Μηνυτήρια αναφορά για το σκάνδαλο της αθώωσης των καταχραστών του Δημοσίου

 

ΑΝΑΦΟΡΑ ΦΛΩΡΑ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΤΟΥ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ

ΑΘΗΝΑ 9-6-2014

Η παρούσα επιστολή μου είναι μηνυτήρια αναφορά κατά παντός υπεύθυνου.

Αξιότιμη κ. Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου

Διαβάζω τα δημοσιεύματα στον Τύπο και κυριολεκτικά εξανίσταμαι. Ο «νομοθέτης» ψηφίζει νόμο με αριθμό Ν. 4254/2014 και ξεχνάει ένα άρθρο του Ποινικού Κώδικα με αριθμό 263α. Όχι ένα τυχαίο άρθρο αλλά ένα άρθρο που αφορά τους καταχραστές δημοσίου χρήματος. Το ξεχνάνε και επανέρχονται μετά από λίγες εβδομάδες να «θεραπεύσουν» το λάθος τους και με τροπολογία αναφέρουν:

 

image001

 

Αξιότιμη κ. Εισαγγελέα

Είναι δυνατόν αυτός που το ξέχασε να μένει ατιμώρητος; Τι σημαίνει εκ παραδρομής; Γιατί να μην υποθέσουμε ότι το «ξέχασαν», όποιοι το «ξέχασαν», για να εξυπηρετήσουν αυτούς που κατηγορούντο με βάση αυτό το άρθρο του Ποινικού Κώδικα;

Γιατί όπως είναι γνωστό ακόμα και σε φοιτητή της Νομικής επιστήμης, οι ήδη κατηγορούμενοι θα επικαλεστούν τον ευνοϊκότερο ποινικό νόμο και θα απαλλαχθούν από το δικαστήριο. Γιατί όπως είναι γνωστό δεν «θεραπεύεται» ένα τέτοιο «λάθος» από την επαναφορά σε ισχύ με επόμενη νομοθετική ρύθμιση. Το γνωρίζω εξ ιδίας πείρας.

Στην συνέχεια σας παραθέτω τα δυο σχετικά δημοσιεύματα της εφημερίδας ΤΟ ΠΑΡΟΝ με ημερομηνία 11/5/2014 και 25/5/2014.

Αξιότιμη κ. Εισαγγελέα,

Οι δικαστές διαμαρτύρονται τακτικά για την μη απονομή Δικαιοσύνης λόγω νομοθετικών ρυθμίσεων των νομοθετών μας. Εδώ έχουμε μια ξεκάθαρη πράξη με βάση την οποία καταχραστές δημοσίου χρήματος αθωώνονται. Είναι δυνατόν αυτοί που το έπραξαν, ακόμα και εκ παραδρομής, να μείνουν ατιμώρητοι; Παραδρομή δεν χωρεί σε αυτά τα ζητήματα. Ποιος μας βεβαιώνει ότι οι κάθε λογής κατηγορούμενοι δεν έχουν βρει διαύλους «ξεπλύματος» εντός της νομοθετικής εξουσίας μέσω της πρακτικής του «ξέχασα μια λέξη εκ παραδρομής»;

Η μόνη ελπίδα διάσωσης του κύρους της Δικαιοσύνης (με την έννοια της απονομής Δικαιοσύνης και όχι της απλής εφαρμογής των νομοθετημάτων) είστε εσείς.

Με εκτίμηση

Φλωράς Γιώργος

 

Συνοδευτικό κείμενο του δημοσιεύματος : 

Στις 10/6/2014 προσέφυγα στην Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου καταθέτοντας μηνυτήρια αναφορά με αριθμό πρωτοκόλλου 3901 κατά παντός υπευθύνου για το σκάνδαλο της αθώωσης των καταχραστών του Δημοσίου με την «αστοχία» του Πολυνομοσχεδίου της Εργαλειοθήκης του ΟΟΣΑ.

Έως σήμερα δεν έχει χρεωθεί η αναφορά ώστε αν γνωρίζω αν η Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου θα διατάξει προκαταρκτική εξέταση. Ελπίζω ύστερα και από την παρέμβαση της Ένωσης Εισαγγελέων Ελλάδος να διαταχθεί κατεπείγουσα προκαταρκτική εξέταση για να διαπιστωθεί ποιος καλύπτει, και με τι αντίτιμο, τους εγκληματίες.

Με εκτίμηση

Φλωράς Γιώργος Πανεπιστημίου 59 Αθήνα 10564

george.floras@floras.gr

 

http://olympia.gr/2014/06/13/μηνυτηρια-αναφορα-στον-αρειο-παγο-για/

 

Σχετικό:

ΦΕΚ Α 85/7-4-2014 [ΝΟΜΟΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘ. 4254 – Μέτρα στήριξης και ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας στο πλαίσιο εφαρμογής του ν. 4046/2012 και άλλες διατάξεις.]

 

5 comments on “Μηνυτήρια αναφορά για το σκάνδαλο της αθώωσης των καταχραστών του Δημοσίου

  1. Kατάργησαν τη διάταξη για τον παράνομο πλουτισμό των πολιτικών! [έγγραφα]

    Της Μαντρόνας Κατσαλή

    Με διάταξη που έφερε στη Βουλή με τη διαδικασία του κατεπείγοντος, ο υπουργός Δικαιοσύνης, Χαράλαμπος Αθανασίου, απαλλάσσονται…

    όσοι βουλευτές, νομάρχες, δήμαρχοι, εκδότες κ.λ.π. έχουν κατηγορηθεί για παράνομο πλουτισμό, με βάση το νόμο για το πόθεν έσχες!

    Η πρωτοφανής αυτή ενέργεια του υπουργού Δικαιοσύνης, όπως αποκαλύπτει σήμερα το directnews.gr, σημειώθηκε κατά την ψήφιση του περίφημου νόμου 4524/2014 που έχει τίτλο «Μέτρα στήριξης και ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας», ψηφίστηκε από τους βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας και του ΠΑΣΟΚ και δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ στις 7 Απριλίου.

    Συγκεκριμένα, στη σελίδα 82 του νόμου, με επικεφαλίδα «ΙΕ20: ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ» και στο εδάφιο 10 περιέχονται οι εξής εννέα λέξεις «Τα άρθρα 4 και 5 του ν.3213/2003 (Α΄ 309) καταργούνται»!!!

    Τι προέβλεπε όμως το άρθρο 4 το ν.3213\2003, όπως αυτό τροποποιήθηκε με το ν.3849/2010 και επιγράφεται «Δήλωση και έλεγχος περιουσιακής κατάστασης βουλευτών, δημοσίων λειτουργών και υπαλλήλων, ιδιοκτητών μέσων μαζικής ενημέρωσης και άλλων κατηγοριών προσώπων», δηλαδή το πόθεν έσχες;

    Το άρθρο 4 όριζε σαφώς και κατηγορηματικώς ότι:

    «1. Υπόχρεος σε δήλωση, ο οποίος επωφελούμενος από την ιδιότητά του αποκτά ή προσπορίζει σε τρίτον αθέμιτο περιουσιακό όφελος, τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον τριών (3) ετών και με χρηματική ποινή από είκοσι χιλιάδες (20.000) ευρώ έως ένα εκατομμύριο (1.000.000) ευρώ.

    2. Ο υπαίτιος των παραπάνω πράξεων τιμωρείται με κάθειρξη μέχρι δέκα (10) ετών και με χρηματική ποινή από τριάντα χιλιάδες (30.000) ευρώ έως ένα εκατομμύριο πεντακόσιες χιλιάδες (1.500.000) ευρώ:

    (α) αν το αποκτηθέν ή προσπορισθέν αθέμιτο περιουσιακό όφελος υπερβαίνει συνολικά το ποσό των εβδομήντα τριών χιλιάδων (73.000) ευρώ, ή

    (β) αν ενεργεί κατ’ επάγγελμα ή είναι υπότροπος.

    3. Με τις ποινές των παραγράφων 1 και 2 τιμωρούνται και οι τρίτοι που πορίζονται το αθέμιτο όφελος που προκύπτει από τα αδικήματα των παραγράφων 1 και 2 εν γνώσει της τέλεσης αυτών από τον υπόχρεο σε δήλωση.

    4. Οι παραπάνω διατάξεις εφαρμόζονται, εφόσον η πράξη του υπόχρεου σε δήλωση ή του τρίτου δεν τιμωρείται βαρύτερα με άλλη διάταξη».

    Με άλλα λόγια, οι υπόχρεοι σε δήλωση πόθεν έσχες για τους οποίους προέκυπτε ότι αύξησαν με αθέμιτα μέσα την κινητή ή ακίνητη περιουσία τους, χωρίς όμως να μπορεί να στοιχειοθετηθεί ποινικά το αδίκημα της δωροληψίας, τιμωρούνταν με βάση αυτή την παραπάνω διάταξη.

    Θα πρέπει, εξάλλου, να σημειωθεί, ότι το αναθεωρημένο άρθρο 4 που κατάργησε ο κ. Αθανασίου, ψηφίστηκε και συμπεριλήφθηκε στο νόμο για το πόθεν έσχες, μόλις τον Απρίλιο του 2010.

    Μάλιστα, στην εισηγητική έκθεση του τότε υπουργού Δικαιοσύνης Χ. Καστανίδη αναφερόταν χαρακτηριστικά: «Στην καταπολέμηση φαινομένων διαφθοράς στο δημόσιο τομέα και αντίστοιχα στην τιμώρηση συναφών συμπεριφορών εμπλεκομένων κρατικών λειτουργών στοχεύουν βέβαια πολλές από τις διατάξεις του Ποινικού Κώδικα (ΠΚ), μεταξύ των οποίων ξεχωρίζουν αυτές του 12ου κεφαλαίου του ΠΚ, σε συνδυασμό και με τις διατάξεις του ν.1608/50. Ωστόσο, λείπει από τον Ποινικό Κώδικα μια διάταξη που να καλύπτει σφαιρικά το φαινόμενο του αθέμιτου πλουτισμού κρατικών λειτουργών, μέσω πρακτικών που συνιστούν κατάχρηση της ιδιότητάς τους.

    Οι σχετικές καταχρηστικές συμπεριφορές, οι οποίες δεν συνδέονται αναγκαστικά με μία (ορατή ή ευχερώς αποδείξιμη) περιουσιακή βλάβη της δημόσιας περιουσίας ή της περιουσίας τρίτου, μπορεί να συνίστανται κατά περίπτωση όχι μόνο σε μια αντικανονική άσκηση των θεσμικών αρμοδιοτήτων που έχουν εκχωρηθεί στον κρατικό λειτουργό, αλλά και σε μια αθέμιτη εκμετάλλευση των πραγματικών δυνατοτήτων που διανοίγονται σ’ αυτόν λόγω της θέσης του για παρεμβάσεις και χειραγωγήσεις διαδικασιών ακόμη και σε τομείς που δεν ανήκουν στον κύκλο των αρμοδιοτήτων του. Όσο πιο νευραλγική είναι η θέση του κρατικού λειτουργού τόσο περισσότερες είναι μάλιστα οι παραπάνω πραγματικές δυνατότητες.

    Στην αντιμετώπιση κυρίως τέτοιων περιπτώσεων αποβλέπει ήδη η διάταξη του άρθρου 4 του ν.3213/2003. Με το παρόν νομοσχέδιο επιχειρείται η αναδιατύπωση της εν λόγω διάταξης και η αναμόρφωση των απειλουμένων πλαισίων ποινής, με εισαγωγή και διακεκριμένων παραλλαγών σε βαθμό κακουργήματος όταν συντρέχουν ορισμένες επιβαρυντικές περιστάσεις. Η διαμόρφωση των επιβαρυντικών αυτών περιπτώσεων είναι απολύτως επιβεβλημένη για την αποκατάσταση της αρχής της αναλογικότητας, η οποία προσβάλλεται όταν τιμωρείται με κάθειρξη ο πολίτης που τελεί μια απλή κλοπή ή απάτη με αντικείμενο μεγαλύτερο των 73.000 ευρώ, παραμένει όμως πλημμέλημα ο αθέμιτος πλουτισμός, κατά το ίδιο ποσό, εκείνου που υποχρεούται σε δήλωση “πόθεν έσχες”».

    Περιμένουμε απαντήσεις

    Τα ερωτήματα τα οποία προκύπτουν μετά την αποκάλυψη του directnews.gr και πρέπει να απαντηθούν από τον υπουργό Δικαιοσύνης Χαράλαμπο Αθανασίου είναι εύλογα:

    α) Γνωρίζει ποιοι και πόσοι κρατικοί λειτουργοί εμπλέκονταν σε ποινικές διαδικασίες με βάση αυτό το άρθρο και επομένως η κατάργηση του οδήγησε στην απαλλαγή τους;

    β) Έχει σχέση η κατάργηση, μέσα σε μια νύχτα, του άρθρου 4 του ν.3213/2003 με τη δικογραφία για διαφθορά την οποία έχει σχηματίσει η Δικαιοσύνη σε βάρος βουλευτή και πρώην υπουργού Εσωτερικών της Νέας Δημοκρατίας Γιάννη Μιχελάκη; Ο εισαγγελέας Χαρ. Λακαφώσης στη διαβιβαστική αναφορά του επικαλείται εναντίον του κ. Μιχελάκη και το συγκεκριμένο άρθρο. Είναι τυχαίο άραγε ότι ο ν.4524 που κατάργησε το εν λόγω άρθρο, δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (ΦΕΚ) στις 7 Απριλίου 2014; Δηλαδή, την ίδια ακριβώς ημέρα που – μετά από καθυστέρηση 4 μηνών όπως αποκάλυψε το περιοδικό HOT DOC – αποστείλατε στη Βουλή τη δικογραφία για τον κ. Μιχελάκη;

    Αναμένοντας τις απαντήσεις του κ. Χαράλαμπου Αθανασίου, εκ περισσού σημειώνουμε ότι στο ν.4524/2014 είχε… εμφιλοχωρήσει και η περιβόητη διάταξη του υπουργείου Δικαιοσύνης (τροποποίηση άρθρου 263α περ.δ΄ παρ1) με την οποία παραγράφηκαν τα αδικήματα καταχραστών του δημοσίου χρήματος.

    Μετά τη δημόσια κατακραυγή αναγκάστηκε να την καταργήσει ισχυριζόμενος πως «εκ παραδρομής» είχε συμπεριληφθεί στο νόμο. Ωστόσο, επώνυμοι κατηγορούμενοι κατάφεραν με αυτόν τον τρόπο να απαλλαγούν από τα κακουργήματα διαφθοράς για τα οποία διώκονταν.

    Ελπίζουμε αυτή τη φορά ο κ. Αθανασίου να δώσει πιο πειστικές εξηγήσεις…

    Οι εννέα λέξεις του κ. Αθανασίου που κατάργησαν το άρθρο 4

    ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ 21-7-2014 από directNEWS.gr

    http://directnews.gr/politics/49371-o-athanasiou-katarghse-th-diataksh-gia-ton-paranomo-ploutismo-ton-politikon-eggrafa.html

    .
    .
    .

    ΠΡΟΣΟΧΗ !

    ΤΟ ΦΕΚ 85/7.04.2014 ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΥΠ’ ΑΡΙΘ. 4254 “Μέτρα στήριξης και ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας στο πλαίσιο εφαρμογής του ν. 4046/2012 και άλλες διατάξεις.” ΚΑΙ ΟΧΙ 4524

    ΑΥΤΟΣ Ο ΝΟΜΟΣ ΕΜΠΕΡΙΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΤΑΞΗ ΤΗΣ ΥΠΟΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ ΙΕ.20.: ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ “ΙΕ: ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ, ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ”

    Για του λόγου το αληθές δείτε και εδώ : http://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Anazitisi-Nomothetikou-Ergou?law_id=b1a33699-f268-4d4a-84f5-8da6898eaddd

    ΓΙΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΛΟΓΟ ΟΜΩΣ, ΠΑΝΤΟΥ Ο ΝΟΜΟΣ 4254/2014 ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΩΣ 4524/2014(ΦΕΚ Α ́85/7-4- 2014).

    ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ: ΑΔΑ: ΒΙΗΜΗ-9Φ0 – TAXnews
    files.taxnews.info/200022422-1a3f81b383/1059649-2014.pdf

    ΑΠΟΦΑΣΗ
    Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ∆ΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟ∆ΩΝ
    Έχοντας υπόψη :

    5. Τις διατάξεις του άρθρου πρώτου της παραγράφου Ε του Ν. 4524/2014 (ΦΕΚ Α ́85/7-4- 2014), 1.α. περί συγχώνευσης της Γενικής ∆ιεύθυνσης Φορολογίας και της Γενικής ∆ιεύθυνσης Φορολογικών Ελέγχων και Είσπραξης ∆ημοσίων Εσόδων της Γ.Γ.∆.Ε. σε μία Γενική ∆ιεύθυνση η οποία φέρει τον τίτλο «Γενική ∆ιεύθυνση Φορολογικής ∆ιοίκησης».

    ΕΚ ΠΑΡΑΔΡΟΜΗΣ ;;;;;

    • Ο κ Αθανασίου και ο κάθε κύριος Αθανασίου, μπορεί να προτείνει όποιο νόμο και όποια αλλαγή θέλει. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΟΙ ΝΟΜΟΘΕΤΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΓΚΡΙΝΟΥΝ ΟΤΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΨΗΦΗΣΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ.

  2. Η ψήφισή της τροπολογίας η οποία απάλλασσε κρατικούς αξιωματούχους που κατηγορούνταν για διασπάθιση του δημοσίου χρήματος ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων με αποτέλεσμα ο υπουργός Δικαιοσύνης, είκοσι μέρες αργότερα να αναγκαστεί να την αποσύρει λέγοντας ότι… παρείσφρυσε εκ παραδρομής και να επαναφέρει την παλαιά διάτξη με το άρθρο 50 του ν.4262/2014 !!!

    Ωστόσο, στις 7 Απριλίου του 2014 ο ν. 4254 δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως και έτσι παράγει έννομα αποτελέσματα.

    Με άλλα λόγια απαλλάσσονται από κάθε ποινική ευθύνη όσοι υπάλληλοι Νομικών Προσώπων Ιδιωτικού Δικαίου που χρηματοδοτούνται από το Δημόσιο είχαν κατηγορηθεί μέχρι την ημερομηνία αυτή για δωροληψία και διασπάθιση του δημοσίου χρήματος (ΜΚΟ, Ελληνικά Ναυπηγεία, ΔΕΗ, ΔΕΠΑΝΟΜ, Θέμις Κατασκευαστική, Αθλητικά Σωματία, Συνεταιρισμοί κ.α).

    Ο Γ. Φλωράς σε δηλώσεις του στην directnews.gr ανέφερε τα εξής: “Παρότι έγινε ιδιαίτερο θέμα για την «εκ παραδρομής» τροποποίηση του άρθρου 263α του Ποινικού Κώδικα, δεν ακούσαμε να αποπεμφθεί ο υπεύθυνος του λάθους. Ζητάω από τη Δικαιοσύνη να διαπιστώσει αν στην ομάδα που νομοθετεί υπάρχουν ανίκανοι που πρέπει να εκδιωχθούν άμεσα ή διεφθαρμένοι που πρέπει να τιμωρηθούν. Επανειλημμένα, οι «εκ παραδρομής αβλεψίες» έχουν αθωώσει εγκληματίες, όπως για παράδειγμα όλους όσους έδωσαν ψευδή στοιχεία στην Επιτροπή Ανταγωνισμού. Και εκεί, «εκ παραδρομής» και πάλι, ξεχάστηκε ένα άρθρο (επανήλθε μετά από λίγο διάστημα με τροπολογία) και αθωώθηκαν οι εγκληματίες με τα λευκά κολάρα. Παραλίγο να γίνει το ίδιο και πάλι «εκ παραδρομής» με το ν 4198/2013, όπου ξεχάστηκε η λέξη «703/77», κάτι που σήμαινε την πλήρη αθώωση όλων όσων εγκληματούσαν έως τότε στήνοντας καρτέλ. Το αποφύγαμε τελευταία στιγμή. Οι ανίκανοι άμεσα σπίτι τους, οι διεφθαρμένοι να λογοδοτήσουν στη Δικαιοσύνη “.

    http://directnews.gr/greece/48661-mhnuthria-anafora-gia-thn-ek-paradromhs-apallagh-kataxraston-tou-dhmosiou-xrhmatos.html

  3. Ποιοι ωφελήθηκαν από την «εκ παραδρομής» νομοθέτηση;

    Η κατάργηση, διά εξαφανίσεως της δ’ περ. του άρθρου 263 α του Ποινικού Κώδικα που συντελέστηκε με την ψήφιση του τελευταίου πολυνομοσχεδίου του Ν. 4254/2014 και προβλέπει την τιμωρία δημοσίων υπαλλήλων και όσων υπηρετούν σε ιδιωτικά νομικά πρόσωπα που επιδοτούνται ή επιχορηγούνται από το Δημόσιο ή Τράπεζες κ.λπ. εγείρει σοβαρά, δύσκολα και μέχρι στιγμής αναπάντητα ερωτήματα.

    Είναι δυνατόν ο νομοθέτης να θεσπίζει νόμους παρά τη βούλησή του, δηλαδή εκ παραδρομής;

    Στο ερώτημα αυτό ο υπουργός Δικαιοσύνης απαντά καταφατικά. Αναγνωρίζει ότι με τη νομοθετική πρωτοβουλία που ανέλαβε για την αντικατάσταση του άρθρου 263 α του Π.Κ. δεν ήθελε να καταργήσει την περ. δ’ της παρ. 1 του άρθρου αυτού, πλην όμως στη νέα διάταξη αυτή παραλείφθηκε εκ παραδρομής. Αντιθέτως, η Ένωση Εισαγγελέων Ελλάδος με την από 12/6/2014 ανακοίνωσή της θεωρεί την πρωτοβουλία αυτή ύποπτη γιατί υπηρετεί σκοπούς πέραν της διασφαλίσεως του δημοσίου συμφέροντος.

    Ανεξάρτητα όμως από το χαρακτηρισμό αυτής της πρωτοβουλίας είτε ως αθώας παραδρομής είτε ως ύποπτης μεθόδευσης, ένα είναι το ζήτημα που πρέπει να μας απασχολήσει.

    Υπάρχουν εκκρεμείς ποινικές υποθέσεις οι οποίες διώκονται με βάση την εν λόγω καταργημένη διάταξη στις οποίες θα εφαρμοσθούν κατ’ επιταγή του Συντάγματος οι ευεργετικές συνέπειες της κατάργησης του αξιοποίνου.

    Με άλλα λόγια υπάρχουν κατηγορούμενοι για πράξεις διαφθοράς (απιστία, υπεξαίρεση, παράβαση καθήκοντος, παθητική δωροδοκία κ.λπ.) που επικαλούμενοι την έστω και εκ παραδρομής ευνοϊκή για αυτούς νομοθετική μεταβολή θα επιτύχουν είτε την απαλλαγή τους είτε τη βελτίωση της θέσης τους. Μεταξύ των υποθέσεων αυτών συμπεριλαμβάνονται οι ποινικές διώξεις για τα εξοπλιστικά, για τα ελληνικά ναυπηγεία, για τον ΟΤΕ, για τις ΜΚΟ κ.ο.κ.

    Ο υπουργός διαβεβαιώνει ότι δεν υπάρχουν. Οι Εισαγγελείς αφήνουν υπόνοιες περί του αντιθέτου. Για να διαλυθούν λοιπόν με τρόπο αξιόπιστο οι πλάνες και οι καχυποψίες αυτές ένας δρόμος υπάρχει: Να διαταχθεί από την Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου κατεπείγουσα προκαταρκτική εξέταση προκειμένου να διαπιστωθεί α) αν εκκρεμούν ποινικές υποθέσεις που διώκονται με βάση την καταργημένη εκ παραδρομής διάταξη, β) ποιες είναι αυτές, σε περίπτωση που βρεθούν, γ) είναι δυνατή η στοιχειοθέτηση ποινικής ευθύνης για όσους παραμελήσουν το καθήκον του προηγούμενου ελέγχου του νομοσχεδίου ώστε να αποτραπεί μια τέτοια παραδρομή που μας ντροπιάζει όλους.

    http://www.paron.gr/v3/new.php?id=87663&colid=&catid=34&dt=2014-06-15%200:0:0

  4. εκ παραδρομής ΚΑΙ ΑΥΤΟ ;;;;

    ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΠΑΓΙΑ ΤΑΚΤΙΚΗ ΜΟΥ ΜΟΙΑΖΕΙ …. Για δείτε:

    από τον Μάκη Βραχιολίδη
    vrachiolidis@yahoo.gr

    Δεν πρόκειται για πολιτικούς που κρύβουν τις λαμογιές τους αλλά για αδίστακτους, οι οποίοι χρησιμοποιούν μεθόδους που προσιδιάζουν σε συνδικάτο του εγκλήματος! Αυτοί που δήθεν αγωνίζονται για την πάταξη της φοροδιαφυγής χαρατσώνοντας αδίστακτα μισθωτούς και συνταξιούχους, πασχίζουν να κρύψουν τις δικές τους φορολογικές παρανομίες! Και μάλιστα πού; Μέσα σε…βουστάσια! Σαν τους ληστές που κρύβουν τα κλοπιμαία τους βαθιά μέσα στη γη!

    Ιδού λοιπόν η αποκάλυψη:

    Εντελώς αναπάντεχα έπεσε στα χέρια μας η αναφορά σε έναν νόμο “για τα βουστάσια”, ο 4056/2012 Ο νόμος αυτός εκδίδεται στο ΦΕΚ 52α στις 12/3/12 και φέρει την υπογραφή: Του Προέδρου της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια, και υπογράφεται επίσης από τους Ευάγγελο Βενιζέλο, Ά. Διαμαντοπούλου, Μ. Βορίδη, Μ. Παπαϊωάννου, Α. Γιαννίτση, Γ. Παπακωνσταντίνου, Α. Λοβέρδο, Μ. Χυσοχοϊδη, Δ. Αβραμόπουλο, Γ. Μπαμπινιώτη και Π. Γερουλάνο…

    Ο νόμος 4056 αφορά «Ρυθμίσεις για την κτηνοτροφία και τις κτηνοτροφικές εγκαταστάσεις και άλλες διατάξεις..»
    Το μυστικό βρίσκεται στο “και άλλες διατάξεις“…
    Στο άρθρο 19 «Καταργούμενες διατάξεις» αναφέρονται όλες οι διατάξεις και τα άρθρα άλλων συναφών, λογικά, νόμων που καταργούνται.
    ΣΥΝΑΦΩΝ; Κούνια που σας κούναγε!
    Για δείτε την β κατά σειρά διάταξη που καταργείται…
    «β) Το άρθρο 4 του ν. 3399/2005 (Α΄89) καταργείται μετά τις 30.6.2012.»
    Ας πάμε λοιπόν να δούμε τον νόμο 3399 του 2005, τι λέει αυτός:

    Ο νόμος 3399/2005 έχει δημοσιευθεί στο ΦΕΚ 155 Α/2005 και αφορά στην «Κύρωση της Συμφωνίας υπό μορφή επιστολών μεταξύ της Ελληνικής Δημοκρατίας και της Ανγκουίλα σχετικά με την αυτόματη ανταλλαγή πληροφοριών όσον αφορά τα έσοδα από αποταμιεύσεις υπό την μορφή τόκων»!!!

    Δηλαδή ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ!

    Το δε καταργηθέν άρθρο 4 «Αυτόματη ανταλλαγή πληροφοριών», προέβλεπε τα εξής:

    1) Η αρμόδια αρχή του συμβαλλομένου μέρους στο οποίο είναι εγκατεστημένος ο φορέας πληρωμής, κοινοποιεί τις πληροφορίες που αναφέρονται στο άρθρο 8 της οδηγίας στην αρμόδια αρχή του άλλου συμβαλλόμενου μέρους κατοικίας του πραγματικού δικαιούχου.

    2) Η κοινοποίηση πληροφοριών διεξάγεται αυτομάτως τουλάχιστον μία φορά το χρόνο, εντός εξαμήνου μετά τη λήξη του φορολογικού έτους, στο συμβαλλόμενο μέρος του φορέα πληρωμής, για το σύνολο των τόκων που καταβλήθηκαν κατά τη διάρκεια του έτους αυτού.

    3) Στο πλαίσιο της παρούσας Συμβάσεως, τα συμβαλλόμενα μέρη προβαίνουν στην ανταλλαγή πληροφοριών κατά τρόπο σύμφωνο προς τις διατάξεις του άρθρου 7 της οδηγίας 77/799/ΕΟΚ.
    (Το άρθρο 8 προβλέπει ότι “η παρούσα Σύμβαση παραμένει σε ισχύ εφόσον δεν την καταγγείλει ένα από τα συμβαλλόμενα μέρη …με κοινοποίηση της καταγγελίας τουλάχιστον 6 μήνες από το τέλος οιουδήποτε ημερολογιακού έτους..)

    Το πιάσατε το νόημα; Στις 12/3/2012 αποφασίστηκε επισήμως και στις 30/6/ 2012 έπαψε να ισχύει το μέρος της σύμβασης που έδινε αυτόματα πληροφορίες στο ελληνικό κράτος για το ποιος έχει και πόσα χρήματα, τα οποία τοκίζονται στον φορολογικό παράδεισο της Ανγκουίλα.
    Τα κόμματα της …πραξικοπηματικής trilateral κυβέρνησης της Β δανειακής, δεν ήθελαν να κοινοποιούνται στο ελληνικό κράτος τέτοια πράγματα! Αλλά πού έχωσε αυτή τη διάταξη;
    Την έχωσε μέσα στα βουστάσια, με την ελπίδα ότι δεν θα πέσει κανένα αδιάκριτο μάτι…Δυστυχώς για αυτούς, έπεσε!!!

    Κατά τα άλλα οι πολιτικοί μας φωστήρες και σωτήρες αγωνίζονται να πατάξουν την φοροδιαφυγή; Τρίχες! Το μόνο που θέλουν είναι να κουκουλώσουν τις δικές τους παρανομίες! Ακόμη και ο Άλ Καπόνε θα ζήλευε την τέχνη τους! Αναρωτιέται κανείς τι κάνουν και συνεδριάζουν με τις ώρες καθημερινά; Αγωνίζονται να σώσουν την Ελλάδα ή να κουκουλώσουν μέσα στα βουστάσια, τους θησαυρούς τους από τους φορολογικούς παραδείσους της Ανγκουίλα; Και την φοροδιαφυγή την εντοπίζουν μόνο στο πρόσωπο κάθε μισθωτού, συνταξιούχου και κάθε Έλληνα ανέργου που μάζευε τις οικονομίες του στην τράπεζα.

    Μήπως είναι τυχαίο ότι δεν πρόκειται να δοθούν στην δημοσιότητα από την Ελβετία, τα ονόματα όσων μεγαλόσχημων έχουν βγάλει τα χρήματά τους και τα κατέθεσαν στις Τράπεζες της Ζυρίχης και της Γενεύης;;; Μήπως υπήρξε πάλι άνωθεν παρέμβαση;

    Η παραπάνω είδηση έφτασε στα χέρια μας από μια απλή, καθημερινή γυναίκα, την κυρία Σοφία. Την ρωτήσαμε εάν είναι δημοσιογράφος, διότι έκανε πραγματική δημοσιογραφική έρευνα προκειμένου να διασχίσει τα βουστάσια για να φτάσει στους φορολογικούς παραδείσους της Ανγκουίλα! Με υπογραφή μάλιστα του Προέδρου της Δημοκρατίας και του μισού υπουργικού συμβουλίου!
    Η κυρία Σοφία μας είπε: «Δεν είμαι δημοσιογράφος, αρωματοθεραπεύτρια είμαι, με πολλές επαγγελματικές δυσκολίες, όπως οι περισσότεροι, αλλά αισιόδοξη!! Είναι αστείο αλλά όση σχέση έχει ο 3399 με τον 4056, τόση έχει κι αρωματοθεραπεία με την δημοσιογραφία!!! Το βασικό είναι ότι έχω διαολιστεί με αυτά που γίνονται και θέλω να προσφέρω κι εγώ κάτι για την απελευθέρωση της πατρίδας μας. Όχι άλλη σαπίλα κι εκμετάλλευση.

    Με το πρόσχημα της φοροδιαφυγής που το έχουν κάνει σημαία, προσπαθούν να μας πάρουν και τα σπίτια μας.

    Είμαι μια γυναίκα που έχει βγει από το κομματικό μαντρί γιατί αγαπάει την πατρίδα της, που βλέπει το ξεπούλημα, που δυσκολεύεται να επιβιώσει και που δεν σκοπεύει να κλαφτεί και να το βάλει κάτω».

    Εμείς ρωτάμε τον ΣΔΟΕ: Θα παρέμβει ή όχι;

    makeleio.gr

    http://hellenicrevenge.blogspot.com/2012/09/blog-post_5371.html

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.