ΜΗΝΥΤΗΡΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ για αδικήματα των άρθρων 191 & 192 του Ποινικού Κώδικα (Αφορά το ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ)

_

Σας κοινοποιώ ενημέρωση που απέστειλα στο ΕΣΡ, την ΕΣΗΕΑ, τους Υπουργούς Δικαιοσύνης, Προστασιας του Πολίτη/Δημοσίας Τάξεως, την Γραμματεία του Προέδρου της Δημοκρατίας, την Γραμματεία της Προέδρου της Βουλής και την Γραμματεία του Πρωθυπουργού σχετικά με αναφορά που υπέβαλα στο Τμήμα Ασφαλείας Ωρωπού σε φυσική μορφή και μέσω φαξ και στην Εισαγγελία Πρωτοδικών σχετικά με παραβάσεις των άρθρων 191 και 192 του Ποινικού Κώδικα από πολίτες («δημοσιογράφους» και ιδιοκτήτες ραδιοτηλεοπτικών μέσων) και πολιτικούς αλλά και κατά των μελών του ΕΣΡ για ολιγωρία και μη άμεση ενεργοποίησή τους .

Παντελής Γιαμαρέλλος

Παντελής Γιαμαρέλλος του Ιωάννη,
Παραλία Μαρκοπούλου Ωρωπού 862
19015 Ωρωπός Αττική
ΑΔΤΑΒ276472/5-12-2005Τ.Α. Ωρωπου
Τηλ/Φαξ:…
Κινητό: ….

Ωρωπός, 29 Ιουνίου 2015

Προς τον Προϊστάμενο Εισαγγελίας
Πρωτοδικών Αθηνών
& τον Εισαγγελέα Υπηρεσίας/Διώξεων
FAX 210 8837983

ΑΝΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΑΔΙΚΗΜΑΤΑ ΑΡΘΡΩΝ Π.Κ. 191 & 192 και κατά παντός υπευθύνου πολιτικού ή μη προσώπου και εργαζομένων ή ιδιοκτητών Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης.

Αξιότιμοι κύριοι Εισαγγελείς

Σας κοινοποιώ μέσω τηλεομοιοτυπίας (Fax) αντίγραφο της αναφοράς που υπέβαλα σήμερα 29/6/2015 στο Τμήμα Ασφαλείας Ωρωπού με αρ. πρωτ/λου εισερχομένου σε αυτό εγγράφου 1037/2/1 με σημερινή ημερομηνία και αιτούμαι τις από τον νόμο αλλά και την εγκύκλιο 4/2012 του Αρείου Πάγου κατά παντός υπευθύνου πολίτη ή πολιτικού προσώπου για παραβάσεις των οριζομένων από τα άρθρα 191 και 192 του Ποινικού Κώδικα και μέσα στα πλαίσια του ΑΥΤΟΦΩΡΟΥ.

Σας καλώ να ερευνήσετε τα πρακτικά της συνεδριάσεως της Ολομελείας της Βουλής της 27ης Ιουλίου 2015 για τον εντοπισμό των δηλώσεων πολιτικών προσώπων τα οποία συνιστούν κατάφορη και απολυτη παράβαση των οριζομένων στα άρθρα 191 και 192 όπως και για την διερεύνηση από εσάς αντιστοίχων ενεργειών προσώπων που εργαζόμενα σε Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης δημιουργούν στους Ελληνες Πολίτες ή στην Εθνική Οικονομία ή το Εθνικό Νόμισμα (όπως και αν αυτό αποκαλείται) αποτελέσματα που στα άρθρα 191 και 192 του Π.Κ. ορίζονται ως επίζημια, διχαστικά ή γενικότερα επικίνδυνα για την Εθνική Ασφάλεια, την Οικονομία, το αίσθημα Ειρήνης και ασφαλείας των πολιτών.
Οπως και παράληψης εκτέλεσης καθήκοντος για τα μέλη του ΕΣΡ τα οποία θα έπρεπε ήδη να έχουν ενεργήσει για τον έλεγχο και την επιβολή των προβλεπομένων από την ισχύουσα νομοθεσία ποινών στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του.

Είμαι στην ΑΜΕΣΗ διάθεσή σας για περισσότερες πληροφορίες και ενδεικτική αναφορά ονομάτων παραβατών των άρθρων 191 και 192 με την δική σας συνδρομή και αδειοδότηση.

Με τιμή

Ο αναφέρων και αιτών τις απαιτούμενες από τον Νόμο ενέργειές σας

skai

unnamed (1)

unnamed2

unnamed3

unnamed4

From: Pantelis Giamarellos [mailto:pantg@otenet.gr]
Sent: Monday, June 29, 2015 3:04 PM
To: ‘ncrtv@otenet.gr’
Subject: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΠΟΥ ΥΠΕΒΛΗΘΗ ΓΙΑ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΕΥΘΥΝΩΝ ΠΑΡΑΛΕΙΨΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΕΣΡ (Παντελής Γιαμαρέλλος)

Αγαπητή κυρία Μαραζιώτη,

Παρακαλώ όπως λάβετε αντίγραφο αναφοράς που υπέβαλα σήμερα στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών μέσω φαξ και μέσω του Τ.Α. Ωρωπίων για παραβάσεις των οριζομένων από τα άρθρα 191 και 192 του Ποινικού Κώδικα όπως επίσης και για διερεύνηση, από την Ελληνική Δικαιοσύνη, ευθυνών των μελών του ΕΣΡ για την μη ενεργοποίησή της όπως αυτή επιβάλλεται από την ισχύουσα νομοθεσία και το πλαίσιο αρμοδιοτήτων του Συμβουλίου ως εποπτευούσης, των ΡαδιοΤηλεοπτικών Μέσων, Αρχής.

Ευελπιστώ ότι παρ’ όλη την καθυστερημένη ενεργοποίηση του ΕΣΡ συντόμως το Συμβούλιο θα σταθεί στο ύψος των Συνταγματικών ευθυνών και αρμοδιοτήτων του.

Παρακαλώ για την ενημέρωσή μου με τον αριθμό πρωτοκόλλου που θα λάβει το ηλεκτρονικό αυτό μήνυμα ως εισερχόμενο στην Γραμματεία του Συμβουλίου.

Με τιμή
Παντελής Γιαμαρέλλος
Τ.Θ. 9501
19015 Ωρωπός Αττικής

Τηλ. ….
Κινητό ….

 

VIDEO- ΝΤΡΟΠΗ: Η Μπακογιάννη ζητά ΒΙΑΙΗ ΕΙΣΒΟΛΗ στο Μαξίμου!

Το σύστημα που εξαθλίωσε τον ελληνικό λαό και έδωσε τα πάντα στους δανειστές τη χώρα, ζορίζεται .
Η κόρη του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη, η οποία τους προηγούμενους μήνες τρομοκρατούσε τον ελληνικό λαό ξεπέρασε κάθε όριο.
Η Ντόρα Μπακογιάννη ΧΩΡΙΣ ΝΤΡΟΠΗ και υποκινώντας τη ΒΙΑ, σε μια κρίσιμη περίοδο, προκρίνει κατάληψη στο Μέγαρο Μαξίμου λέγοντας το εξής «Μπορούμε να κάνουμε και το άλλο. Να μαζευτούμε όλοι μαζί να κάνουμε μια διαδήλωση να μπούμε μέσα στο Μαξίμου. Αλλά είναι ένα ενδεχόμενο που ακόμα δεν το βάζουμε πάνω στο τραπέζι».
Χαρείτε τη δημοκρατική τους αντίληψη. Χαρείτε την δημοκρατική αντίληψη της οικογένειας

 

http://greek1.blogspot.com/2015/06/blog-post_126.html#axzz3eT3Z1MC2

 

ΣΧΕΤΙΚΑ:

Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου για την οργάνωση της διαδικασίας διεξαγωγής του δημοψηφίσματος της 5ης Ιουλίου 2015το (ΦΕΚ A 64/28-06-2015) ΚΑΙ η Ερώτηση του δημοψηφίσματος (ΦΕΚ A 62/28-06-2015 )

– ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΒΟΥΛΗΣ ΙΣΤ ́ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΥΝΟΔΟΣ Α ́ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΞΕ ́ Σάββατο 27 Ιουνίου 2015  Τελευταία Αποθήκευση: 29/6/2015 2:39:00 μμ

 

update 

ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΥΠΟΜΝΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΓΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ 5/7/2015

Εξοχότατε κ. Πρόεδρε της Δημοκρατίας,
Αξιότιμη κα Πρόεδρε της Βουλής,
Αξιότιμε κ. Πρωθυπουργέ
Αξιότιμοι Υπουργοί Δικαιοσύνης και Προστασίας του Πολίτη
Αξιότιμοι Βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου
Μέλη του ΕΣΡ
Μέλη της ΕΣΗΕΑ

Σας κοινοποιώ υπόμνημα το οποίο κατέθεσα σήμερα 30/6/2015 με αρ. πρωτ/λου 1037/2/2Α -30.6.2015 στο Τμήμα Ασφαλείας Ωρωπίων προς συσχετισμό με την αναφορά μου 1037/2/1-29.6.2015. Αμφότερα έχουν σχέση με παραβατικές του Νόμου και του Ποινικού Κώδικα ενέργειες και δηλώσεις πολιτικών και μη προσώπων οι οποίες απειλούν την σωστή λειτουργία Κράτους και Πολιτεύματος.
Σας ενημερώνω επίσης για την ΑΡΝΗΣΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΤΗΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ από τον Εισαγγελέα Υπηρεσίας της 29ης Ιουνίου 2015 όταν ιδιοχείρως, από Αστυνομικά Οργανα του Τμήματος Ασφαλείας Ωρωπού/Καλάμου του εδόθησαν εχθές το απόγευμα για τις δικές του πλέον ενέργειες μέσα στα πλαίσια του αυτοφώρου. Ως αποτέλεσμα της αρνήσεώς του παρήλθε ο χρόνος του αυτοφώρου και για αυτό εγείρω θέμα, προς όλους τους αρμοδίους, έρευνας και επιβολής των πειθαρχικών και άλλων κυρώσεων προς τον υπεύθυνο αυτού του απαραδέκτου για την προάσπιση της σωστής λειτουργίας του Κράτους και του Πολιτεύματος φαινομένου «αδιαφορίας» της Δικαιοσύνης σε κατάφορες παραβάσεις του Π.Κ. ιδίως όταν έχουν σχέση με την σωστή τέλεση Δημοψηφίσματος.

Παρακαλώ για τις απαιτούμενες ενέργειές σας καθώς είναι προφανές ότι ορισμένοι υπάλληλοι και όχι Λειτουργοί της Δικαιοσύνης κωλισιεργούν ή και εμποδίζουν το έργο της.

Με τιμή

Ο αναφέρων και καταγγέλων

Παντελής Γιαμαρέλλος
Παραλία Μαρκοπούλου Ωρωπού 862
19015 Ωρωπός Αττικής
Τηλ. ….
Τηλ/Φαξ …
Κινητό …

 

unnamed (2)

unnamed3

 

unnamed4

unnamed5

http://greek1.blogspot.com/2015/06/572015.html#ixzz3eYMDiFdQ

10 comments on “ΜΗΝΥΤΗΡΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ για αδικήματα των άρθρων 191 & 192 του Ποινικού Κώδικα (Αφορά το ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ)

  1. Προσφυγή στο ΣτΕ για το δημοψήφισμα

    Συντάκτης: Μαρία Δήμα
    Στο Συμβούλιο της Επικρατείας προσέφυγαν δύο Έλληνες πολίτες, ζητώντας να ακυρωθούν ως αντισυνταγματικές και παράνομες όλες οι νομοθετικές πράξεις για την διεξαγωγή του δημοψηφίσματος της Κυριακής. Οι δύο πολίτες κατέθεσαν στο ΣτΕ αίτηση με την οποία ζητούν να εκδοθεί προσωρινή διαταγή ή απόφαση του Τμήματος Αναστολών που να «παγώνει» το δημοψήφισμα.

    Στην προσφυγή τους οι δύο πολίτες (ένας μηχανικός και ένας δικηγόρος) υποστηρίζουν ότι τόσο η πράξη του υπουργικού συμβουλίου για την πρόταση διεξαγωγής δημοψηφίσματος, όσο και το Προεδρικό Διάταγμα για την προκήρυξη του δημοψηφίσματος, προσκρούουν στο άρθρο 44 του Συντάγματος και στο νόμο 4023/2011 που αφορά τους κανόνες διεξαγωγής των δημοψηφισμάτων.

    Αναλυτικότερα, υπογραμμίζουν ότι από τις συνταγματικές επιταγές δεν επιτρέπεται να τίθεται σε δημοψήφισμα ερωτήματα τα οποία «ανάγονται στην διαχείριση της δημοσιονομικής πολιτικής και την αντιμετώπιση ζητημάτων που προκύπτει ή επηρεάζουν άμεσα (δυσμενώς ή ευμενώς) την δημοσιονομική κατάσταση του κράτους».

    Τα έγγραφα των τριών διεθνών οργανισμών (Ευρωπαϊκή Επιτροπή, Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα και Διεθνές Νομισματικό Ταμείο) του Eurogroup της 25.6.2015, για τα οποία ο ελληνικός λαός καλείται να αξιολογήσει και να αποφασίσει αν θα τα δεχθεί ή αν θα απορρίψει, έχουν «σαφέστατο και σχεδόν αποκλειστικό οικονομικό αντικείμενο και άμεσο δημοσιονομικό αντικείμενο στην λειτουργία του κράτους και την χρηματική επάρκεια για αντιμετώπιση των κρατικών δαπανών», σημειώνεται στην προσφυγή.

    Κατά συνέπεια το δημοψήφισμα είναι παράνομο, καθώς «παραβιάζονται ρητές διατάξεις του Συντάγματος».

    Την Παρασκευή η απόφαση

    Δύο 24ώρα πριν από τη διεξαγωγή του δημοψηφίσματος οι σύμβουλοι Επικρατείας θα αποφασίσουν εάν θα διεξαχθεί ή όχι το δημοψήφισμα της ερχόμενης Κυριακής, μετά την προσφυγή που κατέθεσαν οι δύο πολίτες.

    Ο αρχαιότερος αντιπρόεδρος του Συμβουλίου της Επικρατείας Νικόλαος Σακελλαρίου, συγκαλεί εκτάκτως την Ολομέλεια του Ανωτάτου Ακυρωτικού Δικαστηρίου μεθαύριο το μεσημέρι (12μ.) για να συζητηθεί η προσφυγή (αίτηση ακύρωσης) των δύο πολιτών.

    https://www.efsyn.gr/arthro/prosfygi-sto-ste-gia-dimopsifisma

    • Συμβουλιο της Επικρατείας- Ες αύριον τα σπουδαία

      Πέμπτη, 2 Ιουλίου 2015

      Αρχικά όταν το έμαθα σκέφθηκα ότι ίσως να ήταν ιδέα του κ. Τσίπρα. Ομως τελικά αποκλείεται. Οι αιτούντες αποδεικνύουν ότι δεν είναι ζητούμενο τέτοιου είδους.

      Δύο 24ώρα πριν την διεξαγωγή του δημοψηφίσματος το ΣΤΕ θα αποφασίσει εάν θα διεξαχθεί ή όχι το δημοψήφισμα της ερχόμενης Κυριακής, μετά την προσφυγή που κατέθεσαν σήμερα δύο πολίτες, ένα μηχανικός και ένας δικηγόρος.Οπρώτος είναι ο Δημήτρης Μαναός και ο δεύτερος είναι παλαιός σύμβουλος επικρατείας παραιτηθείς από το ΣτΕ, ο Σπύρος Νικολάου, δραστήριος δικηγόρος εδώ και χρόνια, άριστος νομικός και μάγειρας από την εποχή που οι σεφ δεν ήταν μόδα, σκληρός διαπραγματευτής αναρχοσυντηριτικών αντιλήψεων. Οχι δεν ήταν το προφίλ που θα ονειρευόμουν ούτε η ιδεολογία που θα μου άρεσε. Τελικώς όμως τα πρόσωπα δεν έχουν και πολλή σημασία…

      Ες αύριον τα σπουδαία λοιπόν για το ΣτΕ! έχει την ευκαιρία να δώσει το παρόν και να αποδείξει ότι το δημοψήφισμα είναι σεβαστός θεσμός άμεσης δημοκρατίας και όχι ψευδοπρόβλημα ικανό να φέρει γέλιο αν δεν προηγείτο το δάκρυ και ο ολοφυρμός όπως κατάντησε.
      Εναπόκειται στο ΣΤΕ να λάβει τη σκυτάλη σε μία περίοδο που δεν έχει ορισθεί ο Πρόεδρός του αλλά και οι νέοι αντιπρόεδροι ανάμεσα στο προσχηματικό ΝΑΙ και το Δήθεν ΟΧΙ ενός παρανοϊκού ερωτήματος που ερμηνεύεται και ως προς το περιεχόμενο και ως προς την απάντηση.
      Θα το πράξει?
      Με δυσκολία είπε η κ. Μάνδρου χθες στο Σκάι καθώς ο θεσμός των κυβερνητικών πράξεων δημιουργεί φραγμούς.
      Ολοι όμως γνωρίζουμε ότι ο θεσμός αυτός αποτελεί το κύριο μέσον αρνησιδικείας των αντίστοιχων δικαστηρίων της Ευρώπης και θεωρείται ηδη ξεπερασμένος αν όχι τέρας για πολλούς σημαντικούς νομικούς (monstre!)
      Ο αρχαιότερος αντιπρόεδρος του Συμβουλίου της Επικρατείας Νικόλαος Σακελλαρίου, συγκαλεί ως εκ τουτου εκτάκτως την Ολομέλεια του Ανωτάτου Ακυρωτικού Δικαστηρίου μεθαύριο το μεσημέρι (12μ.) για να συζητηθεί η προσφυγή (αίτηση ακύρωσης) των δύο πολιτών που κατατέθηκε σήμερα.
      Οι δύο πολίτες στρέφονται τόσο κατά της πράξης του υπουργικού συμβουλίου για την πρόταση διεξαγωγής δημοψηφίσματος, όσο και κατά του Προεδρικού Διατάγματος για την προκήρυξη του δημοψηφίσματος.

      Οι δύο ‘Έλληνες πολίτες υποστηρίζουν ότι οι νομοθετικές προπαρασκευαστικές πράξεις διεξαγωγής του δημοψηφίσματος προσκρούουν στο άρθρο 44 του Συντάγματος και στο νόμο 4023/2011 που αφορά τους κανόνες διεξαγωγής των δημοψηφισμάτων.

      Στην προσφυγή τους οι δύο πολίτες υπογραμμίζουν ότι από τις συνταγματικές επιταγές δεν επιτρέπεται να τίθεται σε δημοψήφισμα ερωτήματα τα οποία «ανάγονται στην διαχείριση της δημοσιονομικής πολιτικής και την αντιμετώπιση ζητημάτων που προκύπτει ή επηρεάζουν άμεσα (δυσμενώς ή ευμενώς) την δημοσιονομική κατάσταση του κράτους».

      Τα έγγραφα των τριών διεθνών οργανισμών (Ευρωπαϊκή Επιτροπή, Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα και Διεθνές Νομισματικό Ταμείο) του Eurogroup της 25.6.2015, για τα οποία ο Ελληνικός λαός καλείται να αξιολογήσει και να αποφασίσει αν θα τα δεχθεί ή αν θα απορρίψει, έχουν «σαφέστατο και σχεδόν αποκλειστικό οικονομικό αντικείμενο και άμεσο δημοσιονομικό αντικείμενο στην λειτουργία του κράτους και την χρηματική επάρκεια για αντιμετώπιση των κρατικών δαπανών», σημειώνεται στην προσφυγή.

      Κατά συνέπεια -όπως υποστηρίζουν- το δημοψήφισμα είναι παράνομο, καθώς «παραβιάζονται ρητές διατάξεις του Συντάγματος». Επιπρόσθετα παραβιάζεται η νομοθεσία που αφορά την διεξαγωγή των δημοψηφισμάτων (νόμο 4023/2011), καθώς το ερώτημα που τίθεται και καλείται να αποφανθεί ο Έλληνας πολίτης, δεν διατυπώνεται με τρόπο σαφή και σύντομο -όπως απαιτεί ο νόμος- αλλά είναι πολυσύνθετο, περιγράφεται με ειδικούς τεχνικούς και επιστημονικούς όρους, οι οποίοι είναι «αδύνατον να γίνουν κατανοητοί από την συντριπτική πλειοψηφία των ψηφοφόρων».
      Όμως, από την διατύπωση του ερωτήματος δεν προσδιορίζονται «έστω κατά προσέγγιση» οι νομικές και οι οικονομικές συνέπειες στην κρατική λειτουργία και την κοινωνική ζωή του τόπου «εκ της υιοθετήσεως της μίας ή της άλλης εκ των δύο ζητουμένων απαντήσεων».
      Έτσι, λόγω του τρόπου διατύπωσης του ερωτήματος οι νομοθετικές πράξεις για την διεξαγωγή του δημοψηφίσματος είναι μη νόμιμες και άκυρες.
      Παράλληλα, είναι παράνομες λόγω του σύντονου χρόνου διεξαγωγής του δημοψηφίσματος, που έχει ως αποτέλεσμα να καθιστά αδύνατη την ενημέρωση του εκλογικού σώματος.

      Για έναν ακόμη λόγο είναι παράνομη η διαδικασία διεξαγωγής του δημοψηφίσματος, αφού στο επίμαχο Προεδρικό Διάταγμα δεν δημοσιεύονται τα κείμενα των διεθνών οργανισμών του Eurogroup της 25.6.2015.

      Τέλος, υπογραμμίζουν ότι η πράξη του υπουργικού συμβουλίου και το Προεδρικό Διάταγμα, είναι άκυρα, καθώς έχουν εκδοθεί «κατά κατάχρηση εξουσίας», αφού εκδοθήκαν για «σκοπό τελείως διάφορο από εκείνον για τον οποίο προβλέφθηκε συνταγματικώς ο θεσμός του δημοψηφίσματος και άσχετο προς την έννοια του εθνικού ζητήματος, όπως αυτή γίνεται δεκτή από την επιστήμη και στην κοινή αντίληψη».

      Η αίτηση ακύρωσης των δύο πολιτών ενώπιον της Ολομέλειας του ΣτΕ θα συζητηθεί την Παρασκευή με πρόεδρο τον κ. Σακελλαρίου και εισηγητή τον σύμβουλο Επικρατείας Δημήτρη Σκαλτσούνη.

      Υπενθυμίζεται, ότι από χθες δεν είναι πλέον πρόεδρος του ΣτΕ ο Σωτήρης Ρίζος, καθώς αποχώρησε λόγω συνταξιοδοτήσεως και τον αναπληρώνει ο κ. Σακελλαρίου, ενώ του πρώτου θερινού Τμήματος στου ΣτΕ από σήμερα, προεδρεύει η αντιπρόεδρος Μαίρη Σάρπ, η οποία θα συμμετέχει στην Ολομέλεια της Παρασκευής.

      Μετά την συζήτηση της προσφυγή σε δημόσια συνεδρίαση, οι σύμβουλοι Επικρατείας θα μπουν σε διάσκεψη κεκλεισμένων των θυρών.

      Αμέσως μετά, αυθημερόν, θα δημοσιευθεί η απόφαση της Ολομέλειας που θα κρίνει ένα θα διεξαχθεί ή όχι το δημοψήφισμα. Αριστος χειρισμός της διαδικασίας από τον κ. Σακελλαρίου τον χαμηλών τόνων δικαστή που έχει την ευκαιρία να αναδείξει το μέγεθός του και να μείνει στην ιστορία.

      Πολλοί αναρωτιούνται για τη σύνθεση του αυριανού δικαστηρίου.

      Αλλοι αναζητούν τα πρόσωπα των τυχόν παρεμβαινόντων (ήδη πλέον γνωστά και αυτά)

      Αλλοι σκέπτονται τις τόσες μέχρι σήμερα παρασχεθείσες γνώμες που διατυπώθηκαν επίσημα από το σύνολο των συνταγματολόγων και την τύχη τους ανάλογα με την απόφαση του Δικαστηρίου

      Αλλοι τέλος σκέπτονται ότι το ΣτΕ θα πρέπει να σταθεί ουδέτερο στον πόλεμο ανάμεσα στα ΝΑΙ και τα ΟΧΙ καθιστώντας το υφέρπον διακύβευμα άνευ νοήματος.

      Θα το πράξει?

      Ο Δημήτρης Σκαλτσούνης δεν υποχρεούται να κάνει εκτενή εισήγηση. Θα είναι λιτός. Δεν πιστεύω καν ότι να αναφερθεί στη θεωρία των κυβερνητικών πράξεων την οποία όποτε εφαρμόζει τελευταία το ΣτΕ αρνείται να κατονομάσει ήδη από την περίοδο της ΔΕΗ και της υπόθεσης Κυρατσάκη.

      Η αγόρευση του Σπύρου Νικολάου αναμένεται λαύρα και αρχαιοπρεπής ίσως πατριωτική.
      Για τους τυχόν παρεμβαίνοντες δεν ξέρω είναι δώδεκα και θα μιλήσουν όλοι το δίχως άλλο. Ενας είναι συμφοιτητής και φίλος ο Δημήτρης ο Μπαλαντής. Θα προσπαθήσω να τους ακούσω και να δω τη σύνθεση.

      Πολλοί λένε ότι αύριο το ΣτΕ έχει την ευκαιρία να γράψει ιστορία άλλοι λένε ότι και πάλι θα αυτοαφεθεί στο περιθώριο της ιστορίας. Ας σκεφθούν όμως όσοι έγραφαν και δήλωναν για τη νομιμότητα του δημοψηφίσματος τόσες μέρες συνταγματολόγοι πολιτικοι και γύφτοι που έμαθαν ότι πηδιόμαστε όπως έλεγα χθες τι θα σημάνει μια απορριπτική απόφαση του ΣτΕ. Ιδίως όσοι εξ αυτών έχουν δηλώσει ότι όφειλε ο ΠρΔ να το μπλοκάρει. Οσοι απείλησαν ότι θα ακυρώσουν το αποτέλεσμα μετά. Οσοι τάχθηκαν υπέρ του Οχι η του Ναι και ταυτόχρονα το αμφισβήτησαν…

      Πόσο θα ήταν όμορφα αν ένα ισχυρό δικαστήριο με συναίσθηση της ιστορίας έλεγε το αυτονόητο: ότι δηλαδή το δημοψήφισμα αυτό δεν είναι νόμιμο και ότι οι λάτρεις του Ναι και του Οχι καλά θα κάνουν να μην διχάζουν αλλά να σιωπούν και να σέβονται.

      Ποσο θα ήταν όμορφα αν ένα ισχυρό δικαστήριο άφηνε τους πολιτικούς παίκτες να παίξουν τα χαρτιά τους και να κριθούν για τις ευθύνες τους αντί να πετάξουν το μπαλάκι στο κενό όπως αποδείχθηκε.
      Πόσο να ήταν σωστό να υπάρχει δικαιοσύνη και δικαστές στην Ελλάδα…

      Σε αντίθεση με την υπόθεση του Μνημονίου το δικόγραφο αυτό είναι παραδεκτό και μόνον η θεωρία των κυβερνητικών πράξεων μπλοκάρει ίσως την συζήτηση της ουσίας.

      Εδώ σε θέλω κάβουρα να περπατάς στα κάρβουνα λοιπόν.

      Επί του πιεστηρίου πληροφορούμαι ότι
      Δώδεκα γνωστοί δικηγόροι της Αθήνας που τάσσονται υπέρ της διενέργειας του δημοψηφίσματος και της σχετικής απόφασης του υπουργικού Συμβουλίου, προβάλλουν την αντίθεση τους στην αίτηση ακύρωσης του, την οποία υπέβαλλαν δυο πολίτες και θα συζητηθεί αύριο το μεσημέρι στην Ολομέλεια του Συμβουλίου Επικρατείας.
      Ανάμεσα τους και δικηγόροι που βρίσκονται στα έδρανα της πολιτικής αγωγής στη δίκη της Χρυσής Αυγής και άλλοι, οι οποίοι ζητούν να απορριφθεί ως απαράδεκτη η αίτηση ακύρωσης:
      Γιατί η προκήρυξη δημοψηφίσματος –όπως και η άρνηση ή η παράλειψη προκηρύξεώς του – δεν συνιστά εκτελεστή διοικητική πράξη προσβλητή με αίτηση ακυρώσεως.
      Σε κάθε περίπτωση, σύμφωνα με το άρθρο 100§1β Σ., ο έλεγχος του κύρους και των αποτελεσμάτων δημοψηφίσματος που ενεργείται κατά το άρθρο 44§2 Σ. υπάγεται στην αρμοδιότητα του Ανωτάτου Ειδικού Δικαστηρίου
      Την παρέμβαση ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας υπογράφουν οι δικηγόροι, Θανάσης Καμπαγιάννης, Δημήτρης Ζώτος, Κώστας Παπαδάκης, Ιωάννης Ραχιώτης, Θεόδωρος Συμεωνίδης, Σαραφιανός Δημήτρης, Αθανάτου Ιωάννα, Παντελής Αγγελόπουλος, Γιώργος Βλάχος, Δημήτρης Μπελαντής, Χατζηαντωνίου Ιωάννης, Δημήτρης Κουραντής, οι οποίοι σε κάθε περίπτωση ζητούν να απορριφθούν οι ισχυρισμοί των προσφευγόντων γιατί:

      1. Τα δύο έγγραφα που τίθενται σε δημοψήφισμα άπτονται ζητημάτων που αφορούν την ίδια την κυριαρχία του ελληνικού κράτους στο σύνολό της
      2. Η αναφορά στο άρθρο 44 παράγραφος 2 εδάφιο β’ του Συντάγματος που εισάγει εξαίρεση στα “δημοσιονομικά” νομοσχέδια δεν αφορά το προκηρυχθέν δημοψήφισμα αφού ούτε “ψηφισθέν νομοσχέδιο” είναι το αιτούμενο του δημοψηφίσματος ούτε βέβαια “δημοσιονομικό».
      3. Έστω και αν η ελληνική πολιτική τάξη υπήρξε απόλυτα φειδωλή στην ενεργοποίηση των διατάξεων του άρθρου 44 του Συντάγματος αφού επί 41 χρόνια (μετά το διεξαχθέν δημοψήφισμα για την μορφή του πολιτεύματος το 1974), υπάρχουν ευρωπαϊκά και διεθνή παραδείγματα δημοψηφισμάτων που καθιστούν τον ισχυρισμό των αιτούντων αβάσιμο. Έτσι, στην Γαλλία και στην Ολλανδία το 2005 τέθηκε ενώπιον του γαλλικού και του ολλανδικού λαού ερώτημα για την έγκριση ή μη του Ευρωσυντάγματος, ενός ζητήματος απείρως πιο «πολυσύνθετου» και «περιγραφόμενου με ειδικούς τεχνικούς και επιστημονικούς όρους», οι οποίοι θα μπορούσαν να θεωρηθούν ότι ήταν «αδύνατο να γίνουν κατανοητοί από τη συντριπτική πλειοψηφία των ψηφοφόρων», καθώς ήταν αποτέλεσμα πολύχρονων και επίμοχθων διαπραγματεύσεων ανάμεσα στα κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τα νομικά τους επιτελεία στο ανώτατο κρατικό επίπεδο.
      4. Στην περίπτωση του επίδικου δημοψηφίσματος, η ημερομηνία του Προεδρικού Διατάγματος που το προκηρύσσει είναι η 28/06/2015, οπότε η ημερομηνία της 05/07/2015 είναι «εντός τριάντα ημερών από τη δημοσίευση του προεδρικού διατάγματος». Αν ο νομοθέτης επιθυμούσε να προσδιορίσει μια ελάχιστη χρονικά «προεκλογική περίοδο» θα το έπραττε, κάτι το οποίο ωστόσο δεν προκύπτει από τις σχετικές διατάξεις.
      5. Το πλήρες κείμενο της πρότασης των Τριών Θεσμών προς την Ελληνική Κυβέρνηση, επί της οποίας διεξάγεται το προκηρυχθέν δημοψήφισμα, έχει δοθεί στη δημοσιότητα από το Υπουργείο Εσωτερικών, με την επίσημη μετάφραση από τη Μεταφραστική Υπηρεσία του Υπουργείου Εξωτερικών.

      Ηδη ο Κώστας Χρυσόγονος δήλωσε ότι η αίτηση ακυρώσεως είναι απαρέδεκτη.

      http://justar-lawblog.blogspot.gr/2015/07/blog-post_2.html

    • ΣτΕ 2787/2015 (Ολομέλεια) – Aίτηση ακυρώσεως του προκηρυχθέντος δημοψηφίσματος της 5ης Ιουλίου 2015

      3/7/2015
      Απορρίπτεται η αίτηση ακυρώσεως του Π.Δ/τος 38/28-6-2015 περί προκηρύξεως δημοψηφίσματος και της από 26/6/2015 απόφασης του Υπουργικού Συμβουλίου διοτι

      το προσβαλλόμενο διάταγμα, εκδοθέν βάσει του άρθρου 44 παρ. 2 του Συντάγματος, όπως και η προσβαλλόμενη πράξη του Υπουργικού Συμβουλίου, αφορούν την προκήρυξη δημοψηφίσματος και συνιστούν, ως εκ τούτου, κυβερνητικές πράξεις αναγόμενες στη διαχείριση της πολιτικής εξουσίας κατά την έννοια του άρθρου 45 παρ. 5 του π.δ. 18/1989. Επομένως, οι πράξεις αυτές δεν υπόκεινται στον ακυρωτικό έλεγχο του Συμβουλίου της Επικρατείας και, συνεπώς, η κρινόμενη αίτηση πρέπει να απορριφθεί ως απαράδεκτη. Σε κάθε περίπτωση, ο έλεγχος του κύρους και των αποτελεσμάτων του δημοψηφίσματος υπάγεται, σύμφωνα με το άρθρο 100 παρ. 1 περ. β΄ του Συντάγματος, στην αρμοδιότητα του Ανωτάτου Ειδικού Δικαστηρίου.

      http://www.ste.gr/portal/page/portal/StE/ProsfatesApofaseis#a376

  2. Προς: Πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων κα Ζωή Κωνσταντοπούλου
    Κοινοποίηση: Πρόεδρο Αρείου Πάγου

    ΑΝΑΦΟΡΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

    Θέμα: Τo δημοψήφισμα της Κυριακής 05/07/2015.

    Η κυβέρνηση θέτει στο δημοψήφισμα της Κυριακής 05/07/2015 την επιλογή του ΝΑΙ στην πρόταση των Θεσμών-Δανειστών.

    Συγκεκριμένα το ερώτημα που τίθεται στο δημοψήφισμα είναι:

    «Πρέπει να γίνει αποδεκτό το σχέδιο συμφωνίας, το οποίο κατέθεσαν η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο στο Eurogroup της 25.06.2015 και αποτελείται από δύο μέρη, τα οποία συγκροτούν την ενιαία πρότασή τους; Το πρώτο έγγραφο τιτλοφορείται «Reforms for the completion of the Current Program and Beyond» (Μεταρρυθμίσεις για την ολοκλήρωση του τρέχοντος προγράμματος και πέραν αυτού) και το δεύτερο «Preliminary Debt sustainability analysis» (προκαταρκτική ανάλυση βιωσιμότητας χρέους).

    »Δενεγκρίνεται/ΟΧΙ

    »Εγκρίνεται / ΝΑΙ»

    Η πρόταση αυτή (στο σκέλος της επιλογής του ΝΑΙ) αποτελεί συνέχεια και επέκταση της μνημονιακής πολιτικής, για την οποία μνημονιακή πολιτική έχουν σχηματιστεί δικογραφίες εσχάτης προδοσίας και δικογραφίες για τις σχετικές ευθύνες (με αυτονόητη υποχρέωση αποζημίωσης) των εκπροσώπων της Τρόϊκας.

    Οι δικογραφίες αυτές παραμένουν ανεξέταστες (στέρηση φυσικού δικαστή), στα χέρια της ολικά διεφθαρμένης Βουλής, της Βουλής του άρθρου 86Σ, του Τεχνικού αυτού Κατασκευάσματος που καταργεί κάθε δικαιϊκό, δικονομικό και συνταγματικό ΟΡΙΖΟΜΕΝΟ, σύμφωνα με τα συνημμένα τεκμήρια. Εδώ πρέπει να διακρίνω από την ολική κοινοβουλευτική διαφθορά τις αξιοσημείωτες αλλά ανολοκλήρωτες παρεμβάσεις της Προέδρου της Βουλής, τόσο ως προς την ανάδειξη του κακουργηματικού χαρακτήρα των μνημονιακών πολιτικών, όσο και ως προς τη διενέργεια ενός περιορισμένου λογιστικού ελέγχου του χρέους σε σχέση με τα από τον ΟΗΕ προτεινόμενα.

    Με βάση τα προαναφερθέντα, η τοποθέτηση της δημοψηφισματικής επιλογής ΝΑΙ αποτελεί εξ αντικειμένου, μία κυβερνητική ενέργεια πολιτικής «νομιμοποίησης» και ταυτόχρονα ντε φάκτο αποχαρακτηρισμού, του κακουργηματικού χαρακτήρα της πεντάχρονης μνημονιακής πολιτικής.

    Επίσης η δημοψηφισματική επιλογή ΝΑΙ, αποτελεί κυβερνητικό εκβιασμό σε βάρος των πολιτών που αντιτίθενται (ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΝ ΝΟΜΙΜΟΥΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥΣ, ΔΙΚΑΙΪΚΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΘΕΝ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΤΩΡΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ) στην «πρόταση των θεσμών» και το διατρανώνουν (συνειδητό και δημοψηφισματικό OXI) επί πέντε έτη ΕΩΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ, υφιστάμενοι δόλια παραπλάνηση/εκβιασμούς/αντίποινα – καταστολή/φτωχοποίηση-αναξιοπρέπεια /καταλήστευση περιουσιακών στοιχείων/ψυχικά και σωματικά πλήγματα/αυτοκτονίες/εκπατρισμούς.

    Και τούτο, προκειμένου αυτοί να συμμετέχουν εξαναγκαστικά ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΑΞΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ, σε ένα δημοψήφισμα όπου (και ΚΥΡΙΩΣ επειδή) η άλλη επιλογή (το ΝΑΙ) συνιστά εκτός από ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ δημόσιας υποστήριξης κακουργηματικών πράξεων, πιθανά (ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΥΠΕΡΨΗΦΙΣΤΕΙ) και δέσμευση κυβερνητική προκειμένου να συνεχίστούν ακόμα και από την παρούσα κυβέρνηση, οι ίδιες ή παρεμφερείς κακουργηματικές πράξεις. Όσο για τον από τον ΟΗΕ προτεινόμενο λογιστικό έλεγχο του χρέους, για την άμεση κατάθεση του αιτήματος της διεκδίκησης των Γερμανικών Κατοχικών Δανείων, αποζημιώσεων, επανορθώσεων κλπ σύνολο τουλάχιστον 300δις ευρώ, αλλά και της υπαγωγής της Τράπεζας της Ελλάδος στην Ελληνική Κυβέρνηση με ουσιαστική ακόμα και δικονομική διερεύνηση επιλογής μεταξύ του αξιώματος φεντεραλισμός/ευρώ και της αναγκαιότητας εθνική κυριαρχία-ανεξαρτησία/δραχμή, αυτά, η παρούσα κυβέρνηση αρνείται να τα θέσει στην Ελληνική κοινωνία πολλώ δε μάλλον στο τραπέζι των Θεσμών. Ακόμα η παρούσα κυβέρνηση αρνείται να συμπεριλάβει στις επιλογές της, να αναγνωρίσει και να επικαλεστεί το μέγιστο, δηλαδή την ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΝΑΓΚΗΣ που βιώνει η χώρα και οι πολίτες με ένα δημόσιο χρέος περί τα 700δις (περιλαμβανομένου του δημοσίου χρέους που δεν εμφανίζεται στον προϋπολογισμό και αφορά τις ανακεφαλαιοποιήσεις των τραπεζών) και ένα συνολικό χρέος στο ένα τρις ευρώ.

    Η επιλογή του ΝΑΙ προωθείται από το σύνολο σχεδόν των ΜΜΕ, σε μία κυρίαρχα διεφθαρμένη και διαφθοροποιό (δικαϊκά και δικονομικά) Ελλάδα.

    Η επιθετική επιλογή του ΝΑΙ «ζητάει και τα ρέστα», μέσα από την αργυρώνητη τηλεοπτική, ραδιοφωνική και έντυπη, κατεστημένη δημοσιογραφία.

    Η Ελληνική Δικαιοσύνη υποτάσσεται στο άρθρο 86Σ.

    ΕΛΛΑΔΑ 3 ΙΟΥΛΙΟΥ 2015

    Γεώργιος Γρυμπογιάννης

    Παλαμά …

  3. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΚΛΠ

    βλέπε σελ 2 του υπομνήματος

    ΤΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ

    1) Κάλεσμα για ψήφο στο «Ναι»
    Εκκληση στους πολίτες να στηρίξουν την παραμονή της χώρας στην «καρδιά» της Ευρώπης στην προοπτική μιας συμφωνίας άμεσα με τους εταίρους κάνουν ο αρχηγός του Ποταμιού, Σταύρος Θεοδωράκης, και η αρχηγός του ΠΑΣΟΚ, Φώφη Γεννηματά, προτείνοντας ψήφο στο «ΝΑΙ».

    Το Ναι σημαίνει Ναι σε μια συμφωνία με την Ευρώπη. Δεν σημαίνει ότι αποδεχόμαστε το κείμενο της 25ης Ιουνίου.

    2) Ντέρμπι δείχνουν τα γκάλοπ – «Μάχη» ψήφο με ψήφο για να μην βγούμε από το ευρώ
    03/07/201509:09
    «Μάχη» ψήφο με ψήφο για να μην βγούμε από το ευρώ δείχνουν τα αποτελέσματα της δημοσκόπησης της εταιρείας Αlco για λογαριασμό του «Έθνους».
    http://www.protothema.gr/politics/article/489937/dimoskopisi-me-448-to-nai-uper-tou-euro-to-74-ton-politon/

    3 ) Κάλεσμα Κωνσταντίνου Μητσοτάκη : Ψήφο στο «Ναι» για να μείνει η Ελλάδα στο ευρώ

    Υπέρ του «ναι στην Ευρώπη και στο ευρώ» τάσσεται ο πρώην Πρωθυπουργός, και επίτιμος Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Κωνσταντίνος Μητσοτάκης, ο οποίος καλεί και τον ελληνικό λαό να πράξει το ίδιο στο δημοψήφισμα της Κυριακής. Συνάμα, ο κ. Μητσοτάκης, αναφέρει ότι αν επικρατήσει το «όχι» η Ελλάδα «θα ακολουθήσει τον δρόμο που προδιαγράφει το κλείσιμο των τραπεζών και η τεράστια οικονομική και κοινωνική ανωμαλία που ξεκίνησε χθες».

    Παράλληλα αναφέρει ότι το δημοψήφισμα της Κυριακής «είναι νομικά άκυρο» και «αφορά ένα ασαφές ερώτημα που δεν ήταν ούτως ή άλλως η τελική πρόταση».

    Παρόλα αυτά την Κυριακή, ο ελληνικός λαός, λέει, δεν καλείται να κρίνει κάποια τελική συμφωνία με την Ευρώπη, αλλά να αποφασίσει για την παραμονή της χώρας στην Ευρωζώνη και στο ευρώ.
    http://offsite.com.cy/psifo-sto-ne-gia-na-mini-i-ellada-sto-evro/

    4) Ψήφισε ΝΑΙ στην Ελλάδα, ΝΑΙ στο Ευρώ.
    Πέμπτη, 2 Ιουλίου 2015

    http://simantra.blogspot.gr/2015/07/blog-post_80.html

    Σαμαράς σε τηλεοπτικό διάγγελμα: την Κυριακή δεν ψηφίζουμε μόνο “ναι” στο ευρώ, αλλά και στη δυνατή Ελλάδα

    http://www.news.gr/politikh/esoterikh-politikh/article/227678/samaras-dynath-ellada-einai-h-evropaikh-ellada.html

    Ολόκληρη η δήλωση του εδώ: Αντώνης Σαμαράς: Ο Τσίπρας λέει ψέμματα.Την Κυριακή ψηφίζουμε ναι ή όχι στο ευρώ

    σχόλιο: δηλαδή και ο πρόεδρος δημοκρατίας που προκήρυξε το δημοψήφισμα για προκειμένου ο Ελληνικός Λαός να αποφανθεί επί του ακόλουθου ερωτήματος:
    Πρέπει να γίνει αποδεκτό το σχέδιο συμφωνίας, το οποίο κατέθεσαν η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο στο Eurogroup της 25.06.2015 ΨΕΜΑΤΑ ΛΕΕΙ !

    Τώρα τι σχέση έχει το ΔΝΤ με το ευρώ δεν κατάλαβα αλλά τι σημασία έχει ;;

  4. Το όποιο αστικό ή ποινικό δικαστήριο θα εξετάσει το θέμα της νομιμότητας του δημοψηφίσματος, θα πρέπει να λάβει αυτεπάγγελτα υπόψη και τα ακόλουθα:

    – ότι ο ψηφοφόρος δεν έλαβε το πολυσέλιδο σχέδιο συμφωνίας επί της οποίας θα διεξαγόταν το δημοψήφισμα και ότι δεν είχε δικαίωμα να εκφραστεί επί των προτεινόμενων μέτρων χωριστά, δηλαδή ¨επι των άρθρων”, όπως λχ γίνεται σε παρόμοιες περιπτώσεις η ψηφοφορία στην βουλή από τους αντιπροσώπους του λαού.

    – ότι εξαρχής το δημοψήφισμα προσδιορίστηκε να διεξαχθεί σε ημερομηνία που δεν θα είχε πια αντικείμενο (το δημοψήφισμα ορίστηκε να διεξαχθεί στις 5 Ιουλίου 2015, πέντε μέρες μετά την λήξη της δανειακής σύμβασης με την οποία θα σχετιζόταν)

    – ότι το άνευ αντικειμένου δημοψήφισμα, θα διεξαχθεί μετά την στάση πληρωμών προς το ΔΝΤ (χρεοκοπία), την ριζική αλλαγή του σκηνικού και σε κλίμα έντονης κοινωνικής διαταραχής.

    – ότι το δημοψήφισμα δεν προκηρύχθηκε για κρίσιμο εθνικό θέμα (Συνταγμα, άρθρο 44.2)

    περισσότερα εδώ :

    ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ: Αντικείμενο, χρονικό, σχετικά έγγραφα και άλλες χρήσιμες πληροφορίες

    ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ: Αντικείμενο, χρονικό, σχετικά έγγραφα και άλλες χρήσιμες πληροφορίες

  5. Μεϊμαράκης: Πως το ΟΧΙ έγινε ΝΑΙ

    Δημοσιεύτηκε στις 24 Νοε 2016
    ΠΡΩΤΟΦΑΝΗΣ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΑΓΓΕΛΗ ΜΕΪΜΑΡΑΚΗ
    Άκρως αποκαλυπτική συνέντευξη του Βαγγέλη Μεϊμαράκη, που δόθηκε στον Ν. Χατζηνικολάου στις 7 Ιουλίου 2016, όπου ο πρώην πρόεδρος της ΝΔ ομολογεί τέλεση εσχάτης προδοσίας.
    Η συνέντευξη, η οποία μεταδόθηκε μεν, αλλά με λογοκριμένο το σημείο της ομολογίας, έφτασε δια πολλών βασάνων στα χέρια μας, η οποία θα αποτελέσει, φυσικά, ένα από τα πολλά δικογραφικά στοιχεία όταν θα τους καθίσουμε στο
    ​​”σκαμνί».
    Ο Μεϊμαράκης, σε άσχετη ερώτηση του δημοσιογράφου, άρχισε να διηγείται τι ακριβώς συνέβη εκείνο το βράδυ του δημοψηφίσματος.
    Ξεκινώντας, αποκαλύπτει ότι όλα τα κόμματα παρασύρθηκαν από τις δημοσκοπήσεις και ανέμεναν ότι θα ο λαός θα ψήφιζε ΝΑΙ με πολύ μεγάλη διαφορά (άνω του 60%). Ο ίδιος μάλιστα λέει ότι στην αρχή ήταν υπέρ της αποχής από το δημοψήφισμα, όμως τελικά αποφάσισαν να συμμετάσχουν διότι όλοι οι δημοσκόποι προέβλεπαν μεγάλη διαφορά υπέρ του ΝΑΙ.
    Μάλιστα, όπως ο ίδιος αποκαλύπτει, και ο ίδιος ο Τσίπρας παρασύρθηκε από τους δημοσκόπους. Πίστευε ότι θα βγει το ΝΑΙ και θα του λύσει τα χέρια. Γι’ αυτό εξ άλλου και έκανε το δημοψήφισμα, για να πάρει το ΝΑΙ που ήθελε και να έχει το πολιτικό άλλοθι της άνευ όρων υποταγής.
    Έλα όμως που βγήκε το ανάποδο; Πράγματι, λέει, έχει δίκαιο ο Βαρουφάκης και η Κωνσταντοπούλου, που λένε ότι όταν πήγαν στο Μαξίμου τον είδαν σκυθρωπό και δεν ήξερε τι να κάνει. Διότι του βγήκε το ΟΧΙ. Και μάλιστα ψηλά!
    Ακούστε τι λέει ο Μεϊμαράκης στη συνέχεια: «Και πρέπει να σας πω ότι εκείνη την ημέρα, όλες οι ηγεσίες, είχανε και ψυχολογικά, αν θέλετε, καταρρεύσει και πολιτικά». Προσέξτε δήλωση. ΟΛΕΣ ΟΙ ΗΓΕΣΙΕΣ! Ποιοι ήταν εκείνο το βράδυ εκεί μέσα; Οι πάντες. Και ο Κουτσούμπας! Και όλοι αυτοί προσπαθούσαν να βρουν μια άκρη με το αναπάντεχο αποτέλεσμα.
    Στη συνέχεια αποκαλύπτει όλο τα παρασκήνιο μετά την παραίτηση Σαμαρά. Πως ανέλαβε εκείνος την ηγεσία της ΝΔ, πως έπρεπε μέσα σε εκείνες τις κρίσιμες ώρες να πάρουν ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ «σημαντικές αποφάσεις», να έβρισκαν μια λύση ώστε το ΟΧΙ να το μετέτρεπαν σε ΝΑΙ. [προσέξτε εδώ πως χασκογελάει με το «κατόρθωμά» τους να αντιστρέψουν την λαϊκή ετυμηγορία].
    Συνεχίζει εκθειάζοντας τον «πολύ θετικό ρόλο» του προέδρου της Δημοκρατίας, που επικοινωνούσε λέει και με το εξωτερικό και τους «θεσμικούς παράγοντες» της Ε.Ε. (προφανώς για να πάρει τις εντολές του) Επικοινώνησε, λέει, και ο ίδιος με «πολλούς ευρωπαϊκούς παράγοντες», οι οποίοι τον έπεισαν ότι έπρεπε να αναλάβει εκείνη την δύσκολη ώρα. [προσέξτε, ο μέγας δημοκράτης, πως χαρακτηρίζει «δύσκολη ώρα» όταν ο λαός αποφασίζει αντίθετα με τα κελεύσματα των ξένων «πατρώνων» τους.]
    Προσέξτε τι άλλο αποκαλύπτει ακόμα. Είχε, λέει, την διαβεβαίωση εκείνων των εξωχώριων «θεσμικών παραγόντων», ότι θα προχωρούσαν σε σύσκεψη αρχηγών, στην οποία θα συμφωνούσαν για την ευρωπαϊκή πορεία της χώρας. Αντιλαμβάνεστε τι λέει ο τύπος; Την σύσκεψη των αρχηγών την πρόσταξαν τα ξένα αφεντικά, με ρητή εντολή να μετατρέψουν το ΟΧΙ σε ΝΑΙ, παρά και ενάντια στην απόφαση του λαού.
    Αν όλα αυτά δεν συνιστούν ομολογία εσχάτης προδοσίας, τότε τι άλλο είναι; Όχι μόνο δική του.Όχι μόνο του Τσίπρα. ΟΛΩΝ ΤΟΥΣ!!! Συμπεριλαμβανομένου και του Κουτσούμπα! Διότι, ναι μεν αποχώρησε κάποια στιγμή ο Γ.Γ. του ΚΚΕ –αυτό προφανώς επέτασσε ο ρόλος του- όμως δεν όφειλε να αναδείξει όλη αυτή την ιστορία; Κι εκείνος εκεί μέσα ήταν όταν τους έπιασε όλους σύγκρυο με το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος. –«Είχανε όλοι και ψυχολογικά καταρρεύσει και πολιτικά», κατά την διατύπωση του Μεϊμαράκη-Τίποτα δεν είδε ο κ. Κουτσούμπας; Τίποτα δεν άκουσε;
    Τώρα εξηγείται και η πρεμούρα του ΚΚΕ με το άκυρο ψηφοδέλτιο που καλούσε τους οπαδούς του να ρίξουν στην κάλπη. Ήθελαν κι εκείνοι να αφαιρέσουν όσο το δυνατόν περισσότερα ΟΧΙ από το αποτέλεσμα.Τελικά, ξεκαθαρίζουν όλα. Όλοι τους ΝΑΙ ήθελαν!!!
    Και κάτι τελευταίο. Αυτό το απόσπασμα που θα ακούσετε τώρα, δεν μεταδόθηκε ποτέ. Λογοκρίθηκε από τον Χατζηνικολάου, βέβαια όχι ερήμην του Μεϊμαράκη. Και πολύ λογικό. Ήταν ποτέ δυνατόν να δημοσιοποιηθεί ποτέ αυτή η σαφέστατη ομολογία ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ;
    Ο Διάβολος όμως, έχει κοντά ποδάρια, που λέει και ο λαός μας. Να που διέρρευσε αυτό το απόσπασμα και τρέχουν όλοι και δεν φτάνουν.
    Ακούστε το βίντεο και φρίξτε…

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.