Λυγερού: Καταγγελία περί Συλλογικής Ευθύνης 28/02/2011

 

Εισαγγελία Πειραιά αρ.  πρωτ.  2617/28-2-11

Προς: Εισαγγελία Πειραιά

Πειραιάς 28/02/2011

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

Εκπρόσωποι του υπουργικού συμβουλίου της κυβέρνησης λένε ότι ευθυνόμαστε συλλογικά για την οικονομική κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η χώρα, και είναι ο λόγος που επιβάλλουν στους πολίτες τα δυσβάστακτα αυτά μέτρα.

Πρέπει να πληρώσουμε ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ από τη στιγμή που ευθυνόμαστε συλλογικά.

ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΠΩΛΗΣΗ ΜΕ ΖΗΜΙΩΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ

Σχετικά με την από  06/12/2010 Ένσταση/Διαμαρτυρία μου (συνημμένο 1) έλαβα πρόσφατα μια απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (συνημμένο 2).

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, μετά από έρευνα, έκρινε ότι:

• Η πώληση των Μεταλλείων Κασσάνδρας στην Ελληνικός Χρυσός το 2003 πραγματοποιήθηκε χωρίς ανοικτό διαγωνισμό ή εκτίμηση των περιουσιακών στοιχείων των μεταλλείων από ανεξάρτητο εκτιμητή,

• η τιμή πώλησης ήταν κατώτερη της πραγματικής αγοραίας αξίας τους,

• η εταιρεία Ελληνικός Χρυσός έλαβε επιδοτήσεις κατά παράβαση των κανόνων της EE περί κρατικών ενισχύσεων, ύψους 14 εκατ. ευρώ,

• η πωλητήρια σύμβαση προέβλεπε απαλλαγή από τους φόρους συναλλαγών,

• το συνολικό ποσό που το Δημόσιο πρέπει να ανακτήσει από τον δικαιούχο ανέρχεται σε 15,3 εκατ. ευρώ, συν τους τόκους.

ΕΠΕΙΔΗ

Αν δεν είχε κινηθεί η διαδικασία τον Δεκέμβριο του 2008 (βλ. IP/08/1927)
• δεν θα ενημερωνόταν ο πολίτης ποτέ κι από κανέναν για την παράνομη αυτή πώληση,
• δεν θα διεκδικούσε κανένας τα χρήματα αυτά,
• και η χώρα θα ζημιωνόταν τελικά κατά 15,3 εκατ. ευρώ, συν τους τόκους.

ΕΠΕΙΔΗ

Η συγκεκριμένη εμπορική συναλλαγή είναι μόνο μία, η οποία έτυχε γνωστοποίησης. Για όλες τις υπόλοιπες συναλλαγές της πολιτείας με ιδιώτες, εμείς οι πολίτες δεν μπορούμε να λάβουμε γνώση, διότι δεν έχουμε πρόσβαση στα αρχεία του κράτους.

Για να αποδειχτεί ότι ΔΕΝ έγιναν ανάλογες παράνομες πράξεις σε όλες τις υπόλοιπες συναλλαγές πολιτείας με ιδιώτες,

ΖΗΤΩ

Να ανοιχτούν τα αρχεία του κράτους και/για να ενημερωθούν οι Έλληνες φορολογούμενοι για όλες όσες συναλλαγές έγιναν από την περίοδο της μεταπολίτευσης και μέχρι σήμερα.

Μέχρις ότου ενημερωθούμε και απαλλαχθούν, θεωρείται ότι σε όλες τις συναλλαγές έγιναν παρόμοιες παράνομες πράξεις, οι οποίες ζημίωσαν κατά πολλά εκατομμύρια ευρώ τη χώρα. Και την ευθύνη, για την οικονομική κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η χώρα, τη φέρουν αποκλειστικά οι εκπρόσωποι των κυβερνήσεων , που με αυτόν τον τρόπο εξάντλησαν τα χρήματα που πληρώνουν οι Έλληνες φορολογούμενοι στο κράτος.

Μέχρι οι εκπρόσωποι της πολιτείας να αποδείξουν το αντίθετο:
–  Αρνούμαι τη συλλογική ευθύνη
–  Αρνούμαι τη συλλογική πληρωμή

Η καταγγέλλουσα

Στεφανία Λυγερού του Ιωάννη

Αρ. ταυτ. ΑΖ xxxxxx

Τηλ. 697xxxxxxx

Διεύθυνση: xxxxxxx

Υπογραφή

ΣΥΝΗΜΜΕΝΑ:

–         Ένσταση/Διαμαρτυρία, Υπουργείο Περιβάλλοντος αρ. πρωτ. 11244/6-12-2010, Πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων αρ. πρωτ. 4210/6-12-2010, Πρόεδρο Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, αρ. πρωτ. 1549-10/6-12-2010

–         Απόφαση Ε.Ε.: Η ελληνική μεταλλευτική εταιρεία Ελληνικός Χρυσός πρέπει να επιστρέψει παράνομες επιδοτήσεις ύψους 15 εκατ. ευρώ περίπου.

Δείτε σχετικά Η κυβέρνηση Παπανδρέου προσέφυγε στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για να μην εισπράξει το κράτος 15 εκατ. ευρώ από την ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ!

update 

Πειραιάς 26/10/2011

Προς τον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Πειραιά

Θέμα: Προκαταρκτική εξέταση
Αφορά: Καταγγελία με αρ. κατ. 2617/28-02-2011

Είναι η 2η φορά που με καλείτε για ανάκριση. Την πρώτη με ανέκριναν για την καταγγελία μου με αρ. πρωτ. 11791/18-10-2010, με την οποία ζητούσα την παρέμβασή σας ώστε να κηρυχθεί παράνομη και καταχρηστική η κυβερνητική εξουσία, λόγω του ότι η κυβέρνηση ενεργεί, πράττει με τρόπο εκ διαμέτρου αντίθετο από αυτόν που την εξουσιοδότησε ο λαός.
Η υπόθεσή μου αυτή ακόμη εκκρεμεί. Ένα χρόνο τώρα!!!!
Την ίδια ημερομηνία κατέθεσα και μία άλλη καταγγελία, αρ. πρωτ. 11792/18-10-2010, με την οποία ζητούσα να μην εξαιρούνται οι πολιτικοί και οι ιερείς των νόμων του Συντάγματος, αλλά και των μέτρων που επιβάλλονται από ΔΝΤ και Τρόικα.
Η υπόθεσή μου αυτή δεν ανοίχτηκε καν.
Σήμερα με καλείτε για την καταγγελία που έκανα τον Φεβρουάριο του 2011 και ήθελα να σας ρωτήσω:
• Με ποια κριτήρια επιλέγετε τις υποθέσεις με τις οποίες θα ασχοληθείτε; Δεν επιλέγονται ανάλογα με την σημαντικότητα και το κατεπείγον του θέματος;
• Αυτοί (οι πολιτικοί) όταν ζητούν την παρέμβαση της Εισαγγελίας, παρεμβαίνετε άμεσα. Εμείς, οι πολίτες, δεν έχουμε δικαιώματα σήμερα;
• Όταν παρανομούν εις βάρος μας οι αριστότεροι εξ υμών που βρίσκονται στο απυρόβλητο, με ποιον τρόπο μπορούμε να βρούμε το δίκιο μας;
• Η δικαιοσύνη στη δημοκρατία δεν είναι ταγμένη στην υπηρεσία του πολίτη;
• Υπάρχει έννομος τρόπος για να σταματήσουμε τους προδότες;

Παρακαλώ όπως μου απαντήσετε εγγράφως.

Η υπογράφουσα

Στεφανία Λυγερού του Ιωάννη
Αρ. Ταυτ.
Τηλ.
Διεύθυνση:

 

 

5 comments on “Λυγερού: Καταγγελία περί Συλλογικής Ευθύνης 28/02/2011

  1. Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο αναγνωρίζει ότι ξεπουλήθηκαν τα μεταλλεία στην Ελληνικός Χρυσός
    Απόφαση

    Το Γενικό Δικαστήριο της ΕΕ με απόφασή του καλεί την Ελληνικός Χρυσός να επιστρέψει 15,34 εκατ. ευρώ στο ελληνικό κράτος, καθώς έκρινε ως παράνομη κρατική επιδότηση την πώληση των μεταλλείων Κασσάνδρας (Ολυμπιάδα, Σκουριές, Στρατώνι) σε τιμή χαμηλότερη της αγοραίας, προσφέροντας ενίσχυση και πλεονέκτημα στην εταιρεία. Τα μεταλλεία είχαν πουληθεί έναντι 11 εκατ. ευρώ, ενώ σύμφωνα με την Κομισιόν η αξία τους ήταν 25 εκατ. ευρώ και οι φόροι που θα έπρεπε να καταβληθούν επί της πώλησης, ήταν 1,34 εκατ. ευρώ επιπλέον.

    Το ελληνικό κράτος και η Ελληνικός Χρυσός είχαν προσφύγει στο δικαστήριο για να μην ισχύσουν οι σχετικές αποφάσεις του 2011 και 2013, από την Κομισιόν και το Δικαστήριο της ΕΕ αντίστοιχα, για την καταβολή των 15,34 εκατ. ευρώ, ωστόσο οι προσφυγές τους απορρίφθηκαν.

    Το ελληνικό κράτος είχε υποστηρίξει πως η τιμή πώλησης αποσκοπούσε στην εξεύρεση ιδιοκτήτη πρόθυμου να διατηρήσει σε λειτουργία τα μεταλλεία, ώστε να προστατευτούν η απασχόληση και το περιβάλλον και στη δημιουργία κινήτρου για υποψήφιους αγοραστές διότι η αξία των Μεταλλείων ήταν αρνητική. Παράλληλα υποστήριξε πως η απαίτηση για ανάκτηση των 15.34 εκατ. ευρώ «κινδυνεύει να αναστείλει μια άμεση επένδυση αξίας 850 εκατ. ευρώ, περιορίζοντας έτσι, αντί να τονώσει, την οικονομική ανάπτυξη και τον ανταγωνισμό, σε μια περίοδο μείζονος οικονομικής κρίσης για τη χώρα».

    Όπως επισημαίνει το Γενικό Δικαστήριο «η ενίσχυση δεν χορηγήθηκε ούτε για τις επενδύσεις περιφερειακού χαρακτήρα, μήτε για την προστασία του περιβάλλοντος, μήτε για την απασχόληση». Επίσης σημειώνεται στην απόφαση ότι η μεταπώληση των μεταλλείων Κασσάνδρας στην Ελληνικός Χρυσός σε τιμή χαμηλότερης της αγοραίας τιμής, συνεπάγεται μείωση των εσόδων του Ελληνικού Δημοσίου σε σχέση με τα έσοδα που θα μπορούσε να έχει αποκομίσει, και συνεπώς, απώλεια πόρων.

    Τα μεταλλεία Κασσάνδρας, στη Βόρεια Ελλάδα, περιλαμβάνουν τα μεταλλεία χρυσού στην Ολυμπιάδα και στις Σκουριές, καθώς και το μεταλλείο χαλκού-ψευδαργύρου στο Στρατώνι.

    Το Ιστορικό

    Τα μεταλλεία Κασσάνδρας, πριν το 2003, ανήκαν στην εταιρεία TVX Hellas, η οποία τα είχε αγοράσει από το ελληνικό Δημόσιο το 1995 έναντι της τιμής των 11 δισ. δραχμών, δηλαδή περίπου 39,8 εκατ. ευρώ. Το 2003 μεταβιβάστηκαν από την TVX Hellas στο ελληνικό Δημόσιο έναντι 11 εκατ. ευρώ, ενώ την ίδια ημέρα το ελληνικό Δημόσιο προέβη στην πώληση των εν λόγω μεταλλείων στην Ελληνικός Χρυσός έναντι 11 εκατ. ευρώ, χωρίς προηγούμενη εκτίμηση των στοιχείων ενεργητικού και χωρίς ανοιχτό διαγωνισμό.

    Με απόφαση (C1006) του 2011 της Κομισιόν είχε κηρυχθεί ως παράνομη κρατική ενίσχυση 15,34 εκατ. ευρώ, που χορηγήθηκε από τις ελληνικές αρχές στην Ελληνικός Χρυσός, η παραχώρηση της μεταλλευτικής εκμετάλλευσης της Κασσάνδρας έναντι τιμής χαμηλότερης της πραγματικής αγοραίας αξίας και η απαλλαγή από τους φόρους για την πράξη αυτή και διατάχθηκε η ανάκτηση του ποσού της επιδότησης, πλέον τόκων.

    Κατόπιν προσφυγής παράβασης που άσκησε η Επιτροπή το 2012, το Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΔΕΕ) αποφάνθηκε στις 17/10/2013 (υπόθεση C-263/12) ότι η Ελλάδα παρέβη τις υποχρεώσεις της, παραλείποντας να λάβει, εντός των ταχθεισών προθεσμιών, όλα τα απαραίτητα μέτρα προκειμένου να ανακτήσει από την Ελληνικός Χρυσός την ενίσχυση που χορηγήθηκε επ’ ευκαιρία της πώλησης ακινήτων από το Ελληνικό Δημόσιο και η οποία κρίθηκε παράνομη και ασυμβίβαστη με την κοινή αγορά με την απόφαση της Επιτροπής της 23ης Φεβρουαρίου 2011.

    Η απόφαση του Γενικού Δικαστηρίου

    Με τη σημερινή του απόφαση το Γενικό Δικαστήριο της ΕΕ διατάσσει την άμεση καταβολή στο ελληνικό κράτος από την Ελληνικός Χρυσός του ποσού των 15,34 εκατ. ευρώ. Επίσης όπως αναφέρεται στην απόφαση:

    η απαλλαγή από την υποχρέωση καταβολής φόρου για τη μεταβίβαση της κυριότητας των μεταλλείων συνιστά κρατική ενίσχυση, καθώς συνεπάγεται τόσο πλεονέκτημα για την Ελληνικός Χρυσός όσο και απώλεια πόρων για τον κρατικό προϋπολογισμό,
    η κρατική ενίσχυση παρείχε πλεονέκτημα στην Ελληνικός Χρυσός έναντι των ανταγωνιστών της, και αυτό συνεπαγόταν κίνδυνο στρέβλωσης του ανταγωνισμού και επηρεασμού τού μεταξύ κρατών μελών εμπορίου,
    η Ελλάδα εσφαλμένα υπογραμμίζει ότι η απαίτηση ανάκτησης 15.34 εκατ. ευρώ κινδυνεύει να αναστείλει μια άμεση επένδυση αξίας 850 εκατ. ευρώ, περιορίζοντας έτσι, αντί να τονώσει, την οικονομική ανάπτυξη και τον ανταγωνισμό, σε μια περίοδο μείζονος οικονομικής κρίσης για τη χώρα, καθώς η ενίσχυση δεν χορηγήθηκε ούτε για τις επενδύσεις περιφερειακού χαρακτήρα, μήτε για την προστασία του περιβάλλοντος, μήτε για την απασχόληση,
    η Ελλάδα, με την παρέμβασή της στην επίμαχη αγοραπωλησία, δεν περιόρισε τις απώλειες που θα είχαν προκύψει από την πλήρη παύση της λειτουργίας των μεταλλείων Κασσάνδρας,
    η Επιτροπή ορθώς στηρίχθηκε στην έκθεση των εμπειρογνωμόνων για την αποτίμηση των μεταλλείων Κασσάνδρας,
    η Επιτροπή δεν υπέπεσε σε πρόδηλη πλάνη εκτίμησης κατά την εφαρμογή του κριτηρίου του ιδιώτη επενδυτή,
    οι διαδικαστικές εγγυήσεις τηρήθηκαν απολύτως από την Επιτροπή, και,
    η κατάργηση παράνομης ενίσχυσης διά της ανάκτησής της αποτελεί τη λογική συνέπεια της διαπίστωσης του παράνομου χαρακτήρα της.
    Η απόφαση της Κομισιόν στις 23 Φεβρουαρίου 2011

    Κρατικές ενισχύσεις: Η ελληνική μεταλλευτική εταιρεία Ελληνικός Χρυσός πρέπει να επιστρέψει παράνομες επιδοτήσεις ύψους 15 εκατ. ευρώ περίπου.

    Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, κατόπιν εμπεριστατωμένης έρευνας, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η τιμή πώλησης των Μεταλλείων Κασσάνδρας στην Ελληνικός Χρυσός το 2003 ήταν κατώτερη της πραγματικής αγοραίας αξίας τους, και ότι, ως εκ τούτου, η εταιρεία έλαβε επιδοτήσεις κατά παράβαση των κανόνων της EE περί κρατικών ενισχύσεων. Το ύψος της επιδότησης υπολογίστηκε σε 14 εκατ. ευρώ. Δεδομένου ότι η εταιρεία δεν επιβαρύνθηκε ούτε με φόρους επί των συναλλαγών, το συνολικό ποσό που το Δημόσιο πρέπει να ανακτήσει από τον δικαιούχο ανέρχεται σε 15,3 εκατ. ευρώ, συν τους τόκους.

    Κατόπιν εμπεριστατωμένης έρευνας, η οποία κινήθηκε τον Δεκέμβριο του 2008 (βλ. IP/08/1927), η Ευρωπαϊκή Επιτροπή κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η τιμή των 11 εκατ. ευρώ που καταβλήθηκε για την πώληση των Μεταλλείων Κασσάνδρας στην Ελληνικός Χρυσός το 2003 ήταν κατώτερη της πραγματικής τους αξίας. Τα μεταλλεία βρίσκονται στην περιοχή της Κασσάνδρας Χαλκιδικής, στη βόρεια Ελλάδα. Είναι γνωστά για την παραγωγή χρυσού, αλλά και χαλκού, ψευδαργύρου, μολύβδου και αργύρου. Η Ελληνικός Χρυσός ιδρύθηκε με σκοπό την αγορά των μεταλλείων. Επί του παρόντος ανήκει στην καναδική μεταλλευτική εταιρεία European Goldfields.

    Η πώληση πραγματοποιήθηκε χωρίς ανοικτό διαγωνισμό ή εκτίμηση των περιουσιακών στοιχείων των μεταλλείων από ανεξάρτητο εκτιμητή. Επίσης, η πωλητήρια σύμβαση προέβλεπε απαλλαγή από τους φόρους συναλλαγών. Η Επιτροπή έλαβε σχετική καταγγελία τον Ιούλιο του 2007.

    Η Επιτροπή βάσισε την απόφασή της στα ευρήματα έκθεσης σχετικά με την Ελληνικός Χρυσός, η εκπόνηση της οποίας ανατέθηκε λίγο μετά την πώληση, και υπολόγισε την αξία των μεταλλείων σε 25 εκατ. ευρώ. Οι φόροι που θα έπρεπε να είχαν καταβληθεί επί της πώλησης ανέρχονται σε 1,34 εκατ. ευρώ.

    Για τους ανωτέρω λόγους, η Επιτροπή κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η Ελληνικός Χρυσός έλαβε παράνομη κρατική ενίσχυση, την οποία η Ελλάδα οφείλει να ανακτήσει, μαζί με τους τόκους. Το μη εμπιστευτικό κείμενο της απόφασης θα δημοσιευθεί με αριθμό υπόθεσης C 48/2008 στο Μητρώο κρατικών ενισχύσεων στον δικτυακό τόπο της ΓΔ Ανταγωνισμού μόλις διευθετηθούν όλα τα ζητήματα που έχουν σχέση με το απόρρητο. Οι νέες δημοσιεύσεις αποφάσεων για κρατικές ενισχύσεις στο Διαδίκτυο και στην Επίσημη Εφημερίδα ανακοινώνονται στο εβδομαδιαίο ηλεκτρονικό δελτίο State Aid Weekly e-News.

    http://tvxs.gr/news/ellada/eyropaiko-dikastirio-anagnorizei-oti-ksepoylithikan-ta-metalleia-stin-ellinikos-xrysos

  2. Η ΣΥΝΗΜΜΕΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ :

    IP/11/216
    Βρυξέλλες, 23 Φεβρουαρίου 2011

    Κρατικές ενισχύσεις: Η ελληνική μεταλλευτική εταιρεία Ελληνικός Χρυσός πρέπει να επιστρέψει παράνομες επιδοτήσεις ύψους 15 εκατ. ευρώ περίπου.

    Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, κατόπιν εμπεριστατωμένης έρευνας, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η τιμή πώλησης των Μεταλλείων Κασσάνδρας στην Ελληνικός Χρυσός το 2003 ήταν κατώτερη της πραγματικής αγοραίας αξίας τους, και ότι, ως εκ τούτου, η εταιρεία έλαβε επιδοτήσεις κατά παράβαση των κανόνων της EE περί κρατικών ενισχύσεων. Το ύψος της επιδότησης υπολογίστηκε σε 14 εκατ. ευρώ. Δεδομένου ότι η εταιρεία δεν επιβαρύνθηκε ούτε με φόρους επί των συναλλαγών, το συνολικό ποσό που το Δημόσιο πρέπει να ανακτήσει από τον δικαιούχο ανέρχεται σε 15,3 εκατ. ευρώ, συν τους τόκους.

    Κατόπιν εμπεριστατωμένης έρευνας, η οποία κινήθηκε τον Δεκέμβριο του 2008 (βλ. IP/08/1927), η Ευρωπαϊκή Επιτροπή κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η τιμή των 11 εκατ. ευρώ που καταβλήθηκε για την πώληση των Μεταλλείων Κασσάνδρας στην Ελληνικός Χρυσός το 2003 ήταν κατώτερη της πραγματικής τους αξίας. Τα μεταλλεία βρίσκονται στην περιοχή της Κασσάνδρας Χαλκιδικής, στη βόρεια Ελλάδα. Είναι γνωστά για την παραγωγή χρυσού, αλλά και χαλκού, ψευδαργύρου, μολύβδου και αργύρου. Η Ελληνικός Χρυσός ιδρύθηκε με σκοπό την αγορά των μεταλλείων. Επί του παρόντος ανήκει στην καναδική μεταλλευτική εταιρεία European Goldfields.

    Η πώληση πραγματοποιήθηκε χωρίς ανοικτό διαγωνισμό ή εκτίμηση των περιουσιακών στοιχείων των μεταλλείων από ανεξάρτητο εκτιμητή. Επίσης, η πωλητήρια σύμβαση προέβλεπε απαλλαγή από τους φόρους συναλλαγών. Η Επιτροπή έλαβε σχετική καταγγελία τον Ιούλιο του 2007.

    Η Επιτροπή βάσισε την απόφασή της στα ευρήματα έκθεσης σχετικά με την Ελληνικός Χρυσός, η εκπόνηση της οποίας ανατέθηκε λίγο μετά την πώληση, και υπολόγισε την αξία των μεταλλείων σε 25 εκατ. ευρώ. Οι φόροι που θα έπρεπε να είχαν καταβληθεί επί της πώλησης ανέρχονται σε 1,34 εκατ. ευρώ.

    Για τους ανωτέρω λόγους, η Επιτροπή κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η Ελληνικός Χρυσός έλαβε παράνομη κρατική ενίσχυση, την οποία η Ελλάδα οφείλει να ανακτήσει, μαζί με τους τόκους.

    Το μη εμπιστευτικό κείμενο της απόφασης θα δημοσιευθεί με αριθμό υπόθεσης C 48/2008 στο Μητρώο κρατικών ενισχύσεων στον δικτυακό τόπο της ΓΔ Ανταγωνισμού μόλις διευθετηθούν όλα τα ζητήματα που έχουν σχέση με το απόρρητο. Οι νέες δημοσιεύσεις αποφάσεων για κρατικές ενισχύσεις στο Διαδίκτυο και στην Επίσημη Εφημερίδα ανακοινώνονται στο εβδομαδιαίο ηλεκτρονικό δελτίο State Aid Weekly e-News.

    http://europa.eu/rapid/press-release_IP-11-216_el.htm

  3. ΣΧΕΤΙΚΑ

    18/05/2016 Μηνυτήρια αναφορά για την πώληση του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς (ΟΛΠ) (αφορά την επί ζημία του Δημοσίου διαδικασία πώλησης από το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου («ΤΑΙΠΕΔ ») του πλειοψηφικού ποσοστού ύψους 67% του μετοχικού κεφαλαίου της δημόσιας κοινωφελούς εταιρίας με την επωνυμία «Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς Α.Ε.» προς την εταιρία με την επωνυμία «Cosco (Hong Kong) Group Limited» .

    29/01/2014 Μηνυτήρια αναφορά για την αναζήτηση ευθυνών στην πώληση των 28 ακινήτων μεταξύ των οποίων και το πρώην κτίριο του Κεράνη επί Λεωφόρου της Θηβών από την επιτροπή αγώνα των δικηγόρων του Πειραιά. Η σχετική Αναφορά κατατέθηκε μετά την 275/16-12-2013 Πράξη του Ζ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου, με την οποία ουσιαστικά παγώσε η υπογραφή των σχετικών συμβάσεων μεταβίβασης και επαναμίσθωσης των 28 ακινήτων (και του «Κεράνη»). Της μήνυσης είχαν προηγηθεί μια σειρά δικαστικών και εξωδικαστικών πρωτοβουλιών. Δείτε ενδεικτικά Εξώδικο και μηνυτήρια αναφορά για το σκανδαλώδες ξεπούλημα 28 δημοσίων κτιρίων μέσω ΤΑΙΠΕΔ  (Η εξώδικη πρόσκληση στο ΤΑΙΠΕΔ, είχε τίτλο : Παράνομη, αντισυνταγματική, αδιαφανής και επιβλαβής για την Εθνική Οικονομία η παραχώρηση από το ΤΑΙΠΕΔ των 28 δημοσίων ιδιοχρήστων κτιρίων στις εταιρίες Εθνική Πανγαία ΑΕΕΑΠ και Eurobank Properties ΑΕΕΑΠ και τα βασικά σημεία της θα τα βρείτε ΕΔΩ. ) Τον Ιούλιο του 2015 η εισαγγελία διαφθοράς άσκησε ποινική δίωξη για υπεξαίρεση και απιστία σε βαθμό κακουργήματος με τις επιβαρυντικές περιστάσεις του νόμου περί καταχραστών του δημοσίου για πωλήσεις ακινήτων που έγιναν από το ΤΑΙΠΕΔ στο πλαίσιο των ιδιωτικοποιήσεων. Οι διώξεις αφορούν το συμβούλιο των εμπειρογνωμόνων τα μέλη του οποίου διώκονται για απιστία ενώ τρία μέλη του ΤΑΙΠΕΔ διώκονται για υπεξαίρεση. ( τα μέλη του ΤΑΙΠΕΔ δεν διώχτηκαν για απιστία διότι με βάση το καταστατικό νόμο του ΤΑΙΠΕΔ τα μέλη του δεν αντιμετωπίζουν ποινικές και αστικές ευθύνες για πράξεις ή παραλείψεις τους που προηγουμένως έχουν εγκριθεί από το επιστημονικό συμβούλιο και το Ελεγκτικό Συνεδρίο, όπως συνέβη στην συγκεκριμένη περίπτωση.) Δείτε συμπληρωματικά ΕΔΩ και ΕΔΩ 

    17/03/2014 Μηνυτήρια αναφορά Νίκου Γαλανού για το Ελληνικό 
    Η μήνυση κατατέθηκε από τον Περιφερειακό Σύμβουλο Αττικής Νίκο Γαλανό, απευθύνθηκε προς τον Εισαγγελέα Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος, συνεπίκουρο Εισαγγελέα Διαφθοράς κ. Δραγάτση και ζητήθηκε με αυτή η διερεύνηση παράνομων πράξεων στην διαδικασία πώλησης της «ΕΛΛΗΝΙΚΟ Α.Ε.» από το ΤΑΙΠΕΔ και κυρίως, η διερεύνηση της σκοπιμότητας αξιολόγησης μίας μόνο προσφοράς στην τελική φάση του διαγωνισμού. Η μήνυση και εδώ

    24/03/2014 Αναφορά Σακοράφα για εκποίηση μετοχών της Ελληνικό Α.Ε αντί ιδιαίτερα χαμηλού τιμήματος

  4. Το δίκιο όλο το έχουμε με το μέρος μας

    26/10/2011 — Λακεδαίμων

    Σήμερα πήγα για ανάκριση στο Πταισματοδικείο, να εξετασθώ ως μάρτυρας σε μία από τις καταγγελίες που έχω κάνει στην κυβέρνηση (αναφέρετε στην η καταγγελία αυτής της ανάρτησης ).

    Έχω ξαναπάει για ανάκριση για μία άλλη -προγενέστερη- καταγγελία μου, η οποία παραμένει ακόμη μέχρι σήμερα στο ράφι (φυσικά). Ήμουν εξαρχής πεπεισμένη λοιπόν ότι και αυτή τη φορά δεν πρόκειται να εισακουστώ, θα με συνδέσουν με Κάιρο, δεν υπάρχει δικαιοσύνη σήμερα. Έτσι σκέφτηκα να μην ασχοληθώ με λεπτομέρειες (να τους προσκομίσω αποδεικτικά ή/και μάρτυρες) παρά να εκμεταλλευτώ το βήμα που μου δόθηκε για ν’ ακούσουν όσα πρέπει ν’ ακούσουν οι απανταχού αρμόδιοι/αναρμόδιοι.

    Η κατάθεσή μου ήταν λιτή κι απέριττη, ανέφερα εν συντομία όσα ήδη αναφέρονταν στην αρχική καταγγελία, ήτοι: Οι κυβερνήσεις, από τη μεταπολίτευση και μέχρι σήμερα, όσες εμπορικές συναλλαγές έκαναν με ιδιώτες ήταν παράνομες διότι έγιναν με απευθείας αναθέσεις, πολιτικοί πήραν μίζες και η χώρα ζημιώθηκε κατά πολλά εκατομμύρια ευρώ/δρχ. Επειδή υπαίτιοι για την οικονομική κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η χώρα μου είναι οι κυβερνήσεις αυτές, ή θα αποδειχθεί ότι οι συναλλαγές τους δεν ήταν παράνομες, ή θα απαλλαχθώ εγώ προσωπικά της συλλογικής ευθύνης αλλά και της συλλογικής πληρωμής.

    Αφού τελείωσα, η πταισματοδίκης μου είπε «εντάξει, ωραία όλα αυτά αλλά ο λόγος που σας κάλεσε ο εισαγγελέας είναι για να δώσετε κάποια επιπρόσθετα στοιχεία για την υπόθεση, για να μπορέσει να την προχωρήσει». Οπότε της απάντησα (και μ’ αυτό έκλεισε η κατάθεσή μου) ότι τα στοιχεία που έχω ήδη προσκομίσει είναι υπέρ αρκετά για να μπορέσει η δικαιοσύνη να πράξει τα νόμιμα.

    Επειδή όμως, όπως προείπα, σκοπός μου ήταν να αποδοθούν τα του καίσαρος στον εισαγγελέα, είχα ήδη ετοιμάσει ένα κειμενάκι (συνημμένο 1) το οποίο επισυνάφθηκε ως υπόμνημα στην κατάθεσή μου.

    Καθώς συνέτασσα το κείμενο που του έστειλα πεσκέσι, μου ήρθε εκτός των άλλων να αναφέρω και κάτι σχετικό με την αυτεπάγγελτη δίωξη. Μπήκα στο internet να δω για ποια αδικήματα μπορείς να τη ζητήσεις και βρέθηκα στο χρησιμότατο site της αστυνομίας: http://www.policenet.gr/portal/arthra-dimosieymata/nomiki-enhmerosi/09042011-7.html. Βάσει των στοιχείων αυτών έφτιαξα ένα νέο κείμενο (συνημμένο 2) το οποίο δεν το επισύναψα στην κατάθεσή μου, αλλά κίνησα νέα διαδικασία, το κατέθεσα σήμερα στο Πρωτοδικείο και στην αστυνομία. Στο Πρωτοδικείο δεν συνέβη κάτι το ιδιαίτερο, μόνο επειδή ήταν έγκληση με έστειλαν αρχικά στις μηνύσεις, εκεί μου είπαν ότι πρέπει να πληρώσω 150 ευρώ για να την παραλάβουν, ξαναπήγα λοιπόν στο πρωτόκολλο, ρώτησα πώς μπορώ να την καταθέσω χωρίς να πληρώσω και τα βρήκαμε, σβήσαμε το έγκληση και γράψαμε καταγγελία (αρ. πρωτ. 11564/26-10-2011). Τα σπουδαία παίχτηκαν στην αστυνομία. Είχα ξαναπάει προ μηνών στο συγκεκριμένο αστυνομικό τμήμα του Πειραιά (Ηρ. Πολυτεχνείου) για να ζητήσω την αυτεπάγγελτη δίωξή τους. Τότε πήγα στον αξιωματικό υπηρεσίας, όπου πήρα κι εκεί τα τέτοια μου, δεν το σημείωσαν καν στο βιβλίο συμβάντων, σαν να μην πέρασα ποτέ. Ως δικαιολογία μου είπε ότι δεν έχουν καμία αρμοδιότητα, η εξουσία τους σταματά εκεί που αρχίζει η βουλευτική τους ασυλία.

    Για να μην περάσω πάλι απαρατήρητη, αυτή τη φορά ακολούθησα την πλάγια οδό, πήγα την έγκλησή μου για κατάθεση στο πρωτόκολλο. Για να την παραλάβουν με το στανιό, θένε δε θένε. Η κυρία του πρωτοκόλλου μόλις κατάλαβε περί τίνος πρόκειται μου είπε ότι δεν είναι αρμόδια, δεν μπορεί να την παραλάβει!!!! Φοβερό; Απαγορεύεται της λέω να μην την παραλάβεις, μπορείς να μην επιληφθείς, δεν έχεις το δικαίωμα να μην την παραλάβεις. Αφού έκανα έναν μικρό χαμό, αναγκάστηκε να την πάει στον διοικητή, στον οποίο πάλι είπα τα ίδια και με τα πολλά ανάγκασαν τον αξιωματικό υπηρεσίας να επιληφθεί της υποθέσεώς μου. Όχι μόνο παρέλαβε το έγγραφο, μου πήρε και κανονική κατάθεση, το πρωτοκόλλησε κιόλας (αρ. πρωτ. 1016/92/179 26-10-2011).

    (Μέσα στ’ άλλα τους είπα δεν πιστεύω να μου ζητήσετε να πληρώσω, είμαι άνεργη κλπ. και με απάλλαξαν και από τα χαρτόσημα!!)

    Κλείνοντας το λογύδριο θέλω κάτι να πω. Όταν ανέφερα την κλήση που δέχτηκα για ανάκριση σε φίλους/συναγωνιστές, όλοι μου είπαν: μόνη σου μην πας, χρειάζεσαι μάρτυρες, είσαι άγνωστη δεν θα μετρήσει η κίνηση και μπορούν να σε βλάψουν, μην πας χωρίς δικηγόρο κλπ. κλπ.
    Με έβαλαν λοιπόν σε σκέψεις… Αν δεν είσαι διάσημος, αν δεν έχεις λαό να σε ακολουθεί, αν δεν έχεις λεφτά, μπορεί ο οποιοσδήποτε να παρανομήσει εις βάρος σου και να μην βρεις το δίκιο σου ποτέ; Ωραία, θα το δεχτώ ότι έτσι είναι. Αυτό δεν είναι το «σύστημα» που σε κανέναν δεν αρέσει και όλοι θέμε να αλλάξουμε; Και πώς αλλάζει το σύστημα; Ας δω πώς φτιάχτηκε. Κάποιοι το έθεσαν και οι υπόλοιποι συμμετείχαν (με τη θέλησή τους ή εξ ανάγκης). Για να αλλάξει λοιπόν απλά δεν πρέπει να συμμετέχουμε. Με τις πράξεις μας δεν θα συμμετέχουμε, αντιδρώντας στα κακώς κείμενα, μπαστακώνοντας το σωστό, τότε/έτσι θα πάψουμε να διαιωνίζουμε το υπάρχον σκατά σύστημα.

    Το δίκιο όλο το έχουμε με το μέρος μας. Αυτοί (όλοι όσοι αρμόδιοι/αναρμόδιοι) δουλεύουν για εμάς τους πολίτες. Εμείς τους πληρώνουμε, για εμάς υπάρχουν, να μας εξυπηρετούν. Ο καθείς πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες του, αλλά ΚΑΙ να αρχίσει να κάνει σωστά τη δουλειά του. Έτσι, με το ζόρι με το στανιό.

    https://tonoikaipnevmata.wordpress.com/2011/10/26/το-δίκιο-όλο-το-έχουμε-με-το-μέρος-μας/

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s