωνιστική διαδικασία. Η σύμβαση καταγγέλλεται οποτεδήποτε αζημίως για τα μέρη, κατόπιν έγγραφης ειδοποίησης προ επτά (7) ημερών.
    Οι ειδικότεροι όροι και προϋποθέσεις που αφορούν την εν λόγω προμήθεια περιγράφονται αναλυτικά στη σύμβαση, που έχει αποδεικτικό χαρακτήρα.
    Κατά τα λοιπά ισχύουν όλες οι περί Κρατικών Προμηθειών Διατάξεις, καθώς και η προσφορά του αναδόχου.

    Ενοικίαση τηλεοπτικού εξοπλισμού για τη λειτουργία τηλεοπτικού σταθμού και για 3 μήνες, σε 18ωρη βάση με διάθεση του αναγκαίου προς το σκοπό αυτό προσωπικού (από 16 Ιουλίου 2013 έως 15 Οκτωβρίου 2013)

    147.000,00 € τον 1ο μήνα
    136.000,00 € τον 2ο μήνα και
    136.000,00 € τον 3ο μήνα
    Επιπλέον εξοπλισμός προς ενοικίαση για 3 μήνες (από 26 Ιουλίου 2013 έως 15 Οκτωβρίου 2013)
    9.000,00 € τον 1ο μήνα
    8.000,00 € τον 2ο μήνα και
    8.000,00 € τον 3ο μήνα
    Επιπλέον ποσά για νέες λειτουργικές απαιτήσεις που προκύπτουν από την αύξηση των ωρών μετάδοσης (από 18ωρη σε 24ωρη μετάδοση) προγράμματος της Δημόσιας Ραδιοτηλεόρασης
    8.000,00 € τον 1ο μήνα
    16.000,00 € τον 2ο μήνα

    Ακριβές αντίγραφο
    Ο ΕΙΔΙΚΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ Γκίκας Μάναλη

    http://greektv-com.blogspot.gr/2013/11/600.html

  4. Ο ΛΑΟΣ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΔΙΟΡΙΖΟΥΝ ΜΕΤΑΚΛΗΤΟΥΣ ΣΕ ΤΡΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ. 400.000€ Η ΔΑΠΑΝΗ

    ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΚΟΒΟΥΝ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΩΡΑ ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΣΙΠΡΑ ΑΥΞΑΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΚΛΗΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΣΕ ΤΡΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΜΕ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΠΡΟΣΘΕΤΗ ΕΤΗΣΙΑ ΔΑΠΑΝΗ ΥΨΟΥΣ 400.000€

    ΠΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΚΟΥΝΤΟΥΡΑ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΟΛΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΧΟΥΛΙΑΡΑΚΗ

    ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ

    http://bankstersae.blogspot.gr/2016/09/400000.html

  5. «Μέσα σε ένα χρόνο, έκαναν 27.700 προσλήψεις κι εμφανίζουν μόνο 8.473»

    «Μέσα σε ένα χρόνο, αυτή η κυβέρνηση, έκανε 27.700 προσλήψεις, εκ των οποίων, το υπουργείο Εσωτερικών, επίσημα εμφανίζει μόνο, 8.473 άτομα» υποστήριξε για τις προσλήψεις στο Δημόσιο ο γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του Ποταμιού Παναγιώτης Καρκατσούλης στον Βήμα FM.

    Κι έπειτα πρόσθεσε: «Ρωτάμε που είναι οι υπόλοιποι και μας απαντούν δεν ξέρουμε- Πρέπει να βρίσκονται εκεί που είναι το όργιο το μεγάλο, στα Νομικά Πρόσωπα Ιδιωτικού Δικαίου, που δεν ξέρει κανείς τι είναι- Αυτοί οι 27.700 άνθρωποι, κοστίζουν στο Ελληνικό Δημόσιο, 415,5 εκατομμύρια ευρώ, το χρόνο, δηλαδή το μισό ΕΚΑΣ και τα διπλάσια από τα έσοδα από τις τηλεοπτικές άδειες- Από τους 27.700, μόνο 768, προσλήφθηκαν στον τομέα υγείας, όχι γιατροί, αλλά νοσηλευτές- Οι περισσότεροι δεν έχουν κάποια ειδικότητα και είναι στους ΟΤΑ, ή διοικητικό προσωπικό υποστήριξης σε διάφορα υπουργεία- 1.534.000, κοστίζουν μόνο τα πολιτικά γραφεία του Μαξίμου. Δικοί τους, δηλαδή- 7.500.000 κοστίζουν οι 4 γραμματείες που στηρίζουν τον κ. Πρωθυπουργό- Άγνωστες ειδικότητες στο Δημόσιο: παγιδοθέτης, σπερματεγχύτης, στασιάρχης, κατασκευαστής ιχναρίων».

    http://www.athensvoice.gr/politiki/mesa-se-ena-hrono-ekanan-27700-proslipseis-ki


  6. Το ελληνικό δημόσιο έχει ξοδέψει 31.800.000 ευρώ για ένα μουσείο που δεν υπάρχει

    Τελευταία ανανέωση 18:53 | 05 Μαρ. 2017

    Το ελληνικό κράτος έχει δαπανήσει για το Ολυμπιακό Μουσείο της Αθήνας από το 2007 μέχρι σήμερα 31.800.000 ευρώ (!). Tα τελευταία 11 εκατομμύρια καταβλήθηκαν από το υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού το 2015. Κι όμως το Ολυμπιακό Μουσείο της Αθήνας δεν υπάρχει. Δεν έγινε ποτέ.

    Το σκάνδαλο με το Ολυμπιακό Μουσείο φέρνει στο φως με εκτενές ρεπορτάζ του, το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

    Η Ελλάδα της κρίσης, των δανείων και των χρεωκοπιών πληρώνει ακόμη τις Ολυμπιακές αμαρτίες, επισημαίνει η δημοσιογράφος Ασπασία Βελονάκη. Με άγνωστο αριθμό αποφάσεων να έπονται από προσφυγές της αναδόχου εταιρείας «ΕΡΕΤΒΟ Α.Ε.» και τόκους που διεκδικεί σε διάστημα δεκαετίας από το ελληνικό Δημόσιο.

    Με το νόμο 3342/2005 περί μεταολυμπιακής αξιοποίησης των Ολυμπιακών αθλητικών εγκαταστάσεων (3ο Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης) θεσπίστηκε η δημιουργία του Ολυμπιακού Μουσείου σε ένα τμήμα του κτιρίου του IBC, δηλαδή δίπλα στο Ολυμπιακό Στάδιο (στο χώρο του εμπορικού κέντρου Golden Hall). Μετά από διεθνή δημόσιο διαγωνισμό (στις 15/12/2005) με συμμετοχή επτά εταιρειών, ανάδοχος του έργου ορίστηκε η εταιρεία «ΕΡΕΤΒΟ Α.Ε.» στις 28 Νοεμβρίου 2007.

    Ο αρχικός προϋπολογισμός αυτού ανερχόταν σε 48.147.961 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, μετά την έκπτωση (προβλεπόταν η κατασκευή, αλλά και η κάλυψη του τεχνολογικού και ηλεκτρονικού εξοπλισμού) και η εργολαβική σύμβαση περιλάμβανε τη μετατροπή του Ολυμπιακού Κέντρου Ραδιοτηλεόρασης (IBC) σε Μουσείο Ελληνικών Ολυμπιακών Αγώνων εμβαδού 17.290 τετραγωνικών μέτρων, καθώς και Μουσείο Παγκόσμιου Κλασσικού Αθλητισμού εμβαδού 5.000 τετραγωνικών μέτρων.

    Ειδικές μελέτες είχαν εκπονηθεί πριν την ψήφιση του νόμου, επί κυβέρνησης Καραμανλή, με πρωτοβουλία της τότε Αναπληρώτριας υπουργού Πολιτισμού Φάνης Πετραλιά. Το αρχικό σχέδιο, σύμφωνα με τις μελέτες, προέβλεπε τη δημιουργία δύο διαδραστικών Μουσείων σύγχρονης ψηφιακής τεχνολογίας, τα οποία θα συνδέονταν με το ΟΑΚΑ. Ο συμβατικός χρόνος αποπεράτωσης του έργου ορίστηκε στους 14 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης και χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης την 27η Νοεμβρίου 2009.

    Ως εδώ όλα καλά!

    Ελλείψει επαρκούς χρηματοδότησης, όμως και μετά από επίσημα αιτήματα για καθυστέρηση στις πληρωμές, η ανάδοχος εταιρεία υπέβαλλε δήλωση διακοπής εργασιών στις 7 Ιουνίου 2010. Για ποιους λόγους το ελληνικό κράτος δεν πλήρωνε στην ώρα της την εταιρεία;

    Η αίτηση έγινε δεκτή από τις υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού (ΓΓΑ) και έτσι οι εργασίες διακόπηκαν. Μέχρι τότε, όμως το ελληνικό Δημόσιο είχε ήδη καταβάλει 20.800.000 ευρώ στην εταιρεία, η οποία είχε ολοκληρώσει κατά μεγάλο ποσοστό τις οικοδομικές και ηλεκτρομηχανικές εργασίες, ενώ δεν είχε ξεκινήσει η διαμόρφωση του εσωτερικού χώρου. Η ανάδοχος εταιρεία, όμως διεκδίκησε νομικά άλλα 16.500.000 για εργασίες που υποστηρίζει πως έκανε αλλά δεν είχε πληρωθεί. Το 2013 προσέφυγε στο Διοικητικό Εφετείο Αθηνών. Στις 4 Φεβρουαρίου του 2015, μάλιστα η ΕΡΕΤΒΟ Α.Ε. έκανε αίτηση θεραπείας στον υπουργό με στόχο να συνεχίσει να προσφεύγει στη δικαιοσύνη. Ήδη, όπως προαναφέραμε, το 2015 της καταβλήθηκαν από το υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού επιπλέον 11 εκατομμύρια ευρώ που επιδικάστηκαν ως άμεσα καταβλητέα με την απόφαση 5022/2014 του Διοικητικού Εφετείου Αθήνας, ενώ εκκρεμεί η καταβολή των ποσών που επιδικάστηκαν με 4 ακόμη αποφάσεις μέσα στο 2016.

    Τι έκανε το ελληνικό κράτος με το Ολυμπιακό Μουσείο της Αθήνας; Με νέο νόμο (3878/2010, άρθρο 19) τροποποιήθηκε η παράγραφος που αφορούσε την αποκλειστική χρήση του Ολυμπιακού Μουσείου με αιτιολογία «την οικονομική αδυναμία του Δημοσίου να ανταποκριθεί στην υλοποίηση του έργου». Δηλαδή, ενώ είχε διακοπεί το έργο έγινε τροποποίηση στις προβλεπόμενες χρήσεις του κτιρίου και τελικώς στις 7 Δεκεμβρίου 2011 (1,5 χρόνο μετά την υποβολή δήλωσης διακοπής εργασιών από την «ΕΡΕΤΒΟ Α.Ε.») με απόφαση του Γενικής Γραμματείας Πολιτιστικής και Τουριστικής Υποδομής αποφασίστηκε η οριστική διακοπή των εργασιών του έργου.

    Καθώς όλα τα Ολυμπιακά Ακίνητα, συμπεριλαμβανομένου του IBC, πέρασαν στο Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ), το τελευταίο έβαλε όρο τη δημιουργία Μουσείου επιφάνειας μόνο 3.000 τετραγωνικών μέτρων στους υποψήφιους επενδυτές του IBC. Πλειοδότης στο διαγωνισμό για εκμετάλλευση του χώρου για 90 χρόνια αναδείχτηκε η εταιρεία LAMDA Development, η οποία δημιούργησε το εμπορικό κέντρο Golden Hall. Από τα αρχικά προβλεπόμενα 17.290 τετραγωνικά μέτρα για «Μουσείο Ελληνικών Ολυμπιακών Αγώνων» και έχοντας ήδη σπαταλήσει 20.800.000 ευρώ, το ελληνικό κράτος μείωσε στα 3.000 μέτρα την έκτασή του, το οποίο -όπως αποφασίστηκε τότε- θα ονομαζόταν σε «Μουσείο των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004». Με εκθέματα δηλαδή μόνο των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας! Η δημιουργία του αρχικά προβλεπόμενου δεύτερου Μουσείου, αυτό για τον Παγκόσμιο Κλασικό Αθλητισμό, 5.000 τετραγωνικών μέτρων εγκαταλείφθηκε οριστικά.

    Το αποτέλεσμα; Ολυμπιακό Μουσείο δεν υπάρχει, παρά μόνο τέσσερις τοίχοι στη δυτική πλευρά του Golden Hall. Η σύμβαση που υπέγραψε με το ΤΑΙΠΕΔ δεσμεύει τη LAMDA Development για τη δημιουργία του Ολυμπιακού Μουσείου της Αθήνας (μελέτες, κατασκευή, εξοπλισμός), χώρου 3.000 τετραγωνικών μέτρων, αλλά δεν υπάρχει κρατικός φορέας διαχείρισης και λειτουργίας του Μουσείου, φορέας να λάβει τις αποφάσεις. Πώς, όμως να δημιουργήσει φορέα το υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού και να τον θέσει σε λειτουργία με νόμο του κράτους για ένα έργο που έχει διακοπεί και για το οποίο πληρώνει ακόμη; Όταν δεν υπάρχει ακόμη γνώση για τα ακριβή τελικά διεκδικούμενα ποσά από την ανάδοχο εταιρεία «EΡΕΤΒΟ Α.Ε.»; Πώς να συστήσει ένα φορέα όταν με το… καλημέρα θα του βάλει φέσι τόσα εκατομμύρια; Χωρίς καν ιδιόκτητο κτίριο;

    Τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι πολλά: Ποιος φταίει για τις καθυστερήσεις στις πληρωμές και τον όλο σχεδιασμό με αποτέλεσμα την υποβολή δήλωσης διακοπής των εργασιών από την ανάδοχο εταιρεία «ΕΡΕΤΒΟ Α.Ε.»; Πως αποφασίστηκε το 2010 η παραχώρηση ενός κτιρίου με τροποποίηση των χρήσεων όταν ήταν γνωστό πως υπήρχε διακοπή των εργασιών; Γιατί το κράτος παραχώρησε ένα κτίριο στο οποίο υπήρχε σύμβαση να δημιουργηθεί κάτι άλλο;

    Πόσο θα κοστίσει τελικά ένα Μουσείο το οποίο δεν υπάρχει; Πέρα από τα περίπου 32 εκατ. ευρώ που έχουν διατεθεί μέχρι σήμερα ποιο είναι το τελικό ποσό που θα καταβληθεί και αφορά το αρχικό κεφάλαιο και πόσοι οι τόκοι που θα πληρώσει το ελληνικό Δημόσιο;

    http://tvxs.gr/news/ellada/skandalo-elliniko-dimosio-exei-ksodepsei-31800000-eyro-gia-ena-moyseio-poy-den-yparxei

  7. Υποψήφιος με τον ΣΥΡΙΖΑ ο Πρόεδρος της Εταιρείας που πήρε τα 25.000 ευρώ από τη Βουλή

    Ο πρόεδρος της Βουλής Νίκος Βούτσης, υπέγραψε την απόφαση για οικονομική επιχορήγηση από τον προϋπολογισμό της Βουλής της Εταιρείας Μελέτης της Ιστορίας της Αριστερής Νεολαίας (ΕΜΙΑΝ), η οποία προκάλεσε τεράστιες αντιδράσεις τις προηγούμενες μέρες.
    Η επιχορήγηση μάλιστα δόθηκε για την οικονομική ενίσχυση των δραστηριοτήτων της εταιρείας για το έτος 2016, αν και η απόφαση υπογράφηκε στις 8 Δεκεμβρίου του 2016, δηλαδή λίγες μέρες πριν τη λήξη του έτους.

    Όπως αποκαλύπτει όμως η Ομάδα Αλήθειας, Πρόεδρος της Εταιρείας είναι ο Θανάσης Καλαφάτης, Υποψήφιος Βουλευτής Λευκάδας το 2012 με τον ΣΥΡΙΖΑ.

    Ποια είναι η ΕΜΙΑΝ

    Η Εταιρεία Μελέτης της Ιστορίας της Αριστερής Νεολαίας ιδρύθηκε τον Ιανουάριο του 2000 και εδρεύει στην οδό Μαυρομιχάλη 52.
    Ιδρύθηκε ως εταιρεία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα με σκοπό (όπως αναφέρεται στο άρθρο 3 του καταστατικού της) «τη συγκέντρωση, ταξινόμηση και διαφύλαξη έντυπων και προφορικών αρχείων των οργανώσεων της ελληνικής νεολαίας, στα οποία θα έχει ελεύθερη πρόσβαση οιοσδήποτε ενδιαφερόμενος, [την] προώθηση της μελέτης της ιστορίας των οργανώσεων της αριστερής νεολαίας [της Ελλάδας] και [την] ανάδειξη της δράσης και της συμβολής τους στην πολιτική ζωή, στους κοινωνικούς αγώνες, στον αγώνα για τη δημοκρατία και τη διάδοση των αριστερών ιδεών από το τέλος του εμφυλίου πολέμου μέχρι και την κατάρρευση της στρατιωτικής δικτατορίας, καθώς και [τη] συστηματική πληροφόρηση του ελληνικού λαού και ιδιαίτερα της νεολαίας για την ιστορία του αριστερού κινήματος της νεολαίας».
    Οι πρώτοι εταίροι της ήταν, σχεδόν αποκλειστικά, στελέχη και ενεργοί μέτοχοι αριστερών οργανώσεων και ομάδων νεολαίας της εποχής 1950–1974

    https://omadaalithias.gr/politiki/ypopsifios-me-ton-syriza-o-proedros-tis-etaireias-poy-pire-ta-25000-eyro-apo-ti-voyli

  8. Το σπάταλο Δημόσιο δεν πτοήθηκε από την κρίση!
    Προσπάθησαν να χορηγήσουν μέχρι και επίδομα για θέση ευθύνης σε προϊστάμενο ωδείου!

    2/4/2017

    Ένα ατελείωτο πάρτι κακοδιαχείρισης και διασπάθισης δημοσίου χρήματος φέρνει στο φως κάθε χρόνο το Ελεγκτικό Συνέδριο, με μια έκθεση που θα μπορούσε να θεωρηθεί επανάληψη των προηγούμενων, αν δεν διανθίζονταν με ολοένα καινούργια περιστατικά κάθε φορά, σύμφωνα με την εφημερίδα “Έθνος”.

    Θα περίμενε κανείς ότι μεσούσης της κρίσης, τα πράγματα θα μπορούσαν να είχαν αλλάξει, αλλά κάθε χρόνο προσγειωνόμαστε ανώμαλα, δείχνοντας ότι οι ίδιες ακριβώς παθογένειες εξακολουθούν να ταλαιπωρούν τον κρατικό μηχανισμό.

    Η φετινή έκθεση που παρέδωσε στον πρόεδρο της Βουλής, η πρόεδρος του Ελεγκτικού Συνεδρίου, Ανδρ.Θεοτοκάτου, αφορά το «σωτήριο έτος 2013», κατά το οποίο ο προληπτικός έλεγχος των κρατικών δαπανών (δηλαδή πριν την εκταμίευσή τους) κατάφερε να αποτρέψει παράνομες πληρωμές 196,8 εκατ. ευρώ (αυξημένες τουλάχιστον κατά 11% σε σύγκριση με τις ματαιωθείσες παράνομες δαπάνες της προηγούμενης χρονιάς, ύψους 174,9 εκατ. ευρώ).

    Όπως κάθε χρόνο, έτσι και τώρα, η 600σέλιδη έκθεση είναι γεμάτη από δημοσιολογιστικές παραβάσεις, λανθασμένες εκκαθαρίσεις, διπλές πληρωμές, μη νόμιμες προσλήψεις, παρανομίες σε προμήθειες, έργα και παροχή υπηρεσιών, με απευθείας αναθέσεις και εσκεμμένες κατατμήσεις, φουσκωμένες υπερωρίες, επιδόματα, έξοδα κίνησης, σπατάλες σε εορταστικές εκδηλώσεις, γεύματα, δεξιώσεις, εκδρομές, με δουλειές σε συγγενείς, χαμένα δικαιολογητικά όταν ζορίζουν οι έλεγχοι και χαμηλή εισπραξιμότητα.

    Η φαντασία του Έλληνα οργιάζει
    Στις περιπτώσεις που μπλόκαρε το ΕΣ και φαίνεται η φαντασία του Έλληνα, συγκαταλέγονται οι υπερωρίες για ηλεκτρολογικές – υδραυλικές εργασίες σε πολυπράγμονα δασοφύλακα (!), η ανάθεση τεχνικής εργασίας σε ΜΚΟ άσχετης με το αντικείμενο, η μετάταξη του μοναδικού υπαλλήλου υπηρεσίας που έμεινε έτσι «ορφανή», η φιλοτέχνηση προσωπογραφίας δημάρχου με κρατικές δαπάνες, η χορήγηση επιδόματος για θέση ευθύνης σε προϊστάμενο ωδείου, η κατασπατάληση χρημάτων μέσα από το πρόγραμμα «Εξοικονομώ»!

    Τα περισσότερα περιστατικά αφορούν ΟΤΑ και νοσοκομεία.

    Η κατάσταση πάντως, μόνο ευοίωνη δεν μπορεί να χαρακτηριστεί, ενόψει και της πρόσφατης κατάργησης του προληπτικού ελέγχου που έκανε πάντα το ΕΣ, πράγμα που σημαίνει ότι όλα θα ελέγχονται πλέον μετά την εκταμίευση…

    http://www.star.gr/politiki/364590/to-spatalo-dhmosio-den-ptohthhke-apo-thn-krish

  9. Υπουργό της κυβέρνησης: Δαπάνη Δημοσίου για να περάσει την αργία του Πάσχα με 80 Αστυνομικούς στην Αίγινα!

    26 Απριλίου 2016

    Στην Αίγινα θα περάσει το Πάσχα ο Υπουργός Επικρατείας για τον Συντονισμό του Κυβερνητικού Έργου Αλεκος Φλαμπουράρης.

    Η αναχώρηση ορίστηκε τη Μεγάλη Παρασκευή και επιστροφή την ερχόμενη Τρίτη μιας και η αργία της Πρωτομαγιάς μεταφέρθηκε.

    Στην απόφαση αναφέρεται «Την ανάγκη πραγματοποίησης δαπάνης ύψους 2.550,00€, για την υπηρεσιακή μετακίνηση της προσωπικής ασφάλειας του Υπουργού Επικρατείας για τον Συντονισμό του Κυβερνητικού Έργου από την Αθήνα στην Αίγινα με αναχώρηση στις 29/04/2016 και επιστροφή στην Αθήνα στις 03/05/2016».

    Η απόφαση του Υπουργού της Κυβερνησης να περάσει την αργία του Πάσχα στην Αίγινα, και να συνοδεύεται από τους Αστυνομικούς συνοδούς του με δαπάνη… δημοσίου, προκαλεί.

    Δείτε το έγγραφο που δημοσιεύει το Athensmagazine.gr:

    http://www.athensmagazine.gr/article/news/politikh/231213-skandalo-me-gnwsto-ypoyrgo-ths-kybernhshs-dapanh-dhmosioy-gia-na-perasei-thn-argia-toy-pasxa-me-80-astynomikoys-sthn-aigina

  10. Αθάνατο ελληνικό Δημόσιο: Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας ξόδεψε 52.000 ευρώ, όταν ένας πολίτης θα ξόδευε μηδέν

    19/07/2012

    Γιατί η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας σπατάλησε χιλιάδες ευρώ για την δημιουργία λογαριασμών σε facebook και Twitter. Τι αποκάλυψε το πρόγραμμα Διαύγεια

    Δεκάδες χιλιάδες ευρώ για ενέργειες, για τις οποίες ένας ιδιώτης δεν θα πλήρωνε τίποτα, ξόδεψε το ελληνικό δημόσιο με απόφαση της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, που αναρτήθηκε στο πρόγραμμα Διαύγεια.
    Πιο συγκεκριμένα, με την υπ’ αριθμ. 55/2012 απόφασή της η Επιτροπή Αναπτυξιακής και Κοινωνικής Πολιτικής Περιφερειακού Συμβουλίου Δυτικής Ελλάδας με θέμα «Έγκριση σύναψης Προγραμματικής Σύμβασης μεταξύ της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και της Νομαρχιακής Επιχείρησης Ανάπτυξης (Ν.ΕΑ.) Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, ενέκρινε την υλοποίηση του υποέργου 1 με τίτλο «Ηλεκτρονικές Υποδομές και Μέσα Προώθησης του Τουρισμού στη Δυτική Ελλάδα» και το υποέργο 3: με τίτλο «Συμμετοχή σε Διεθνείς και Εθνικές Τουριστικές Εκθέσεις» του προγράμματος «Τουριστικής Προβολής Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας», άξονας Προτεραιότητας 07: Αειφόρος Ανάπτυξη & Ποιότητα Ζωής Δυτικής Ελλάδος, το οποίο συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης.

    Τελικός Υπογράφων: Πρόεδρος – ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ –

    Ημερομηνία Απόφασης: 26/06/2012

    Ημερομηνία Ανάρτησης: 27/06/2012

    Είδος Απόφασης: ΛΟΙΠΕΣ ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ

    Φορέας: Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας

    Μονάδα: ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ Π.Σ. ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

    Θεματική: Επιτροπές

    Μέχρι στιγμής και από την ανάγνωση της περίληψης της απόφασης, δεν φαίνεται κάτι το μεμπτό.

    Ωστόσο, με μία δεύτερη ματιά, θα δει κανείς ότι εγκρίθηκε η χορήγηση 15.252 ευρώ για τη δημιουργία λογαριασμού στο facebook, 6.150 ευρώ για τη δημιουργία καναλιού στο You Tube, 15.252 ευρώ για τη δημιουργία λογαριασμού στο Twitter, άλλα τόσα για τη δημιουργία λογαριασμού στο Google+ και μερικές χιλιάδες ευρώ ακόμη για ενέργειες που συνολικά στοίχισαν 83.025 ευρώ.

    Πιο αναλυτικά:

    Σύμφωνα με την εν λόγω απόφαση:

    Για το υποέργο 1

    Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας ως πρώτος συμβαλλόμενος, να αναλάβει τα εξής:

    Να παρακολουθεί την εξέλιξη του φυσικού αντικειμένου της προγραμματικής σύμβασης για όλες τις δράσεις που αναφέρονται στο άρθρο 1 της παρούσας Σύμβασης.
    Να ανοίξει έναν τραπεζικό λογαριασμό τον οποίο θα διατηρεί αποκλειστικά και μόνο για την διαχείριση του προγράμματος «Τουριστικής Προβολής Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, άξονας Προτεραιότητας 07: Αειφόρος Ανάπτυξη & Ποιότητα Ζωής Δυτικής Ελλάδος».
    Να χρηματοδοτήσει τον δεύτερο συμβαλλόμενο σύμφωνα με το άρθρο 2 της παρούσας σύμβασης.
    Η Νομαρχιακή Επιχείρηση Ανάπτυξης – ΝΕΑ ως δεύτερος συμβαλλόμενος να αναλάβει, μεταξύ άλλων, τα έξης:

    1. Να υλοποιήσει τις παρακάτω δράσεις όπως παρουσιάζονται στο εγκεκριμένο Τεχνικό Δελτίο:

    1.1: Δημιουργία καναλιού YouTube.
    1.2: Δημιουργία λογαριασμού και διαχείριση Δικτύου στο Facebook.
    1.3: Δημιουργία λογαριασμού και διαχείριση Δικτύου στο Twitter.
    1.4: Δημιουργία λογαριασμού και διαχείριση Δικτύου στο Google+
    1.5: Δημιουργία και διαχείριση πλατφόρμας ψηφιακής σήμανσης με πολυμεσικό περιεχόμενο.
    1.6: Λογότυπο & slogan.
    2. Τη συνεργασία με τον υπεύθυνο διαχείρισης του έργου προκειμένου να τηρηθούν όλες οι απαιτούμενες διαδικασίες κατά τη διάρκεια της υλοποίησης σύμφωνα με την Ελληνική Νομοθεσία και τον οδηγό Εφαρμογής του προγράμματος.

    3. Την ενημέρωση της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας για την πρόοδο του έργου σε τακτά χρονικά διαστήματα.

    http://news247.gr/eidiseis/politiki/athanato-ellhniko-dhmosio-h-perifereia-dytikhs-elladas-ksodepse-15-000-eyrw-otan-enas-poliths-tha-ksodeye-mhden.1859896.html

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s