Η αίτηση επέκτασης της δανειακής σύμβασης ισοδυναμεί με συνταγματική εκτροπή και πράξη εσχάτης προδοσίας.
Γράφει ο Δημήτρης Καζάκης
Την Δεύτερα ο πρόεδρος του Eurogroup έστειλε τελεσίγραφο στην ελληνική πλευρά, λέγοντας ότι οι δανειστές απαιτούν πρώτα απ’ όλα αίτηση από την ελληνική κυβέρνηση για παράταση του υφιστάμενου προγράμματος (μνημονίου). Όπως είπε ο Ντάισελμπλουμ “το πρώτο βήμα θα είναι η επέκταση και το επόμενο βήμα είναι να μιλήσουμε για το περιεχόμενο του προγράμματος, αλλά όχι το ανάποδο.”
Ο κ. Τσίπρας ανακοίνωσε ότι η ελληνική κυβέρνηση θα κάνει επίσημη αίτηση για παράταση της υφιστάμενης δανειακής σύμβασης. Ο αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Valdis Dombrovskis απάντησε σήμερα ότι “πρέπει να δούμε σε χαρτί αυτό ακριβώς η ελληνική κυβέρνηση αιτείται”. Μετά τη συμμετοχή του στα δύο τελευταία Eurogroups για την Ελλάδα, δήλωσε επίσης ο Dombrovskis η διάθεση μεταξύ των υπουργών ήταν σαφής: Η Ελλάδα πρέπει να ζητήσει παράταση της τρέχουσας διάσωσης.
Πρώτο: Με ποιό δικαίωμα η κυβέρνηση Τσίπρα αιτείται την παράταση της δανειακής σύμβασης; Αν δεν κάνω λάθος αυτό που υποσχόταν προεκλογικά ήταν ότι θα διαπραγματευθεί τη δανειακή σύμβαση, όχι ότι θα ζητήσει παράτασή της. Από που λοιπόν αντλεί αυτό το δικαίωμα ο κ. Τσίπρας;
Δεύτερο: Ξέχασε ο κ. Τσίπρας ότι η δανειακή σύμβαση είναι μια λεόντια, αποικιοκρατικού χαρακτήρα σύμβαση σε βάρος της Ελλάδας; Ξέχασε ότι εμπεριέχει την απεμπόλιση άνευ όρων και αμετάκλητα όλων των ασυλιών στην υφιστάμενη και μελλοντική περιουσία της Ελλάδας; Ξέχασε ότι εισάγει το αγγλικό δίκαιο και τα δικαστήρια του Λουξεμβούργου, των οποίων οι αποφάσεις θα είναι τελεσίδικες και άμεσα εκτελεστέες στην χώρα μας; Ξέχασε πώς όλα αυτά καταλύουν την εθνική κυριαρχία της χώρας και όλα τα θεμελιώδη δικαιώματά της με βάση το διεθνές δίκαιο έναντι των δανειστών της;
Τρίτο: Ξεχνά ο κ. Τσίπρας ότι η υφιστάμενη δανειακή σύμβαση δεν είναι ούτε καν νόμιμη με βάση τα προβλεπόμενα από το Σύνταγμα της χώρας; Γιατί δεν ρωτά τον κ. Κατρούγκαλο να του εξηγήσει;
Να τι έλεγε ο κ. Κατρούγκαλος ως συνταγματολόγος, πριν γίνει πολιτευτής του ΣΥΡΙΖΑ και υπουργός: “Περαιτέρω, και οι δύο Δανειακές Συμβάσεις (του πρώτου και του δεύτερου μνημονίου) έπρεπε να κυρωθούν από τη Βουλή, σύμφωνα με το άρθρο 36 παρ. 2 του Συντάγματος. Παρόλα αυτά -και ανεξαρτήτως του ζητήματος της ανάγκης ύπαρξης αυξημένης ή όχι πλειοψηφίας για αυτό- καμιά από τις δύο δεν κυρώθηκε σύμφωνα με το Σύνταγμα. Η πρώτη κατατέθηκε προς κύρωση το Μάιο του 2010, αλλά μετά αποσύρθηκε, η δεύτερη εγκρίθηκε από τη Βουλή δύο φορές ως σχέδιο, μία φορά ως παράρτημα του ν. 4046/2012, και μία ως Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου. Ουδέποτε όμως ήρθε για κύρωση στη Βουλή μετά την υπογραφή της. Οι εν λόγω συμβάσεις, εάν είχαν κυρωθεί συνταγματικά, θα θέσπιζαν διεθνείς υποχρεώσεις σε βάρος της χώρας, με τυπική ισχύ ανώτερη από το νόμο, σε αντίθεση με τον μη δεσμευτικό χαρακτήρα των μνημονίων. Εφόσον αυτό όμως δεν συνέβη, δεν υπάρχει κανένα νομικό εμπόδιο για μία νέα κοινοβουλευτική πλειοψηφία να ανατρέψει τα μνημονιακά μέτρα. Μάλιστα, για μερικά από αυτά, όπως, π.χ. για την κατάργηση των πρόσφατων ρυθμίσεων για τη μετενέργεια, που διαλύουν το εργατικό δίκαιο και τη συλλογική αυτονομία, δεν απαιτείται καν τυπικός νόμος, αλλά αρκεί απλή Πράξη του Υπουργικού Συμβουλίου.” (http://tvxs.gr/news/egrapsan-eipan/katargisi-mnimonion-daneiakis-symbasis-xoris-kataggelia-toy-giorgoy-katroygkaloy)
Τα ξεχάσατε όλα αυτά κ. Τσίπρα; Ή μήπως διαμέσου της παράτασης βαλθήκατε να νομιμοποιήσετε τις δανειακές συμβάσεις ώστε να αποκτήσουν, αυτό που δεν είχαν καταφέρει μέχρι σήμερα; Δηλαδή να θεσπίσουν διεθνείς υποχρεώσεις σε βάρος της χώρας, με τυπική ισχύ ανώτερη από το νόμο κι έτσι να μην μπορεί μια απλή πλειοψηφία της Βουλής να τις καταργήσει με απλή νομοθετική πράξη.
Όπως και να έχει οι δανειακές συμβάσεις με βάση το σύνταγμα είναι καθ’ όλα παράνομες. Όχι μόνο γιατί δεν έχουν ψηφιστεί με βάση τα προβλεπόμενα του άρθρου 28, παράγραφος 2, που απαιτεί να εισαχθεί στην Βουλή ως διεθνής σύμβαση και να ψηφιστεί από τα τρία πέντα του σώματος. Αλλά και γιατί οι συμβάσεις αυτές καταλύουν ουσιαστικά την υπόσταση και την εθνική κυριαρχία της χώρας, χωρίς ούτε καν να τηρούνται οι προϋποθέσεις της παραγράφου 3 του ιδίου άρθρου: “H Eλλάδα προβαίνει ελεύθερα, με νόμο που ψηφίζεται από την απόλυτη πλειοψηφία του όλου αριθμού των βουλευτών, σε περιορισμούς ως προς την άσκηση της εθνικής κυριαρχίας της, εφόσον αυτό υπαγορεύεται από σπουδαίο εθνικό συμφέρον, δεν θίγει τα δικαιώματα του ανθρώπου και τις βάσεις του δημοκρατικού πολιτεύματος και γίνεται με βάση τις αρχές της ισότητας και με τον όρο της αμοιβαιότητας.”
Ποιό είναι το σπουδαίο εθνικό συμφέρον της χώρας για να υιοθετήσει μια τέτοια αποικιοκρατικού τύπου δανειακή σύμβαση; Ποιά από τα δικαίωμα του ανθρώπου και τις βάσεις του δημοκρατικού πολιτεύματος δεν έχουν καταλύσει οι δανειακές συμβάσεις; Ποιές αρχές της ισότητας και της αμοιβαιότητας υπάρχουν σ’ αυτές;
Η παραβίαση ακριβώς αυτών των θεμελιωδών αρχών και προβλέψεων του Συντάγματος δεν έκαναν τον συνταγματολόγο Γ. Κασιμάτη να μιλήσει για πραξικόπημα και για εσχάτη προδοσία; Εσείς λοιπόν κ. Τσίπρα τι επιδιώκεται; Να φέρεται στη Βουλή την τελευταία δανειακή σύμβαση, που είναι παράνομη ακόμη και τυπικά, για να νομιμοποιηθεί με τη διαδικασία των τριών πέμπτων στο όνομα της παράτασης; Να νομιμοποιηθεί δηλαδή με τις ψήφους των αντιμνημονιακών βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ και των ΑΝΕΛ μαζί με τους ψήφους των μνημονιακών ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και Ποτάμι;
Έτσι ξέρει να υπερασπίζεται ο κ. Τσίπρας την εθνική κυριαρχία της Ελλάδας; Ενδίδοντας στους εκβιασμούς; Προχωρόντας στη νομιμοποίηση της παράνομης δανειακής σύμβασης δια της παρατάσεως; Κι έτσι να δεθεί χειροπόδαρα η χώρα και ο λαός της θεσπίζοντας διεθνείς υποχρεώσεις σε βάρος της χώρας, με τυπική ισχύ ανώτερη από το νόμο;
Όπως και να έχει, για ένα να είναι απολύτως βέβαιοι όσοι αποδεχθούν και ψηφίσουν το αίτημα για παράταση της δανειακής σύμβασης. Όπως οι προηγούμενοι διέπραξαν κοινοβουλευτικό πραξικόπημα και εσχάτη προδοσία με βάση το 134 του Π.Κ. παρ. 2, όπως άριστα έχει αποδείξει ο συνταγματολόγος κ. Γ. Κασιμάτης κι άλλοι, το ίδιο ακριβώς διαπράτουν όσοι σήμερα αποδεχθούν, ψηφίσουν και στηρίξουν την παράταση της δανειακής σύμβασης. Κι όποιος νομίζει ότι τέτοιες πράξεις θα μείνουν έτσι, ατιμώρητες, ή θα ξεχαστούν, αυταπατώνται οικτρά. Σε κάθε περίπτωση θα στιγματίσουν ανεξίτηλα όσους τις αποδεχθούν στο όνομα του κομματικού συμφέροντος. Και θα έρθει να λογοδοτήσουν.
http://dimitriskazakis.blogspot.gr/2015/02/blog-post_19.html
Δυστυχώς, έτσι έχουν τα πράγματα. Και, συνεπώς, μόνο η ΡΗΞΗ θα μπορούσε να είναι η λύση του ελληνικού δράματος. Ωστόσο, ανάμεσα στα δεσμά της νέας ελληνικής κυβέρνησης είναι και η σαφής εντολή του λαού “να παραμείνουμε εντός ευρωζώνης”, που είναι ασυμβίβαστη με τη ΡΗΞΗ. Καταρχήν, βέβαια, γιατί θα μπορούσε και να μην είναι. Φαίνεται, όμως, ότι οι Έλληνες διαπραγματευτές κουράστηκαν, αλλά και φοβήθηκαν, κάτι που από την αρχή ανέμεναν οι δανειστές μας, για να εντείνουν τις πιέσεις τους.
Κάπως ανώδυνη, για την Ελλάδα, λύση θα μπορούσε να είναι η διάλυση της ευρωζώνης, διόλου μα διόλου απίθανη, πριν την ελληνική ΡΗΞΗ μαζί της. Αναμένοντας, όμως, ολοκληρώνεται η καταστροφή στο εσωτερικό της Ελλάδας.
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Επειδή το άρθρο 28 αποτελεί θεμέλιο για τη συμμετοχή της Χώρας στις διαδικασίες της ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης και όχι του δανεισμού της κυβέρνησης, ο όρος που προβλέπει τον περιορισμό της εθνικής κυριαρχίας είναι άκυρος όσο δεν γίνεται και δεν θα ίσχυε ακόμα και αν τον ψηφίζαν 300 βουλευτές μαζί με όλους τους Έλληνες που βρίσκονταν τότε εν ζωή.
δείτε ολόκληρο το άρθρο 28 εδώ http://el.wikisource.org/wiki/Σύνταγμα_της_Ελλάδας#.CE.86.CF.81.CE.B8.CF.81.CE.BF_28
σε μήνυση κατά του ΓΑΠ που έκανα στις 18.06.2011 είπα:
“Επειδή όμως, η ασυλία ενός κράτους στο διεθνές δίκαιο διασφαλίζει ότι η περιουσία του είναι ακατάσχετη, η ετεροδικία του δεδομένη και το δικαίωμά του να ασκεί κυριαρχία αδιαμφισβήτητο, σημαίνει ότι ο εγκαλούμενος μηνυόμενος αποφάσισε να ζητήσει και να πάρει δανεικά με αντάλλαγμα την εθνική κυριαρχία μας, πράξη η οποία εκτός από ταπεινωτική, άκρως προσβλητική και εξευτελιστική τόσο για εμένα όσο και για το σύνολο των Ελλήνων, αποτελεί και απίστευτο σφετερισμό της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που πηγάζουν από αυτήν. Έσχατη προδοσία δηλαδή. Και αυτό, επειδή ούτε ο πρωθυπουργός, ούτε η κυβέρνησή του, ούτε η Τράπεζα της Ελλάδας που μας “εκπροσώπησαν ” σε αυτήν τη συναλλαγή, δεν είχαν σχετική εξουσιοδότηση από εμάς. Από το Λαό δηλαδή . Και δε θα μπορούσαν ποτέ να την έχουν, όχι μόνο επειδή κανένας Έλληνας δε συμφωνεί με το αίσχος αυτό, αλλά, επειδή μια τέτοια απόφαση χρειάζεται και την άδεια όλων των προγόνων και όλων των απογόνων μας, γιατί και σε αυτούς ανήκει η χώρα και όχι μόνο σε εμάς. ”
ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΕ ΟΜΩΣ
και πριν από αυτό
Για τη δανειακή σύμβαση και τη ψήφο εμπιστοσύνης
Δημοσιεύτηκε: 11/04/2011
http://kostasxan.blogspot.gr/2011/11/blog-post_149.html
1. Είπε ο κ Σαμαράς, αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης, ότι η σύμβαση δανεισμού δε χρειάζεται καν να επικυρωθεί από τη Βουλή.
Ερωτήσεις :
– μπορεί η κυβέρνηση να εκτελέσει διατάξεις που δεν αποτελούν νόμος του κράτους; Ποιο ακριβώς τμήμα της κυβέρνησης δεν αποτελεί εκτελεστική εξουσία και μπορεί να το πράξει;
– εάν οι διεθνείς δανειακές συμβάσεις δε χρειάζονται επικύρωση από τη Βουλή ώστε να γίνουν νόμος πριν εκτελεστούν, μέχρι τώρα γιατί έλεγε ο κ Σαμαράς ότι η ΝΔ δε πρόκειται να τη ψηφίσει, σα να είχε σημασία δηλαδή η πράξη αυτή;
2. Είπε ο κ Σαμαράς, αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης, ότι έτσι όπως ήρθαν τα πράγματα, η ΝΔ θα επικυρώσει τη καινούργια σύμβαση δανεισμού
Τι σημαίνει αυτό;
– ότι δεσμεύτηκε να την επικυρώσει παρότι δεν την είδε και δε ξέρει το περιεχόμενό της. Έδωσε δηλαδή εν λευκώ ψήφο εμπιστοσύνης στα άτομα που θα τη συντάξουν και τα οποία άτομα τώρα, μπορούν άνετα να περάσουν μέσω της σύμβασης ότι επιθυμούν.
– ότι θεωρεί πως η Σύμβαση πρέπει να επικυρωθεί από την Βουλή και ότι δεν αρκεί αυτή η επικύρωση να γίνει από τη απόλυτη πλειοψηφία των βουλευτών, αλλά από την ενισχυμένη πλειοψηφία 180 βουλευτών (βλπ πιο κάτω το αρθ 28 του Συντάγματος) .
3. Λένε διάφοροι ότι με την ένταξή της στην ΕΕ και στην ευρωζώνη, η Ελλάδα παραχώρησε ήδη μέρος της εθνικής της κυριαρχίας και έτσι είμαστε γραφικοί όλοι αυτοί οι οποίοι ισχυριζόμαστε ότι κατά παράβαση του Συντάγματος έγινε μέσω της δανειακής σύμβασης παραχώρηση εθνικής κυριαρχίας.
Επειδή είμαι μία από αυτούς τους γραφικούς, απαντώ:
Βάση του Συντάγματος (αρθ 28) με σκοπό τη συμμετοχή της Χώρας στις διαδικασίες της ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης, δίνονται αυτές οι δυνατότητες:
α) για να εξυπηρετηθεί σπουδαίο εθνικό συμφέρον και να προαχθεί η συνεργασία με άλλα κράτη, μπορεί να αναγνωρισθούν, με συνθήκη ή συμφωνία, σε όργανα διεθνών οργανισμών αρμοδιότητες που προβλέπονται από το Σύνταγμα. Για την ψήφιση νόμου που κυρώνει αυτή τη συνθήκη ή συμφωνία απαιτείται πλειοψηφία των τριών πέμπτων του όλου αριθμού των βουλευτών.
β) Η Ελλάδα προβαίνει ελεύθερα, με νόμο που ψηφίζεται από την απόλυτη πλειοψηφία του όλου αριθμού των βουλευτών, σε περιορισμούς ως προς την άσκηση της εθνικής κυριαρχίας της, εφόσον αυτό υπαγορεύεται από σπουδαίο εθνικό συμφέρον, δεν θίγει τα δικαιώματα του ανθρώπου και τις βάσεις του δημοκρατικού πολιτεύματος και γίνεται με βάση τις αρχές της ισότητας και με τον όρο της αμοιβαιότητας.
Μόνο που στη περίπτωσή μας, η Δανειακή Σύμβαση δεν έγινε για να προαχθεί η συνεργασία της Ελλάδας με άλλα κράτη και με αυτήν παραχωρήθηκε εθνική κυριαρχία όχι για την συμμετοχή της Χώρας στις διαδικασίες της ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης αλλά για 110 δις ευρώ. Έπειτα, αυτή η ” ανταλλαγή ” έγινε χωρίς άδεια της Βουλής, κατά παράβαση δικαιωμάτων του ανθρώπου και τις βάσεις του δημοκρατικού πολιτεύματος, χωρίς να τηρηθούν οι αρχές της ισότητας μεταξύ των συμβαλλομένων και χωρίς αμοιβαιότητα .
Τέλος, τα συμβαλλόμενα μέρη δεν ήταν μόνο κράτη τις ευρωζώνης, αλλά και ένας διεθνής οργανισμός (το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο) και μια γερμανική επενδυτική εταιρία εξειδικευμένη κυρίως στον ενεργειακό τομέα, ήτοι η KFW http://greeknation.blogspot.com/2011/10/kfw.html
‘In the year 2010, KfW Bankengruppe provided EUR 81.4 billion for industry, the environment, housing and education in Germany and around the world (previous year: EUR 63.9 billion, +27%). These promotional business activities contributed significantly to mitigating the impact of the economic and financial crisis on enterprises and provided a tailwind for Germany’s economic recovery.’
‘special business related to the loan granted to the Republic of Greece in 2010’ και ‘International business increased to EUR 92.3 billion and accounts for 22 % of the total lending volume, including the loans to the Republic of Greece (EUR 22.3 billion).’ http://www.kfw.de/kfw/en/index.jsp
Η Σύμβαση Δανειακής Διευκόλυνσης εδώ: http://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Anazitisi-Nomothetikou-Ergou?law_id=bcf0f265-06e2-4d43-a1ce-06ce96d27fb1 δηλαδή στη Βουλή, όπου κατατέθηκε ως σχέδιο νόμου στις 4 Ιουνίου 2011, αλλά ακόμα όχι μόνο ότι δε συζητήθηκε και δε ψηφίστηκε, αλλά δε μεταφράστηκε καν.
4. Κατόπιν σχετικού αιτήματος του κ Παπανδρέου, σήμερα το Κοινοβούλιο αποφασίζει εάν έχει ή όχι εμπιστοσύνη σε αυτόν και στην Κυβέρνηση του. Αναφορικά με το θέμα αυτό, περιορίζομαι στο να δώσω τον ορισμό της λέξης εμπιστοσύνη .
Εμπιστοσύνη = η πίστη, η βεβαιότητα κάποιου ότι ένα συγκεκριμένο πρόσωπο έχει ορισμένη ικανότητα ή ιδιότητα (εντιμότητα, ειλικρίνεια, εχεμύθεια κλπ)
Εάν κύριοι βουλευτές, μετά από δυο χρόνια διακυβέρνησης Παπανδρέου τον εμπιστεύεστε ως διαχειριστής της τύχης της χωράς και των Ελλήνων, παρότι οι ως τώρα συνέπειες των πράξεων του ήταν τραγικές για όλους μας , παρότι έχει μηνυθεί αμέτρητες φορές από σωρεία πολιτών και έχει καταγγελθεί στη Χάγη για εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας και απόπειρα γενοκτονίας, ΨΗΦΙΣΤΕ ΤΟΝ . Εγώ δεν σας εμποδίζω.
Αλλά επειδή όπως ξέρετε, είμαι και εγώ μια από αυτούς που τον μήνυσαν, σας υπενθυμίζω ότι τη δική μου έγκληση μήνυση τη δημοσίευσα και σας την έστειλα κιόλας τον Ιούνιο με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Τώρα, για να σας διευκολύνω στη λήψη της σημερινής απόφασής σας, σας γνωστοποιώ μόνο τη τελευταία έγκληση μήνυση η οποία κατατέθηκε κατά του κ Παπανδρέου εχτές και ενδέχεται να μη το έχετε μάθει ακόμα. Διαβάστε τη και πράξτε όπως θεωρείτε σωστό για εσάς, για εμάς και για την Ελλάδα.
Ορίστε:
– ΜΗΝΥΣΗ ΚΑΤΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ 141 ΠΚ
( http://stoxasmos-politikh.blogspot.com/2011/11/141.html, https://www.scribd.com/doc/71459510/ΜΗΝΥΣΗ-ΚΑΤΑ-ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ-141-ΠΚ )- το άρθρο 141 ΠΚ :
Άρθρο 141
Όποιος με πρόθεσή του και με οποιεσδήποτε ενέργειες εκθέτει το ελληνικό κράτος ή σύμμαχό του ή κατοίκους τους σε κίνδυνο αντιποίνων ή εκθέσει σε κίνδυνο διατάραξης φιλικές σχέσεις του ελληνικού κράτους ή συμμάψου του με ξένο κράτος, τιμωρείται με φυλάκιση τριών μηνών μέχρι τριών ετών. Αν τα αντίποινα επήλθαν πραγματικά εξαιτίας των ενεργειών του, τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον τριών ετών.
ΤΕΛΟΣ σας θυμίζω ότι έχετε από το Σύνταγμα (αρθ.60) το δικαίωμα να ψηφίσετε κατά συνείδηση και μια που από όσα ξέρω, ως τώρα δε καταγγείλατε στη δικαιοσύνη κάποια από τις προβλεπόμενες από το αρθ 157 ΠΚ πράξεις, σημαίνει ότι αυτό κάνατε μέχρι τώρα και θα το κάνετε και σήμερα.
Άρθρο 157
Βία κατά πολιτικού σώματος ή της Κυβέρνησης
Όποιος με βία ή με απειλή βίας επιβάλλει στη Βουλή ή την Κυβέρνηση ή σε μέλος τους την εκτέλεση, παράλειψη ή ανοχή πράξη που ανάγεται στα καθήκοντά τους τιμωρείται με κάθειρξη τουλάχιστον δέκα ετών. Η ίδια ποινή επιβάλλεται αν η πράξη στρέφεται κατά αρχηγού αναγνωρισμένου κατά τον κανονισμό της Βουλής πολιτικού κόμματος.
ΥΓ Περαιτέρω πληροφορίες για τη δανειακή σύμβαση εδώ: http://kostasxan.blogspot.com/2011/06/blog-post_9446.html
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι κατά σατανική σύμπτωση, το σχετικό άρθρο δημοσιεύτηκε πριν την προηγούμενη χορήγηση ψήφου εμπιστοσύνης και τη αναγκαία για να σωθούμε πάλι από τη χρεοκοπία, ψήφιση του μεσοπρόθεσμου, σε μια περίοδος που είχε συζητηθεί πάλι ο σχηματισμός κυβέρνησης εθνικής ενότητας και βρισκόμασταν υπό την απειλή της μη καταβολής της δόσης μας. Τότε η πέμπτη, τώρα η έκτη. Στην έβδομη τι θα γίνει; Πόσες φορές ακόμα θα έχουμε σωθεί οριστικά ως τότε από την χρεοκοπία; Και από ποια χρεοκοπία μια που από τις 25 Μαρτίου ουσιαστικά βρισκόμαστε σε ελεγχόμενη χρεοκοπία, μια που τότε εκείνη έγινε η πρώτη αναδιάρθρωση του χρέους με επιμήκυνση και μείωση επιτοκιών . Ακολούθησε η δεύτερη αναδιάρθρωση στις 21 Ιουλίου 2011 όταν κανονίστηκε κούρεμα 21% και η τρίτη στις 27 Οκτωβρίου με την αύξηση του κουρέματος από 21% σε 50% και συμφωνία για περαιτέρω δανειοδότηση ύψους 130 δις ευρώ. Αλήθεια, εμείς τα λίγα δε μπορέσαμε να τα ξεπληρώσουμε, τα πολλά πως θα τα καταφέρουμε; Λεφτά τώρα πια δεν έχουμε. ΤΙ ΘΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ή τι θα μας πάρουν άραγε οι δανειστές ;
Ευχαριστώ,
Χριστίνα Σαλεμή
Παρασκευή, 20 Φεβρουαρίου 2015
Δημ. Αντωνίου: Η ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ
Το αρ. 28.3 του Συντάγματος λέει: «Η Ελλάς προσέρχεται ελευθέρως, δια νόμου ψηφισθέντος υπό της απολύτου πλειοψηφίας των βουλευτών, σε περιορισμούς της εθνικής της κυριαρχίας, εφόσον τούτο υπαγορεύεται υπό σπουδαίου εθνικού συμφέροντος, δεν θίγει τα δικαιώματα του ανθρώπου και τα βασικά αρχάς του δημοκρατικού πολιτεύματος, γίνεται δε βάση των αρχών της ισότητας και υπό τον όρο της αμοιβαιότητας» ( δηλ. όση εθνική κυριαρχία εκχωρούμε εμείς σε άλλο κράτος (κράτη) τόση εθνική του κυριαρχία οφείλει να μας εκχωρεί κι αυτό…κι έτσι τελικά δεν χάνουμε τίποτα.
Είναι προφανές λοιπόν ότι η Δανειακές Συμβάσεις με την Τρόικα είναι αυτοδίκαια αντισυνταγματικά άκυρες και παράνομες (ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ-ΠΚ 134) διότι δεν πληρούν καμία από τις παραπάνω προυποθέσεις του αρ. 28.8 Συντ. διότι:
α) θίγουν τα ανθρώπινα (κι εργατικά) δικαιώματα –όπως έχουν αποφανθεί τα ελληνικά (ΣτΕ και τακτική δικαιοσύνη) και ευρωπαικά δικαστήρια
β) Καταλύουν τις αρχές του δημοκρατικού πολιτεύματος, όταν προβλέπουν –σε πολλά άρθρα- τον εξαναγκασμό της νομοθετικής, εκτελεστικής και δικαστικής εξουσίας στις αυθαίρετες και μονομερείς βουλήσεις της τρόικας
γ) Το σημαντικότερο: H εκχώρηση της εθνικής μας κυριαρχίας στην Τρόικα ΔΕΝ γίνεται «με βάση τις αρχές της ισότητας και υπό τον όρο της αμοιβαιότητας» του Συντάγματος. Ο όρος αυτός παραβιάζεται κραυγαλέα στις δύο δανειακές συμβάσεις και τα Μνημόνια, διότι εμείς εκχωρούμε ,με τις δύο Δανειακές Συμβάσεις και τα Μνημόνια, μονομερώς και ετεροβαρώς ρητά στην Τρόικα κομμάτια της Εθνικής μας κυριαρχίας , χωρίς να παίρνουμε απ` αυτή (την Τρόικα) αντίστοιχα και ισομερή κομμάτια Εθνικής Κυριαρχίας των! . Ούτε τα κράτη-μέλη της Τρόικας έχουν αποδεχτεί στις Δανειακές αυτές συμβάσεις ότι «εκχωρούν σε εμάς ισομερώς την εθνική των κυριαρχία» !. Επιπλέον, έχουμε εκχωρήσει την εθνική μας κυριαρχία σε μη-κρατικούς «θεσμούς» της Τρόικας, όπως το ΔΝΤ και Ευρωπαική Κεντρική Τράπεζα, οι οποίοι δεν έχουν «εθνική κυριαρχία» για να μας δώσουν, διότι δεν είναι κράτη!.
δ) θεωρώ, συγκριτικά-υποδεέστερο νομικά το γεγονός ακυρότητας το ότι η πρώτη δανειακή σύμβαση με την τρόικα δεν ψηφίστηκε με νόμο στην βουλή. Το γεγονός όμως αυτό είναι ενδεικτικό της αξιόποινης βούλησης που είχε η κυβέρνηση ΓΑΠ (εσχάτη προδοσία).
Για τους παραπάνω λόγους , ακόμα και το Ευρωκοινοβούλιο με έκθεσή του, αλλά και οι επιφανείς! Αξιωματούχοι της Ευρώπης (Μοσκοβισί, Γιούνκερ) , έχουν χαρακτηρίσει τις δανειακές συμβάσεις με την Τρόικα εκτός του Ευρωπαικού Δικαίου και Συνθηκών, ότι συνιστούν διμερείς συνθήκες Ελλάδος- Τρόικας εκτός των ευρωπαικών συνθηκών.
Διευκρινίζω όμως, για να να ξεκαθαριστεί για πάντα, ότι οι Ευρωπαικές Συνθήκες Ίδρυσης και Λειτουργίας της Ευρωπαικής Ένωσεης, προβλέπουν αμοιβαίους και ισότιμους ελέγχους ΜΟΝΟΝ των προυπολογισμών των κρατών-μελών «με τους όρους ισότητας και αμοιβαιότητας» (δηλ, οι άλλοι ελέγχουν τους προυπολογισμούς μας, αλλά κι εμείς τους δικούς των ισότιμα, σύμφωνα με το αρ. 28.8 Συντ). Ποτέ όμως δεν προβλέπουν μονομερή κι ετεροβαρή εκχώρηση της εθνικής κυριαρχίας ενός κράτους (δηλ. της νομοθετικής, εκτελεστικής, δικαστικής, στρατιωτικής εξουσίας κλπ) ενός κράτους υπέρ ενός (η πολλών) άλλων κρατών, όπως αντίθετα έχει κάνει η Ελλάδα υπέρ της Τρόικας με τις δύο δανειακές συμβάσεις και τα Μνημόνια. Διότι η Ευρώπη δεν είναι ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ, είναι οικονομική ένωση ελεύθερων, ανεξάρτητων κρατών με ακέραιες εθνικές των κυριαρχίες. Νομίζω ότι η διαφορά είναι κατανοητή.
ΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΑΙΟ
Οι Διεθνείς (και Δανειακές) που περιέχουν όρους ΜΟΝΜΕΡΟΎΣ και ΕΤΕΡΟΒΑΡΟΥΣ απώλειας της Εθνικής Κυριαρχίας ενός συμβαλλομένου Κράτους (όπως η Ελλάδα με τις δύο δανειακές συμβάσεις και μνημόνια προς την τρόικα)) είναι ΑΥΤΟΔΙΚΑΙΑ (αναγκαστικά) άκυρες (Jus Cogens) και Αξιόποινες (Εσχάτη Προδοσία) (αρ. 44, 52-53 της Συνθήκης της Βιέννης 1969 για το Διεθνές Δίκκαιο των Συνθηκών και αρ. 28 Συντ. κλπ). Αρμόδια για την Ακύρωση η Βουλή και τα Εθνικά και Διεθνή Δικαστήρια και μια απλή δημοσια δήλωση του Πρωθ/ργού (Estoppel), χωρίς να αποκλείεται και η δικαστική των ακύρωση.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Μετά τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο το 1920, η Ανωτάτη Αρχή Διεθνούς Δικαίου είναι αυτή της προστασίας της ακεραιότητας της Εθνικής Κυριαρχίας των Κρατών της Γής. Διότι πρωταρχικός σκοπός κάθε κράτους είναι η “ύπαρξή” του ως Συνταγματικής οντότητας (κι όχι μόνο ως εδαφικής). Και “ύπαρξη” κράτους υπάρχει μόνον όταν αυτό είναι ελεύθερο, έχει δηλ. δικό του Σύνταγμα και ακέραια την εθνική του κυριαρχία. Εάν είναι υποτελές (Συνταγματικά και εδαφικά) σε άλλο κυρίαρχο κράτος, τότε υπάρχει μόνο του κυρίαρχο κράτος. Το υποτελές δεν υπάρχει.
Η Αρχή αυτή της Εθνικής Κυριαρχίας είναι ανώτερη κι απ` αυτήν της Δημοκρατίας, η οποία θυσιάζεται εάν χρειαστεί για την προάσπιση της Εθνικής Κυριαρχίας. Γι αυτό Εθνική Κυριαρχία έχουν κι είναι σεβαστή από όλους και τα ολοκληρωτικά μη-δημοκρατικά κράτη (Ναζισμός, Σταλινισμός, Αραβικές Μοναρχίες).
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ
Πάνω στις αρχές αυτές (καταπάτηση των αρ. 1 και 28.8 Συντ) με τις δανειακές συμβάσεις και τα Μνημόνια έχουν βασισθεί ιοι δύο μηνύσεις μου για Εσχάτη Προδοσία κατά των Μνημονιακών Κυβερνήσεων, οι οποίες (μηνύσεις) κρίθηκαν νόμιμες και βάσιμες και από τον ΑΠ κα διαβιβάσθηκαν στην Βουλή με το αρ. 86 Συντ. και περιμένουν την ενεργοποίησή των.
Αυτά τα γράφω, διότι άσχετοι και πανικόβλητοι βουλευτές της ΝΔ-ΠΑΣΟΚ και τώρα δυστυχώς κα το Σύριζα, κραυγάζουν στις τηλεοράσεις ότι «είναι νόμιμη η εκχώρησης της εθνικής μας κυριαρχίας στην Ευρώπη» !…γκρεμίζοντας έτσι με ιστορική βαναυσότητα το Ελληνικό και Διεθνές Δίκαιο, καθιστώντας την Ευρώπη ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ (κι όχι ένωση ανεξάρτητων ελεύθερων κρατών με ακέραιες της Εθνικές των Ανεξαρτησίες) και νομιμοποιώντας την Εσχάτη Προδοσία κα τους νυν και μελλοντικούς Προδότες του Έθνους.
Α) Βιβλιογραφία Διεθνούς Δικαίου, αφορώσα το Δίκαιο των Διεθνών Συνθηκών
1) Law of Treaties 1966 (Jus Cojens) (art. 43,50)
2) Vienna Convention (Conference) on the Law of Treaties (+Annex), 1968, 1969, (into force on 1980) (art. 42,44,46,48, 50, 51, 52, 53, 60,62)
3) Charter of the United Nations (art.2 par.4, 6, 7 and art. 81), Chapter VII, IX, XI
4) League of Nations Covenant (art. 15 par.8)
5) Treaty of Rome 1957 (art 211)
6) Γνωμάτευση Επιτροπής Διεθνούς Δικαίου του ΟΗΕ (UN) για της «κατάσταση εκτάκτου ανάγκης των κρατών» (States` State of Emergency) (1613η Συνάντηση, 17 Ιουνίου 1980)
7) Απόφαση του Permanent Court of International Justice με αρ. 78/15-06-1939 (απόφαση «Ι. Μεταξά», η οποία περιλαμβάνεται στην δικογραφία)
8) Τhe Law of Treaties. Chapter VVX, p. 603-635, on the “Principles of Public International Law, by Prof. Ian Brownlie, Clarendon Press, ed. 4th ed. 1990
Β) Βιβλιογραφία Διεθνούς Δικαίου, αφορώσα την Αρχή της Αποκλειστικής και Μόνιμης Εθνικής Κυριαρχίας των Κρατών επί των Φυσικών των Πλουτοπαραγωγικών Πηγών.
1) European Convention on Human Rights-Protocol -Ι,
2) American Convention on Human Rights (Art. 21)
3) African Convention on Human Rights (Art. 14)
4) UN General Assembly Resolution on 21-12-1952 (for the rights of self-determination)
5) 3d Committee of the UN General Assembly, 1955 (for the rights of self-determination)
6) Works in the UN Commission on Permanent Sovereignty over Natural Resources
7) Resolution 1804 (XVII) by the UN General Assembly on 14-12-1962
8) UN General Assembly Resolution 3201 (S-VI) on 01-05-1974 (Declaration on the Establishment of a New International Economic Order)
9) UN General Assembly adopted the Charter of the Economic Rights and Duties of States, on 12-12-1974, (Art. 2)
10) “Injury to the persons and property of Aliens on state territory”, Chapter XXIII, p.518-552, on the “Principles of Public International Law, by Prof. Ian Brownlie, Clarendon Press, ed. 4th ed. 1990
11) “The Relation of Municipal and International Law, Ch.II, p.32-57, on the “Principles of Public International Law, by Prof. Ian Brownlie, Clarendon Press, ed. 4th ed. 1990
Γ) α) Ελληνικό Σύνταγμα (άρθρα 1, 28 παρ.1-3, 59-62, 86, 97), β) Ελληνικός Ποινικός Κώδικας (άρθρα 134, 134Α, 14 παρ.2)
Δ) Ενοποιημένη Απόδοση της Συνθήκης για την Λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΣΛΕΕ) (άρθρα 2-7, 126, 136, 169) Δημ. Αντωνίου
http://www.elzoni.gr/html/ent/817/ent.14817.asp
Ε) Το Δόγμα του Calvo στη Ελληνικό και Διεθνές Δίκαιο (δικό μου άρθρο)
ΣΤ) http://zoidosia.blogspot.gr/2015/02/2.html
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΥΤΟ : “Επιπλέον, έχουμε εκχωρήσει την εθνική μας κυριαρχία σε μη-κρατικούς «θεσμούς» της Τρόικας, όπως το ΔΝΤ και Ευρωπαική Κεντρική Τράπεζα, οι οποίοι δεν έχουν «εθνική κυριαρχία» για να μας δώσουν, διότι δεν είναι κράτη!.”
ΟΥΤΕ η επενδυτική τράπεζα KfW (που ενεργεί προς το δημόσιο συμφέρον, σύμφωνα με τις οδηγίες και με το όφελος της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας) της πρώτης δανειακής δεν έχει εθνική κυριαρχία αλλά ΟΥΤΕ η ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ με όνομα “Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Σταθερότητας” («ΕΤΧΣ») και έδρα στο Λουξεμβούργο (RCS Λουξεμβούργο B153.414) της δεύτερης δανειακής δεν έχει.
“Το Eurogroup σημείωσε με ικανοποίηση ότι οι επικαιροποιημένοι όροι του προγράμματος περιλαμβάνουν την υιοθέτηση από την Ελλάδα των νέων μέσων για την ενίσχυση της εφαρμογής του προγράμματος, ιδίως μέσω των μηχανισμών διόρθωσης για τη διασφάλιση της επίτευξης των δημοσιονομικών στόχων και των στόχων ιδιωτικοποίησης, καθώς και από την ισχυρότερους κανόνες παρακολούθησης του προϋπολογισμού. Η Ελλάδα έχει επίσης ενισχύσει σημαντικά το χωριστό λογαριασμό για την εξυπηρέτηση του χρέους. Η Ελλάδα θα μεταφέρει όλα τα έσοδα από τις ιδιωτικοποιήσεις, τον στόχο του πρωτογενούς πλεονάσματος καθώς και το 30% της υπέρβασης του πρωτογενούς πλεονάσματος σε αυτόν το λογαριασμό, για να καλύψει την πληρωμή της εξυπηρέτησης του χρέους σε τριμηνιαία βάση στο μέλλον. Η Ελλάδα θα αυξήσει επίσης τη διαφάνεια και παρέχει πλήρη εκ των προτέρων και εκ των υστέρων πληροφορίες για το EFSF / ESM για τις συναλλαγές στο χωριστό λογαριασμό.”
Καταλάβατε τι υπέγραψε η νέα κυβέρνηση; Όχι μόνο την αυστηρή τήρηση που αποφασισμένου Προϋπολογισμού, υπό την επίσημης ιδιαίτερα αυστητή επιτήρηση από την τρόικα, συγνώμη τους “θεσμούς”. Αποδέχτηκε να παραμείνει ο ξεχωριστός λογαριασμός στην ΤτΕ, όπου κατατίθεται ανά τρίμηνο το σύνολο των εσόδων από ιδιωτικοποιήσει και από τα πρωτογενή πλεονάσματα προκειμένου να εξυπηρετηθεί το χρέος.
Με άλλα λόγια η κυβέρνηση αποδέχτηκε όχι μόνο να συνεχιστούν οι ιδιωτικοποιήσεις – άλλωστε γι’ αυτό παραμένει κι ο ΤΑΙΠΕΔ – προκειμένου να υπάρξουν έσοδα για το χρέος, αλλά να συνεχίσει να κυνηγά τα πρωτογενή πλεονάσματα με τον τρόπο που έκαναν και οι προηγούμενοι. Γιατί; Για να καταθέτει τα πλεονάσματα αυτά στο ξεχωριστό λογαριασμό του χρέους.
Μπορεί να γίνει αυτό χωρίς να συνεχιστούν τα άγρια προγράμματα προσαρμογής με συντριβή των λαικών στρωμάτων και την δραστική περικοπή των κοινωνικών δαπανών; Ούτε κατά διάνοια. Πρωτογενές πλεόνασμα ειδικά με ιδιωτικοποιήσεις, σημαίνει αφαίρεση επιπλέον πόρων και εσόδων από την οικονομία και τα νοικοκυριά. Για να πάνε που; Σε επενδύσεις; Όχι, αλλά στην εξυπηρέτηση του χρέους. Κι έτσι να συνεχιστεί ο φαύλος κύκλος της συρρίκνωσης της οικονομίας και του λαικού εισοδήματος με όλα τα καταστροφικά αποτελέσματα που ξέρουμε ήδη.
17. Η ελληνική πλευρά δεσμεύεται να μην ακυρώσει τίποτε απ’ όσα έγιναν…
Tο τωρινό κείμενο του Eurogroup σημειώνει: “Με δεδομένες αυτές τις δεσμεύσεις καλωσορίζουμε το ότι σε έναν αριθμό πεδίων, οι ελληνικές πολιτικές προτεραιότητες μπορούν να συμβάλουν στην ενίσχυση και την καλύτερη εφαρμογή της τρέχουσας διευθέτησης.”
Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει ότι το Βερολίνο και οι Βρυξέλλες επικροτούν τον τρόπο διαπραγμάτευσης και προσέγγισης της ελληνικής πλευράς με όλα τα δήθεν, γιατί πιστεύουν ότι συμβάλλουν στην ενίσχυση και καλύτερη εφαρμογή της “τρέχουσας διευθέτησης”, δηλαδή των υφιστάμενων μνημονίων. Επικροτούν δηλαδή την πολιτική εξαπάτησης που ακολουθεί η νέα κυβέρνηση γιατί έτσι θα υπάρξει καλύτερο αποτέλεσμα υπέρ των δανειστών.
Και το Eurogroup συνεχίζει: “Οι ελληνικές αρχές δεσμεύονται να απόσχουν από την ακύρωση μέτρων και από μονομερείς αλλαγές των πολιτικών και των διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων που θα επηρέαζαν αρνητικά τους δημοσιονομικούς στόχους, την ανάκαμψη της οικονομίας, ή τη χρηματοπιστωτική σταθερότητα, όπως αυτά αξιολογούνται από τους θεσμούς.”
Με άλλα λόγια η ελληνική πλευρά δεσμεύεται να μην αλλάξει τίποτε απ’ ότι έγινε ήδη γίνει σε επίπεδο μέτρων, πολιτικών και “διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων” που έχουν δρομολογηθεί, όπως εργασιακή απορύθμιση, ιδιωτικοποιήσεις, ξεπούλημα δημόσιας περιουσίας, κοκ. Δεσμεύεται να μην πειράξει τον τοκογλυφικό και σαράφικο χαρακτήρα των συστημικών τραπεζών και γενικά να μην κάνει απολύτως τίποτε ακόμη κι από εκείνα τα ελάχιστα που είχε υποσχεθεί προεκλογικά.
Όλα βρίσκονται υπό την έγκριση των δανειστών, δηλαδή της τρόικας “θεσμών” και του Eurogroup.
18. Η Ελλάδα συνεχίζει από κει που σταμάτησε πριν τις εκλογές…
Το Eurogroup αναφέρει: “Βάσει του αιτήματος, των δεσμεύσεων των ελληνικών αρχών, των γνωμοδοτήσεων των θεσμών και τη σημερινή συμφωνία, θα ξεκινήσουμε τις εθνικές διαδικασίες με σκοπό να καταλήξουμε σε μια οριστική απόφαση για την παράταση της τρέχουσας Κύριας Σύμβασης Χρηματοδοτικής Διευκόλυνσης του ΕΤΧΣ για έως και τέσσερις μήνες από το διοικητικό συμβούλιο του ΕΤΧΣ. Επίσης καλούμε τους θεσμούς και τις ελληνικές αρχές να ξαναρχίσουν αμέσως το έργο τους που θα επιτρέψει την επιτυχή ολοκλήρωση της αξιολόγησης.”
Με άλλα λόγια η ελληνική πλευρά συμφωνεί να συνεχίσει η χώρα από κει που σταμάτησε με τις εκλογές. Ώστε να υπάρξει “επιτυχής ολοκλήρωση της αξιολόγησης” από την τρόικα “θεσμοί”, η οποία αξιολόγηση είχε ξεκινήσει επί Γκίκα Χαρδούβελη. Συνεχίζουν όπως και πριν προκειμένου να πάρουν το νέο δάνειο-γέφυρα με όρους τους καταχρηστικούς και αποικιοκρατικούς όρους της κρατούσας δανειακής σύμβασης σε βάρος της Ελλάδας.
“Παραμένουμε δεσμευμένοι στη χορήγηση επαρκούς στήριξης στην Ελλάδα ωσότου ανακτήσει πλήρη πρόσβαση στις αγορές εφόσον τηρήσει τις δεσμεύσεις εντός του συμφωνημένου πλαισίου.”
Να και το χειρότερο. Όλα αυτά γίνονται μόνο και μόνο για να ξαναποκτήσει η Ελλάδα “πλήρη πρόσβαη στις αγορές”. Γιατί; Για να συνεχίσει η χώρα να δανείζεται από τις αγορές προκειμένου να εξυπηρετεί το χρέος, χωρίς χρηματοδοτική συνδρομή από τον μηχανισμό. Δηλαδή να συνεχίσει την ίδια πορεία απόλυτης χρεοκοπίας που ακολούθησε μέχρι τώρα και φτάσαμε έως εδώ. Αυτός ακριβώς είναι ο ορισμός της χρεοκοπίας: να δανείζεσαι προκειμένου να πληρώνεις παλιότερα χρέη.
Έτσι για το επόμενο διάστημα θα έχουμε μια δήθεν αναμέτρηση κυβέρνησης-τρόικας, που όμως θα καταλήγει – μετά από δήθεν σκληρές διαπραγματεύσεις για τα μάτια του κόσμου – σε χειρότερα μνημονιακά μέτρα. Εν τω μεταξύ θα συνεχίσει να εφαρμόζεται το υφιστάμενο πρόγραμμα προσαρμογής, που έχει ψηφιστεί ήδη μαζί με τον Προϋπολογισμό του 2015, με όλα τα προβλεπόμενα μέτρα αυξημένης φορολογικής επιδρομής, οριζόντιων περικοπών, μείωσης εισοδημάτων, κοκ.
Πρόκειται για μια συμφωνημένη εξαρχής “ηρωική” περίοδος της κυβέρνησης δήθεν αναμέτρησης με τους δανειστές. Έτσι ώστε με την βοήθεια της χειρότερης χούντας που είχαμε ποτέ στην ενημέρωση, να κρατηθεί ο λαός σε καταστολή και να περιμένει λαγούς με πετραχήλια.
Εν τω μεταξύ η κατάσταση της οικονομίας θα επιδεινώνεται, τα ασφαλιστικά ταμεία θα πέσουν έξω, τα σχολεία και τα νοσοσκομεία δεν θα μπορούν να λειτουργήσουν στο συνολό τους, το μέσο εισόδημα θα συρρικνώνεται, η ανεργία θα καλπάζει και ο λαός υπό καθεστώς απελπισίας θα αποδεχθεί τελικά τα μεταρρυθμιστικά μέτρα της τρόικας. Ενάντια στα οποία τόσο πολύ υποτίθεται ότι εναντιώθηκε η κυβέρνηση, αλλά δυστυχώς είναι αναγκαία για να μας δώσουν τη δόση μας. Σαν πρεζόνια που μας έχουν καταντήσει.
Αυτό είναι το σχέδιό τους. Και για να πετύχει βασίζονται στο “δώσε λίγο χρόνο στην κυβέρνηση”, αλλά και στην απελπιστικά ολοκληρωτική παραπλάνηση από τα ΜΜΕ, όπου δεν υπάρχει πια ούτε η παραμικρή αντιπολιτευτική φωνή. Έτσι θέλουν να μας οδηγήσουν όχι μόνο στη συνέχεια του υφιστάμενου μνημονίου, αλλά και στην αποδοχή ενός νέου πολύ χειρότερου σε βάρος του λαού και της χώρας.
Αυτό κατάφεραν και γι’ αυτό πανηγυρίζουν. Χώρια που τώρα το μνημόνιο ταυτίστηκε με το αντιμνμόνιο, η εκτροπή και τα πραξικοπήματα σε όλα τα επίπεδα θα είναι καθημερινή πρακτική, ενώ είναι ιδανική περίοδος να προωθηθούν ακόμη και σχέδια εθνικού ακρωτηριασμού της χώρας. Αν δεν ανατραπεί το ταχύτερο δυνατό αυτή η κυβέρνηση από τον ίδιο τον λαό για να προχωρήσει γρήγορα στην ανάκτηση της εθνικής κυριαρχίας της χώρας με σκοπό την διαγραφή του χρέους και την έξοδο από το ευρώ, τότε ετοιμαστείτε για τα πολύ χειρότερα.
http://dimitriskazakis.blogspot.gr/2015/02/blog-post_23.html#more
16 Ιαν 2013
Δ.Καζάκης: Πρόκειται για εσχάτη προδοσία στην πιο ξεκάθαρη εκδοχή της..
Αναφερόμενος στις δανειακές συμβάσεις, είπε ο κ Καζάκης:
“Υπογράφει η Ελλάδα και όχι πλέον το Ελληνικό Κράτος”,”πρόκειται για εσχάτη προδοσία στην πιο ξεκάθαρη εκδοχή της..”
ΤΙ ΠΡΟΗΓΗΘΗΚΕ :
1) Στις 14/03/2012 εγκρίθηκε με ΠΝΠ το ΣΧΕΔΙΟ Κύριας Σύμβασης Χρηματοδοτικής Διευκόλυνσης μεταξύ της ανώνυμης εταιρείας με όνομα “Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Σταθερότητας” («ΕΤΧΣ») και έδρα στο Λουξεμβούργο (RCS Λουξεμβούργο B153.414), της Ελληνικής Δημοκρατίας, του Ελληνικού Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (Τ.Χ.Σ.) και της Τράπεζας της Ελλάδος και παροχή εξουσιοδοτήσεων για την υπογραφή της Κύριας Σύμβασης (EFSF) ΦΕΚ 55/Α/2012
Αναφέρει: Η ισχύς της παρούσας, η οποία θα κυρωθεί νομοθετικά κατά το άρθρο 44 παράγραφος 1 του Συντάγματος, αρχίζει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Υπογράφουν: ΠΑΠΑΔΗΜΟΣ, πρόεδρος υπουργικού συμβουλίου, ΠΑΓΚΑΛΟΣ, ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ, ΡΕΠΠΑΣ, ΓΙΑΝΝΙΤΣΗΣ, ΔΗΜΑΣ, ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ, ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗΣ, ΒΟΡΙΔΗΣ, ΣΚΑΝΔΑΛΙΔΗΣ, ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ, ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗΣ, ΓΕΡΟΥΛΑΝΟΣ, ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ, ΚΑΨΗΣ, ΓΕΝΝΗΜΑΤΑ, ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ, ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ, ΞΥΝΙΔΗΣ, ΣΗΦΟΥΝΑΚΗΣ, ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΟΣ, μέλη
2) Στις 20/03/2012, στην ίδια συνεδρίαση, κυρώθηκε η ΠΝΠ και τροποποιήθηκε ο νόμος 2322/1995 (Α΄143). Ν. 4060 ΦΕΚ 65/Α/22.03.2013 ( 132 σελίδες)
3) Στις 12/12/2012 εγκρίθηκαν με ΠΝΠ τα ΣΧΕΔΙΑ των Συμβάσεων Τροποποίησης της Κύριας Σύμβασης Χρηματοδοτικής Διευκόλυνσης μεταξύ του Ευρωπαϊκού Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (Ε.Τ.Χ.Σ.), της Ελληνικής Δημοκρατίας, του Ελληνικού Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (Τ.Χ.Σ.) και της Τράπεζας της Ελλάδος (ΤτΕ), με τίτλο «Κύρια Σύμβαση Χρηματοδοτικής Διευκόλυνσης», της Σύμβασης Χρηματοδοτικής Διευκόλυνσης μεταξύ του Ε.Τ.Χ.Σ., της Ελληνικής Δημοκρατίας και της ΤτΕ, με τίτλο «Σύμβαση Διευκόλυνσης Διαχείρισης Υποχρεώσεων ΣΙΤ» και της Σύμβασης Χρηματοδοτικής Διευκόλυνσης μεταξύ του Ε.Τ.Χ.Σ., της Ελληνικής Δημοκρατίας και της ΤτΕ, με τίτλο «Διευκόλυνση αποπληρωμής Τόκων Ομο− λόγων», παροχή εξουσιοδοτήσεων για την υπογραφή των Συμβάσεων και άλλες επείγουσες διατάξεις. ΦΕΚ 240/12-12-2012
4) Στις 11/01/2013 η ΠΝΠ κατατέθηκε στη Βουλή
5) Στις 14/01/2013 ( μέρα ψηφοφορίας) υπήρχαν σφοδρές αντιδράσεις τις κοινωνίας αλλά κανείς δεν συγκινήθηκε και η ΠΝΠ κυρώθηκε μαζί με τις άλλες διατάξεις που ρυθμίζαν συνταξιοδοτικά θέματα, τροποποίησαν το ν. 4093/2012 κλπ. Ν. 4111 (αρθ.48), ΦΕΚ 18/Α/25.01.2013 [Το παρόν ΦΕΚ επανεκτυπώθηκε λόγω λάθους στο Κεφ. Θ’ άρθρο 40 (παραγ. 9, 10, 11).]
αντιδράσεις:
Α) Ο Γιώργος Κασιμάτης για την ψηφοφορία της 14ης Ιανουαρίου 2013 Δημόσια καταγγελία
Β) Κίνημα Ανεξάρτητων Πολιτών – ΣΠΙΘΑ ΜΗΝΥΣΗ ΓΙΑ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ (ΦΕΚ 240/2012) αίτημα εφαρμογής της υπ΄αριθμ. 4/2012 Γνωμ.Εισ.ΑΠ ( ΝΑ ΣΥΛΛΗΦΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΠΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ στις 14.01.2013 στη Βουλή των Ελλήνων ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ, με την κύρωση της ΠΝΠ.)
Γ) Ντορα Κρητικοπούλου:Αίτημα εφαρμογής της υπ΄αριθμ. 4/2012 Γνωμ.Εισ.ΑΠ ( ΝΑ ΣΥΛΛΗΦΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΠΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ στις 14.01.2013 στη Βουλή των Ελλήνων ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ, με την κύρωση της ΠΝΠ.) Δείτε σχετικά ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΝ ! Διαβάστε και κοινοποιήστε με κάθε τρόπο !! ΣΩΣΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ! Στα σχόλια αυτής της ανάρτησης θα δείτε και μερικές από τις αντιδράσεις των πολιτών.
Επειδή η Αρχές δεν ενεργοποιήθηκαν και οι 166 βουλευτές που κύρωσαν τη σχετική ΠΝΠ δεν έχουν συλληφθεί, στις 26.01.2012, η κ Κρητικοπούλου συνέταξε ένα κείμενο το οποίο ονόμασε ΑΙΤΗΜΑ / ΕΚΚΛΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ με το οποίο υπογράφοντας το, να ζητήσουν τόσο αυτή όσο και η πολίτες έγγραφη τοποθέτηση / απάντηση περί της μη εφαρμογής της υπ’ αριθ. 4 / 2012 Εγκύκλιου του Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου.
6) Στις 17/12/2014 έγινε με ΠΝΠ δεύτερη τροποποίηση με παράταση εως 28/02/2015
Η ΠΝΠ: Έγκριση του Σχεδίου της δεύτερης Σύμβασης Τροποποίησης της Κύριας Σύμβασης Χρηματοδοτικής Διευκόλυνσης μεταξύ του Ευρωπαϊκού Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (Ε.Τ.Χ.Σ.), της Ελληνικής Δημοκρατίας, του Ελληνικού Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (Τ.Χ.Σ.) και της Τράπεζας της Ελλάδος (ΤτΕ).ΦΕΚ A 262/17-12-2014
Η ΠΝΠ κατατέθηκε προς κύρωση από την βουλή στις 20/12/2014, με εκπρόθεσμη τροπολογία σε νομοσχέδιο του Υπουργείου Υγείας με τίτλο “Ίδρυση Παρατηρητηρίου Άνοιας, βελτίωση Περιγεννητικής Φροντίδας και ρυθμίσεις θεμάτων αρμοδιότητας Υπουργείου Υγείας” (!!),[που θα συζητούνταν και θα ψηφιζόταν στις 22 Δεκεμβρίου 2014, δηλαδή μία ημέρα πριν την δεύτερη ψηφοφορία για εύρεση Προέδρου της Δημοκρατίας].