40 νησιά κινδυνεύουν με κατάσχεση, υποστηρίζει Έλληνας ευρωβουλευτής

Tο Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) έχει εντοπίσει 40 ακατοίκητα νησιά και νησίδες, τα οποία θα μπορούσαν να ενοικιασθούν για ένα διάστημα έως 50 έτη. 

Τωρα ο ευρωβουλευτής του ΠΑΣΟΚ Κρίτων Αρσένης θέτει με επείγουσα γραπτή ερώτηση στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή τον κίνδυνο κατάσχεσης από κράτη και ιδιώτες δανειστές των ελληνικών νησιών και βραχονησίδων που θα περιληφθούν στη λίστα ενοικίασης με στόχο την κατασκευή τουριστικών κατοικιών 

Διαβάστε το πλήρες κείμενο της ερώτησης

Νησιά και βραχονησίδες προς εμπορική αξιοποίηση δήλωσε ότι έχουν εντοπιστεί ο εκτελεστικός διευθυντής του Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ), Ανδρέας Ταπραντζής, στο πρακτορείο ειδήσεων Bloomberg. 

Επισήμανε επιπλέον ότι αυτό θα γίνει με τη μορφή μακροχρόνιας ενοικίασης των νησιών από 30 έως 50 χρόνια με το ισχύον δίκαιο όπως τόνισε να μην επιτρέπει στο Ταμείο την ολοκληρωτική πώληση των νησιών. Το δημοσίευμα του πρακτορείου έκανε λόγο για σχετική λίστα 40 ακατοίκητων νησιών και βραχονησίδων. Ο διευθυντής του Ταμείου επιβεβαίωσε την ύπαρξη της λίστας προσθέτοντας ότι ο στόχος είναι να κατασκευαστούν σε αυτά ολοκληρωμένες τουριστικές κατοικίες και άλλες τουριστικές δραστηριότητες.

Η δήλωση αυτή έρχεται σε συνέχεια των δημόσιων παραινέσεων από πλευράς του τότε εκπροσώπου της στην τρόικα Σερβάζ Ντερούζ, τις οποίες είχα θέσει με τη P-001864/2011 ερώτησή μου υπόψη της Επιτροπής. Συγκεκριμένα μετά από συνομιλίες του με τους «πιο σημαντικούς ανθρώπους της Ελλάδας που βρίσκονται εκτός πολιτικής» όπως ο ίδιος είχε τονίσει στις δημόσιες δηλώσεις του, ο κ. Ντερούζ υποστήριξε δημόσια την καθολική ιδιωτικοποίηση της δημόσιας περιουσίας και την πώληση παραλιών για την ανάπτυξη της τουριστικής κατοικίας.

Δεδομένου 

α) ότι μέσω της εμπορικής τους αξιοποίησης, τα συγκεκριμένα νησιά και βραχονησίδες θα παύσουν να αποτελούν τμήμα της δημόσιας περιουσίας (domaine public) και θα γίνουν κομμάτι της ιδιωτικής περιουσίας του δημοσίου και 

β) ότι το ελληνικό δημόσιο στο πλαίσιο ομολογιακών και δανειακών συμβάσεων, δεν δικαιούται να χρησιμοποιεί τις ρήτρες προνομίων και ασυλιών που απολαμβάνει στο ελληνικό δίκαιο σχετικά με διεκδικήσεις επί της ιδιωτικής του περιουσίας, ερωτάται η Επιτροπή:

Η εμπορική αξιοποίηση των νησιών με μακροχρόνια ενοικίαση για κατασκευή τουριστικών κατοικιών και άλλων τουριστικών δραστηριοτήτων, εκθέτει τα νησιά αυτά στον κίνδυνο κατάσχεσης από δανειστές της Ελλάδας είτε κράτη είτε ιδιώτες σε περίπτωση που ανακύψουν οικονομικές διαφορές με το ελληνικό δημόσιο;

Με αφορμή την κατάθεση της ερώτησης προς την Επιτροπή ο Κρίτων Αρσένης δήλωσε τα εξής:

«Ο εκπρόσωπος της τρόικας κ. Ντερούζ είχε με θράσος δηλώσει ότι μετά από συνομιλίες που είχε με τους «πιο σημαντικούς ανθρώπους της Ελλάδας που βρίσκονται εκτός πολιτικής» ή λύση στα οικονομικά μας προβλήματα είναι η καθολική ιδιωτικοποίηση της δημόσιας περιούσιας και η ανάπτυξη της τουριστικής κατοικίας. Ο διευθυντής του ΤΑΙΠΕΔ εφαρμόζει και τα δύο κατά γράμμα βγάζοντας στο σφυρί νησιά και βραχονησίδες.Το χειρότερο όμως είναι ότι με τον τρόπο αυτό καθιστούν δυνατή την κατάσχεση των νησιών και των βραχονησίδων μας από κράτη και ιδιώτες δανειστές».

http://www.onalert.gr/stories/nisia-kindineuoun-me-katasxesi

Παπανδρέου: Δεν πωλουνται τα ελληνικα νησια  ( …. Χαρίζονται !)

BERLIN | Thu Feb 24, 2011|Reuters

 

ΣΧΟΛΙΟ: 

Όλη η Ελλάδα κινδυνεύει όχι μόνο αυτά τα 40 νησιά. Η ασυλία της χώρας καταργήθηκε εξαρχής με την  δανειακή σύμβαση και τώρα αναμένονται εξελίξεις.

ΣYΜΒΑΣΗ ΔΑΝΕΙΑΚΗΣ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗΣ 8 ΜΑΪΟΥ 2010, 

άρθ 14 ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ  

παρ 1. Η παρούσα Σύμβαση καθώς και κάθε εξωσυμβατική υποχρέωση που τυχόν προκύψει από την παρούσα ή σε σχέση με την παρούσα Σύμβαση, διέπεται και ερμηνεύεται σύμφωνα με το αγγλικό δίκαιο.

παρ. 5  Με την παρούσα ο Δανειολήπτης αμετάκλητα και άνευ όρων παραιτείται από κάθε ασυλία που έχει ή πρόκειται να αποκτήσει, όσον αφορά τον ίδιο ή τα περιουσιακά του στοιχεία, από νομικές διαδικασίες σε σχέση με την παρούσα Σύμβαση, περιλαμβανομένων, χωρίς περιορισμούς, της ασυλίας όσον αφορά την άσκηση αγωγής, δικαστική απόφαση ή άλλη διαταγή, κατάσχεση, αναστολή εκτέλεσης δικαστικής απόφασης ή προσωρινή διαταγή, και όσον αφορά την εκτέλεση και επιβολή κατά των περιουσιακών στοιχείων του στο βαθμό που δεν το απαγορεύει αναγκαστικός νόμος».  

Όπως ανέφερα σε μήνυση κατά του Γ. Α. Παπανδρέου τον Ιούνιο του 2011και από τότε αμέτρητες φορές, το σχέδιο είναι η δημιουργία συνθηκών αδυναμίας πληρωμής των δανειστών, έτσι ώστε να κηρυχθεί στάση πληρωμών προς το εξωτερικό και να ενεργοποιηθεί το δικαίωμα της αναγκαστικής εκτέλεσης για την ικανοποίηση των απαιτήσεων τους. Ποιοι είναι οι δανειστές αυτή τη στιγμή μόνο ο Θεός ξέρει. Αυτό που ξέρουμε όμως είναι ότι η πρώτη φάση της αναγκαστικής εκτέλεσης ξεκίνησε ήδη με την αναγκαστική διαχείριση της χώρας από μερίδα δανειστών.

Για να διευκολυνθεί η διαδικασία αρπαγής της δημόσιας περιουσίας, την 1η Ιουλίου 2011, με τον νόμο 3986, συστάθηκε η εταιρεία με την ονομασία «Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου Α.Ε.» ( ΤΑΙΠΕΔ ), στην οποία μεταβίβασαν το σύνολο της περιουσίας του Δημοσίου χωρίς ανταλλάγματα (αρ. 2 παρ. 4) 

Τα περιουσιακά στοιχεία που έχουν μεταφερθεί στο Ταμείο συνοψίζονται σε τρεις κατηγορίες:

 Αξιοποίηση Γης 

Υποδομές

Εταιρικό Χαρτοφυλάκιο

HRADF – Hellenic Republic Asset Development Fund (Greece)

Δηλαδή όλα μαζεμένα και νοικοκυρεμένα και έτοιμα να αρπαχτούν, καθώς το κυβερνητικό χρέος έφτασε στο 180% του ΑΕΠ  σύμφωνα με την κυβέρνηση και στο 194.66% σύμφωνα με άλλους.

Greece   National Debt of Greece
Greece Debt Clock
378,696,718,809 €
Debt as % of GDP: 194.66%

http://www.nationaldebtclocks.org/debtclock/greece

Όπως και να έχει, μια που το 2009 το χρέος θεωρήθηκε μη βιώσιμο επειδή ήταν 127% του ΑΕΠ, τα πράγματα είναι ξεκάθαρα. Έρχονται κατασχέσεις. Το ότι η δανειακή σύμβαση είναι ανυπόστατη επειδή η χώρα δεν εκπροσωπήθηκε νόμιμα κατά την σύναψή της, φαίνεται ότι δεν απασχολεί κανέναν. Ούτε καν την δικαιοσύνη που κρατά στα χέρια τις όλες τις αποδείξεις από τον Ιούνιο του 11.

Εννοείται βέβαια ότι η δικαιοσύνη δεν νοιάζεται ούτε για την πλήρη ανατροπή του πολιτεύματος. Με τέτοιες σαχλαμάρες θα ασχοληθεί ή με την (ανέφικτη) προστασία των μισθών και των συντάξεων των ” λειτουργών” της;;;

 ΣΧΕΤΙΚΑ 

Οι διατάξεις που ξεπουλούν τη χώρα

Tι είναι, κυρία, το ΤΑΙΠΕΔ;

Εμπεδώστε τo σας παρακαλώ: Η κυβέρνηση παρέδωσε ΑΟΖ και Εθνική κυριαρχία στους δανειστές !

Κασιμάτης: Η εξουσία που ασκείται βάσει των Συμβάσεων με την Τροικα είναι πραξικόπημα

Χάγη: Καταγγελία Σαλεμή στον Εισαγγελέα του ΔΠΔ (ICC) και άλλες πληροφορίες

Σταυροφορία άλωσης του ΤΑΙΠΕΔ

Euro zone, IMF to press Greece for foreign agency to sell … – Reuters

Η Ε.Ε «αρπάζει» το ΤΑΙΠΕΔ. Απόρρητο σχέδιο της τρόικας για την … ΤΡΟΙΚΑ = ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ !

ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ: 

Do you still believe that the Greek government wants to save Greece?

Προς τον Εισαγγελέα του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου (ICC): ΣΩΣΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ !

One comment on “40 νησιά κινδυνεύουν με κατάσχεση, υποστηρίζει Έλληνας ευρωβουλευτής

  1. 544 δις ευρώ οι Δανειακές Ανάγκες της Ελλάδος την Περίοδο 2013-2016!

    Οι πρόσφατες Εκθέσεις του ΔΝΤ (Διεθνές Νομισματικό Ταμείο) και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την πορεία της ελληνικής οικονομίας, έθεσαν επί τάπητος το αναμενόμενο χρηματοδοτικό κενό (financing gap) της Ελλάδος κατά την περίοδο 2013-2016.

    Το μείζων ερώτημα, που ανακύπτει αυτές τις κρίσιμες στιγμές για την εθνική μας οικονομία, είναι: Ποιο προβλέπεται να είναι το χρηματοδοτικό κενό, που θα πρέπει να καλύψει η χώρα μας κατά τη διάρκεια του Μεσοπρόθεσμου Προγράμματος 2013-2016;

    Η απάντηση σε αυτό το καίριο ερώτημα, προϋποθέτει την απάντηση του ακόλουθου ερωτήματος; Ποιες αναμένεται να είναι οι δανειακές ανάγκες (financing requirements) της χώρας την περίοδο 2013-2016;

    Οι δανειακές ανάγκες είναι τα κεφάλαια που χρειάζεται μια χώρα για να καλύψει το χρηματοδοτικό κενό. Αν δεν προσδιοριστούν οι δανειακές ανάγκες, είναι αδύνατον να εκτιμηθεί το ύψος του χρηματοδοτικού κενού. Και τούτο γιατί οι δανειακές ανάγκες διαμορφώνονται από επιμέρους σημαντικά μεγέθη, όπως είναι το επίπεδο του κρατικού ελλείμματος, η ονομαστική αξία των χρεολυσίων και το έλλειμμα του ισοζυγίου τρεχουσών συναλλαγών. Σύμφωνα με την Έκθεση του ΔΝΤ (πίνακας 17, σελ. 61), την περίοδο 2013-2016 οι δανειακές ανάγκες της Ελλάδος προβλέπονται σε 544 δις ευρώ. Το υπερμέγεθες ποσό των 544 δις ευρώ, αφορά κυρίως ανάγκες σε κεφάλαια για την εξυπηρέτηση του δημοσίου χρέους και επίσης δανειακές ανάγκες για την εξυπηρέτηση του χρέους των τραπεζών.

    Το ποσό των 544 δις ευρώ θεωρείται αστρονομικό και ξεπερνά τις πραγματικές δυνατότητες της ελληνικής οικονομίας. Το Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα 2013-2016 προβλέπει ρυθμό οικονομικής ανάπτυξης μόλις 0,8% κάθε χρόνο. Αίσθηση προκαλεί η πρόβλεψη του κ. Στουρνάρα, του κ. Προβόπουλου και των τεχνοκρατών του ΔΝΤ ότι την περίοδο 2013-2021, οι δανειακές ανάγκες της Ελλάδος θα ανέλθουν σε 868,9 δις ευρώ και ταυτόχρονα ο μέσος ρυθμός οικονομικής ανάπτυξης της χώρας την περίοδο αυτή θα διαμορφωθεί σε 1,9%.

    Με μέσους αναπτυξιακούς ρυθμούς 0,8% ή 1,9%, καμία χώρα στον κόσμο δεν μπορεί να εξεύρει πόρους, για να ανταποκριθεί στην χρηματοδότηση τέτοιων υπέρογκων ποσών. Από την άλλη μεριά, οι ρηχοί αναπτυξιακοί ρυθμοί, θα προκαλέσουν τα επόμενα χρόνια δημοσιονομικά κενά, τα οποία θα προξενήσουν την περαιτέρω διόγκωση του χρηματοδοτικού κενού.

    Με τόσο μικρούς αναπτυξιακούς ρυθμούς και τέτοιες εξωφρενικές δανειακές ανάγκες, βάσει ποιας επιστημονικής λογικής το χρέος της γενικής κυβέρνησης ως ποσοστό του ΑΕΠ (Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν) από 176% το 2013 θα μειωθεί σε 124% το 2020; Το κυβερνητικό οικονομικό επιτελείο οφείλει να μελετήσει προσεκτικά την οικονομική ιστορία του νεοελληνικού κράτους.

    Στο βιβλίο μου “Οδοιπορικό της Ελληνικής Οικονομίας” (Εκδόσεις Μπένος, 2012), αναλύω τους παράγοντες, που εκτόξευσαν την περίοδο 1827-2012, το εξωτερικό χρέος της Ελλάδος από 0,014 σε 451,0 δις ευρώ. Οι σπουδαιότεροι παράγοντες που προκαλούν την διαχρονική αύξηση του εξωτερικού χρέους της χώρας, είναι τα μεγάλα δημοσιονομικά ελλείμματα, τα σημαντικά ελλείμματα στο ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών, οι χαμηλοί αναπτυξιακοί ρυθμοί, η διαφθορά του πολιτικού συστήματος και οι άνομες παραοικονομικές δραστηριότητες.

    Η οικονομική ιστορία της χώρας μετά την μεταπολίτευση, διδάσκει ότι το εσωτερικό και το εξωτερικό δημόσιο χρέος εξυπηρετείται ουσιαστικά με νέο δανεισμό, με αναπόφευκτη την διαχρονική άνοδο του συνολικού δημοσίου χρέους. Η σπειροειδής διαχρονική αύξηση του κρατικού χρέους, δύναται να ανακοπεί μόνο με την αναβάθμιση της ανταγωνιστικότητας του οικονομικού μας συστήματος και άρα την επίτευξη αξιόλογων αναπτυξιακών ρυθμών. Και όταν λέμε αξιόλογους μέσους αναπτυξιακούς ρυθμούς, δεν εννοούμε 0,8% ή 1,9%, αλλά για την περίπτωση της ελληνικής οικονομίας τουλάχιστον 5% για την επόμενη εικοσαετία.

    http://www.newmoney.gr/blog/19923/544-dis-eyro-oi-daneiakes-anagkes-tis-ellados-tin-periodo-2013-2016

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.