Μήνυση κατέθεσε αξιωματικός για τις επιπτώσεις του PSI στο Μετοχικό Ταμείο Ναυτικού

updated

Μήνυση κατέθεσε αξιωματικός για τις επιπτώσεις του PSI στο Μετοχικό Ταμείο Ναυτικού

Μηνυτήρια αναφορά κατατέθηκε την 28-6-2012, ενώπιον της προϊσταμένης της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών κας Ράικου, κατά του/των φυσικού/ών αυτουργού/ών των καταγγελλομένων πράξεων, των ηθικών αυτουργών στις καταγγελλόμενες πράξεις του/των φυσικού/ών αυτουργού/ών και κάθε άλλου υπευθύνου συμμέτοχου στις πράξεις των φυσικών και ηθικών αυτουργών, για τις επιπτώσεις από την εφαρμογή του P.S.I. στα αποθεματικά του Μετοχικού Ταμείου Ναυτικού (ΜΤΝ) και της Ενώσεως Αποστράτων. Δείτε την μηνυτήρια αναφορά και το συμπληρωματικό υπόμνημα :

          ΕΝΩΠΙΟΝ  ΤΗΣ  ΚΥΡΙΑΣ  ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΗΣ ΤΗΣ

                ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΑΣ  ΠΡΩΤΟΔΙΚΩΝ  ΑΘΗΝΩΝ

 

    κ. Ελένης  Ράϊκου 

 

 

                                  ΜΗΝΥΤΗΡΙΑ  ΑΝΑΦΟΡΑ

 

 

      Του Παναγιώτη Σταμάτη του Δημητρίου, Πλωτάρχη του Πολεμικού                     

       Ναυτικού ε.α. κατοίκου Αθηνών, οδός Κομνηνών αρ.48. 

                                          

                                           ΚΑΤΑ          

 

        1. Του/των φυσικού/ών αυτουργού/ων των καταγγελλομένων πράξεων

        2. Των ηθικών αυτουργών στις καταγγελλόμενες πράξεις του/των φυσικού/ών αυτουργών.

         3. Κάθε άλλου υπευθύνου συμμέτοχου στις πράξεις των φυσικών και ηθικών αυτουργών  

 

                               *******************************************    

 

      

 Αξιότιμη  κ. Εισαγγελεύ

 

1. Με αγανάκτηση πληροφορήθηκα πρόσφατα από επιστολή  του προέδρου της ΕΑΑΝ προς τον Υπουργό Εθνικής Άμυνας (σχετ.1), τις επιπτώσεις από την εφαρµογή του P.S.I. στα αποθεµατικά του  Μετοχικού Ταµείου Ναυτικού ( Μ.Τ.Ν.) και της Ενώσεως Αποστράτων Αξιωµατικών Ναυτικού ( Ε.Α.Α.Ν.) που αφορούν τα εν ενεργεία και αποστρατεία στελέχη του Πολεµικού Ναυτικού και τού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ όσον αφορά το Μ.Τ.Ν. και τους απόστρατους Αξιωµατικούς του Π.Ν.και του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. όσον αφορά την Ε.Α.Α.Ν., καθώς και εμένα προσωπικά σαν απόστρατο αξιωματικό του Πολεμικού Ναυτικού.

 

2. Συγκεκριµένα , τα  αποθεµατικά των ως άνω Ταµείων διαµορφώθηκαν ως ακολούθως , σύµφωνα µε τα επίσηµα έγγραφα που τους έστειλε η Τράπεζης της Ελλάδος (ΤτΕ ):

α.- Την 09-03-2012 (προ P.S.I.) το σύνολο των κεφαλαίων των ως άνω

Ταµείων ανερχόταν στα ακόλουθα ποσά :

(1).- Μέρισµα Μ.Τ.Ν.                                                             30.689.800,99 Ε

(2).- Ε.Κ.Ο.Ε.Μ.Ν. του Μ.Τ.Ν.                                               60.595.062,44 Ε

(3).- Νοσηλευτικό Ίδρυµα Ναυτικού (Ν.Ι.Ν.)                           9.103.642,87 Ε

(4).- Ε.Α.Α.Ν.                                                                           4.330.058,40 Ε

 

β.- Την 12-03-2012 , µετά την ολοκλήρωση του P.S.I. η ονοµαστική αξία του ενεργητικού των ως άνω Ταµείων  διεµορφώθη στα ακόλουθα ποσά :

(1).- Μέρισµα Μ.Τ.Ν.                                                  17.549.856,44 Ε (µείωση 42,81%)

(2).- Ε.Κ.Ο.Ε.Μ.Ν. του Μ.Τ.Ν.                                    34.651.076,66 Ε (µείωση 42,81%)

(3).- Νοσηλευτικό Ίδρυµα Ναυτικού  (Ν.Ι.Ν.)                5.205.886,66 Ε (µείωση 42,81%)

(4).- Ε.Α.Α.Ν.                                                                2.476.128,90 Ε (µείωση 42,81%)   

 

γ.- Την 12-03-2012 η τρέχουσα αξία του ενεργητικού των αποθεµατικών των ως άνω Ταµείων ήταν :

(1).- Μέρισµα του Μ.Τ.Ν.                                              9.385.139,09 Ε (µείωση 69,42%)

(2).- Ε.Κ.Ο.Ε.Μ.Ν. του Μ.Τ.Ν.                                     18.530.360,78 Ε (µείωση 69,42%)

(3).- Νοσηλευτικό Ίδρυµα Ναυτικού (Ν.Ι.Ν.)                  2.783.952,68 Ε (µείωση 69,42%)

(4).- Ε.Α.Α.Ν.                                                                 1.324.159,79 Ε (µείωση 69,42%)

 

δ.- ∆ιευκρινίζεται ότι το Ε.Κ.Ο.Ε.Μ.Ν. είναι ειδικός διανεµητικός λογαριασµός ενισχυτικός του µερίσµατος , ο οποίος συστάθηκε πρόσφατα και διανέµει κυρίως τις εισφορές των µετεχόντων σε αυτό (εν ενεργεία και αποστρατεία στελέχη του Π.Ν. και του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ) , χωρίς την επιβάρυνση του κρατικού Π/Υ. Επίσης ότι η εισφορά του εν ενεργεία και αποστρατεία προσωπικού του Π.Ν. και του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ   υπέρ του Ν.Ι.Ν. που είναι τα αποκλειστικά  έσοδά του , χωρίς να επιβαρύνει τον κρατικό Π/Υ, αφορά την κατασκευή / συντήρηση / εξοπλισµό του Ναυτικού Νοσοκοµείου Αθηνών (Ν.Ν.Α.) και παρακρατείται ανελλιπώς από το έτος 1947.

 

3. Από τα ανωτέρω προκύπτει ότι η ονοµαστική αξία των αποθεµατικών η οποία όµως ανάγεται σε βάθος χρόνου, λόγω της εκ νέου επένδυσής τους σε οµόλογα του Ελληνικού ∆ηµοσίου ευρίσκεται στο 57,19% της αρχικής τους αξίας, ενώ η τρέχουσα αξία τους που στην ουσία είναι το ποσόν το οποίο µπορεί να εκταµιευθεί στο εγγύς µέλλον ευρίσκεται στο 30,58% της αρχικής.

4. Η αγανάκτησή µου πηγάζει κυρίως εκ του γεγονότος ότι τα Ταµεία µας τα οποία είχαν χρηστή διαχείριση και φρόντιζαν αντί να µοιράζουν χρήµατα να τα φυλλάττουν για τις επερχόµενες γενεές, υπέστησαν την µεγαλύτερη ζηµιά Έτσι  για άλλη µία φορά  τιµωρούνται οι συνεπείς.

 

5. Τα χρήµατα τα οποία η ΤτΕ επένδυσε εν πλήρη αγνοία µας δεν είναι χρήµατα του ∆ηµοσίου, αλλά χρήµατα που προέρχονται από τις εισφορές των μελών των Ταμείων, επενδύθηκαν με ανεξέλεγκτη διαχείριση της ΤτΕ σε ομόλογα και έντοκα γραμμάτια αρκετών δις ευρώ και τούτο χωρίς την παραμικρή άδεια και ενημέρωση των Διοικήσεων των και αυτό γιατί με τον προφανώς αντισυνταγματικό νόμο 2469/1977 τα Ταμεία εξαναγκαστικά καταθέτουν τα αποθεματικά τους  στην ΤτΕ και η τελευταία τα επένδυε ανεξέλεγκτα και χωρίς καμιά προσοχή και επιμέλεια, σε ομόλογα του Ελληνικού Δημοσίου.

     Η παράνομη συμπεριφορά Των οργάνων της ΤτΕ έγινε κάτω από τις ιδιαίτερες περιστάσεις που αναφέρονται σε βάρος των συμφερόντων των Ταμείων με αποτέλεσμα την τεράστια ζημιά των και ιδίως από τα όργανα Διοικήσεως της ΤτΕ που τελούσαν σε πλήρη γνώση της επικείμενης και βεβαίας βλάβης των Ταμείων και ειδικότερα:

     Η ΤτΕ (Ν.3424/1927) ( δια των οργάνων της), ως θεσμικό όργανο του Κράτους ασκούσα δημόσια εξουσία (βλ. ΑΠ 1425/2004) γνώριζε από τις ετήσιες οικονομικές εκθέσεις της, την τραγική Κατάσταση της Ελληνικής οικονομίας και μάλιστα από του έτους 2009 καθώς και την ύπαρξη του χρέους. Ιδίως γνώριζε ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή απηύθυνε στις 24 Μαρτίου 2009 σύσταση προς το Συμβούλιο (SEC-2009 564 final) για την έκδοση αποφάσεως περί υπάρξεως υπερβολικού ελλείμματος στην Ελλάδα. Βάσει της συστάσεως αυτής και κατ΄ εφαρμογή του άρθρου 104 παρ. 7 της ΣυνθΕΚ, το Συμβούλιο απηύθυνε εν συνεχεία, στις 6 Απριλίου 2009 σύσταση προς την Ελλάδα (7900/09) για τον τερματισμό του υπερβολικού ελλείμματος εντός του 2009. Στις 27 Απριλίου 2009, το Συμβούλιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης εξέδωσε κατ΄εφαρμογή του άρθρου 104 παρ. 6 της ΣυνθΕΚ, την 2009/415/ΕΚ απόφασή του , με την οποία διαπίστωσε εκ νέου ότι στην Ελλάδα υφίσταται υπερβολικό έλλειμμα.Εν τούτοις και παρά την δυσμενή κατάσταση της Ελληνικής Οικονομίας προέβαινε και προβαίνει ακόμη σε επενδύσεις σε τίτλους του Ελληνικού Δημοσίου, με χρήση των αποθεματικών των Ταμείων με προφανή βλάβη των, το ύψος της οποίας αναφέρεται στους ανωτέρω πίνακες.

 

6. Οι απώλειες από την ανωτέρω κακή διαχείριση των αποθεματικών των Ταμείων από την ΤτΕ είναι τεράστιες και το Μ.Τ.Ν. προέβει σε άμεσα μέτρα λόγω έλλειψης ρευστότητας όπως :

 
α.- Επ’ αόριστον αναστολή  της χορήγησης δανείων στους μετόχους και μερισματούχους του Ταμείου, εξαιρουμένων αυτών που αιτούνται αποδεδειγμένα για έκτακτους σοβαρούς λόγους υγείας. Εκκρεμείς αιτήσεις πλην αυτών που αναφέρονται σε έκτακτους σοβαρούς λόγους υγείας, τίθενται στο αρχείο.
β.- Μετάθεση του χρόνου καταβολής των μερισμάτων, ούτως ώστε να μην πληρώνονται προκαταβολικά,αλλά,απολογιστικά,ως,εξής:
(1).- Καταβολή του μερίσματος διμήνου Μαΐου –  Ιουνίου 2012, εξ ημισείας στο τέλος μηνός Απριλίου 2012 και στο τέλος μηνός Ιουνίου 2012 αντίστοιχα.
(2).- Καταβολή του μερίσματος αρχής γενομένης από το μέρισμα Ιουλίου – Αυγούστου 2012 και στο εξής στο τέλος κάθε διμήνου.
γ.- Καθορισμός από 01/04/2012 του βοηθήματος πρώτων εξόδων πένθους (βοήθημα θανάτου ) στο ύψος των 1.500,00 €, από 3.000,00 € .

 

 Υπάρχει άμεσος κίνδυνος να μην μπορούν στο μέλλον τα Ταμεία να καταβάλουν παροχές όπως μερίσματα, ΒΟΕΑ, κ.λπ.

 

7. Η ευθύνη  της Τράπεζας σε κακή διαχείριση μεταξύ άλλων που θα αποκαλυφθούν από την ανάκριση, συνίσταται στο γεγονός ότι μόνη ενεργώντας ως διαχειριστής ξένης περιουσίας πρόβαινε σε πράξεις διοικήσεως και διαχειρίσεως ενεργώντας όχι σαν συνετός διαχειριστής, αλλά βλαπτικά ενεργώντας κατά με τέτοιο τρόπο, ώστε μετά βεβαιότητας να βλάψει τη περιουσία των Ταμείων και ενώ τελούσε σε πλήρη γνώση και έτσι έπρεπε να λάβει μέτρα ιδιαιτέρας πρόνοιας προς διαφύλαξη των αποθεματικών και μάλιστα εν όψει:

   α) της δραματικής καταστάσεως της Ελληνικής Οικονομίας και της γνωστής στην ΤτΕ δραματικής επιδείνωσης της   β) ότι το καταβαλλόμενο ποσό κατά το χρόνο της επένδυσης σε ομόλογα του Δημοσίου μετά βεβαιότητας δεν μπορεί να αναληφθεί ολόκληρο από τα δικαιούχα Ταμεία, διότι επίκειται πλέον έτι περαιτέρω δραματική επιδείνωση της Ελληνικής Οικονομίας, με προβλεπτές δυσμενείς συνέπειες.   

 

 8. Προς απόδειξη όλων των παραπάνω, ζητούμε να προβείτε σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες και σας επισυνάπτουμε αντίγραφο :

 

       1.  Την από 29-03-2012 επιστολή του Προέδρου της ΕΑΑΝ προς τον Υπουργό Εθνικής Άμυνας  (σχετ. 1).

  

 

                                              ΚΑΤΟΠΙΝ ΤΟΥΤΩΝ

 

                                                      ΑΙΤΟΥΜΑΙ

 

1. Την άμεση και κατεπείγουσα Ποινική διερεύνηση του ζητήματος, προκειμένου να υποστούν οι ένοχοι (φυσικοί και ηθικοί αυτουργοί κλπ) την παραδειγματική τιμωρία για τις αξιόποινες πράξεις, που από την δικαστική έρευνα ήθελε αποδειχθεί ότι διέπραξαν.

 

2. Μετά ταύτα υφισταμένων κατά την κρίση Σας των νομίμων προϋποθέσεων, την εισαγωγή της υποθέσεως κατ΄άρθρον 29 Κ.Ποιν. Δ. στα Δικαστήριο των Εφετών και τον ορισμό Εφέτου Ανακριτή. 

 

ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΠΡΟΤΕΙΝΩ τους υπογράφοντες το σχετ. (1):

 1. Τον  Πρόεδρο της Ε.Α.Α.Ν.   Αντιναύαρχο ε.α. Σπ. Περβαινά Π.Ν.

 2. Τον Πρόεδρο της Σ.Α./Σ.Ν.Δ. Αντιναύαρχο ε.α. Ξ. Μαυρογιάννη Π.Ν.

 3. Τον Πρόεδρο του Ε.Σ.Υ.   Υποναύαρχο ε.α. Ν. Γενοβέλη Π.Ν.

 4.Τον  Πρόεδρο  του Ε.Σ.Ν.Α.  Αντιναύαρχο ε.α. Γ. Μπεζεριάνο Π.Ν.

 5. Τον Πρόεδρο του ΣΑ/ΣΜΥΝ Επστή Ε. Σφακτό

 6. Τον Πρόεδρο του ΠΜ/ΣΑΣΥ/ΠΝ  Αντιπλοίαρχο (Ε) ε.α. Ν. Βασιλείου Π.Ν.

 7. Τον Πρόεδρο της Ε.Α.Λ.Σ. Υποναύαρχο ε.α. Γ. Καλαρώνη Λ.Σ.

 8.Τον Πρόεδρο της ΠΕΑΛΣ  Αντιπλοίαρχο Σ. Πασσάκο Λ.Σ.

 

                                                                                 Αθήνα, 27 Ιουνίου  2012

 

ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ 

 

ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΗΣ Κας  9η ΠΤΑΙΣΜΑΤΟΔΙΚΗ ΑΘΗΝΩΝ

 

κ.κ. Βασιλικής  Θεοδοσιάδου 

                                                                                              

                             ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ 

                             Στη  ΜΗΝΥΣΗ  με  Α.Β.Μ. Γ 2012/2269

  

 Του  Παναγιώτη Σταμάτη του Δημητρίου Πλωτάρχη εα  ΠΝ, κατοίκου Αθηνών, οδός Κομνηνών αρ. 48.

 

                                                        ΚΑΤΑ

 

 

Παντός υπευθύνου – συμμετόχου και εμπλεκομένου-διά κοινής δράσης και κοινού δόλου- αρμοδίου υπηρεσιακού παράγοντος και εξωθεσμικού τοιούτου συναυτουργού ή ηθικού  αυτουργού.                                         

 

Κυρία Πταισματοδίκη,

 

Σήμερα τις 13 Μαΐου 2013 και ενώπιων Σας, καταθέτω συμπληρωματικό υπόμνημα, επί της από 27 Ιουνίου 2012 και με Α.Β.Μ. Γ 2012/2269 μηνυτήριας αναφοράς μου, στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών, επάγομαι τα κάτωθι:

 

ΙΣΤΟΡΙΚΟ

Είμαι Πλωτάρχης του Πολεμικού Ναυτικού εν αποστρατεία, τ. Διευθυντής της Υ.Δ.Δ.Ε. (συνταξιούχος) και εκ των τεραστίων απωλειών λαμβάνω μειωμένα κατά πολύ το Μέρισμα του ΜΤΝ, ΕΚΟΕΜΝ, μειωμένες παροχές από την ΕΑΑΝ και από το Ναυτικό Νοσοκομείο Αθηνών (ΝΝΑ). Διευκρινίζεται ότι το Ε.Κ.Ο.Ε.Μ.Ν. είναι ειδικός διανεµητικός λογαριασµός ενισχυτικός του µερίσµατος, του ΜΤΝ, ο οποίος συστάθηκε πρόσφατα και διανέµει κυρίως τις εισφορές των μετεχόντων σε αυτό (εν ενεργεία και αποστρατεία στελέχη του Π.Ν. και του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ) , χωρίς την επιβάρυνση του κρατικού Π/Υ.

Με την από 27-3-2013 αναφορά μου προς το Μ.Τ.Ν. ζήτησα να μου χορηγηθούν τα κάτωθι: (ΣΧΕΤ.1)

α. Αντίγραφα της εισήγησης και του πρακτικού συνεδρίασης του ΔΣ του ΜΤΝ κατά την οποία συζητήθηκε και αποφασίστηκε η θέση του ΜΤΝ στο «κούρεμα» (εφαρμογή του PSI) των διαθεσίμων του από την ΤτΕ – την περίοδο Μαρτίου 2012. 

β. Αντίγραφα οποιουδήποτε συναφούς τυπικού και άτυπου εγγράφου του ΜΤΝ – ΓΕΝ. 

γ. Αντίγραφο του εγγράφου που τελικά απεστάλει στην ΤτΕ με τη θέση του ΔΣ/ΜΤΝ σχετικά με την εφαρμογή του PSI.

δ. Χρονοδιάγραμμα ενεργειών για δικαστική προστασία, τιμωρία των υπευθύνων και απαίτηση αναπλήρωσης της απώλειας των αποθεματικών του ΜΤΝ. 

Με το Φ. 951.1/472/2013 από 24-4-2013 ΜΤΝ, απάντηση στην αναφορά μου, σιωπηρά ο Γενικός Διευθυντής του ΜΤΝ απέρριψε την χορήγηση των ως άνω εγγράφων.                                  (ΣΧΕΤ.2)

Σύμφωνα με την ΓνδτΕισΑΠ1/2005 του Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου και σύμφωνα με το άρθρο 5 παρ. 1 του Ν. 2690 της 5/9-3-1999, “κάθε ενδιαφερόμενος έχει το δικαίωμα, ύστερα από γραπτή αίτησή του, να λαμβάνει γνώση των διοικητικών εγγράφων. Ως διοικητικά έγγραφα νοούνται όσα συντάσσονται από τις δημόσιες υπηρεσίες όπως εκθέσεις, μελέτες, πρακτικά, στατιστικά στοιχεία, εγκύκλιες οδηγίες, απαντήσεις της Διοίκησης, γνωμοδοτήσεις και αποφάσεις.¨ 

Κατά τη διάταξη εξ άλλου του άρθρου 25 παρ. 1 εδάφ. β’ του Ν. 1756/1988, ο Εισαγγελέας Πρωτοδικών δικαιούται να παραγγέλλει στις υπηρεσίες του δημοσίου, των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου των οργανισμών κοινής ωφελείας και όλων γενικά επιχειρήσεων του δημόσιου τομέα, να παραδώσουν έγγραφα ή να χορηγήσουν αντίγραφά τους, όταν το ζητήσουν νομικά ή φυσικά πρόσωπα που έχουν δικαίωμα ή έννομο συμφέρον εκτός αν πρόκειται για έγγραφα από αυτά που αναφέρονται στο άρθρο 261 ΚΠΔ, πρόκειται δηλαδή για έγγραφα που αφορούν διπλωματικό ή στρατιωτικό μυστικό που ανάγεται στην ασφάλεια του Κράτους ή μυστικό που σχετίζεται με το λειτούργημα του υποχρέου ή το επάγγελμά του και δηλωθεί τούτο εγγράφως. Στον περιορισμό αυτό δεν υπόκεινται μόνο τα έγγραφα του άρθρου 261 ΚΠΔ, αλλά και τα αναφερόμενα σε άλλους νόμους που απαγορεύουν τη χορήγηση αυτών (βλ. Γν. Εισ. ΑΠ 17/1997, Γν. ΝΣΚ 94/2001).  Προκειμένου για “δημόσια έγγραφα”, αρκεί η επίκληση και ύπαρξη “ευλόγου ενδιαφέροντος”, για τα “ιδιωτικά έγγραφα” απαιτείται η επίκληση και ύπαρξη “ειδικού εννόμου συμφέροντος”. Και στη μια και στην άλλη περίπτωση το ζήτημα θα κριθεί από τον υπεύθυνο και στη συγκεκριμένη περίπτωση από σας και τελικώς από τον αρμόδιο κατά τόπο Εισαγγελέα Πρωτοδικών. Η σχετική αίτηση πρέπει να είναι σαφής και ορισμένη, να προσδιορίζει δηλαδή όχι μόνον το “εύλογο ενδιαφέρον” ή το “ειδικό έννομο συμφέρον”, αλλά και τα συγκεκριμένα έγγραφα, αντίγραφα των οποίων ζητούνται. Ο χαρακτηρισμός ενός εγγράφου ως “εμπιστευτικού”, αν δεν συντρέχει άλλη περίπτωση που καθιστά μη νόμιμη την αίτηση για πρόσβαση τρίτου σ’ αυτό, δεν αρκεί για την μη ικανοποίηση του αιτήματος για τη χορήγηση του.

Στο ισχύον Σύνταγμα, μεταξύ άλλων, ορίζεται ότι:

        Στο άρθρο 5α παρ. 1 «Καθένας έχει δικαίωμα στην πληροφόρηση, όπως νόμος ορίζει Περιορισμοί στο δικαίωμα αυτό είναι δυνατόν να επιβληθούν με νόμο μόνο εφόσον είναι απολύτως αναγκαίοι και δικαιολογούνται για λόγους εθνικής ασφάλειας, καταπολέμησης του εγκλήματος ή προστασίας δικαιωμάτων και συμφερόντων τρίτων». 

        Στο άρθρο 10 παρ. 3 «Η αρμόδια υπηρεσία ή αρχή υποχρεούται να απαντά στα αιτήματα για παροχή πληροφοριών και χορήγηση εγγράφων, ιδίως πιστοποιητικών, δικαιολογητικών και βεβαιώσεων μέσα σε ορισμένη προθεσμία, όχι μεγαλύτερη των 20 ημερών, όπως νόμος ορίζει. Σε περίπτωση παρόδου άπρακτης της προθεσμίας αυτής ή παράνομης άρνησης, πέραν των άλλων τυχόν κυρώσεων και έννομων συνεπειών, καταβάλλεται και ειδική χρηματική ικανοποίηση στον αιτούντα, όπως νόμος ορίζει».

         Στο άρθρο 5 του ν. 2690/1999 (Κώδικας Διοικητικής Διαδικασίας) ορίζεται ότι: 

«Πρόσβαση σε έγγραφα. 1. Κάθε ενδιαφερόμενος έχει το δικαίωμα, ύστερα από γραπτή αίτησή του, να λαμβάνει γνώση των διοικητικών εγγράφων. Ως διοικητικά έγγραφα νοούνται όσα συντάσσονται από τις δημόσιες υπηρεσίες, όπως εκθέσεις, μελέτες, πρακτικά, στατιστικό στοιχεία, εγκύκλιες οδηγίες, απαντήσεις της Διοίκησης, γνωμοδοτήσεις και αποφάσεις. 2. Όποιος έχει ειδικό έννομο συμφέρον δικαιούται, ύστερα από γραπτή αίτησή του, να λαμβάνει γνώση των ιδιωτικών εγγράφων που φυλάσσονται στις δημόσιες υπηρεσίες και είναι σχετικά με υπόθεσή του η οποία εκκρεμεί σε αυτές ή έχει διεκπεραιωθεί από αυτές. 3. Το κατά τις προηγούμενες παραγράφους δικαίωμα δεν υφίσταται στις περιπτώσεις που το έγγραφο αφορά την ιδιωτική ή οικογενειακή ζωή τρίτου, ή αν παραβλάπτεται απόρρητο το οποίο προβλέπεται από ειδικές διατάξεις………6. Η χρονική προθεσμία για τη χορήγηση εγγράφων κατά τις παραγράφους 1 και 2 ή την αιτιολογημένη απόρριψη της σχετικής αίτησης του πολίτη είναι είκοσι (20) ημέρες».

Επειδή από τον συνδυασμό των άρθρων  5Α  παρ.1,  20 παρ.1,  25 παρ. 1 & 3 και 28 παρ. 1 του Συντάγματος καθώς και το άρθρο 6 της ΕΣΔΑ, προκύπτει ότι επιβάλλεται η πρόσβαση στις πηγές απόδειξης καθώς και ότι από την Συνταγματική κατοχύρωση της Δικαστικής προστασίας προκύπτει η Συνταγματική προστασία της απόδειξης.

Επειδή η παράλειψη προσήκουσων ενεργειών καθώς και τα διάφορα προσκόμματα, δύναται να  επιφέρουν ηθική και υλική βλάβη σε προσωπικό μου έννομο συμφέρον, καθώς και στο σύνολο των αξιωματικών του ΠΝ (δεν μου παρέχονται κρίσιμα έγγραφα, καθώς επίσης πρέπει να απαντήσουν οι αρμόδιοι γιατί δεν έχουν καταθέσει μέχρι και σήμερα Μηνυτήρια Αναφορά για την τρομακτική απώλεια των χρημάτων μας που προέρχονται από τις κρατήσεις μας).

Επειδή οι ανωτέρω πράξεις πιθανόν να  τιµωρούνται από τις διατάξεις του Π.Κ. ειδικών ποινικών νόμων, καθώς και βάσει του πειθαρχικού του Υ.Κ.

Επειδή έχω ειδικό έννομο προς τούτο συμφέρον και το παρόν Υπόμνημα και η μηνυτήρια αναφορά είναι νόμιμη, βάσιμη και αληθής. 

 

                                      ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ

                Και με την ρητή επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματός μου

                                                      ΑΙΤΟΥΜΑΙ

Την αναζήτηση των ως άνω κρίσιμων εγγράφων, την κλήση του Γενικού Διευθυντού του ΜΤΝ, προς διευκρίνιση-προσκόμιση των ανωτέρω εγγράφων καθώς και την εξέτασή του ως μάρτυρα , ώστε να περιέλθουν αυτά στην εν εξελίξει  διενεργούμενη Προκαταρκτική Εξέταση   κακουργήματος.

 

Συνημμένα (2)

1. Η από 27-3-2013 αναφορά μου (ΣΧΕΤ.1)

2. Το Φ. 951.1/472/2013 από 24-4-2013 ΜΤΝ, απάντηση στην αναφορά μου (ΣΧΕΤ.2)

 

                                                       

                                                                 Αθήνα,  13  Μαΐου 2013

 

 

                                                                Ο Μηνυτής            

 

                                                                Ο  ΑΝΑΦΕΡΩΝ    

 

                                        Πλωτάρχης  ε.α.  Παναγιώτης Δ. Σταμάτης  Π.Ν.                                        

 

Σχετικά: PSI

One comment on “Μήνυση κατέθεσε αξιωματικός για τις επιπτώσεις του PSI στο Μετοχικό Ταμείο Ναυτικού

  1. Pingback: 22.02.2010 – 18.01.2013: Οι νομικές κινήσεις των πολιτών και η αδράνεια της δικαιοσύνης … | ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΚΟΚΚΙΝΟΣ-ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.