Βενετία Κάντζια προς το ΤΜΗΜΑ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥ & ΝΟΜΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ της Δ.Ο.Υ.

%ce%b5%cf%86%ce%bf%cf%81%ce%b9%ce%b1-%ce%b4%ce%bf%cf%85

Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ

Ως συνέχεια των προσπαθειών και ερευνών μου σχετικά με τους λόγους και τα βαθύτερα αίτια της τραγικής κατάστασης που αντιμετωπίζουμε τα τελευταία 7-8 χρόνια από την αρχή της «κρίσης» στην Πατρίδα μας, μου δίνεται η ευκαιρία από την αρμόδια «Δ.Ο.Υ./ΕΦΟΡΕΙΑ» του «ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ» με τη δέσμευση που έκανε του τραπεζικού μου λογαριασμού, λόγων ανεξόφλητων υποχρεώσεών μου ( που όμως όσοι παρακολουθείτε τα άρθρα μου, με βεβαιότητα θα θυμόσαστε, ότι αυτή μου η προσωρινή αναστολή πληρωμών, είναι το αποτέλεσμα σοβαρότατων ερωτήσεων που έχω θέσει στο «ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ, ΥΠΟΥΡΓΟ, ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΚΑΙ Δ.Ο.Υ./ ΕΦΟΡΕΙΑ» και οι οποίες ουδέποτε απαντήθηκαν μέχρι σήμερα), έτσι λοιπόν μου δίνεται η ευκαιρία να κάνω γνωστή σε όλους και όλες, τη θέση που παίρνω σε αυτή τους την ενέργεια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ:

 

By justiceforgreece

2 comments on “Βενετία Κάντζια προς το ΤΜΗΜΑ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥ & ΝΟΜΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ της Δ.Ο.Υ.

  1. ΘΑΥΜΑΣΙΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΚΑΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΗΣ ΒΕΝΕΤΙΑΣ ΚΑΝΤΖΙΑΣ. ΕΡΓΟ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΙΜΗΘΟΥΜΕ ΤΟΣΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΑ ΜΑΣ, ΓΙΑ Ν` ΑΠΟΔΟΘΕΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΣΤΑ ΚΑΤΑ ΣΥΡΡΟΗΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΩΝ ΕΚΤΕΛΕΣΤΩΝ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ…

  2. Pingback: Βενετία Κάντζια προς τον ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΠΡΟΚΟΠΗ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟ | Τα χω πάρει στο κρανίο

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.