Δυτικοί φόροι και ανατολίτικο κράτος δεν πάνε μαζί.

ali_pasas

Η βάση της φορολογίας στις δυτικές κοινωνίες βασίζεται στην ιδέα της ανταποδοτικότητας.

Οι πολίτες πληρώνουν φόρους για να λάβουν ως αντάλλαγμα κάποια δημόσια αγαθά και υπηρεσίες δωρεάν ή τουλάχιστον με πολύ χαμηλό κόστος.

Όταν δεν υπάρχει ανταποδοτικότητα, το σύστημα προσομοιάζει σε έννομη αρπαγή.
Είναι αυτό που διαφοροποιεί τον εφοριακό από τον ληστή.

Στην Ελλάδα, δυστυχώς, η έννοια της ανταποδοτικότητας ως βάση της φορολογίας είναι σχεδόν ξένη.
Ελάχιστοι την επικαλούνται και τη χρησιμοποιούν σε δημόσιες συζητήσεις που έχουν αντικείμενο τη φορολογία.

Κι αυτό παρά την κατακόρυφη αύξηση των φορολογικών βαρών εν μέσω παρατεταμένης οικονομικής ύφεσης και του χαμηλού επιπέδου των παρεχόμενων δημόσιων αγαθών και υπηρεσιών, π.χ. αστυνομία, εκπαίδευση κ.ά.

Στο εξαιρετικό, αν και ολίγον υπερβάλλον, βιβλίο «Μαύρη Βίβλος της Ελληνικής Οικονομίας», ο Τάκης Μίχας επιχειρηματολογεί υπέρ της άποψης ότι η βάση της φορολογίας στην Ελλάδα στηρίζεται σε δύο διαφορετικούς πυλώνες:
Πρώτον, στη τιμωρία όσων θεωρούνται εύποροι.
Δεύτερον, στην αναδιανομή. Η φορολογία είναι το τίμημα που πληρώνουν οι πολίτες για να δείξουν «κοινωνική αλληλεγγύη» προς τρίτους, π.χ. στους στρατούς των διορισμένων στον δημόσιο τομέα.

Σύμφωνα με τον κ. Μίχα, αυτό οφείλεται στην ιδεολογική επικράτηση της Αριστεράς και εξηγεί γιατί δεν υπάρχει συνειδητή φοροαντίσταση στην Ελλάδα, παρότι έχουν υπάρξει κινήματα όπως το «δεν πληρώνω διόδια» πριν από λίγα χρόνια.

«Γι’ αυτό σήμερα ο Έλληνας πολίτης φοροδιαφεύγει αντί να φοροαντιστέκεται» γράφει ο ίδιος. «…Έχοντας ουσιαστικά λησμονήσει τον βασικό λόγο για τον οποίο υπάρχει φορολογία σε μια φιλελεύθερη δημοκρατία (ανταποδοτικότητα), καταφεύγει στη φοροδιαφυγή, που μπορεί να θεωρηθεί μια ακατέργαστη, ενστικτώδης μορφή φοροαντίστασης».

Φυσικά, δεν έχουν όλοι τις ίδιες δυνατότητες φοροδιαφυγής, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται μεγάλες αδικίες.

Ίσως δεν είναι τυχαίο ότι η άποψη του κ. Θεοχάρη, ο οποίος παραιτήθηκε πρόσφατα από Γ.Γ. Δημοσίων Εσόδων, για τους φόρους δεν βασιζόταν στην ανταποδοτικότητα, αλλά στην «τιμωρία».

Αν όμως ο κ. Μίχας έχει δίκιο, το συμπέρασμα είναι άκρως ριζοσπαστικό.
Η λύση δεν είναι η πάταξη της φοροδιαφυγής, αλλά η μετατροπή της σε συνειδητή φοροαντίσταση, δηλαδή σε ένα κίνημα του τύπου «δεν πληρώνω φόρους» αν το κράτος δεν προσφέρει ανάλογα ανταλλάγματα σε δημόσια αγαθά και υπηρεσίες.

Dr. Money

απόσπασμα από
http://www.euro2day.gr/specials/dr_money/article/1224344/anatolitiko-kratos-kai-dytikoi-foroi-den-pane.html

5 comments on “Δυτικοί φόροι και ανατολίτικο κράτος δεν πάνε μαζί.

  1. Η γενοκτονία των Ελλήνων

    Τρίτη, 22 Μαρτίου 2011 – 06:54

    Του Άγη Βερούτη

    Το δικαίωμα στη ζωή είναι o ακρογωνιαίος λίθος του μοντέρνου ανθρώπινου πολιτισμού από τη σύνταξη της Magna Carta και αργότερα τις αρχές του Διαφωτισμού. Μαζί με το δικαίωμα στην ελευθερία καθορίζουν το μοντέρνο πολιτισμικό πλαίσιο, ανεξάρτητα αν μιλάμε για μοναρχία, δημοκρατικό ή φιλελεύθερο πολίτευμα, σοσιαλιστικό ή κομμουνιστικό σύστημα ή θεοκρατικό σχήμα.

    Το αναπαραγωγικό δικαίωμα είναι αναπόσπαστο κομμάτι του δικαιώματος στη ζωή. Άνθρωποι που βρίσκονται σε ηλικία τεκνοποίησης πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να τεκνοποιήσουν απρόσκοπτα χωρίς καθεστωτικά εμπόδια. Η κοινωνία έχει χρέος να μην τους βάζει εμπόδια που να διακυβεύουν το δικαίωμα αυτό. Όταν μάλιστα έχει τη δυνατότητα, η κοινωνία θα πρέπει να τους συνδράμει, όπως στη Γερμανία οι μητέρες λαμβάνουν επίδομα τέκνων από το κράτος, και δεν το φορτώνουν στον ιδιώτη εργοδότη ή όπως συχνά συμβαίνει εδώ στον “κόκκορα”.

    Κοινωνίες όπου το αναπαραγωγικό δικαίωμα δεν αναγνωρίζεται ως πρωταρχικό, όπως η άρρωστη δική μας κοινωνία, μαστίζονται από υπογεννητικότητα και γήρανση του πληθυσμού. Οι νέοι άνθρωποι εξαναγκάζονται με οικονομικό αποκλεισμό, απαξίωση και φορο-αφαίμαξη, να απέχουν από την τεκνοποίηση. Το καθεστώς επιβάλλει ένα υπερβολικό κόστος ζωής που, με τους πάσης φύσεως μη παραγωγικούς άμεσους και έμμεσους φόρους, μαζεύουν από την κοινωνία και μετά μοιράζουν στα “δικά τους παιδιά” και στον εαυτό τους οι κυβερνώντες. Οι νέοι άνθρωποι περιμένουν να φτάσουν στα 40 τους για να ξεκινήσουν να κάνουν παιδιά διότι ο πλούτος που δημιουργούν με την εργασία τους απαλλοτριώνεται για τη σίτιση κομματικών μισθοφορικών στρατών και εγκάθετων “επιχειρηματιών”.

    Η μη παραγωγική φορολόγηση έγκειται στο ότι ο Έλληνας πληρώνει πανάκριβα για κρατική παιδεία, αλλά η κρατική παιδεία είναι ανεπαρκής με αποτέλεσμα να πρέπει να πληρώσει και φροντιστήρια. Ο Έλληνας πληρώνει πανάκριβα για κρατική υγεία, ενώ όταν αρρωστήσει πρέπει να πληρώσει πάλι τον δημόσιο υπάλληλο “γιατρό” με φακελάκι προκειμένου να μη τον αφήσει να ξεψυχήσει σε κάποιο διάδρομο. Πληρώνει πανάκριβα τα καύσιμα και τα τέλη κυκλοφορίας, ενώ όταν πρέπει να χρησιμοποιήσει κάποιο δρόμο πρέπει να ξαναπληρώσει πανάκριβα διόδια. Πληρώνει τον υψηλότερο ΦΠΑ στην Ευρωζώνη για τη διατήρηση του γιγαντιαίου δημοσίου τομέα, και υπομένει την υψηλότερη διαφθορά δημοσίων υπαλλήλων και τις χαμηλότερης ποιότητας δημόσιες υπηρεσίες. Πληρώνει τις υψηλότερες ασφαλιστικές εισφορές αναλογικά με τους μισθούς (55% των καθαρών μισθών), χωρίς όμως να απολαμβάνει αξιοπρεπείς συντάξεις ή κοινωνική πρόνοια. Όπως αποδεικνύει πρόσφατη αποκάλυψη, ακόμα και το πρόγραμμα απεξάρτησης του ΟΚΑΝΑ πληρώνει τριπλάσια χρήματα για ταξίδια άχρηστων στο πρόγραμμα, κηφήνων διοικητικών δημοσίων υπαλλήλων, από ότι σε Μεθαδόνη!!

    Το κράτος έχει μεταλλαχθεί σε ένα τεράστιο οικονομικό παράσιτο, αγκιστρωμένο στη φλέβα του Έλληνα, που αργοσκοτώνει τον ξενιστή του – την κοινωνία.

    Το κράτος-παράσιτο μάλιστα αξιολογεί και κρίνει ότι είναι προτιμότερο να προσφέρει προνόμια στους τεράστιους κομματικούς στρατούς, τους συνδικαλιστές και τις συντεχνίες, από το να αφήνει την οικονομία να δημιουργεί θέσεις εργασίας με αξιοπρεπείς μισθούς για τους νέους ανθρώπους, ώστε να μπορέσουν να κάνουν παιδιά.

    Η υπογεννητικότητα είναι επακόλουθο της φορομπηχτικής ασύδοτης οικονομικής πολιτικής του καθεστώτος της Ελλάδας. Οι πόροι της οικονομίας αποστραγγίζονται από το κρατικό καθεστώς προκειμένου να απονεμηθούν ως λάφυρο στους κομματικούς στρατούς του 1.000.000 συμπολιτών μας που λυμαίνονται τους 13.500 δημόσιους οργανισμούς, χωρίς ουσιαστικά να συνεισφέρουν παραγωγικό έργο στην κοινωνία. Επίσης σημαντικό μέρος των πόρων αυτών δίδονται στους επίλεκτους κρατικούς “επιχειρηματίες” που κατόπιν τα μοιράζουν ως μίζες εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ στο πολιτικό προσωπικό.

    Όμως η ανέχεια που συστηματικά εμποδίζει τους ανθρώπους να κάνουν παιδιά επιβάλλεται από ένα καθεστωτικό σύστημα το οποίο ρουφάει όσο περισσότερους πόρους μπορεί από την κοινωνία. Ανέχεια η οποία μάλιστα δεν οφείλεται στο ότι ζούμε σε κάποια φτωχή χώρα. Η χώρα μας είναι πλουσιότατη.

    Αυτή η συστημικά επιβαλλόμενη ανέχεια, από την Μεταπολίτευση και ‘δω, ισοδυναμεί με γενοκτονία των Ελλήνων.

    Είναι μια ύπουλη γενοκτονία που κρατάει δεκαετίες, που διαβρώνει και γερνάει την κοινωνία υπαγορεύοντας με οικονομικό καταναγκασμό στους Έλληνες να μην κάνουν παιδιά. Είναι μια γενοκτονία που λειτουργεί με την αντιστροφή της σχέσης θανάτων-γεννήσεων ώστε ο πληθυσμός της Ελλάδος, που μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο αυξήθηκε ραγδαία από τα έξι εκατομμύρια στα δέκα μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του ‘70, να έχει φτάσει να παραμένει στάσιμος εδώ και 20 χρόνια, παρά την εισροή πάνω από 2 εκατομμυρίων νομίμων και παρανόμων μεταναστών.

    Όπως στα πέτρινα χρόνια των δεκαετιών του ‘50 και του ‘60 οι φτωχές Ελληνίδες έδιναν τα παιδιά τους για υιοθεσία στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, γιατί από την ανέχεια δεν μπορούσαν να τα μεγαλώσουν, έτσι και 1000 νεαρές μητέρες στην Ελλάδα του 2011 δεν έχουν τη δυνατότητα να αγοράσουν γάλα στο νεογέννητο παιδί τους, και έκαναν αίτηση σε ιδρύματα για να δώσουν τα βρέφη τους να τα φροντίσει κάποιος έλεγε στο ραδιόφωνο την περασμένη βδομάδα κάποιος υπεύθυνος. Πάνω από 80% αυτών δεν είναι παράνομοι μετανάστες αλλά Έλληνες φτωχοποιημένοι.

    Ο Έλληνας παρακολουθεί κοιμισμένος τη γενοκτονία που συστηματικά εκτελείται στην Ελλάδα εδώ και τρεις δεκαετίες. Κοιμισμένος με καφετέρια, στριπτιζάδικο και τηλεόραση, και την κίβδηλη υπόσχεση ότι μπορεί και αυτόν να τον αφήσουν να γλείψει κανένα κόκκαλο από το τσιμπούσι που επιδίδονται οι “μαζί τα φάγανε”.

    Έκαναν 1000 (χίλιες!) αιτήσεις στο πρώτο δίμηνο της τρέχουσας χρονιάς, για να δώσουν τα παιδιά τους σε ιδρύματα, ως ότου ίσως να μπορούν να τα συντηρήσουν κάποτε οι νεαροί γονείς τους. Γονείς του επιδόματος ανεργίας των 430 ευρώ και του μισθού των 592 ευρώ. Δάκρυσα από θυμό όταν το άκουσα. Να τσακιστεί η Πολιτεία να τους διασφαλίσει την επιβίωση αντί να κωφεύει φαρισαϊκά!!!

    Οι συνδικαλιστές την ίδια στιγμή απαιτούν να συνεχίζουν πληρώνονται χρυσάφι από το αίμα του Έλληνα (ως 30.000 ευρώ μηνιαίο μισθό για έναν τεμπέλη), ενώ τα παιδιά των υποζυγίων λιμοκτονούν, ή χειρότερα απλά παραμένουν αγέννητα! Τα παιδιά μας παραμένουν αγέννητα για να εισπράττουν συντάξεις 60.000 νεκροί. Τα Ελληνόπουλα παραμένουν αγέννητα για να πληρώνονται 350.000 ψευδο-αναπηρικές συντάξεις. Τα παιδιά μας παραμένουν αγέννητα για να πληρώνονται πολιτικές μίζες, να αγοράζουν βίλες, κότερα και σπίτια με θέα την Ακρόπολη οι πολιτικοί μας. Οι ίδιοι πολιτικοί που φάγανε ό,τι είχαμε και θα έχουμε για δεκαετίες, οι άπληστοι διεφθαρμένοι που ψηφίζουμε ξανά και ξανά είναι αυτοί που μεριμνούν για να μείνουν τα παιδιά της Ελλάδας αγέννητα.

    Η κομματοκρατία και η φαυλοκρατία των διεφθαρμένων που ψηφίζουμε και εκλέγουμε εδώ και 36 χρόνια δεν απειλεί μόνον με την οικονομική μας υποδούλωση για τα επόμενα 100 χρόνια, για να ξεπληρώνουμε αυτά που εκείνοι (οι “μαζί τα φάγανε”) βγάλανε στις Ελβετίες και τα Λονδίνα για τα παιδιά και τα δισέγγονά τους. Απειλεί την ίδια τη ύπαρξή μας ως έθνους, με την γενοκτονία των Ελλήνων, απαγορεύοντας μέσω οικονομικής εξαθλίωσης στους νέους ανθρώπους να κάνουν παιδιά, αποστερώντας τους τούς πόρους που εκείνοι οι ίδιοι οι νέοι δημιουργούν με την εργασία τους, για να μετατραπούν σε τροφεία κομματικών στρατών, αντί για μαιευτήρια, βρεφονηπιακούς σταθμούς, γάλα και πάνες για τα παιδιά μας.

    Πού είναι η μέριμνα της Πολιτείας για αυτό το αναπόσπαστο δικαίωμα του Έλληνα στη ζωή; Απούσα και σε αυτό; Όπως σε όλα τα σημαντικά;

    Μόνο στο μοίρασμα των μιζών είναι παρόντες οι πολιτικοί μας;

    Αυτό δεν είναι κοροϊδία. Είναι διαρκές έγκλημα γενοκτονίας κατά των Ελλήνων, με διάρκεια δεκαετιών.

    * Ο Άγης Βερούτης είναι επιχειρηματίας, Σπούδασε Μηχανολόγος Μηχανικός στις ΗΠΑ όπου και εργάστηκε σχεδόν είκοσι χρόνια.

    http://www.capital.gr/Articles.asp?id=1156660

  2. Εκκαθαριστές

    του Γιάννη Λαζάρου

    Όταν ένα Κράτος φθάνει στο σημείο να αυτοπροσδιορίζεται ως καθαρός εισπρακτικός μηχανισμός χωρίς καμία παροχή απέναντι στους πολίτες του έχει ξεπεράσει το επίπεδο του αποικιοκρατικού κράτους και έχει περάσει στο επίπεδο του εκδικητικού κράτους. Θεωρεί ότι οι εχθροί του είναι οι ίδιοι πολίτες που το απαρτίζουν αλλά και ό,τι μέχρι σήμερα αποκτήθηκε με αίμα, και σωστά είχε ταυτότητα «Κοινό» (δηλαδή Δημόσιο), πωλείται άνευ αιτίας.

    Δεν υπάρχει κανένα επιχείρημα από την πλευρά των Εκδικητών που εξουσιάζουν ότι όλα αυτά που συμβαίνουν στην Ελλάδα είναι μέρος ενός προγράμματος εξυγίανσης, ανάπτυξης και ευρωπαϊκού οράματος. Από την στιγμή που το ίδιο το Κράτος εισπράττει δύο αιώνες έμμεσους και άμεσους φόρους με μόνη υποχρέωση την υπεράσπιση της ζωής των πολιτών, την εστία των πολιτών, την απόδοση δικαιοσύνης στους πολίτες αλλά αντιθέτως τους έχει στερήσει αυτά τα τρία βασικά που ορίζουν το Κράτος, τότε παύει να είναι Κράτος ακόμα και αποικιακό.

    Δεν είναι θέμα καθεστώτος. Διότι ακόμα και από τα πολλά δικτατορικά καθεστώτα που….
    πέρασαν από την χώρα θεωρούνταν εχθρός της πατρίδας αυτός που ιδεολογικά ήταν απέναντι, αλλά όχι αυτός που άνευ λόγου καταδικάζεται άνευ κατηγοριών. Ακόμα και στην περίπτωση της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας η περιούσια του κάθε Έλληνα Οθωμανού πολίτη ήταν κάτω από την προστασία του Σουλτάνου. Αντίθετα, αυτό που διαδραματίζεται σήμερα στην Ελλάδα είναι πέρα από κάθε λογική και δεν υπάρχει σημείο σύγκρισης ακόμη και με τα πιο σκληρά καθεστωτικά πολιτεύματα. Άλλο να πας στην φυλακή και στο ξερονήσι για τις ιδέες σου και άλλο να πας φυλακή για τον επιβαλλόμενο και άνευ αιτίας πρόστιμο που σου επιβάλλει το Κράτος της Ελλάδας.

    Πραγματικά θα έπρεπε να δώσει μία απάντηση η κυβέρνηση σε ποιο άλλο κράτος μέλος της ΕΕ ο πολίτης να έχει μόνο υποχρεώσεις και καθόλου δικαιώματα. Σε ποιο άλλο κράτος φορολογείσαι ενώ σού έχει απαγορευτεί η εργασία και μπαίνεις φυλακή για χρέη στο Κράτος που σου επέβαλλε με το έτσι θέλω το ίδιο το Κράτος.

    Με την επικοινωνιακή «καραμέλα» ότι οι Έλληνες πήραν δάνεια και χρωστάνε κατάφεραν να επιβάλλουν ως μοναδική λύση αυτό το καθεστωτικό έκτρωμα που κυβερνά την χώρα από το 2009. Κατένειμαν αυθαιρέτως τα χρέη του Κράτους σε όλους τους πολίτες και κουνάνε τιμολόγια επί πιστώσει που κοπήκαν από τις διεθνείς τράπεζες και την Ε.Ε ως αποδεικτικά στοιχεία. Αυτό όμως που πρέπει να βάλουμε στο μυαλό μας είναι ότι οι τράπεζες και η ΕΕ είναι οι δάσκαλοι όλων των μικροπολικάντιδων των χωριών της Ελλάδας. Ένα έργο αντικειμενικής αξίας 10,000 ευρώ, κοστολογείται για 100,000 ευρώ και στην τσέπη των λαμογιών μπαίνουν τουλάχιστον τα 90,000 ευρώ. Οι μεγάλοι δάσκαλοι αυτών των αισχρών πολιτικάντιδων-εργολάβων δεν είναι άλλοι από τους ίδιους τους Τραπεζίτες και Ευρωπαίους εταίρους. Έκοβαν τιμολόγια 300 δις ευρώ, στο Κράτος έμπαιναν 10 δις ευρώ, τα υπόλοιπα στις τσέπες των ίδιων των δανειστών και χρεώνουν τον δούλο Έλληνα με όλο το ποσό.

    Το οτι έφαγαν και οι διαχειριστές των χρημάτων στην Ελλάδα μαζί με τα κομματόσκυλά τους είναι γνωστό. Εδώ τρώνε οι «καλοί χριστιανοί» από την παραγγελία και αγορά κεριών στις εκκλησίες αιώνες τώρα. Αυτά είναι γνωστά, αλλά όλοι τους έτρωγαν ψίχουλα μπροστά στο φαγοπότι χρημάτων που έφαγαν οι δανειστές εις το όνομα της εξυγίανσης και εξευρωπαϊσμού της Ελλάδας.

    Τι θέλει λοιπόν αυτό το υβριδικό νέο «ελληνικό» Κράτος; Πολύ απλά να ξεφορτωθεί τους πολίτες του. Είναι ένα νέου είδους εκκαθαριστής σαν αυτούς που έστελναν τα διεθνή κοράκια σε χώρες υπό χρεοκοπία. Στην Ελλάδα τα κοράκια που κάνουν αυτή την δουλειά δεν είναι άλλοι από την εκλεγμένη εξουσία. Κάνουν ολική εκκαθάριση τόσο της ακίνητης περιουσίας των πολιτών, όσο και της δημοσίας περιουσίας που αγοράστηκε, όχι από τα ευρωπαϊκά δάνεια αλλά από τους φόρους των ίδιων των πολιτών. Ο κάθε ένας από εμάς είναι σε μια λίστα στα χέρια του κάθε εκλεγμένου εκκαθαριστή.

    Οι λίστες αυτές ξεκινούν από τους Καλλικρατικούς Δήμους και φθάνουν μέχρι το Μαξίμου και από το Μαξίμου φθάνει στην έδρα της Ε.Ε. Ό,τι και να κάνει ο πολίτης, ό,τι και να ψηφίσει ο πολίτης, ό,τι και να πληρώσει ο πολίτης ένα μόνο έχει σίγουρο. Μία ταμπέλα 100 χρόνια μετά που θα λέει: «Εδώ κάποτε ζούσε μία φυλή, που λεγόταν Έλληνες».

    Εκπομπή 19-9-2014

    http://lazarouyiannis.blogspot.gr/2014/09/blog-post_19.html

    σχολιο

    δεν είναι εκλεγμένη εξουσία αλλά υφαρπαχθείσα εξουσία

    ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΗ

  3. 23/7/15
    Σταματήστε τα ψέμματα για την φοροδιαφυγή

    Του Άγη Βερούτη

    Η φοροδιαφυγή σε ανεπτυγμένες οικονομίες όπως η γερμανική και η αμερικανική, αγγίζει το 20%.
    Διάφορες μελέτες που έχουν γίνει στην Ελλάδα για την φοροδιαφυγή, την τοποθετούν ανάμεσα σε 24% – 26% της οικονομίας. Αυτό φυσικά αφορά σε μελέτες πριν την κρίση.

    Δεδομένου του σημερινού, όμως, τρόπου φορολόγησης, με τεκμήρια και διάφορα άλλα τέτοια κόλπα, ακόμα και ένας τυροπιτάς που δεν κόβει τις μισές αποδείξεις, πληρώνει φόρο και μάλιστα περισσότερο απ’ ό,τι για το ίδιο εισόδημα θα πλήρωνε ένας μισθωτός.
    Η πραγματική φοροδιαφυγή στην Ελλάδα είναι κατά πάσα πιθανότητα μικρότερη από όσο είναι στη Γερμανία!

    Φυσικά δεν είναι μηδενική, όπως δεν είναι μηδενική σε καμία ανεπτυγμένη οικονομία.
    Είναι παραπλανητικό να γίνονται υπολογισμοί από πολιτικούς, για το πόσα θα ήσαν τα έσοδα του κράτους αν έπιαναν όλη την φοροδιαφυγή, και κάποιοι την υπολογίζουν με βάση το συνολικό της μέγεθος, έστω 40 δισ. ευρώ ετησίως, λέγοντας πως αν πιαστεί, το κράτος θα έχει έσοδα 15-20 δισ. ευρώ!

    Όσοι πολιτικοί λένε ότι θα πιάσουν τη φοροδιαφυγή λένε συνειδητά ψέμματα!
    Μηδενική φοροδιαφυγή έχει μόνο η Βόρεια Κορέα!
    Αν θέλουν να μετατρέψουν την οικονομία μας σε ολοκληρωτικού τύπου, τότε το ΑΕΠ θα πέσει κατά 70%-80%, και η φτώχεια από το σημερινό 40% του πληθυσμού θα πάει στο 99% του πληθυσμού!

    Ακούω την απίστευτη ηλιθιότητα να ξεστομίζεται ανερυθρίαστα από διάφορους άσχετους: Ότι τα capital controls έχουν ένα θετικό αποτέλεσμα στην πάταξη της φοροδιαφυγής.

    Αν δεν ήταν τόσο ηλίθιο αυτό που λένε, θα γελούσα.
    Όμως η μείωση του ημερήσιου Εθνικού Προϊόντος (ΑΕΠ/365) κατά 80% όσο διαρκούν τα capital controls ξεπερνάει κατά 20 φορές το όποιο όφελος βλέπουν οι γελοίοι!

    Είναι σαν να χαίρονται που 300.000 άνθρωποι θα μείνουν άνεργοι επειδή θα εισπράξουν αρκετό χρήμα για να πληρώσουν τα.σάντουϊτς των ΔΕΗτζήδων!
    Όμως η πραγματική φοροδιαφυγή δεν γίνεται στα τυροπιτάδικα, ούτε στα ιδιωτικά ιατρεία, ούτε στους υδραυλικούς και τους μπλοκάκηδες. Αυτοί οι περισσότεροι πληρώνουν με τεκμήρια και φορο-”εισφορές” αυτασφάλισης παραπάνω από όσο τους αναλογεί, έτσι κι αλλιώς. Η όποια φοροδιαφυγή καταφέρουν να κάνουν, είναι φοροδιαφυγή επιβίωσης, και είναι η ύστατη γραμμή άμυνας απέναντι σε ένα ανήθικο κράτος που επιτίθεται στον ιδιωτικό τομέα για να τον αποτελειώσει πληρώνοντας με τα λεφτά του δεκάδες κηπουρούς ανύπαρκτων κήπων, και γραφιάδες ανύπαρκτων γραφείων, σε ανύπαρκτες υπηρεσίες, και συντάξεις σαραντάρηδων…
    Όμως η πραγματική φοροδιαφυγή γίνεται στα εκατοντάδες φορτηγά που έρχονται από Βουλγαρία με εικονικά παραστατικά!

    Η πραγματική φοροδιαφυγή γίνεται στα τριγωνικά τιμολόγια των πολυεθνικών που πουλάνε σε διπλή τελική τιμή απ’ όσο οπουδήποτε αλλού στην Ευρώπη, και εμφανίζουν 1% κερδοφορία!

    Η πραγματική φοροδιαφυγή γίνεται στα βυτία δήθεν εξαγωγής καυσίμων που βγαίνουν άδεια από τα σύνορα, και γυρνάνε άδεια, ενώ το καύσιμο διατίθεται σε ανυποψίαστους καταναλωτές ή ακόμα και πρατηριούχους ως να ήταν φορολογημένο.
    Η πραγματική φοροδιαφυγή γίνεται από τους μεγαλοκαρχαρίες, και όχι τη μαρίδα που κυνηγάνε όλοι οι εκάστοτε κυβερνώντες!

    Για να πιαστεί η μεγάλη φοροδιαφυγή, απαιτούνται 40 από τα λεγόμενα “Σκάννερ” στους συνοριακούς σταθμούς και λιμάνια, τα οποία κοστίζουν 500 χιλιάρικα το καθένα, και θα αποσβένονταν σε 10 ημέρες από το Ελληνικό Κράτος! Συνολικό κόστος λιγότερο από 25 εκατομμύρια ευρώ! Γελοία πράματα δηλαδή!
    Με 40-50 σκάννερ φορτηγών, θα κόβαμε μεμιάς το 1/3 της φοροδιαφυγής, ίσως και παραπάνω, αν δούλευαν σε αυτά κάτω από κάμερες του εσωτερικού ελέγχου, όπως ελέγχονται συνέχεια οι κρουπιέρηδες στα καζίνα, που περνάνε πολλά χρήματα από τα χέρια τους.

    Για να πιαστεί η μεγάλη φοροδιαφυγή, απαιτούνται έλεγχοι και αντιστοίχιση των τραπεζικών υπολοίπων των φυσικών και νομικών προσώπων στις φορολογικές δηλώσεις και τα ταμειακά τους υπόλοιπα. Θέλει τρόπο, δεν θέλει κόπο, και κυρίως δεν θέλει κούφια λόγια και απειλές!

    Αν κάποιος σας ξαναπεί για πάταξη της φοροδιαφυγής με ελέγχους στις λαϊκές, στις καφετέριες και στα τυροπιτάδικα, να ξέρετε ότι σας κοροϊδεύει συνειδητά, και ότι δεν σκοπεύει να πιάσει τίποτα.
    Τέτοιοι πολιτικοί αφήνουν τους καρχαρίες των παγκόσμιων πολυεθνικών και των μεγαλολαθρέμπορων να αλωνίζουν ανενόχλητοι, ενώ κυνηγάνε τα μαριδάκια με την απόχη.

    Αυτά τα δήθεν ισοδύναμα που λένε κάθε φορά ότι “και καλά” θα πιάσουν με τη μείωση της φοροδιαφυγής, είναι απλά δηλώσεις συνενοχής στη μεγάλη φοροδιαφυγή των πολυεθνικών και των μεγαλολαθρέμπορων.
    Μη μασάτε!

    Τέρμα τα ψέμματα!

    Ακολουθήστε τον Άγη Βερούτη στο twitter: @Agissilaos
    agissilaos@gmail.com

    http://www.capital.gr/me-apopsi/3046874/stamatiste-ta-psemmata-gia-tin-forodiafugi

  4. To Eθνικό Οδικό Δίκτυο, του Θ.Σ. Αξιωματικού Ειδικών Δυνάμεων

    ΤΡΊΤΗ, ΜΑΡΤΊΟΥ 27, 2018

    Εκτός από στρατιωτικούς σκοπούς ένα καλό οδικό δίκτυο θα βοηθήσει μια χώρα να αυξήσει το εμπόριο της αλλά και την ασφάλεια των μεταφορών της. Για παράδειγμα βλέπουμε πολλά Τουρκικά φορτηγά να μεταβαίνουν στην κεντρική Ευρώπη όχι μέσω Βουλγαρίας αλλά μέσω Ελλάδος-ΠΓΔΜ και Σερβίας. Γιατί; Διότι το Βουλγάρικο οδικό δίκτυο είναι απαράδεκτο και πολύ επικίνδυνο. Έτσι χιλιάδες Τούρκοι που διαμένουν στην Ευρώπη ή Τούρκοι φορτηγατζήδες προτιμούν να κάνουν επιπλέον χιλιόμετρα με ασφάλεια.

    Τα τελευταία χρόνια επιτέλους φτιάχτηκαν σύγχρονοι δρόμοι στην Ελλάδα. Άμεσα είδαμε τα αποτελέσματα με μειώσεις 65-80% των θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων, μειώσεις νεκρών και τραυματιών και μείωση του χρόνου ταξιδιού (πχ η απόσταση Αθήνας –Θεσσαλονίκης μειώθηκε κατά 1 ώρα). Για αυτό το λόγο αναπτύχθηκε άμεσα και το λιμάνι της Ηγουμενίτσας, αμέσως μόλις συνδέθηκε με την Εγνατία οδό. Συνεχώς βλέπουμε εργοτάξια κυρίως στην Ήπειρο, Θεσσαλία και Πελοπόννησο που εκτός από θέσεις εργασίας μας βοηθούν να έχουμε ένα ευχάριστο, άνετο και ασφαλές ταξίδι. Όμως έτσι αναπτύσσεται και το εμπόριο και μπορούν να μειωθούν τα λειτουργικά έξοδα που μπορούν να βοηθήσουν και σε μειώσεις τιμών και πληθωρισμού.

    Όμως στην Ελλάδα γίνονται αυτά τα έργα αλλά πρέπει να δούμε κάποια πραγματάκια για να κάνουμε την κατάσταση καλύτερη. Αυτά που πρέπει να δούμε είναι:

    Διόδια. Στην Ελλάδα πληρώνουμε τα υψηλότερα διόδια τα οποία έχουν γίνει ακόμα πιο ακριβά με τις αυξήσεις των κόμιστρων και τις πολλές εγκαταστάσεις διοδίων. Για παράδειγμα προσωπικά για να πάω στην εργασία μου κάθε μέρα πληρώνω € 6,6 δηλαδή περί τα € 132 το μήνα ενώ πριν 5 χρόνια το κόμιστρο ήταν €2,2 την ημέρα δηλαδή περί τα €44 ευρώ το μήνα, μια διαφορά €88. Την ίδια στιγμή ένα φορτηγό για να πάει Αθήνα- Θεσσαλονίκη χρειάζεται πάνω από €200 το οποίο αντανακλάται στις τιμές των προϊόντων. δεν είναι τυχαίο ότι μόλις έγιναν οι αυξήσεις στα διόδια ανέβηκαν και οι τιμές των προϊόντων. Έτσι πρέπει τα διόδια να μειώσουν τα κόμιστρα. Λένε οι κατασκευαστικές ότι έτσι χρηματοδοτούν τα έργα. Μα αφού τα έργα χρηματοδοτούνται απευθείας από το κρατικό προϋπολογισμό. Αλλά ακόμα και έτσι γιατί δεν γίνονται πιο δίκαια. Για παράδειγμα στην Αττική Οδό μπαίνει κάποιος από την έξοδο Κύμης και βγαίνει στην Έξοδο Κηφισίας δηλαδή μια έξοδο διαφορά και πληρώνει €2,8 το ίδιο κόμιστρο που πληρώνει ένας που μπήκε Ελευσίνα και βγήκε στο Κορωπί!!!! Στην Ιταλία, Σερβία, Γαλλία έχουν διόδια στην είσοδο των εθνικών οδών και στην έξοδο. Έτσι ο κάθε οδηγός πληρώνει βάση των χιλιομέτρων που διανύει. Θεωρώ ότι είναι πολύ δίκαιο σύστημα. Επίσης σε πολλές χώρες της Ευρώπης (Τσεχία, Αυστρία, Ελβετία, Βουλγαρία, Σλοβακία) έχουν το vienete ένα αυτοκόλλητο που ο χρήστης το αγοράζει για όσο διάστημα επιθυμεί (ημερήσιο, εβδομαδιαίο, μηνιαίο, τριμηνιαίο, εξαμηνιαίο και ετήσιο). Το κόστος του ετησίου στην Αυστρία € 100!!!. Έτσι εγώ πληρώνω €1500 ευρώ για να πάω στη δουλειά μου ενώ ο Αυστριακός για απεριόριστη χρήση εθνικών οδών πληρώνει €100 το έτος!!!! Με αυτά τα λεφτά και οι κατασκευαστικές θα μπορέσουν να συνεχίσουν να χρηματοδοτούν τα έργα αλλά θα μειωθεί και το κόστος μεταφοράς κατά πολύ που θα φανεί άμεσα στην τσέπη μας.

    Εγγυήσεις ποιότητας. Μου κάνει εντύπωση ότι οι ίδιες κατασκευαστικές εταιρίες που κάνουν τους Ελληνικούς δρόμους κατασκευάζουν και τους δρόμους στην Σερβία. Όμως οι δικοί μας μετά από ένα διάστημα πλημμυρίζουν, κάνουν λακκούβες κ.α. Στην Σερβία όμως δεν έχουν αυτά τα θέματα. Ο λόγος είναι ότι οι Σέρβοι ζητούν εγγύηση ποιότητας. Όταν αγοράζουμε ένα αυτοκίνητο, μια ηλεκτρική συσκευή κ.α. μας δίδεται μια εγγύηση κάποιου χρονικού διαστήματος. Έτσι και η Σερβία όπως πολλά κράτη (Γερμανία, Ελβετία, Αυστρία, Ισπανία, Κροατία κ.α.) ζητούν από τους κατασκευαστές τουλάχιστον 5 χρόνια εγγύηση. Στην Ελλάδα δεν το κάνουμε ενώ συνήθως δεν δίδεται το έργο στην πιο συμφέρουσα προσφορά αλλά στην πιο φθηνή. Όμως το αποτέλεσμα είναι κακοτεχνίες και στο τέλος τα πληρώνουμε διπλά και τριπλά τα έξοδα του οδικού μας δικτύου.
    Τήρηση κανόνων οδικής κυκλοφορίας. Δυστυχώς εδώ έχουμε σημαντικό θέμα αφού δεν είναι σπάνιο το φαινόμενο μη τήρησης του ΚΟΚ στο οδικό μας δίκτυο. Ο ίδιος ο υπουργός δημοσίας τάξεως κ Τόσκας είπε ότι δεν υπάρχουν κάμερες ταχύτητας στο οδικό δίκτυο. Έτσι η αστυνομία με τα λίγα περιπολικά που έχουν τα τμήματα τροχαίας προσπαθεί να είναι παντού. Όμως στο εξωτερικό (Σερβία, Αυστρία, Γερμανία, Γαλλία, Ολλανδία κ.α.) όχι μόνο υπάρχουν παντού κάμερες που πιάνουν τους παραβάτες ταχύτητας αλλά και περιπολικά με πολιτική εμφάνιση και συμβατούς αριθμούς πινακίδας που περιπολούν τις εθνικές οδούς. Τέλος τα πρόστιμα ταχύτητας που ο κ Τόσκας τα μείωσε. Φανταστείτε ότι η ΠΓΔΜ που είναι ένα πάμφτωχο κράτος έχει υψηλότερα πρόστιμα για παραβίαση ταχύτητας από ότι η Ελλάδα.

    Αν πραγματοποιηθούν τα παραπάνω και δεν μείνουν σε προεκλογικά λόγια (βλ κα Δούρου που έλεγε ότι θα καταργήσει τα διόδια, οι κκ. Καμμένος και Σουφλίας που θα ζητούσαν εγγυήσεις ποιότητας κ.α.) τότε θα φτιάξουμε ένα πολύ καλό, ασφαλές και άνετο οδικό δίκτυο που θα μειώσει τις αποστάσεις , θα δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας, θα μειώσει τα έξοδα στο κρατικό αλλά και στο δικό μας ετήσιο προϋπολογισμό, θα μειώσει τα τροχαία ατυχήματα και θα αυξήσει το εμπόριο και τις επενδύσεις στην Ελλάδα.

    Θ.Σ. Αξιωματικός Ειδικών Δυνάμεων

    http://www.smashpoint.gr/guest-hour/to-eθνικό-οδικό-δίκτυο/

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.